Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 15.10.2011 klo 11:22

Ystävää etsitään

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 5

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

YSTäVää ETSITääN - Lauantaina, 15.10.2011 klo 11:22  
+
0
Kokeillaas toimisko tällainen ketju kun nyt tuolla purkautujissa niin moni aiheesta valittelee. Lenkkikaverin etsintäketjusta tämä eroaa siinä, että tässä voi etsiä kaveria myös muuhun kuin koirien kanssa touhuamiseen.

Eli kerro ystävänhakuviestissäsi esim. seuraavia asioita:

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Ylläpitäjä

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: YSTäVää ETSITääN - Lauantaina, 15.10.2011 klo 13:08  
+
0
Hyvä idea, mutta itse en kavereita hae kun niitä ei täältä perähikiältä löydy kuitenkaan :mad:

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: YSTäVää ETSITääN - Lauantaina, 15.10.2011 klo 13:26  
+
0
^Sorry, mua alkoi huvittamaan! Ihana "pitäkää tunkkinne" -meininki :) Jotenkin niin ehtaa suomalaisuutta <3

Ei sitä saa, jollei kokeile. Itse hyväkin neuvoja, sillä lyttään useinkin asiat jo etukäteen, vaikka vielä ole asia ajankohtainen/kokeillut. Mutta oikeasti, jos haluaa ystäviä, niin kannattaa sitä kysellä... ei sitä koskaan tiedä vaikka tätä kautta sitten lykästäisi!

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: YSTäVää ETSITääN - Lauantaina, 15.10.2011 klo 13:33  
+
0
Itsehan olen aikanaan päätynyt tällä palstalla käytyjen juttujen perusteella yökylä-reissulle 300km päähän (ja kavereita ollaan yhä! :hymy: ), näyttelytuttavia olen saanut ja hiljattain toimin turistioppaanakin eräälle palstalaiselle :)

Weebl: tiedän kyllä, ettet sä pysty tilanteesi takia paljoa kavereiden perässä reissaamaan, mutta voihan se olla että joku muu olis valmis sun takia reissaamaan ja tulemaan sinne perähikiälle :)
Ylläpitäjä

Tattistavaan

Tattistavaan
Viestimäärä: 740

VS: YSTäVää ETSITääN - Lauantaina, 15.10.2011 klo 13:37  
+
0
Voishan sitä tähän jotain tekstin tynkää tunkea.. Eli kolmenkympin korvissa oleva mieshenkilö täältä pirkanmaan pohjoispuolelta, tarkemmin sanottuna Virroilta ettii kaikenlaisia kavereita joko koiruuksien kans touhuumaan tai ihan mihkä vaan. Tuli tosiaan jonkin aikaa sitte Porvoosta tänne landelle muutettua ja ystäväpiiri hupeni melko olemattomiin, muutamat parhaat kaverit jaksaa välillä jopa ajella tännekin asti morjestelemaan ja ite käyn aina välillä kanssa vanhoilla kotikulmilla kavereita/vanhempia kattelemassa. Ja sitte et minkälainen luonne sitä olis...... vaikee ja viddumainen, no ei vais omaan kyl kärkkäitäkin mielipiteitä yms. mutta olen niitä valmis myös muuttamaan ja myöntämään jos jossain väärässä olen :-D eli keskusteluun kykenevä yksilö siinä mielessä. Itsensä ilmaisu näin kirjallisesti ei ole niitä vahvimpia puoliani eli yhteyksiä vaan jos täältä vaikka lähiseutujen asukkeja sattuis löytymään.
Owczarek Podhalanski Runo Visenna tuttavallisemmin Nalle
Pyreneittenmastiffi Mini
Keskiaasiankoira Little Freak's Dzhamal tuttavallisemmin Jallu

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: YSTäVää ETSITääN - Lauantaina, 15.10.2011 klo 14:00  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Ihan mihin vaan, juttuseuraksi, lenkkiseuraksi, koirailuun. Baareihinkin, joskin käyn melko harvoin.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Suunnitelmissa veljen kanssa muutto Joensuuhun, joten sieltä olisi mukava saada vaikka yhteisiäkin ystäviä meille :) Muutan luultavasti lapseni, veljeni, 2 koiran ja rottalauman kanssa. Eli seuraa kaivattaisiin sitten koko lössille :) Nettikaveritkin toki tervetulleita!

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Eläimet, erityisesti koirat on aina ollut osa elämää. Lapsista on mukava jutella kun sellainen itseltäkin löytyy :)

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Hmm.. Oon varmaan melko hitaasti tutustuvaa sorttia, mutta sitten kun juttu alkaa luistaa niin siitä ei loppua tulisikaan :D Jännitän todella paljon aina uusia tilanteita/ihmsiä, mutta kuintekin oon puhelias kun alkuun pääsee.

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: YSTäVää ETSITääN - Lauantaina, 15.10.2011 klo 19:10  
+
0
Ei täs ainakaan häviä mitään. Aika erakko luonne olen ja tuo avo ja perhe usein riittääkin, mutta välillä (tällä hetkellä aika useinkin) tulee tunne että kaipaisi ystäviäkin.
Kyllä niitä on ollut mutta jotenkin yhteys niihin on kadonnut elämäntilanteiden muututtua ja uusia kaipailisinkin.

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Ylipäätäsäkkin yhdessä tekemiseen. Lenkkeilyyn, kahvitteluun, keskusteluun..


Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?

Lahden seudulta olisi kivaa löytää, mutta miks ei nettikaveritkin. Molemmat käyvät toki!

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?

No koirista toki tykkään niinkuin muistakin ötököistä. Autoista ja moottoripyöristä olen jonkin verran kiinnostunut (UA toiminnassa ollut yli puolet elämästä ja avon kautta tutustunut jenkkiautoiluun ja viime kesänä ajettiin pärräkortitkin). Fanaatikko en ole kumminkaan mutta tykkään paljon. Ruuanlaitto on parhautta vaikken mitään kummosia yleenä kokkaile.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?

Alkuun olen hyvin ujo (voin vaikuttaa jopa koppavalta), mutta alku jännityksen poistuttua olen kovinkin puhelias tai enemmän kuuntelia riippuu paljonkin vastapuolesta ja hänen luonteestaan. Toki toisten kansssa löytyy heti yhteinen sävel ja silloin jännitys katoaa nopeamminkin.
Ystävällinen ja läheisistä huolehtiva. Hyvin itsekäskin osaan olla mutta kovasti yritän ainakin ottaa muut huomioon. Kakanpuhumisesta/-puhujista en jaksa välittää. Aikamoinen hetkssä eläjä joka miettii myös paljon tulevaa. Eli kovinkin ristiriitainen persoona. :nauru:

Uusilta (mahdollisilta) ystäviltä kaipaisin, hmm.. En oikeastaan tiedä. Iloisuutta, aktiivisuutta ja luottettavuutta ennen kaikkea! Ystävän ei välttämättä tarvite olla samanlainen kuin minä tai tykätä samoista asioista kunhan vain löytyisi jonkinlainen yhteys.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: YSTäVää ETSITääN - Lauantaina, 15.10.2011 klo 19:39  
+
0
Pitäiskö nyt sitten itsekin :D, jos jotakuta kiinnostaa minun kanssani kirjoitella vaikka maileja joskus?

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin? Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Tällähetkellä kai eniten voi ajatuksenvaihtoa käydä mailin välityksellä. Kyllä mä aina joskus Suomessakin käyn, eniten Forssa ja Oulu tuntumassa. Työ vie joskus muihinkin kaupunkeihin.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Koirista tietty, myös muista eläimistä, taiteesta, elokuvista, ohjelmista... Riippuu aina tilanteesta.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Voi mikä kysymys! Kiltti - annan paljon anteeksi ja myöden, mutta kun ärsytyskynnys on täynnä, niin takaisin ei ole paluuta (olipas lohduttava). Melko rauhallinen luonne, mutta kohdatessani ongelmia ärräpäitä satelee - lepyn kuitenkin nopeasti. Ikuisesti myös hieman poikatyttö, ei-ikinä-aikuinen. Saatan vaikuttaa etäiseltä, sillä en ole kovin puhelias/ulospäinsuuntautunut - mutta luotettavassa ja inspiroivassa seurassa minustakin saa enemmän irti. Jos tähän nyt jotain personointia haetaan, niin testeissä sain INFJ - ristiriitainen sekametelisoppa mustalla ja sarkastisella huumorintajulla höystettynä.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 15.10.2011 klo 19:40)

Knatte

Knatte
Viestimäärä: 8

VS: YSTäVää ETSITääN - Lauantaina, 15.10.2011 klo 20:55  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Etsin ystävää ihan kaikkeen mahdolliseen. Lenkille, kahvittelemaan, sienestämään... Bilehile kaveria minusta ei saa , mutta muuten kaikkeen kyllä :)

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Asun länsi-uudellamaalla, Raaseporissa. Olisi mukavaa jos löytyisi joku "järkevän matkan päästä" jotta voitaisiin nähdä.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Kaikesta. Elämästä. Huuhaasta. On mukavaa höpötellä kaikesta mahdollisesta.
Harrastukset tai siis elämäntapana on koirat kissat ja hevoset. Mutta sinun ei todellakaan tarvitse pitää kaikista ;)

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Olen aika iloinen ja positiivinen. Tykkään touhuta mutta rakastan sitä kun saa vain olla rauhassa. Olen sekä sosiaalinen että erakko, sopivasti molempia.



Kirjoitella saa mielellään. Olisi todella mukavaa löytää ystävä jostain täältäpäin. Täältä en vielä ole oikeita ystäviä onnistunut saamaan vaikka jo asunut täällä muutamia vuosia.

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: YSTäVää ETSITääN - Lauantaina, 15.10.2011 klo 22:50  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Normaaliin kaverisuhteeseen, johon nuo kaikki taitavat sisältyä. Baareissa tulee lapsen takia harvemmin pyörittyä, mutta välillä sielläkin.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Omana vaikutusalueena on Hämeenlinnan ja Tampereen seutu, mutta myöskin nettikaverit olisivat mukava lisä.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Koirat, hevoset ja elämä ylipäänsä. Pohdittua tulee välillä kaikkea maan ja taivaan välillä, joista olisi kiva jutella jonkun toisen kanssa. Hyvin vahvasti omaan elämään kuuluu myös tuo lapsi, josta tulee muille pakostakin välillä höpistyä.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Olen suhteellisen hitaasti syttyvä ihminen. Usein olen hyvin varautunut uusien ihmisten seurassa, joten alkuun musta saattaa jäädä varsin etäinen kuva. Tulen suhteellisen hyvin toimeen muiden kanssa. Nautin enemmän kuuntelijan roolista kuin pääpuhujana olosta. Puhettakin kuitenkin löytyy, etenkin kun ehtii rentoutua tai löytyy mielenkiintoinen aihe. Olen toisaalta varsinainen haihattelija ja toisaalta varsin jalat maassa-ihminen. Mikään sananiekka en ole, mutta ihan mukava ihminen kuitenkin. Tällainen perusjuntti. :hymy:

ShockWave

ShockWave
Viestimäärä: 56

VS: YSTäVää ETSITääN - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 01:37  
+
0
Mihin etsit ystävää?
Koiran kanssa ulkoiluun (tarvitsee kyllä treeniä tähän - on innokas uusista koiratuttavuuksista, eli ei välttämättä käyttäydy ihan täydellisesti, mutta tähänkin olisi siis kiva saada treeniä), baareissa käymiseen, keikoille (jos musiikkimaku kohtaa), kahvitteluun (meille ovat myös koirat tervetulleet 'kahville', työssäkäyvän / kokopäiväisesti opiskelevan, ainakin yksinasuvan ihmisen vaikea jättää koiraa yksin - itse en voi montaa arki-päivää viikossa ilman koiraa liikkua) yms. Nais-ihminen olen itse, mutta molemmat sukupuolet sopii kavereiksi. Itse olen 22, mutta omasta puolesta ikärajoitusta ei ole.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Pääkaupunkiseutu (itse asun Länsi-Vantaalla, mutta myös Helsinki, Espoo, Vantaa, Kerava sopii) ja tietenkin myös nettikaverit (facebook, mese) sopivat :hymy:

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Koira-asiat tietenkin lähellä sydäntä, suhde-pulinat - itse sinkkuna, mutta niin suhteessa olevat kuin sinkutkin kavereiksi sopii, tv-sarjat (fringe, true blood, greyn anatomia, vampire diaries, walking dead, yms paranormaalit, fantasia, rikos jne sopii kaikki - komediat on ainoita joita en katso), leffat (fantasia, trilleri jne), musiikki (itse kuuntelen lähinnä metallia, mutta en rajaa ystäviäni musiikin mukaan, toivottavasti ei muutkaan! Toki keikkaseura olisi kiva, eli jos musiikkimaku täsmää, niin aina parempi!).

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Sopeutuvainen, avoimin mielin liikkeeessä ja toivon myös avointa mieltä uusilta ystäviltä. Suorapuheinen olen tutuille ja toivon suorapuheisuutta myös itseä kohtaan, ainakin tutustumisen jälkeen. Pidän ihmisistä joilla on myös omia mielipiteitä, eikä kaiken ole välttämättä mentävä normien tai valtavirran mukaan - mutta kaiken ei tarvitse mennä valtavirrasta poikkeavaankaan tapaan. Lähinnä juttukaveria, jolle voi elämästä, työstä, tunnetiloista ja kaikesta vastaavasta keskustella, ilman että tarvitsee vastapuolen reaktiota pelätä ja vastaavasti kuunnella toisen osapuolen asioita.
Baarikavereita Helsingin yöhön olisi kiva toki saada kerran / pari kuussa :nauru:
Whatever doesn't kill You is gonna leave a scar.

Marjut

Marjut
Viestimäärä: 1

VS: YSTäVää ETSITääN - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 09:48  
+
0
Heipsan!

Olen 18-vuotias välivuotta Helsinkiin pitämään ja töitä tekemään muuttanut tyttönen. Etsin nyt ystävää kaikenlaiseen puuhasteluun. Minulla ei ole tällä hetkellä koiraa, mutta olisi hauska päästä lenkkeilemään koirallisen kanssa, koska koirakuume on kova. Asun poikaystäväni kanssa Pukinmäessä, mutta käyn vuorotöissä Helsingissä. Olisi mukavaa jos asuisit Espoo, Vantaa, Helsinki tms akselilla, että olisi helpompi nähdä, vaikka ei matkan toisaalta pitäisi olla este ystävyydelle.

Tykkään käydä elokuvissa, syömässä ulkona ja liikkua luonnossa- ja kyllä minusta bilehile seuraakin saa :). Olisi myös ihanaa aloittaa vaikka joku yhteinen urheiluharrastus esim. tennis tai joku tanssi. Saa ehdottaa vapaasti, kokeilen mielelläni uusia juttuja. Tämän lisäksi olisi hauskaa nyt
talvella käydä hiihtämässä, jäällä vähän laukomassa, lasketella tms. Tykkään myös tosi paljon ruoanlaitosta, joten jos joku haluaa välillä tehdä ruokaa yhdessä ja vaihtaa siinä samalla kuulumisia, tämä sopii minulle enemmän kuin mainiosti

Olen luonteeltani iloinen ja puuhakas. Minulle sopii niin kuuntelijan kuin keskustelijankin rooli. Tykkään keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä. Pidän eläimistä, erityisesti hevosista ja koirista, kuuntelen monenlaista musiikkia ja olen soittanut pianoa lapsuuteni. Tottakai joka päiväiset asiat puhuttavat elämän ilot ja surut. Etsin siis ystävää, jonka kanssa tehdä kaikkea harrastuksista yhteiseen lokoiluun.

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: YSTäVää ETSITääN - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 10:03  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?

Seuraksi, kahvittelemaan, laittamaan yhdessä ruokaa, katsomaan leffoja, käymään salilla ja/tai lenkillä koiran kanssa tai ilman. Shoppailuseura ja baaritkin menevät, tosin en mikään kovin hurjan meneväinen cityihminen olekaan. Treeniseura koirankin kanssa on aina tervetullutta.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?

Asun itse Pk-seudulla, Länsi-Vantaalla, mutta nettitutukin kelpaavat. :wink.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?


Olen kiinnostunut oikeastaan melkein kaikesta, mutta varsinkin koirat ja koiraharrastukset ovat lähellä sydäntä. Musiikki kuuluu olennaisena osana elämään, samoin kuin opiskelu, mutta ainakin koirista saa juttua revittyä vaikka maailman tappiin.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?

Olen itse rentona ja tutussa seurassa hulluttelija ja puhelias, mutta jännitän uusia ihmisiä ja uusia tilanteita tositosi paljon. Saatan siis alussa olla hermostunut ja jäykkä, mutta se yleensä menee aika nopeasti ohi. Odotan rentoutta, sysimustaa huumorintajua ja viiltävän sarkasmintajua. Samaa mieltä ei tarvitse mistään olla, väittelyt ovat elämän suola.

/Ja ShockWave, laitoin yksäriä
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 16.10.2011 klo 10:04)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: YSTäVää ETSITääN - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 10:05  
+
0
Mihin etsit ystävää? No vaikkapa kahville, lenkille ja yleiseen höpöttelyyn.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita? No Nokialla asustan, mutta toki myös nettikaverit on tervetulleita, mese/säpo esim.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi? No hyvin pitkälti koirat kuuluu niihin, mutta osaan kyl puhua muustakin. Ja vaikka lapsi löytyykin, niin lapset ei suoranaisesti kuulu lemppari puheenaiheisiin. :nolo: (huonoja kokemuksia mammoista, jotka ei osaa muusta puhua kun niistä pilteistään)

Millainen luonne olet? No siis vaikka oon työkseni aspa ja hyvin luontevasti oon siellä vieraidenkin ihmisten kanssa tekemisissä, niin oon siviilissä ujo, enkä tutustu kovin syvällisesti kehenkään. Tälläisen ujouskohtauksen iskiessä yleensä päädynkin höpöttämään ihan puitasunmuita ja yleensä multa viel menee senat sakasin.
Että jos livenä nähdään, niin mulle kannattaa sanoa välillä, et "nyt naama kii ja hengitä välillä.." :nauru:

Varsinainen Nalle-puh siis ystävää etsimässä.. :shifty:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: YSTäVää ETSITääN - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 11:51  
+
0
Kaikkeahan sitä pitää ihmisen kokeilla, miksei sitten tätäkin..:shifty:

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?

Periaatteessa kaikkialle muualle paitsi baareiluun ja kännäämiseen, ne ei kuulu ajanvietteisiin. Lenkille, näyttelyihin, kahvittelemaan ja päivittelemään maailmanmenoa.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
No kivahan se ois, että samasta kaupungista, tai etes läänistä, eli Oulusta tai tästä pohjois-pohjanmaan alueelta, ku huono olen pelkästään netissä keneenkään sen kummemmin tutustumaan. Vaikka toki, jos hyvä tyyppi löytyy jostain kauempaa, voi esim. lomien aikaan ajella kauempanaki yhteisten harrastusten tms. merkeissä.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?

Koirat toki ensimmäisenä, lisäksi kiinnostaa sisustus, ruuanlaitto, liikunta, luonnossa liikkuminen, kissat (2 kpl löytyy niitäkin), ihan yleisesti kaikki maan ja taivaan väliltä.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Tässä kohtaa voisin lainata miehen sanoja, miten on kuvannut mua. "Semmonen ihminen, johon joko ihastuu tai vihastuu ensisilmäyksellä":nauru: Ei vaan, suorapuheinen, rehti ja rehellinen. Viljelen kieroa huumoria, joka ei kaikille aukea. Läheisille ihmiselle hyvinkin empaattinen ja lojaali, oudommille saatan vaikuttaa kylmältäkin, ennen ku tutustun. Oudossa seurassa olen myös ujo ja hiljainen, mikä antaa usein aivan vääränlaisen kuvan.

Eiköhän siinä ollu kuvausta kerrakseen, nyt vaan niitä viestejä odotellessa..:viheltel::shifty:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: YSTäVää ETSITääN - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 12:14  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Olisi mukava saada jutusteluseuraa noin yleisestikin. Mahdolliseti jos Retu muuttaa myös tänne, niin apua ohitusten harjoitteluun ja sitten jos koirat kaverustuvat, niin lenkkeilyä ja muuta touhuilua. Kahvilla olisi myös mukava käydä, joskus rankan päivän (tai vähemmän rankan) jälkeen kaljalla tai joskus sitten baariinkin.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Länsi-Vantaalta minäkin, mutta saa myös kauempaa olevat viestitellä. :)

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Kaikesta maan ja taivaan välillä. :) Koirat toki ensimmäisenä.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Olen kiltti, rehellinen ja no, se selviää sitten. Aluksi saatan vaikuttaa oudolle kun en saa suutani auki, tai sitten jos sattuu niin saatan papattaa kuin papupata. Itse olen 19, jos se ketään edes kiinnostaa. (Ainakaan minulla ei sillä iällä ole merkitystä..)

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: YSTäVää ETSITääN - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 14:14  
+
0
Jospas minäkin sitten uskaltaudun, kun tänne jo aika paljon muutkin kirjoitelleet... :shifty:

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Lähinnä koirien kanssa touhuiluun/lenkkeilyyn, joskus kahvitteluunkin, ja kyllä, niitä syvällisempiä keskustelujakin olisi kiva saada aikaiseksi.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Nettikaverit ovat ehdottomasti tervetulleita, olen parempi kirjoittelemaan kuin kasvotusten puhumaan :nauru: Mutta jos oikein synkkaa, niin mielellään kyllä haluaisin sitä lenkkiseuraakin. Asustelen itse Länsi-Uudellamaalla.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Koirat ykkösenä. Lapsia on 2kpl, joten kai sitä väkisinkin tulee heistäkin muutama sana sanottua, ja kuuluvat siis olennaisena elämään. :hymy: Hevoset myös lähellä sydäntä, vaikka tällä hetkellä ei niiden kanssa touhuamiseen ole mahdollisuutta. Puhun mielelläni mistä vain, ja mukava kuulla erilaisia näkökantoja.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Luonteeltanihan olen ujo, änkytys ja hiljaisuus ovat kouluajoilta jääneet kummittelemaan, joten siksi tämä kirjoittelu itselleni näin alkuun helpompi tapa. Voin siis kirjoittelun perusteella vaikuttaa erilaiselta ihmiseltä kuin "luonnossa", mutta kyllä täällä pieni sähikäinen asuu. Nautin koti-illoista, baariseuraa minusta ei saa.
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

nowaypunk

nowaypunk
Viestimäärä: 68

VS: YSTäVää ETSITääN - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 16:09  
+
0
Voisin kopioida Amen viestin lähes sanasta sanaan, miinustetaan vain se lapsikohta pois. :nauru: Laitankin sulle Ame yksäriä. Kirjoittelen nyt kuitenkin omaakin "esittelyä", että jos joku tuntee löytäneensä kiinnostavan kaveriehdokkaan niin voi laittaa viestiä. :aurinko:

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
- Mihin tarpeeseen ystävät/kaverit nyt ikinä ovatkaan: jutteluun, kahvittelemaan, koirahommiin, urheilemaan, joskus voisi käydä tyttöporukassa tuulettumassa; ihan mihin vaan oikeastaan.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
- Asun Hämeenlinnassa, ja täältäpäin olisi kiva löytää ystäviä, joita tavata irl. Nettikaveritkin ovat kuitenkin myös enemmän kuin tervetulleita, juttelu esim. facebookissa (voin myös kaivaa messengerin esiin jos joku haluaa) ois mukavaa. :hymy:

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
- Mistä tahansa. Elämästä, eläimistä, opiskelusta, kirjoista, ihan laidasta laitaan. Tykkään lukemisesta, leipomisesta, ulkoilusta, historiasta. Viihdyn hyvin niin kaupungin keskustassa kuin maaseudun rauhassa, pohjimmiltani olen kuitenkin hieman erakkomainen maalaislikka.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
- Hitaasti lämpeävä, aluksi saatan vaikuttaa varautuneelta. Kunhan tutustumisessa on päästy alkuun ja kemiat natsaa, olen luotettava ja huumorintajuinen ystävä. Olen aika tasaisen rauhallinen, mutta jonain päivänä musta saattaa löytyä myös riehakkaampi tai vastaavasti veemäisempi puoli. En välttämättä kaipaa mitään jatkuvaa yhteydenpitoa, mutta olisi kiva löytää samanhenkisiä, rentoja ihmisiä, joiden seurassa voi olla oma itsensä ja joiden kanssa voisi jakaa kaikenlaisia juttuja elämästä. Olen nuorempana ollut ehdottomampi ja jyrkempi monissa asioissa (kuten musiikkimaun suhteen), mutta nykyään olen itsekin aika moniulotteinen ihminen, enkä siis välitä siitä oletko hippi vai hevari, kunhan jutut muuten menee yksiin. :nauru:
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 16.10.2011 klo 16:10)

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: YSTäVää ETSITääN - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 21:39  
+
0
Haluun kans ystäviä! Täällä siis kohta 23 v. nainen jolla 2 koiraa ja 4 kissaa.

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?

Kahvitteluun, baareiluun, keikoille (jos musamaku kohtaa) koirien kanssa ulkoiluun ja ihan perus keskusteluun ja olemiseen. Jos on mukavaa seuraa aika kuluu kuin siivillä oli sitten mitä tahansa tekemässä. Tärkeintä että ajatukset kohtaa :) Tällä hetkellä olen itse varattu (asun miehen kanssa yhdessä), muttei tämäkään tietty rajaa etten voisi miestä ystäväksi ottaa. Olen myös työtön eli pystyn hyvin joustamaan tapaamisissa :)

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?

Nettikaverit myöskin tervetulleita, mutta ensisijaisesti kuitenkin etsin sellaista jonka kanssa voi nähdä myös. Asun Itä-Helsingissä, mutta julkisilla pääsen pääkaupunkiseudun sisällä liikkumaan (ja sen ulkopuolellekin kyllä) :)

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?

Mä nyt pulisen mistä vaan, mut koirat ja kissat tietty etusijalla. Sen lisäks multa riittää juttua ruoanlaitosta, leffoista (kauhu, trilleri, fantasia, klassikot), tv-sarjoista (Vampire Diaries, True Blood, Greyn Anatoma jne.), kirjat (klassikot, fantasia, kauhu), musiikki (metallista ihan perus nyky tanssimusaan, räppi, reggae ym. ainoita jota en kuuntele, mut en luokittele kavereita musamaun perusteella!).

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?

Luonteeltani olen ulospäinsuuntautunut, iloinen, suorapuheinen, höpsö hauskuttelija, luotettava ja puhelias. Aluksi saatan olla vähän ujohko ja hiljainen (uusien ihmisten tapaaminen aina vähän haaste), mutta rentoudun kyllä ja sitten puhekin alkaa luistamaan. Saatan tutuille myös laukoa ihan ihme juttuja ja olla aika kipakka ja mies välillä toivookin että olisin julkisilla paikoilla hiljaa :eek: Osaan puhua myös vakavista asoista, mutta muuten oon kyllä tosi huumorintajuinen ja sarkasmi onkin vähän mun laji. Toivoisin että olisit rento ja huumorintajuinen ja suorapuheinen ja ymmärtäisit välillä vähän kummallisiakin juttujani :nauru: Mielipiteitä saa viljellä ja se olisin toivottavaa.

Kirjotelkaa ihmeessä jos vaikutan yhtän tutustumisen arvoiselta :)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: YSTäVää ETSITääN - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 22:40  
+
0
Knatelle laitettu yksäriä :wink:
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 5
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään9
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265760
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 20:30)