Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 27.03.2011 klo 21:42

Uutisia meiltä ja maailmalta 2

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Sunnuntaina, 27.03.2011 klo 21:42  
+
0
Edellinen löytyy täältä.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Sunnuntaina, 27.03.2011 klo 22:35  
+
0
Sikoja haudattiin elävältä. En suosittele herkille Video

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Sunnuntaina, 27.03.2011 klo 22:50  
+
0
Mä en vaan jaksa käsittää, miten jotkut voi tehdä tuollaista! :´(! Muhun sattuu ihan hirveesti tuollainen.

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Sunnuntaina, 27.03.2011 klo 22:52  
+
0
En minäkään. Mulle riitti siihen asti kun niitä sikoja oli niin paljon etteivät liikkumaan päässeet. Toinen video oli joskus vuos, pari sitten kun joku oli kuvannut miten ulkomailla nylkevät eläimiä elävänä. Sitä riitti alle 15 sekunttia. :suru:

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Sunnuntaina, 27.03.2011 klo 23:48  
+
0
Joo 17 sekuntia riitti tuota possuvideota, en todellakaan tahdo katsoa enempää. Aivan järkyttävää.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Maanantaina, 28.03.2011 klo 10:20  
+
0
Hyi hitto... Loppuun asti katsoin, olihan niitä sikoja lopulta niin paljon että KOKO kuoppa oli täynnä....:suru: Mie en jaksa tajuta että mikä hiton kuningas idea tuo oli etelä korealaisilta??
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Rez

Rez
Viestimäärä: 1140

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Maanantaina, 28.03.2011 klo 11:03  
+
0
Tää nyt on jo vanha uutinen, mutta olisko kannattanut tehdä jotain pikkasen aikaisemmin? Vaikka sitten rauhoittaa koira, jos muu ei auta. Paavo-koira kuoli ilotulitukseen.

Mä en edes yritä katsoa tota possuvideota.. :suru:
Kukaan ei ole hyödytön - aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Tapire

Tapire
Viestimäärä: 236

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Maanantaina, 28.03.2011 klo 20:08  
+
0

Rez kirjoitti:

Tää nyt on jo vanha uutinen, mutta olisko kannattanut tehdä jotain pikkasen aikaisemmin? Vaikka sitten rauhoittaa koira, jos muu ei auta. Paavo-koira kuoli ilotulitukseen.

Mä en edes yritä katsoa tota possuvideota.. :suru:


:( yh ei piru. Mä en tykkää ilotulituksista, pelkään niitä, huonoja kokemuksia kun lapsoset on niitä ammuskellu miten sattuu, ja kovat äänet on kamalia.
Meillä meni uusivuosi muuten hyvin kunnes tuossa alettiin ampumaan pihalla. Koirakaan ei ole ihan nuorin enää ja sillä on epilepsia.
Sillon en voinut mennä minnekään kun piti vaan rauhotella koiraparkaa, ihan sekasin oli, vanhemmat nukku ja yritin pitää mahd. hiljasena. Muina vuosina en muista nuin hullua reaktiota.
Liinu jenkki, 11.5.2003 - 25.11.2011 ♥

http://minja.kuvat.fi/kuvat/

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 18:54  
+
0
BB-Hennan sinkkukoti

Oon sanaton. Oon ensinnäkin sikakateellinen, kun tuolla heitukalla on vain luksusta, luksusta ja luksusta. Toisaalta, millä ihmeen rahalla ? Mukavaa kai se on sitten joskus joutua velkavankeuteen.. Ja niin uskomattoman löyhäpään kuuloinenkin. Ikään kuin millään muulla ei olisi merkitystä, kuin sillä miltä näyttää. Joka välissä myös muistaa korostaa sitä, ettei osaa tai jaksa tehdä mitään itse, laiskottelee vaan, laittaa toiset tekemään puolestaan ja silti saa kaikkea. Huh huh.. :mad: Tuntuiskohan Henna sinustakin paremmalta, jos olisit takonut nuo kaikki rahat itse, ja sitten päässyt käyttämään ne. Tietäisit oikeasta elämästäkin enemmän. :paapatus:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 20:33  
+
0
Lisää ahdistavia eläinrääkkäysuutisia :(

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 20:54  
+
0
Notte, mä luin tuon jutun uusimasta seiskasta ja siinä Henna kyllä sanoo, että hän käy ihan tavallisissa myyntialan töissä. Huonekalut oli ostettu ikeasta, yksittäinen kalliimpi juttu taisi olla se vallillan verho ja sekin maksaa sen 50€. Toki se asunto oli tosi hyväkuntoisen näköinen ja kiva yksiö, mutta mistä sen tietää, vaikka se asunto olisi jonkun sukulaisen tai tutun ja edullisemmalla vuokralla.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 21:11  
+
0
^ Sanohan se siinä että se projektori/kotiteatteri/mikälie maksoi 3000e.. Ja tuo kämppä on kuulemma sen BB-Paulin entinen.

Mutta ei tuo kyllä munkaan mielestä minnekään luksus-tasolle yllä. Ihan kivasti sisustettu ihan kivannäköinen yksiö, vaikka itse en samanlaista sisustusmaksua omaakaan.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 21:13  
+
0
Pelkkiä merkkivaatteitahan sillä tuntui olevan, kaikki Guessia. Ja meikit Make Up Storesta.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 21:17  
+
0
^ Visakortit ja osamaksut on keksitty :peukku:. Ja eikös Hennalla muutenkin ole ihan kiitettävä ulosotto-lista..
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 21:55  
+
0
Voihan niistä vaatteista osa olla esim. amerikan matkalta, jossa Guess on aika paljon halvempaa. Ja saahan se varmaan kaikista kuvauksista/lehtijutuista rahaa. Joka tapauksessa mun mielestä melko ilkeästi sanottu Nottelta. Kuulosti jo sille, että on jotain henkilökohtaista Hennaa kohtaan? En mäkään kyseisestä ihmisestä erityisesti tykkää, mutta silti särähti korvaan.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 29.03.2011 klo 21:56)

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 01:42  
+
0
Kyllä muakin ihmetyttää tuo Kalinaisen törsäily kun raha-asiat on aiemminkin hoidettu päin persusta. Luulisi ettei luottoa enää myönnetä, mutta kaipa sitten kuitenkin... Tavallisilla myyntialan töillä harvemmin tienaa niin paljon, että voi reissailla Jenkkeihin ostelemaan Guessia ja muuta mukavaa. Seiskan lukijat nuo huvit taitavat maksaa (Luottokunnan lisäksi siis..), mikä on sangen ikävää. Mun mielestä on huutava vääryys että jotkut pystyvät elättämään itsensä olemalla julkisesti idiootteja.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 08:46  
+
0
Mä en tiedä mihin tän nyt pistäys, kun tiedä oliko tv-ohjelmat oikea paikka eli:

Mitä mieltä olette muuten SVT:n uudesta koiraohjelmasta "Huset fullt av hundar"? Näkyykö tää Suomessa?

Uutinen YLEltä aiheesta ja tässä on ainakin Svenska Kennelklubbenin vastike siitä tulleeseen kritiikkiin. Suomessahan oli myös se yksi koirasarja, joissa koiran omistajat tarjosivat koiraansa sijoitettavaksi syystä tai toisesta kolmelle eri perhevaihtoehdolle...

Itse katsoin tuosta vain pätkiä välistä ja lopusta. Paremmalla ajalla syvemmin. Mulla tulee ihan varmasti itku jos tuota katson.

volkodav

volkodav
Viestimäärä: 974

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 10:20  
+
0
Minä sanon ellikeksin esittämään ohjelmalinkkiin, ehdoton ei!
Ihminen, jos on niin idiootti, että tahtoo tehdä itsestään pelinappulan, jossakin sarjassa, tehköön niin, mutta eläimet ja lapset kuuluu jättää rauhaan. Ohjelman ideahan on verrattavissa vaikkapa suurin pudottaja-sarjaan, kilpaillaan ja sitten pudotellaan pois "pelaajia" ja joku voittaa. Eihän kukaan (toivottavasti ainakaan :eek: ) ole keksinyt tehdä synnytysosastolta sarjaa, jossa vertailtaisiin vastasyntyneitä vauvoja ja "huonommat" putoavat ja "paras" voittaa.

Kyllä ihminen on sairas... :roll:

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 11:32  
+
0

Vanis kirjoitti:

Mun mielestä on huutava vääryys että jotkut pystyvät elättämään itsensä olemalla julkisesti idiootteja.



Jep ! JEP ! Ja Rosalie1, mähän olen tästä syystä se kateellinen ilkimys. :nauru: Hankin huonekalut ja vaatteet kirpparilta tai Ebaylta, opiskelen ahkerasti, ja jos töitä satun milloin milloinkin saamaan, teen ilolla että saisin raapaistua taas yhdenkin setelin lisää. Toisaalta olen tyytyväinen itseeni, näin on parempi. Mutta se ei estä mua ärsyyntymästä tollaisista tyhjäntoimittajista.. Eikä kyse ole pelkästään kalliista jutuista. On mulla kavereita joilta löytyy esim. Louis Vuittonia joka menee jo oikean luksuksen puolelle, mutta ne on esimerkiksi ottaneet lainaa, sijoittaneet, riskeeranneet ja tienanneet sillä tavalla. Jo se on minusta parempi tapa kuin alentua tuohon suohon, missä Henna on. En tunne ihmistä, mutta kyllä, tuomitsen, kun muinoin kertoi esim. häämatkastaan ja kuinka monta kertaa siellä oli oksennettu ja mistä löytyi paskaa. Eikä suunta ole edelleenkään kaksinen.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 16:32  
+
0
klik. :( Uutinen ja video Iltasanomien sivulta. En vaan voi tajuta.

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28166
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545663
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 12:00)