Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 03.09.2012 klo 22:31

Uutisia meiltä ja maailmalta 4

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 43

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Perjantaina, 14.09.2012 klo 10:16  
+
0
Vinttikoirana tuo vielä menettelisi, mutta doggina on kyllä varmaan ainakin kymmenen kiloa liian vähän painoa, luultavasti saisi painaa enemmänkin.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Perjantaina, 14.09.2012 klo 14:35  
+
0
Nonih... karsea rakenne, ei kulmauksia ja takajalkojen liike näyttää siltä että koiraan sattuu.

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Perjantaina, 14.09.2012 klo 21:41  
+
0
Voi tota jättidoggia :suru: Liikkuminen tosiaan näyttää vähän kummalliselta.
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Perjantaina, 14.09.2012 klo 21:53  
+
0
Maailman lihavin mäyräkoira painaa 34kiloa
Järkyttävää ei voi muuta sanoa:suru:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Perjantaina, 14.09.2012 klo 22:50  
+
0
Siis huhhuh :eek: Luulis mäykyllä nivelten ja välilevyjen paukkuvan. Onneksi on kuitenkin päässyt ihmiselle, joka on ruvennut kuntouttamaan sitä.
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Perjantaina, 14.09.2012 klo 22:53  
+
0
Miten ... ei jumalauta! En mä osaa edes sanoa mitään.
Shiba, Mori ♂
Blogi

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Perjantaina, 14.09.2012 klo 23:17  
+
0
Mua rupes itkettämään jo tuossa videon ekoilla sekunneilla. Tosi kurjaa.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Dera

Dera

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Perjantaina, 14.09.2012 klo 23:38  
+
0
On muuten hyvät ääripäät nää kaks viimesintä uutista täällä...
Toi doggin kuva on ihan vääristävä, kuvattu tosi tyhmästi tuo kuva, että koira ei edes näytä rakenteellisesti normaalilta. Mut faktahan se on et ihan liian laiha, tolta mäykyltä vois ottaa ne 18kg pois ja lahjottaa doggille... :neutral:
Shiba, Mori ♂
Blogi

pahatapa

pahatapa
Viestimäärä: 108

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Perjantaina, 14.09.2012 klo 23:38  
+
0
^sasse. Välillä tuntuu pahalta olla ihminen. Nimim. naapurit syöttävät hevosta kohden 0,5 kg porkkanoita päivässä ja suuttuvat kokeneemman ruokkijan kommenteista -.-

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Perjantaina, 14.09.2012 klo 23:42  
+
0
^ Siis pelkästään tuon per hevonen per päivä?

Dera

Dera

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Perjantaina, 14.09.2012 klo 23:43  
+
0
Tää lipsuu ot:n puoleen, mut pakko takertua nyt kun sanoit, kai ne saa lisäks ihan normirehut päivittäin...? Tsiisös, puoli kiloa päivässä... Tainnu ymmärtää sen vihannesmainoksen vähän väärin... :roll:
Shiba, Mori ♂
Blogi

pahatapa

pahatapa

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Maanantaina, 17.09.2012 klo 10:26  
+
0
^&^^
Syötetään niille muutakin (heinää, kauraa, väkirehua, ties mitä vitamiineja ja ravintolisiä), mutta porkkanoita ja omenoita syötetään siis aivan liikaa (kuten kaikkea muutakin) ja suoraan ämpäristä/ruokakaukalosta. 0,5kg aika karkea arvio tarkemmin ajatellen, koska ne porkkanakauhat boksien eessä vetävät luultavasti lähemmäs kilon ja saavat yhen kauhan aamuin, yhden illoin - siis porkkanaa tai omenaa. Hevosia ei liikuteta ollenkaan, ovat n. 6h päivässä ulkona ja laiskanpulskeita pallomahoja. Harmittaa.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 17.09.2012 klo 10:27)

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Maanantaina, 17.09.2012 klo 10:55  
+
0
^Itse hoidin 6 luokkalaisena yhtä lähelläasuvan papan suomenhevosta, joka seisoo siis päivät pitkät vain eikä liiku ollenkaan. kesäisin toisinaan sitä ehkä saatetaan vähän ajeluttaa kärryjen edessä. Päivittäin sai omenoita vähän, sitten ehkä litran(2xpvä) kauraa ja heinää. hevonen joka ei liiku.. huh oli kyllä lihava. :/ Enää en kyllä sitä hoida, mutta oli se kyllä ihme juttu kun oikeesti niin paljon kauralla pitää seisovaa heppaa syöttää.
skcu Pongo

pahatapa

pahatapa

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Maanantaina, 17.09.2012 klo 11:12  
+
0
^ Tsiisus. (menee muuten tosiaan vähän OT)
Näilläkin on neljä hevosta, ja tosiaan kellään harrasteta mitään, minen vaan tajua. Nuoria hevosia. Ärrh.

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Tiistaina, 18.09.2012 klo 15:10  
+
0
Mitä tulee tuohon hainsyöttijuttuun, niin tuollaiset uutiset lisäävät mun kyynisyyttä joka kerta. Yhä vähemmän mua jaksaa kiinnostaa eläinsuojelijoitten luotsaamat kampanjat ja uutiset, koska mä olen laiska selvittämään niiden todenperäisyyttä ja jokainen epätodeksi tai liioitelluksi todistettu tapaus kasvattaa mun kiinnostumiskynnystä. Surullista. Tekevät hallaa.

Sitten on pakko todeta tuohon hevosten saamiin porkkanamäärin, että mun korvaan tuo puoli kiloa ei kuulosta mitenkään paljolta. Ilmankin hevonen pärjää, mutta eivät ne kyllä tuollaisesta kärsikään.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Tiistaina, 18.09.2012 klo 15:27  
+
0
Kuolemaan tuomittu liian lihava teloitettavaksi

Kanteen mukaan Post ei pysty masennuksensa vuoksi kontrolloimaan syömisiään.

Sinällään nyt ottamatta kantaa kuolemantuomioon tai uutiseen sinällään, mutta miten ihmeessä on mahdollista, että ihminen ei VANKILASSA pysty kontroilloimaan syömisiään? Mä oletan että siellä ei mitään snackseja hirveästi vedellä tai mitään karkkiautomaatteja ole tarjolla ja ruokaakin on vaan tiettyinä aikoina tarjolla? Sen toki ymmärrän, että kun vankilassa suurin osa ajasta menee luultavasti istuskellessa/makailessa niin se kulutus on varsin vähäistä ja sitä myötä ylipainoa on helppo kerätä. Mutta sitten taas 200 kiloiseksi itsensä lihottaakseen saa kuitenkin jo mättää ihan urakalla, jos oletetaan ettei vankilassa nyt mitään hillitöntä määrää luultavasti ole tarjolla ns. roskaruokaosastoon kuuluvaa naposteltavaa?

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Tiistaina, 18.09.2012 klo 17:05  
+
0
^ Aika mielenkiintoista. Mä jäin ihan samaa miettimään, mutta toisaalta ne ovat Yhdysvalloissa. Mulla ei ole mtn käryä, millaiset siellä ovat vankiloissa ruokailumahdollisuudet ja itse ruoat laadultaan.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Tiistaina, 18.09.2012 klo 17:12  
+
0
Laitosruoka on aina laitosruokaa ja vaikka siellä nyt oiskin hampparia ja pizzaa kaiket päivät oiskin tarjolla lounaana, päivällisellä ja illallisena niin kyllä mä nyt silti näen tän varsin omituisena. Kyllä sitä siltikin pitää jo ihan huolella mättää.

Toki voihan se tietty olla että se syöminen on ainoa ilo tommosessa paikassa ja ns. päivän kohokohta ja sitten se homma lähtee käsistä. Mutta kun tuo kerran on teloistusjonossa niin se luultavasti on silloin sellaisessa "vaarallisten vankien" vankilassa, missä homma on mun käsitysten mukaan vielä poikkeuksellisen valvottua.

Innova

Innova
Viestimäärä: 428

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Tiistaina, 18.09.2012 klo 19:06  
+
0
Mitä nyt olen dokkareita ja sarjoja vankilaelämästä Amerikassa katsonut niin aika monessa tuntuu olevan kioski-toimintaa mistä vangit saavat vapaasti ostaa juotavaa ja ruokaa jos vain rahaa on, joten mikäli death rowlla on sama mahdollisuus ja liikkuminen hyvin rajallista niin kai sitä on mahdollista saada itsensä tuohon tilaan. Ja mitä vankilakaan voi oikein asialle tehdä, tuntuisi aika kohtuuttomalta kieltää kuolemaantuomitulta syöminen.

13-vuotiaasta voi tulla USA:n nuorin elinkautisvanki

Tämä oli jo melko WTF?! uutinen, ei oikein tiedä mitä sanoa tai ajatella. Voiko sitä tuossa vaiheessa enää kääntää elämäänsä täysin ympäri jos vankilan sijaan menisi vaikka sijaisperheeseen vai onko sitä jo liian fucked up?

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Tiistaina, 18.09.2012 klo 19:44  
+
0
^ Ton pojan menneisyys oli kyllä vähän turhan kelju.
Rise to reset the world.

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 43
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä25796
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä5783
Viestejä yhteensä543763
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös262988
(Tilastot päivitetty viimeksi 17.09.2019 klo 15:30)