Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 30.04.2010 klo 15:01

Vappu

Siirry sivulle: 1 2

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

VAPPU - Perjantaina, 30.04.2010 klo 15:01  
+
0
Mitenkäs kooceen leidit ja isännät vappua viettää? Minua ei vappu varsinaisesti kiinnosta. Ajattelin kuitenkin käydä tuossa viereissä räkälässä parilla-kolmella tuopilla, samalla lukaisen Iltalehden ja tsekkaan pubiruusut. Sitten kotiin vähän kaljoittelemaan ja nettailemaan. :peukku:
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: VAPPU - Perjantaina, 30.04.2010 klo 15:04  
+
0
Tämä luultavasti makaa sohvalla ku härski silli ja natustaa tippaleipää.
Oikein railakas vappu siis tiedossa. :D
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: VAPPU - Perjantaina, 30.04.2010 klo 15:57  
+
0
Tultiin avokin kanssa porukoille, ihan perheen kesken vapua vietellään. Maistellaan sopivasti ja grillataan.

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: VAPPU - Perjantaina, 30.04.2010 klo 16:05  
+
0
Vähän samoin kuten aloittajalla, sillä erotuksella etten edes poikkea missään lähiräkälässä :kieli: Eli kotosalla notkutaan, syödään ja siemaillaan hieman kuplivaa. Ja ehkä, siis EHKÄ, punkkua :shifty:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: VAPPU - Perjantaina, 30.04.2010 klo 16:08  
+
0
Kun on lähemmäs kymmnen vuotta hillunut opiskeiljavappua viettämässä monen päivän menoilla, niin enää ei vaan vanha jaksa. Tänävuonna on kunnon nördevappu, kun on meillä täällä vappulanit. Punkkua mullakin kaapissa. Kaiken roskaruuan lisänä.

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: VAPPU - Perjantaina, 30.04.2010 klo 16:15  
+
0
Tultiin porukoille, täällä hengataan sit niiden ja veljien ja niiden puolisoiden kans... illalla sit lakki päähä ja johonkin kaupunkiin varmaan katselemaan menoa.

Hyvää vappua kaikille! :aurinko:
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: VAPPU - Perjantaina, 30.04.2010 klo 16:31  
+
0
Maalla vietellään miehen kotipaikalla ja iltasella käydään varmaan moikkaamassa paria kaveria, siinäpä se meneekin :) Mikään juhliminen ei innosta, vaan otetaan ihan rauhallisesti, kuten yleensäkin.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: VAPPU - Perjantaina, 30.04.2010 klo 16:35  
+
0
Mennään Vehmaisiin grillaan ja chillaan, 3 pariskunnan voimin. Mua ei oo kaupungilla örveltäminen kiinnostanu vuosikausiin, oikeestaan mua ei sais sinne kirveelläkään.

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: VAPPU - Perjantaina, 30.04.2010 klo 17:18  
+
0
Minä haluaisin rauhallisen vapun muutaman ystävän kesken grillatessa/hyvää ruokaa syödessä, mieluummin sisällä (ilma), mutta eipä ole ystävät vielä tässä vaiheessa. Pitää örveltää baarissa/ulkona juomassa välttämättä.
Ehkä sitä pitää kuitenkin tästä koto-turvasta lähteä ulos pienimuotoisella baarikierrokselle ainakin yhden ystävän ellei jopa kahden ja py:n kanssa.
Ahdistaa jo nyt tuo ihmismassa mikä tuolla odottaa:eek:

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: VAPPU - Perjantaina, 30.04.2010 klo 17:30  
+
0
Kotona istuskelen ja jossain vaiheessa pitää leipoa huomista yliopistolla järjestettävää lastentapahtumaa varten, ei huvittaisi ollenkaan, mutta olen lupautunut. Tenttikirjojen ääressä viihdyn varmasti myöskin.
Opiskelijatapahtumat eivät taida ihan nyt innostaa, varsinkaan kun ei ole mitään omaa porukkaakaan oikein.
come on night, take me home

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: VAPPU - Perjantaina, 30.04.2010 klo 17:56  
+
0
Mulla on wappu alkanut jo viime perjantaina. Kuppia on tullut otettua aika maltillisesti, vain pe ja ti, tänään sitten varmaan tulee otettua vähän enemmän. Haalari on pysynyt aika tiukasti päällä. Kohtapuoleen lähdetään parin opiskelukaverin kanssa grillailemaan ja siitä sitten Oulun Teekkariyhdistyksen pippaloihin. Aamuyöstä katsomaan kun fuksit saa lakit ja sitten väkerrellään solmu, aamulla sitten siiliksille vielä ja pikkutorkut, ja ehkä jatkan vielä shamppanjamatineaankin.
Tämä on mulle vasta toinen teekkariwappu, joten jaksaa vielä rellestää. Eikä varmaan ole enää montaa jäljellä niin pitää nyt ottaa näistä muutamista ilo irti.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: VAPPU - Perjantaina, 30.04.2010 klo 18:21  
+
0
Vappu menee ihan siman ja hyvän ruuan parissa. Käytiin koirien kanssa tuossa iltapäivällä jo parin tunnin lenkki ja illemmalla jos menisi vielä uudemman kerran vähän pidemmälle. Loppuilta menee tietokoneella, telkkaria katsoessa ja kuunnellessa naapurin omakotitaloon muuttaneiden örvellystä. Ja voisi saunassakin käydä.

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: VAPPU - Perjantaina, 30.04.2010 klo 19:12  
+
0
^monnan vappu kuulostaa erinomaiselta :wink: Mä kans tein poikien kanssa pitkän lenkin ja pesin ne kaikki sen jälkeen. Nyt on puhtaita koiria talo täynnä :jjei:

myrkku kirjoitti:

Ahdistaa jo nyt tuo ihmismassa mikä tuolla odottaa


Tää on niin totta! Ei hirveesti innosta lähteä mihinkään.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: VAPPU - Perjantaina, 30.04.2010 klo 20:16  
+
0
Vielä ois tänä vappuna saanu kiskoo haalarit jalkaan, mutta jätinpä välistä kun ei noita opiskelukavereita enää oo (oikeestaan kaikki jo valmistunu). Yhden kaverin luo kutsuttiin, mutta selvis ettei sinne muita tyttöjä ois tullu ja äijät vaan saunoo koko illan, ni jätinpä välistä menon sitten. Ei kyllä mitenkään vappufiuwis oo ollukkaan, joten on ihan ok olla kotosalla. Tuossa hyvää ruokaa kokkailin ja nyt löhöän sohvalla. Huomenna vois käydä vapputorilla perinteiset metrilakut ostaan, jos ei sada vettä.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

krisuuu

krisuuu
Viestimäärä: 24

VS: VAPPU - Perjantaina, 30.04.2010 klo 20:48  
+
0
Tämä ilta menee koiran kanssa kahestaan olellessa.Töistä pääs vasta puol kasin aikoihin niin ei oikein inspaa lähteä mihinkään.Huomenna ois tarkotus lähteä käymään kasvattajan luona ja siitä sitte kaverin luokse.Käyään illan päälle kattomassa lauantai-illan elämää :D

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: VAPPU - Perjantaina, 30.04.2010 klo 21:16  
+
0
Mulla on mennyt vaput teini-iän jälkeen enemmän tai vähemmän viihteellä, mutta enää kun en juuri käytä alkoholia, niin olin tosi tyytyväinen kun mulla oli laitettu töitä koko vapuksi. Suunnitelmat tosin muuttu aamulla kun aamiainen pisti mahan taas niin sekaisin, että jouduin viimein menemään lääkäriin ja sairaslomaa napsahti koko viikonlopuksi. Ja täällä sairastuvassahan sitä on kiva viettää Nellin mikälie-virtsatietulehduksen ja Annin murtuneen varpaan kanssa. Ei mua sen puoleen kyllä kiinnostaisikaan lähteä tuonne kaupungille katsomaan sitä örvellystä, mielummin oon kotona. Jonkun kaverin luona olisin voinu mennä käymään, mutta en viitsi tän vatsan takia liikkua kovin kauas kotoa. Mutta hauskaa vappua kaikille ketkä siitä pääsevät nauttimaan!:aurinko:
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VAPPU - Perjantaina, 30.04.2010 klo 21:17  
+
0
Yksikseni istuskellen :) Juhlinnat edessä vasta sunnuntaina.
Varjo 12/2010 ♥

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: VAPPU - Perjantaina, 30.04.2010 klo 22:16  
+
0
Täällä rentoudutaan sohvalla telkkaria katsellen, saunasta tultiin juuri. Kohta voisi eläimet ruokkia ja grillata vähän iltapalaa. Huomenna aamulla pitää olla jo touhuamiskunnossa, kun rakennusprojekti jatkuu taas.

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: VAPPU - Perjantaina, 30.04.2010 klo 22:38  
+
0
^sun suunnitelmat kuulostaa oikein hyvältä. Musta olisi kanssa kiva grillata, mutta ei ole grilliä, ei grilliseuraa, ei grilliruokaa ja maha ei kestä nyt grilliruokaakaan:nauru:. Mutta muuten kuulostaa sellaiselta ihanan rauhalliselta vapulta mun makuun:peukku: Hirmuisesti rapsuja pojille multa, en malta odottaa että näen ne livenä!
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: VAPPU - Perjantaina, 30.04.2010 klo 23:19  
+
0
^ Toivottavasti ehdit tapaamaan Chambonkin. Mukava vappu on kyllä ollut. Saatiin me neljään eri juhlaan kutsu, mutta päätettiin ihan kahdestaan (tai elukkalauman kanssa) juihlia. Sitten kun tuut tänne, niin grillataan yhdessä. Ja jos meidän rakenusurakka on ohi siihen mennessä, niin sitten saunotaan kanssa!

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 18:45)