Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 15.10.2011 klo 11:22

Ystävää etsitään

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 5

Maksavompatti

Maksavompatti
Viestimäärä: 413

VS: YSTäVää ETSITääN - Maanantaina, 17.10.2011 klo 16:11  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Mihin vain. Olen juuri muuttamassa Turkuun tyttöystäväni kanssa, eikä meillä juuri ole tuttuja kaupungissa. Itse tykkään istuskella kahvilassa, käydä kävelyllä ja jutella vain niitä näitä. Katselen paljon kaikenlaisia elokuvia, ja voin lähteä mukaan vaikka leffaan. Baareissa voin myös käydä, mutta rajoitetusti, sillä ikää löytyy vasta 19 vuotta. Mikäli jokin tuplateffeilyn tyyppinen kiinnostaa, niin sellaiseen olen myös valmis. :nauru:
Meille on luultavasti tulossa merraskuussa colliepentu, joten leikki- ja lenkkiseura koirien parissa käy myös. Olen melko uusi harrastelumaailmassa, mutta kunhan pennulle tulee ikää niin meistä olisi mukava treenailla yhdessä.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Turusta. Nettitutut käyvät tosin hyvin myös. Itseasiassa lisäksi myös vanhanaikaiset kunnon kirjekaverit, sillä olen jo pitemmän aikaan etsinyt mukavaa kaveria jonka kanssa kirjoitella. :)

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi? Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Harrastan valokuvausta ja elokuvia, sekä sään salliessa rullaluistelua. Hevoset ovat myös lähellä sydäntäni, ja harrastankin luonnollista hevostaitoa. Tykkään leipomisesta ja hyvästä (kasvis)ruuasta. Etsin ystäviä arkeen, eikä heidän kiinnostuksen kohteilla itselleni juuri ole väliä - kunhan edes jollakin tasolla synkkaa. Olen valmis tekemään melkein mitä vain, melkein kenen kanssa vaan.

Yksityisviestiä vaan, jos seura kiinnostaa. :heiluti:
09/2011 pk collie, narttu Eurofix Melody Pops "Sega"
12/2007 kiinanharjakoira, uros "Eppu" asuu vanhempien luona
Menossa mukana myös Ikaros-kani

Blogi

Krissez

Krissez
Viestimäärä: 6

VS: YSTäVää ETSITääN - Maanantaina, 17.10.2011 klo 16:16  
+
0
Ajattelimpa nyt itsekkin laittaa tänne "ilmoituksen". Aikaisemmin enemmän on tullut täälä kirjoteltua nyt lähinna pelkkää taustailua, mutta..

Ystäviä etsitään lähinnä koirajuttuihin, lenkeille, reeneihin ja miksei jos hyvä tyyppi löytyy niin muuhunkin jutusteluun, kahvitteluun jne..
Tällähetkellä kaipailisin paljon eri rotuisia, kokoisia, ikäisiä koiria ohitusharjoitteluihin. Nuoren spk narttuni päälle tuli kaksi isompaa koiraa ja sen jälkeen ohituksissa on saanut tehdä töistä. Kentällä ei välitä juurikaan toisista koirista, mutta normi arjessa esim.lenkillä rähinää ja haukkumista on.
Lisäksi jaloissa pyörii spk urospentu jolle ei tekisi pahaa tavata hyväluontoisia koiria tai muita pentukavereita.

Aika pitkälti jutut liittyvät koiriin, hevosiin mutta kaikesta maan ja taivaan väliltä voi jutustella :)

Luonteeltani olen huumorintajuinen. Myöskin ns.hitaasti lämpenevä, mutta kunhan tutustuu juttua riittää. Sanon asiat suoraan, rehellisesti ja osaan kuunnella muidenkin juttuja, murheita..
Niin ja ikää on kertynyt 30v ja paikkakunta Kangasala. Auto käytössä joten voi kulkea kauempanakin.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 17.10.2011 klo 16:36)

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: YSTäVää ETSITääN - Maanantaina, 17.10.2011 klo 16:41  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Vähän kaikkeen - jutusteluun, kahvitteluun, lenkkiseuraksi, seuraksi lätkä - ja futismatseihin...

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Asun itse Lahdessa, joten olisi mukavaa jos olisit täältäpäin, mutta tottakai myös nettikaverit ihan mistä vaan ovat todella tervetulleita! :hymy: Facebook ja mese löytyy.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Tykkään jutella vaikka mistä, mikä nyt milloinkin mieleen juolahtaa. Syvällisempiä ja ei niin syvällisiä juttuja. Pääasiassa kuitenkin tykkään jutella eläimistä (etenkin koirista) ja jääkiekosta, ja ne ovatkin lähellä sydäntä. Myös inttijuttuja tykkään höpötellä ja inttikokemuksia muistella... :nauru:

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Luonteeltani olen sosiaalinen ja positiivinen. Huumorintajua multa löytyy vaikka muille jakaa, en oikeastaan koskaan ota itseeni mistään. Eli kaikenlaista läppää voi heittää. Olen myös puhelias, mutta toki välillä on hiljaisempiakin päiviä.

Ystävältä odotan ystävän perusominaisuuksia eli rehellisyyttä, kuuntelutaitoja ja luotettavuutta.

Itse olen -91 syntynyt tyttö.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



(Viestiä on muokattu maanantaina, 17.10.2011 klo 16:45)

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: YSTäVää ETSITääN - Maanantaina, 17.10.2011 klo 17:18  
+
0
safille laitettu yksäriä!

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: YSTäVää ETSITääN - Maanantaina, 17.10.2011 klo 19:58  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
No kaikenlaiseen tekemiseen olisi kiva saada seuraa. :aurinko: Lenkkeilyseura olisi pop, kun on vähän tylsää tallailla aina vaan koiran kanssa kahdestaan. Kahvittelu, baareilu, mitä vaan.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Tampereelta olisi kiva löytää uusia kavereita, koska mulla ei täällä oikein avon lisäksi ole kuin muutama tuttu/kaveri. Me asutaan länsi-Tampereella, mutta julkisilla pääsee kyllä liikkumaan muuallekin. Autoa vaan ei oo.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Ääää, koirista, musiikista, kirjoista, kaikenlaisista jutuista.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?

Mä olen vähän seurasta riippuvainen tyyppi. Siis joidenkin kanssa klikkaa samantien ja oon tosi sosiaalinen, mutta jotku taas vaatiivat vähän pidempään. Yleisesti ottaen oon mielestäni huumorintajuinen [huumorinlaadusta voidaankin sitten olla montaa mieltä :nauru:], reilu, suvaitsevainen, hyvä kuuntelija... Vaikeaa. Ystävät saisivat olla edes vähän samanlaisia luonteeltaan, mutta kiinnostuksen kohteiden ei nyt välttämättä tarvitse täysin natsata.

Eikä iällä mun mielestäni ole hirveämmin väliä. Itse olen 26-vuotias nainen.
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: YSTäVää ETSITääN - Tiistaina, 18.10.2011 klo 10:13  
+
0
Maksavompatti,
mihin päin Turkua olette muuttamassa? Kannattaa muuten vilkaista tuota Turun seudun kc:laiset -topikkiakin.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: YSTäVää ETSITääN - Tiistaina, 18.10.2011 klo 19:09  
+
0
Huomasitko TeJo sen yksärin? :hymy:
Shetlanninlammaskoira (05/05)



TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: YSTäVää ETSITääN - Tiistaina, 18.10.2011 klo 19:35  
+
0
^Kato joo.. Vastaanpa nyt!

Sanni

Sanni
Viestimäärä: 1032

VS: YSTäVää ETSITääN - Tiistaina, 18.10.2011 klo 20:00  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Koiraharrastuksiin ei oikein pk-seudulta löydy kavereita. Tykkäisin käydä näyttelyissä, katsomassa kisoja, mitä milloinkin. Ihmis- ja koiraseura kaikenlaiseen koirapuuhaan kiinnostaa.
Myös jokin viikottainen liikuntaharrastus kiinnostaisi, mutta tarvisin jonkun pyllylle potkijan, että tulisi lähdettyä.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Pk-seudun tuntumasta, itse asun Vantaalla. Nettikaverit toki ympäriinsä, jos ne tähän hätään sopivat :)

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Kuvittelisin olevani ihmisten kanssa toimeen tuleva, rauhallinen ja positiivinen. Isossa porukassa en itsestäni paljoa meteliä pitä, mutta kahden kesken juttua yleensä riittää. Ikää 29 vuotta.
"Jotta säilyttäisi todellisen suhteudentajun omasta tärkeydestään, jokaisella pitäisi olla koira palvomassa häntä ja kissa, joka jättäisi hänet huomiotta."
http://vilmaneiti.blogspot.com/

metaphnora

metaphnora
Viestimäärä: 276

VS: YSTäVää ETSITääN - Tiistaina, 18.10.2011 klo 21:06  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
- Etsin lähinnä lenkkikavereita ja samoista (koira)harrastuksista (veto, jälki...) kiinnostuneita henkilöitä elämääni, joiden kanssa voin myös vaihtaa kuulumisia ja jutella niitä näitä. :---)

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
- Nettikaverit ovat aina tervetulleita, mutta jos haluaa irl tapailla, niin kaikki pääkaupunkiseutulaiset hoi !

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
- Olen hyvin visuaalinen ja musikaalinen ihminen, joten taide ja itseilmaisu kiinnostavat minua erityisesti. Tällä hetkellä kiinnostavia juttuja ovat myös mm: vaihtoehtoisuus, avaruus, taide, tähtitiede, agnostismi, kauneus, kognitiotiede, kouluttautuminen, ympäristö, logiikka, mielenterveys, luonto, neurotiede, filosofia, valokuvaus, fysiikka, psykologia, lainaukset, tutkimustyö, tiede, scifi, kehittyminen, äänituotanto, etologia, rekikoiraharrastus, siperianhusky, liikunta, omavaraisuus, objektivismi, matkustaminen...jne. Juttelen mielelläni ihan aiheesta kuin aiheesta, jos seura vain on tarpeeksi kiinnostavaa.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
- Olen yleisesti ottaen hyvin kiltti ja iloinen hassutteleva ihmisapina. Huumori on minulle tärkeä voimavara elämässä ja saan halutessani väännettyä vitsiä aiheesta kuin aiheesta. Olen tuttujen kesken melko rempseä ja suorasanainen (jopa räväkkä), enkä pelkää tuoda mielipidettäni julki. Olen kuitenkin hyvin avoin uusille asioille ja kokemuksille ja osaan arvostaa muiden mielipiteitä. Odotan ystävältä rentoa asennetta ja aitoutta. Arvostan eniten ihmisiä jotka ovat ennen kaikkea omia itsejään, oli se sitten mitä ikinä.

(ellikeksiä matkien: Olen persoonatestin mukaan INTJ.)
http://metaphnora-dogs.blogspot.com

Siperianhuskyt Luna & Naos
Kotikissat Aura & Nova
(Viestiä on muokattu tiistaina, 18.10.2011 klo 21:10)

evvk

evvk
Viestimäärä: 186

VS: YSTäVää ETSITääN - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 04:06  
+
0
Olen tässä jonkun aikaa haaveillut vanhanaikaisesta kirjeenvaihdosta ja ajattelin, että tätä kautta voisi löytyä sellaiseen kaveri.

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Eli 25-vuotias neitonen etsii seuraa vanhanaikaiseen kirjeenvaihtoon. Yläkouluikäisenä olin kirjeenvaihdossa monenkin ikäiseni nuoren kanssa, mutta ajan myötä kirjoittaminen loppui kaikkien kanssa.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Ei väliä missä kirjekaveri asuu. Itse asustelen Pohjois-Pohojanmaalla.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
No yllättäen koirat on lähellä sydäntä. :nauru: Itseltä sellaisia löytyy kaksi (aikuinen ja pentu). Molemmat ovat pelkkiä kotikoiria ja harrastuksena niiden kanssa lähinnä metsissä samoilu ja sohvalla makoilu. Olen kiinnostunut myös matkustelusta ja sisustamisesta. Televisiosta tulee katsottua milloin mitäkin, pääasiassa päätä turruttavaa realitya, sekä sisustus- ja hääohjelmia. Ennen muinoin tuli seurattua joitain sarjojakin (mm. Ugly Betty, Mentalist, C.S.I.). Elokuvia katselen jonkun verran, lähinnä draamoja, komedioita ja animaatioita. Välillä intoudun lukemaan chic lit -tyylisiä kirjoja.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Itse olen yksin viihtyvä erakko, joka ei helposti tutustu uusiin ihmisiin. Olen usein kateellinen ulospäinsuuntautuneille ihmisille, jotka tutustuvat helposti uusiin ihmisiin ja solmivat helposti ystävyyssuhteita. Välillä tuntuu, että jään jostain paitsi, kun viihdyn yksin tai pienessä porukassa enkä omaa laajaa kaveripiiriä. Joitain minua kuvaavia adjektiiveja voisi olla maanläheinen, rauhallinen ja laiska (eli menen sieltä mistä aita on matalin, paitsi työelämässä tietenkin olen hirmu ahkera ja aikaansaava :cool: ). Persoonallisuustestin mukaan olen ISFJ ja enneagrammiltani kuutonen (uskollinen kyseenalaistaja). Kirjekaveri saa olla aito oma itsensä sellaisena kuin on.

Jos kiinnostusta löytyy niin yksäriä minulle.

HMD

HMD
Viestimäärä: 79

VS: YSTäVää ETSITääN - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 05:53  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Olen jo jonkin aikaa etsinyt itselleni hölkkäkaveria
Nykyiset tuttavat ovat joko aivan patalaiskoja tai liian kiireisiä pitääkseen kunnostaan huolta ja niinpä on itsellänikin jäänyt kuntoilu vähemmälle.
Olen juurikin niin saamaton tyyppi, että tarvitsen sen sosiaalisen hetken myös liikunnassa.
Aloittelen nyt vasta taas hölkkäämistä, eli kuntoni ei ole mikään maailman paras tällä hetkellä.
Toivon siis mahdolliselta hölkkäkaverilta kiinnostusta lähteä kohottamaan omaa kuntoa, lähdetään siis samalta viivalta.
Tarkoitus ei ole heti lähteä pinkomaan 10km:n lenkkiä vaan aloitetaan ensin 10min. ja sitten lisätään aikaa joka kerta vähitellen.
Pehmeä lasku tulevaan ja ettei jalat kramppaa heti alkumetreillä :D

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Toivoisin löytäväni hölkkäkaverin Järvenpää, Kellokoski ja Jokelan alueilta, jotta kynnys lähteä lenkille ei olisi liian suuri.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Mikäli juostessa vain pystyy keskustelemaan, niin kaikki aiheet käy.
Nyt on ollut lähellä sydäntä yhteiskunnalliset asiat.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Minusta sanotaan usein, että olen vaikeasti lähestyttävä, mikä on sinänsä kummallista, sillä kaveripiiri on kuitenkin hyvin laaja.
Olen aina ajoissa ja ilmoitan aina, jos en johonkin tapaamiseen pääse, eli pidän huolta, että minua ei tarvitse turhaan odotella ja tätä toivon myös hölkkäkaverilta - reiluutta.
Tietysti olisi hyvä, että henkilökemiat kohtaisi, jotta lenkkeily olisi molemmille miellyttävää.
Olen ehkä liiankin optimistinen luonne ja löydän positiivisen pläjäyksen melkein mistä vain. En kestä ihmisiä, jotka valittavat koko ajan jostain. Mielestäni elämästä voi myös nauttia, vaikka kaikki ei aina sujuisikaan kuin Strömsössä.
Iloinen luonne ja aktiivinen - siitä on hyvä fat camp kaveri tehty ;)

Yksäreitä yhteystitoineen odotellaan :))
Jos vetää herneen nenään, niin tulee poski kipeäksi: Tytär 4 vuotiaana

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: YSTäVää ETSITääN - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 09:49  
+
0
evvk:lle laitettu yksäri :aurinko:!

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: YSTäVää ETSITääN - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 10:39  
+
0
Josko minäkin uskaltautuisin.. :shifty: :heiluti:

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Etsin ystäviä kaikkeen mahdolliseen. Olen muuttanut vuoden vaihteessa Helsingistä Tampereelle, ja täällä minulla on (vaan) tuo avokki ja muutama kaveri. Eli ystävä haussa lenkille koiran kanssa/ilman, urheilemaan, kahvittelemaan, baarittelemaan yms.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Tampereella asun, tarkemmin sanottuna Hallilassa, eli jos jostain lähistöltä, niin olis kiva. :hymy: Auto on tarvittaessa käytössä. Nettikaveritkin on tietty tervetulleita. :peukku:

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Oikeastaan kaikesta maan ja taivaan väliltä. :nauru: Keskustelee siitä mitä mieleen juolahtaa. Sydäntä lähellä on koirat, lapset (ei omia tosin vielä), urheilu ja erityisesti jalkapallo, kun sitä on tullut harrastettua oikeastaan koko elämän ajan. :hymy:

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Tää on aina vaikee osuus, ku pitää kertoa omasta luonteesta.. :roll: Mutta yritetään nyt jotain saada rustattua. Uuden ihmisen tavattuani, saatan alussa olla hieman ujo. Mutta yleensä ei mene kauaa, kun "rohkaistun" ja pulputus alkaa. :nauru: Tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja sanoisin olevani helppo lähestyttävä. Puheliaaksikin on sanottu. Uusilta ystäviltä en odota mitään. En halua asettaa mitään ns. vaatimuksia. Kunhan on oma itsensä ja antaa munki olla, niin kaikki on hyvin. :nauru: Niin ja siis 27-vuotias naisihminen olen, meinas unohtua kokonaan. :shifty:

Mä en nyt kyllä saa tähän tän enempää tekstiä, mutta jos joku kiinnostu niin yksäriä tulemaan! :viheltel:
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: YSTäVää ETSITääN - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 11:02  
+
0
Moi, etsin myöskin hölkkäkaveria (niinkuin tuo HMD tuossa ylempänä) Haluaisin alkaa juoksemaan mutta olen niin saamaton etten yksin jaksa ikinä. Olen aina ajatttellut että sitten jos olisi kaveri kenen kanssa juosta niin tulisi juostua :)

Olen aika avoin ihmisten ja jutustelun suhteen ja tykkään noin muutenkin tehdä vähän kaikenlaista mutta yksi juttu mistä en ainakakaan pidä on tiukkapipoiset ihmiset eli sellaiset älkööt mielellään vastatko(sellasiin nyt harvemmin kyllä tapaa , mut kuitenkin) ja tietenkin rehellisistä ja luotettavista ihmisistä pidän. Muuten saat olla sellainen kuin olet :)

Asun Turun Härkämäessä,eli asuthan sinäkin Turussa. mulla ei ole autoa niin en pääse pidemmälle .Tosin jos sulla on auto ja pääset Turkuun niin saat olla kauempaakin.

Niin ja olen 26-vuotias.

Yksärillä saa yhteyden !
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 19.10.2011 klo 11:24)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: YSTäVää ETSITääN - Torstaina, 20.10.2011 klo 11:40  
+
0
Minäki osallistun! :hymy:

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Toivoisin löytäväni seuraa pääasiassa liikkumiskaveriksi. Haluaisin harrastaa enemmän liikuntaa, mutta yksin en saa aikaiseksi. Tykkäisin käydä kuntosalilla, vesijumpassa, vesijuoksemassa... Tai jos sulla on jotai mielessä niin ehdotuksia otetaan vastaan! En ole mikään himourheilija, joten toivoisin semmoista leppoista seuraa, jonka kanssa voisi jutustella niitä näitä samalla. Kerran tai kaksi viikkoon olisi ihan riittävää itselleni, tai eihän sitä tiedä kuinka sitten innostuu. Kyllä mulle seura muutenkin kelpaa, kahvittelemaan, koirien kanssa touhuilemaan, mitä vain! Baarissakin saatan käydä, nykyään tosin harvemmin (mikä johtuu kyllä pääosin seuran puutteesta). Ja seura kelpaisi esimerkiksi Kärppä-peliin! :)

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Asun Oulussa, mutta esimerkiksi ajatustenvaihto mesessä sopii myös jos jotakuta mun tuumailut kiinnostaa. :nauru:

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Koirista oleellisesti, ihmissuhdeasioista, sisustuksesta, matkustelusta, käsitöistä... Vaikea erotella, riippuu seurasta ja päivän mielialasta.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Olen enimmäkseen puhelias ja avoin, pidän lupaukseni ja olen muutenkin luotettava ja rehellinen. Toivoisin sinulta myös luotettavuutta sovittujen asioiden pitämiseen.

Näillä näkymin jään kuun vaihteessa työttömäksi, joten pääsisin kuntoilemaan melkein milloin vaan. Jos olen töissä, niin en työpäivän päätteeksi voi enää Peppiä kovin jättää yksin, joten silloin ilman koiraa tapahtuvat aktiviteetit pitäisi olla viikonloppuisin. Olen tosiaan 28-vuotias, mutta seuralle ei ole ikärajaa :)
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Esme

Esme
Viestimäärä: 182

VS: YSTäVää ETSITääN - Tiistaina, 25.10.2011 klo 23:11  
+
0
20v. tyttö Kotkasta! :)
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Kaipaan jotain jolle purkaa kaikkea koirahömppää, pentuodotusta jne. Kaveria kaikkeen suuntaan etsiskelen.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Jos kaipaat touhukasta ja puheliasta kaveria kaikenlaiseen tekemiseen, laiskottelusta juoruiluun ja höpöttelyyn, nauramiseen ja elokuvien katseluun, miä oon täällä Kotkassa! Sähköpostipapattajat ehdottomasti kyllä!

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Sisko sanoi, että siä nyt puhut mistä vaan vaikka 24/7 että kaikki aiheet käy! Koirat tietysti tällä hetkellä ja aina, ihmissuhteet, opiskelu ja tenttipaineet, kauneus ja rumuus (siis itseinho) :D ja siis ihan mikä tahansa.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Haluaisin naispuolista ystävää/kaveria. Olen iloinen ja puhelias, nauran paljon ja osaan kuunnella. Stressaan ja innostun helposti. Rakastan juoruilua ja yleensäkin puhumista. Olisi ihanaa tutustua johonkin jota tavata myöhemmin. Uudelta mahdolliselta ystävältä odotan kiinnostusta minusta ja asioistani, miä olen kiinnostunut sinusta!! :)
Schipperke 21.02.2002-
Novascotiannoutaja 29.12.2011-

esss`

esss`
Viestimäärä: 127

VS: YSTäVää ETSITääN - Keskiviikkona, 26.10.2011 klo 08:43  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Höpöttelyyn, lenkkeilyyn, koirien kanssa touhuamiseen, kahvitteluun jne. Ihan mihin tahansa!

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Oulussa asustelen eli lähistöltä kaverit hakusessa. Uudet nettiystäväiset myös erittäin tervetulleita! Esimerkiksi koiranäyttelyseura kauempaakin olisi todella mukava yllätys! :))

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Voi luoja. Ainahan nuista eläimistä joutaa puhua! Koirat ja hevoset lähinnä sydäntä. Lisäksi kaikki muukin maan ja taivaan väliltä!

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Äääh.. Noh.. Sosiaalinen ja yleensä kovinkin iloinen.Toisaalta kiihdyn nollasta sataan alle sekunnissa, eli tempperamettia löytyy hyvinkin paljon tarvittaessa! Sanoisin että rento ja reteä oman tiensä kulkija. Viihdyn monenlaisessa seurassa. :heiluti:
2x Jackrusselinterrieri

Muistoissa
1x saksanpaimenkoira
1x sileäkarvainen noutaja

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: YSTäVää ETSITääN - Keskiviikkona, 09.11.2011 klo 08:54  
+
0
Ei se ota jos ei annakaan.. :heiluti:

Nainen 27v.!

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Lenkkiseuraa/harrastusseuraa esim. kuntosalille, jutteluseuraa, ylipäänsä kaveria, jonka kanssa viettää vapaa-aikaa.


Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?Asuinpaikkakuntana Rovaniemi (keskusta), joten kaverit lähistöltä on tervetulleita! Kotoisin olen Oulusta. Nettikaverit on myös tervetulleita, vaikka netissä pyörimisaikani onkin välillä vähän rajallista.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Koirista. :nauru: Lisäksi olen suuri penkkiurheilja, jääkiekko/hiihtolajit/vapaaottelu, you name it!

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Kun pääsee ihmisen kanssa samalla aaltopituudelle, eikä enää jännitä toisen seura, olen hyvin avoin, energinen ja hyväntuulinen. Kaksimielisyyskin kuuluu melko vahvasti habitukseen. :nauru: En odota ystäviltä mitään muuta ku sitä, että tulisimme hyvin juttuun ja meistä voisi tulla ihan oikeita Ystäviä. :hymy:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 09.11.2011 klo 14:24)

mitz

mitz
Viestimäärä: 50

VS: YSTäVää ETSITääN - Keskiviikkona, 09.11.2011 klo 13:16  
+
0
19v. tyttö/nuori nainen ilmoittautuu myös, lyhyesti virsi kaunis vai miten se oli (:

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Kaikenlaiset ystävät käyvät, myös ihan spostin välityksellä (:

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Muutin vasta syyskuun alussa Vantaalle joten täältä päin olisi mukava saada uusia ystäviä. Opiskelen nyt AMKissa, mutta olen tässä pohtinut lopettavani ja ehkä muuttavani kauemmas täältä. Joten kaikkialta uudet tuttavuudet käy!

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Juttelen lähes mistä vain, mutta esimerkiksi puhuminen lapsista pidempään ei kiinnosta. Sydäntä lähellä ovat eläimet, valokuvaus (ja muu audiovisuaalinen viestintä), matkailu. No, puhun kuitenki lähes mistä vain :D

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Kun on tutustunut ja ujous mennyt ohi, olen hyvinkin avoin ja juttelen kaikesta. Olen sosiaalinen, teen mielelläni kaikkea ja vietän aikaa ihmisten parissa.
Uudelta ystävältä toivon vain sitä, että löytyisi Se uusi ystävä jonka kanssa ollaan samalla aalto pituudella. Ja olisihan se kiva saada uusi oikea ystävä (:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 09.11.2011 klo 13:17)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 5
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545682
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 02:15)