Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 15.10.2011 klo 11:22

Ystävää etsitään

Siirry sivulle: 1 2 3 4 5

viivis

viivis
Viestimäärä: 18

VS: YSTäVää ETSITääN - Keskiviikkona, 09.11.2011 klo 20:19  
+
0
Kaikkea kai sitä pitää kokeilla (paitsi sanonnan mukaan mummoaan ja kansantanhua. Toista niistäkin tullut koitettua.. :roll:) Enkä edes tiedä oliko tämä nyt hyväkään ajatus.

Noh.. kuitenkin, olen 44v nainen (kahden erityisnuoren äiti), asun Helsingissä.

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Harrasta en oikeastaan mitään ihmeitä, (akvaarioita ja kohta tulevaa koiruutta), baareissa käyn harvakseltaan (mutta jos sen harvan kerran niin sinnekin seura kelpaa), kahvittelua (tarjolla tasokasta "päiväkahviseuraa" :hymy:).. ääh.. emminä tiiä.. ihan vaan kaveria.. voi puhua lapsista tai koirista tai niiden vierestä..

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Nettikavarit tervetulleita. Sitä vartenhan mese ja sähköposti kai on keksitty :cool: En ole niin ronkeli ystävien suhteen.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
"Kaikkiruokainen" juttelun suhteen, ruuan suhteen sitten en.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Ulospäin suuntautunut, avoin, luotettava, tavallinen (?). Odotan uusilta ystäviltä hieman huumorintajua, luotettavuutta ja ihan tavallista ihmistä.
http://tiuhti11.blogit.fi

round

round
Viestimäärä: 27

VS: YSTäVää ETSITääN - Perjantaina, 11.11.2011 klo 20:25  
+
0
Uskaltaudun laittamaan oman ilmoituksen. Eli

Etsin ystävää siksi, että tällä hetkellä minulla ei ole ketään, jolle voisin vain soittaa ja pyytää kävelylle. Haluaisin ystävän, jonka kanssa voisi vain kävellä tai leipoa tai pelailla lautapelejä. En niinkään kaipaa bileseuraa, vaikka toki sekin on välillä mukavaa.

Muutin juuri Turkuun , joten olisi tietenkin kiva saada ystäviä täältä, mutta toisaalta olen huono muodostamaan uusia ihmissuhteita kasvotusten, joten turkulaistenkin kanssa olisi mukava tutustua ensin hyvin netissä ja pohtia sitten, pitäisikö nähdä. Nettikavereita ei myöskään ole koskaan liikaa, joten kirjoittakaa ihmeessä muuallakin asuvat!

Sydäntäni lähellä ovat monet asiat. Ei ole yhtä tai kahta aihetta, joista mieluiten keskustelisin, vaan haluan jutella kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä. Myös ikävistä asioista. Jos nyt kuitenkin jonkun varman aiheen sanoisin, niin rakastan lukemista ja hyvistä kirjoista voisin puhua loputtomiin.

Luonnettani en ehkä osaa kovin hyvin kuvailla. En haluaisi vain luetella adjektiiveja, jotka eivät sano kenellekään mitään, vähiten itselleni. Minä olen välillä erakoituva ja syvällinen, välillä ylisosiaalinen, pirteä ja elinvoimaa säteilevä. Muun ajan olen kaikkea siltä väliltä. Ystävältä odotan aitoa kiinnostusta olla ystäväni, kykyä empatiaan ja myötäiloitsemiseen. Samaan pyrin tietenkin itsekin. Ennen kaikkea haluaisin vain jonkun, jonka kanssa jakaa maailmaa tapahtui se sitten sähköpostin välityksellä, puhelimitse tai kävelyllä metsässä. Ai niin ehkä eniten haluaisin ystävän, joka lähtisi kanssani metsäretkelle!

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: YSTäVää ETSITääN - Perjantaina, 11.11.2011 klo 20:57  
+
0
Pistinpä round sulle yksäriä.

KrazyKat

KrazyKat
Viestimäärä: 57

VS: YSTäVää ETSITääN - Lauantaina, 12.11.2011 klo 10:57  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Etsin kaveria lenkeille, kahville tai vaikkapa tottisteluseuraksi. Pahitteeksi tuolle koiralle ei tekisi myöskään ohitustreenit, joten jos joku semmosiakin kaipailee, niin täältä vois löytyä semmostakin seuraa.. Mikä ettei kun tutustutaan, niin baareihinkin voidaan lähteä. :D

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Etsin kaveria lähinnä Oulun seudulta. Itsellä ei ole autoa käytössä ja Oulussa asutaan.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Koirat ja hevoset ovat lähellä sydäntä, mutta myös muista aiheista osaan puhua.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Olen 26-vuotias tyttö. Luonteeltani avoin ja sosiaalinen jo ihan työnkin puolesta. Pahalla tuulella mua näkee harvoin ja lupauksetkin osaan pitää. Ystäviltä odotan sosiaalisuutta ja avoimuutta. Naamatustenhan sen sitten näkee passaako luonteet yksiin.

mippe_91

mippe_91
Viestimäärä: 2

VS: YSTäVää ETSITääN - Sunnuntaina, 13.11.2011 klo 23:36  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Etsin kaveria lenkeille, kahville tai elokuviin. Mitä nyt ikinä keksitään. Koirien kanssa puuhastelu ja kaikki siihen liittyvä on tervetullutta.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Olit sitten nettituttava tai Tampereelta, mua ei haittaa.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Koirat ja hevoset ovat lähellä sydäntä, mutta kunhan meillä synkkaa, niin puheenaiheella ei ole väliä.
Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Olen 20-vuotias tyttö. Luonteeltani ujo ja rauhallinen, mutta tempperamenttiäkin löytyy. Suuressa porukassa en oo aina äänessä, mutta muuten oon hyvää seuraa :) Ota rohkeasti yhteyttä, niin katsotaan tullaanko toimeen ja kerron vähän tarkemmin itsestäni.

doka

doka
Viestimäärä: 10

VS: YSTäVää ETSITääN - Tiistaina, 15.11.2011 klo 21:14  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Erityisesti koirista kiinnostunut ystävä olisi nyt haussa, kesän alussa olen muuttanut uudelle paikkakunnalle ja vaikka koirallisia ystäviä on ennestään, lähelläkin, niin aina olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin. Ja koiriinkin. :) Olisi siis kiva löytää joku, jonka kanssa voisi käydä lenkeillä ja treenailla esimerkiksi tokoa, ohituksia,... ihan mitä vain. Ja voisihan sitä joskus istua iltaakin, käydä vaikka baarissa ja jutella niitä syvällisiäkin.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Itse asun Siikajoella, mutta autokin on käytössä joten lähialueille (Liminka, Ruukki, Pattijoki, Raahe, ja miksei kempele ja tyrnäväkin) ajelu ei ole mahdottomuus.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Toki tälläisen tuoreen koiran omistajan jutut varmasti pyörivät melko paljon tuossa karvakorvassa, mutta todellisuudessa puheenaihe voi vaihdella villasukista vähän vauhdikkaampiin aiheisiin. Myös hevoset ovat lähellä sydäntä, mutta olen pyrkinyt olemaan jauhamatta kopukoista jos seuraa ei kiinnosta ;)

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Olen ensijännityksestä yli päästyäni varsin puhelias, vauhdikaskin välillä. Nauravainen ja kova ääninenkin innostuessani, osaan kyllä hillitä itseni :D Vähän tuo 21-vuoden ikäkin jo rajoittaa, enää ei katsota hymähdellen jos pitkin kyliä hilluu hillitön lapsetus päällä. Älkää kuitenkaan pelästykö, en työkseni käyttäydy kuin pahainen kakara - vain silloin tällöin ja oikeassa seurassa.


Tuntuu vähän hassulta kirjoittaa tähän mitään odotuksia uusilta ystäviltä, joten minulle voi ihan kuka vain laittaa yv:tä, jos tuntuu että meillä voisi natsata jutut yhteen. :)
"Mitä sä hermoot, relaa mää käyn eka tuolla..."
- Koo, bc-labradori

Hilda

Hilda
Viestimäärä: 1

VS: YSTäVää ETSITääN - Torstaina, 17.11.2011 klo 12:41  
+
0
Luonteeltani olen tälläinen höpöttäjä, ossaan tarvittaessa pittää myös suuni kiinni ja ihan tavalliset ihmiset kiinnostaa... Niin olen iältäni 41v ja kuusi lasta sekä mies ja muita eläimiä niin osoite on maarit.tuimala@gmail.com mihin voi ensin laittaa postia tulleen=)

Ensimmäisen viestin lainaus poistettu turhana.
Jaijah
(Viestiä on muokattu torstaina, 16.08.2012 klo 06:08)

hatuta

hatuta
Viestimäärä: 12

VS: YSTäVää ETSITääN - Tiistaina, 29.11.2011 klo 17:05  
+
0
Etsin yli 40-v. koiraihmistä metsälenkille. Asun Akaassa.

Emilja

Emilja
Viestimäärä: 9

VS: YSTäVää ETSITääN - Tiistaina, 29.11.2011 klo 18:19  
+
0
Täälläkin etsitään ystävää.

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Ihan kaikenlaiset ystävät kelpaavat. Baareissa tosin en viihdy, eli baarikaveria minusta ehkä ei ihan helpolla saa leivottua. Sen sijaan kävelylenkit, kahvittelu ja kyläily ja ehdottomasti syvälliset keskustelut kiinnostavat.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Asun Turussa eli tältä suunnalta mieluiten. En hirveästi vietä aikaa koneella, joten ainakin jossain vaiheessa olisi mukava viettää aikaa ihan naamatustenkin. :)

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Eläimet ovat itselleni rakkain aihe. Juttua löytyy kyllä kaikesta muustakin, mutta omat juttuni saattavat käydä toisen mielestä tylsiksi jos ei yhtään eläimet kiinnosta. :D

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Olen aika rauhallinen ja leppoisa tyyppi. En ole mitenkään erityisen ujo, mutta en myöskään mikään kauhea räpättäjä. Rakastan eläimiä, ulkoilua, lukemista, leipomista ja hyviä elokuvia. Ystäviltä odotan ihan vaan sitä, että on joku kenen kanssa höpöttää molempien kuulumisia ja tehdä kaikkea mukavaa. Eli lyhyesti sanottuna, kaipaan ystävyyttä. :)

RotMo

RotMo
Viestimäärä: 83

VS: YSTäVää ETSITääN - Tiistaina, 06.12.2011 klo 19:04  
+
0
Mihin etsit ystävää?
Vaikka lenkkeilyyn, kahvitteluun, keskusteluun vaikka viinin ja juustojen kera. Ihan vaan seuraks mihin vaan.

Mistäpäin etsit ystävää?
Itse asun Porissa. Helsingistä olen kotosin ja siellä suht useesti käyn. Kaverit on tervetulleita mistä tahansa. Mieluiten kuitenkin naispuolisia ettei tarvii miehelle alkaa selitellä uusia mies tuttavuuksia.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Lähinnä sydäntä on noi lapset pojat 2v ja 7v. Ruuan laitto ja sen syöminen. Mutta jutella tykkään mistä vaan.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Melko tempperamenttinen, mutta kiltti ja kova puhumaan. Juttu seura vaan puuttuu. Uusilta ystäviltä odotan tietysti luotettavuutta ja ystävyyden kestävyyttä. Ja parempihan se olis jos meillä juttu luistais.

Itse olen naimisissa oleva 28v nainen.
Sekarotuinen Mona 16.9.2011
Tiibetinmastiffi Bosse 1.1.2012

Dintti

Dintti
Viestimäärä: 260

VS: YSTäVää ETSITääN - Sunnuntaina, 11.12.2011 klo 20:12  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Etsin ystävää lenkkiseuraksi, kahvitteluun, baareihin ja kaikkeen muuhunkin mitä ystävien kanssa voikaan keksiä. En ravaa baareissa yhtenään, mutta tykkään irrotella silloin tällöin ja olisi tosi hienoa saada uusia tuttavuuksia myös illanviettoihin :hymy: Etsin kipeästi myös lenkkiseuraa sillä tällä hetkellä minulla ei ole oikeastaan ketään lenkkeilykaveria kun lähimmät kaverit asuvat vähintään 10 kilometrin päässä eikä aina töiden jälkeen viitsi lähteä ajelemaan niin kauas koiraa lenkittämään. Kaverini myöskin omistavat niin isoja koiria että Taikan on mahdotonta leikkiä niiden kanssa koska leikit ovat niin rajuja. Tykkään tosi paljon käydä pitkiä keskusteluja ja olen todella hyvä kuuntelija eli nettikaveritkin ovat erittäin tervetulleita :heiluti:

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Asun Kuopiossa eli lenkki-, kahvittelu-, ja baariseuraa etsin Kuopiosta. Ja niin kuin jo mainitsinkin, nettikaveritkin ovat erittäin tervetulleita. Mutta jos asut esim. Kuopion lähikunnissa niin ota ihmeessä yhteyttä, minulla on auto käytössä lähes milloin tahansa.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Tykkään tosi paljon jutella eläimistä, ihmissuhteista (ja nyt en tarkoita juoruilua vaan esim. omien ihmissuhteiden analysointia) ja oikeastaan ihan mistä vain. Eläimet ovat kuitenkin minulle se kaikista tärkein asia elämässäni.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Olen todella empaattinen ja ystävällinen ihminen. Mielestäni olen hyvin huumorintajuinen, tosin melko sarkastinen :nauru: Olen todella lojaali ja puolustan aina läheisiäni. Yleensäkin odotan ystäviltä lojaalisuutta koska arvostan sitä ihmisessä todella paljon. Odotan uusilta ystäviltä myös eläinrakkautta, tietysti :hymy: Sillä ei ole väliä, omistatko ison vai pienen koiran tai omistatko koiraa ollenkaan, kunhan pidät eläimistä. Olen itse 19-vuotias tyttö, pidän tällä hetkellä välivuotta ja yritän päästä opiskelemaan kauppatieteitä ensi vuonna. Elukkani näkyvät allekirjoituksessani :hymy:
Hurjaharja vm-11

Pönthiittinen

Pönthiittinen
Viestimäärä: 8

VS: YSTäVää ETSITääN - Sunnuntaina, 11.12.2011 klo 21:36  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Ulkoilemaan koirien kanssa, metsään, hiekkakuopille, kesällä uittamaan ja treenaamaan.
Kahvittelu ja shoppailu seura on myös tervetulluta :)
Koiria on kaksi, uroksia molemmat. Vanhempi (2v.) tulee toimeen kaikkien kanssa, ei ole vielä tapellut edes muiden urosten kanssa. Iloinen ja erittäin avoin, huumorintajuinen ja hyvän tahtoinen kaveri, omalaatuiset leikit ja toisinaan äänekkäät. Pentu (5kk) on hieman arka ja vähän tosikko. Tykkää enemmän juosta kuin painia, tulee toimeen kaikkien kanssa.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Vantaalta. Käytössä on auto, joten pääsen liikkumaan hyvin. Joskin useimmiten vasta illalla.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Hmm.. Koirista ja koirat :D Eläimet yleensäkkin ja joskus myös lapset, kun itseltäkin kaksi löytyy. En kuitenkaan puhu lapsista jos toisella ei niitä ole/ ei ole halua niistä puhua. Itsekkin mielellään puhun välillä jostakin muusta ;)

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Luonteeltani olen avoin, kiltti ja aluksi ehkä vähän ujo - riippuu kuinka saman henkinen vastapuoli on. En suutu helposti tai ainakaan ole pitkävihainen. Toisinaan pikku jutut ärsyttää. En tuomitse ketään. Rauhallinen. Perus pulliainen. Ja ikää 23v.
Uusilta ystäviltä odotan huumorintajua ja ymmärrystä, koska joskus joudun pakon edessä perumaan/ muuttamaan sovittua (lasten takia), joskis koitan tottakai aina pitää kiinni mistä on sovittu. Avoimmuutta.
Belgianpaimenkoira groenendael uros Tempranillo Edged in Black (s.23.02.2010) "Ossi"
Belgianpaimenkoira groenendael uros Tempranillo Sixty Minute Man (s.11.07.2011) "Ukko"

metsinkäinen

metsinkäinen
Viestimäärä: 4

VS: YSTäVää ETSITääN - Tiistaina, 27.12.2011 klo 19:24  
+
0
Heippa.
Täällä etsii ystävää erakoituva nuori nainen. Olen aina tullut paremmin toimeen eläinten kuin ihmisten kanssa, mutta en aivan vielä ole valmis täysin erakoitumaan koirani kanssa ihmislajista. Päätin siis yrittää etsiä ystävää ihmettelemään elämän kummallisuuksia kanssani. Miettiessäni keinoja tavoittaa mahdollisimman samanhenkinen ihminen, eli koiriin hurahtanut ja muutenkin kajahtanut tyyppi, keksin kirjoittaa tänne. Toivon siis peukalot pystyssä että tärppäisi.

Minkäänlaisia vaatimuksia minä en esitä. Saat olla iältäsi,sukupuoleltasi,asuinsijainniltasi tai yhteiskunnalliselta asemaltasi ihan mikä tahansa. Minua ei semmoiset asiat juurikaan kiinnosta. Kyllä sen sitten huomaa kolahtaako toisen jutut vai eivät. Ainoa nöyrä pyyntöni on jo edellä esitetty koirarakkaus. Tai laajempikin eläinrakkaus jos villiksi heittäydytään.

Yhteydenpitotavaksi ehdottaisin sähköposteilua. Ihan vaan siitä käytännöllisestä syystä, että en uskalla rajata vain tiettyä aluetta ystäväni majailupaikaksi. Jos kirjoittaisin kotikaupunkini nimen tähän, saattaa olla että menettäisin ystävän yhteydenoton väärän sijainnin takia.

Joten, viimeinen vetoomus, jos tunnet sielujen sympatiaa lukiessasi tämän, kirjoita minulle. Terveisin tuleva ystäväsi :heiluti:

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: YSTäVää ETSITääN - Lauantaina, 18.02.2012 klo 17:16  
+
0
Oon pahasti vailla uusia ystäviä, koska nykyisten kanssa ollaan elämäntilanteiden yms. takia erkaannuttu. Oon kyllästynyt valittamaan yksinäisyyttäni. Viihdyn todella hyvin yksin kotona, mutta olisi kiva puuhailla enemmän kaikkea.

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?

Kaikki kelpaa! Baareissa tulee aika harvoin pyörittyä, mutta kyllä kunnon biletyskin välillä on ihan tervetullutta. Olisi kiva lenkkeillä yhdessä ja käydä leffassa ja kahvilla yms. Myös joku yhteinen harrastus olisi mukava. Haaveilen salaa jalkapallon pelaamisesta :nauru:

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?

Pääkaupunkiseudulta. Itse asun Helsingissä Lauttasaaressa.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?

Koirista ja opiskelusta tulee varmaan eniten puhuttua. En ole mitenkään puheenaiherajoitteinen (mikä sanahirviö!) :wink:

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?

Olen puhelias ja tulen toimeen lähes kaikkien kanssa. Osaan myös kuunnella toista ja rauhoittua tilanteen vaatiessa.

Uusilta ystäviltä en oikeastaan odota muuta kuin sitä ystävyyttä :)
A house is not a home when I'm alone here....

_EverlastingLove_

_EverlastingLove_
Viestimäärä: 66

VS: YSTäVää ETSITääN - Perjantaina, 10.08.2012 klo 22:51  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Ihan mihin vain, pääsääntöisesti lenkkeilyyn.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Ihan mistä päin suomea tahansa. Lenkkely seuraa Kempeleestä.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Eläimistä. Koirat on ollut lapsesta asti sydäntä lähellä. Lapsista myös sekä parisuhteesta.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Rauhallinen, Rehellinen, Luotettava, Kaikkien kanssa hyvinkin toimeen tuleva naisihminen. Hyväksyä ihminen juuri sellaisena, kuin hän on.

Viestin kirjoitti parisuhteessa/avoliitossa/kihloissa elävä 27-vuotias nainen. Ikähaarukka: 23-34-vuotta ja naisista.

Yhteydenotot: sansku1985@gmail.com tai yv:llä tänne
Mindy punaisen irlanninsetterin ja musta ruskein merkein olevan saksanpaimenkoira mix narttu synt: 22.04.2008

Xeroge's Olivia (Donna) musta ruskein merkein oleva saksanpaimenkoira narttu synt: 08.06.2009

keez

keez
Viestimäärä: 25

VS: YSTäVää ETSITääN - Keskiviikkona, 15.08.2012 klo 23:36  
+
0
Kaikkee sitä pitääki kokeilla :shifty:
Lyhyesti:

Mihin etsit ystävää?
Olemaan ystäväni sodassa ja rauhassa. Muutin maaliskuussa tänne kihlattuni luo, eikä ole ketään jonka kanssa viettää vapaa-aikaa tyttöjen juttujen merkeissä.

Mistäpäin etsit ystävää?
Ruokolahti (oma sijaintini), Imatra, Joutseno, Lappeenranta, Rautjärvi, Parikkala... No mistä lienetkin :) Tulee vain useammin tavattua jos olet 100km säteeltä, mutta viis siitä vaikka asuisit Puolassa.

Millaisista aiheista tykkäät jutella?
Voihan.. Mistä sitä aloittaisi.. :D

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltäsi?
Tutustumallahan tuo selviää paremmin, mutta rauhallinen, haaveileva (silti jalat maassa), luotettava ja yleensä positiivinen ainakin.. :) Mitä odotan ystäviltä, niin olis tosi mukavaa jos yhteydenpito olis molemminpuolista eikä kaatuis pelkästään omille harteille. Yllättävän erilaisten ihmisten kanssa sitä tulee toimeen kuitenkin. Iällä ei ole mitään väliä ja itseasiassa ois ihan hauskaa tutustua ihan pariskuntiinkin, kun tuolle puolisolle kuulema uudet tuttavat olisi myös ihan tervetulleita.

Ihminen viestin takana: 24v naishenkilö; kihloissa; koira, kissa ja kääpiöhamsteri
Pennun odottaja
(R.I.P Keeshond Oiva 2/11-1/18)

Kuukio

Kuukio
Viestimäärä: 86

VS: YSTäVää ETSITääN - Perjantaina, 17.08.2012 klo 02:10  
+
0
Täällä kirjoittelee parikymppinen naisen alku ja 6v leikattu sakemanniuros. Kaikkea pitää kokeilla, jopa tätä :D

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?

Koiralleni kaveriksi lenkkeilyyn, leikkimiseen yms. Kun sillä ei oikein koirakavereita ole :)

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?

Oulusta, muutaman kilometrin säteellä kaukovainiosta kun autoa ei ole.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?

Koirista ja eläimistä ylipäätään :D Mutta myös tv-sarjoista, peleistä, leffoista yms.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?

Aluksi hieman ujo, mutta muuten mukava, iloinen ja välillä hauskakin tyyppi. Toivoisin, ettei uudet ystävät ole kauheita tosikkoja tai hiljaisia syrjään vetäytyjiä :)

Koirani voi olla aluksi epävarma muita koiria kohtaan, mutta tulee kuitenkin tervehtimään ja toivon mukaan alkaisi leikkiä, jos ei kepit ja muut lelut jaksa sillä hetkellä kiinnostaa enemmän. Tyttöjen kanssa tulee toimeen, poikia ei olla oikein tavattu. Ei syö pikkukoiria eikä pentuja :)
Koirakaverilta toivotaan edes jonkunlaista sosiaalisuutta ja "rohkeutta", ettei mene heti jalkojen taakse piiloon kun näkee ison hauvan :D
"Eikö ole hauskaa, kun on joku, joka kaipaa ja odottaa joka hetki?" - Tove Jansson

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: YSTäVää ETSITääN - Perjantaina, 16.11.2012 klo 09:14  
+
0
Mä olen miettinyt tätä jo jonkun aikaa. Että en täällä olisi kirjautuneena tyyliin joka päivä ja möllöttelis keskusteluruutua, sais enemmän aikaiseksi + muista erinäisistä syistä.

Olisihan se kuitenkin mukava uusiin ihmisiin tutustua, eli mut löytää allaolevien linkkien kautta ja facesta jne. Ja piipahtelen täällä katsomassa tietyn välein jos on yksäröity.

Pumpulitassu

Pumpulitassu
Viestimäärä: 1

VS: YSTäVää ETSITääN - Keskiviikkona, 26.12.2012 klo 23:14  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Etsin kaveria ihan vain hengailu seuraksi, kävelylenkeille, keskusteluihin ja baareissakin olisi mukava aina välillä käydä. :)

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Joensuusta lähinnä etsin ystävää, tietysti lähiseutujenkin ihmiset ovat tervetulleita ottamaan yhteyttä.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Eläimet, etenkin hevoset ja koirat (haaveissa on oma koira). Matkustelu on myös niitä asioita mitä tykkään hirveästi tehdä. Lisäksi kiinnostaa valokuvaus.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Olen -93 syntynyt tyttö, aika rauhallinen taidan olla luonteeltani, hieman ujokin mutta kun tutustuu paremmin niin sitten minustakin irtoaa enemmän. :) Luotettavuutta, avoimuutta ja rehellisyyttä odotan ystäviltäni niin kuin itsekin teen. Eikä tarvitse olla täysin samat kiinnostuksen kohteet, tärkeintähän on että juttuun tullaan. :)

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: YSTäVää ETSITääN - Torstaina, 27.12.2012 klo 00:02  
+
0
Hei tulipa tässä mieleen että olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin :)

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Etsin ystävää ihan mihin vain yllä mainittuihin juttuihin ja muutakin voi keksiä Mielikuvitus on vain rajana=D Tykkään tehdä vähän kaikenlaista.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?

Voit olla ihan mistä vain ,nettituttavuudetkin on ok:). Toki olisi kiva että ehkä mahdollisesti asut lähellä Kaarinaa niin voi ehkä nähdäkkin vähän useammin mutta se ei ole este vaikka asuisitkin kauempana:)

Saat olla ihan millainen vain kunhan olet lämminsydäminen ihminen (pohjimmiltasi)=D olen tälläinen 27-vuotias..kohta 28-vuotias nais ihminen. Minulla on sekarotuinen koira.

Minuun saa yhteyden sähköpostiin: purtsi21@suomi24.fi tai lähetä yksityisviestiä.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu torstaina, 27.12.2012 klo 00:04)

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 5
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 02:15)