Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 15.10.2011 klo 11:22

Ystävää etsitään

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: YSTäVää ETSITääN - Torstaina, 27.12.2012 klo 09:29  
+
0
Uudet tuttavuudet kelpaisi tännekin! Olen siis 27-vuotias nainen, asun Vantaan Louhelassa avomiehen ja koiran kanssa. Kaipaisin seuraa ihan lenkille, kahville, kaljalle, leffaan... Kaikkeen. :aurinko:

Mä olen melko puhelias ja ystävällinen tyyppi, tykkään jutella kaikesta maan ja taivaan välillä. Huumorintajua löytyy rutkasti, laadusta vaan voidaan olla montaa mieltä. :nauru: Kaverilta kaipaisin samanlaisia piirteitä ja ehdotonta luotettavuutta.

Lisäksi, kaipailisin uusia kirjekavereita! Ihan siis perinteiseen, ei netin kautta tapahtuvaan. Aikoinaan mulla oli useita kirjekamuja, nykyään on vain yksi, joten uudet olisi tervetulleita.
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥

Jese

Jese
Viestimäärä: 276

VS: YSTäVää ETSITääN - Torstaina, 27.12.2012 klo 11:07  
+
0
Koitetaas nyt tätä.. Kaikki hyvät kaverit jäi aikoinaan Vantaalle kun sieltä pois muutin. Joten jos vähän lähempää löytyis joku kaveri =)

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Niin koirien kanssa lenkkeilyyn, mutta myös muuhunkin. Välillä myös johonkin mikä ei liity koiriin, esim. baareihin. Mulla on myös usein kova tarve avautua :shifty:

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Hyvinkäällä asustan, mutta lähialuuet käy myös. Auto on käytössä. Nettikaverit on myös sallittuja.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Koirat, valokuvaus, miehet (niistä riittää aina puhumista)..

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Oon aika avoin, yleensä sanon ennenku mietin. :viheltel: Luotettava, huumorintajuinen, hauskaksikin on sanottu. Vastapuolesta odotan että ei olisi mikään hiljasin ihminen.

Nii oon siis 19v.. huhtikuussa tulee täyteen hurjat 20v. :jjei:
Bokseri "Disa" s.2012
Cockerspanieli "Nala" s.2003

Rottweiler "Etta" s.1996 - k.2006
Rottweiler "Tipo" s.1995 - k.1997

Ja aina ajatuksissa: Tanskandoggi "Elmo" s.2009
joka asustelee nykyään hyvässä uudessa kodissa.

ptkp

ptkp
Viestimäärä: 1

VS: YSTäVää ETSITääN - Perjantaina, 04.01.2013 klo 13:34  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Kuntosalille (Kunnon paikka), kahvittelemaan, askartelemaan.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Rovaniemi

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Liikunta, kauneus, askartelu, chilien kasvatus. Pidän kaikesta käsillätekemisestä.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Innostun helposti uusista asioista, olen täsmällinen ja tarkka, mutta otan kuitenkin asiat melko leppoisasti. En ole hölpöttäjä enkä tyhjännauraja. Toivon uusilta ystäviltä samoja piirteitä. Olen 27-vuotias nainen.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.01.2013 klo 13:38)

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: YSTäVää ETSITääN - Torstaina, 02.05.2013 klo 17:34  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Lenkkiseuraksi, juttuseuraksi ja miksei myös baariseuraksi, en kuitenkaan ole mikään jokaviikonloppu-menijä. :)

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Valkeakoskelta

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Pystyn puhumaan kaikesta maan ja taivaan väliltä ilman estoja, jahka ensin hieman tutustuu. Mielenkiinnonkohteisiini kuuluu sisustus, kasvit, valokuvaus ja luonto.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Olen monasti uusia tuttavuuksia kohtaan melko ujo, mutta tutuksi tullessa olen hyvinkin räikeä ja erikoinen persoona, jolle ei yleensä voi muuta kuin nauraa.

Olen siis 21-vuotias nainen. :hymy:
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Tita

Tita
Viestimäärä: 434

VS: YSTäVää ETSITääN - Maanantaina, 06.05.2013 klo 22:09  
+
0
Hei vaan kaikille! 28 v. eläinten ystävä etsii uusia ihmisystäviä ikään, kokoon ja näköön katsomatta kaikenlaiseen mukavaan puuhasteluun.

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Olen valmis lähtemään ihmisten ilmoille, mutta arkisempikin ajanvietto kelpaa hyvin. Minulla ei ole tällä hetkellä koiraa tselläni (vaan kaksi kissaa), mutta lähden kyllä mieluusti koirajuttuihinkin mukaan. Olen myös aina valmis kokeilemaan uusia juttuja, joten olisi kiva saada innokas kaveri mukaan esimerkiksi testaamaan uusia liikuntalajeja.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Asun Tampereella (Lielahti), joten pääasiallisesti etsin ystäviä Pirkanmaan alueelta. Minulla on kuitenkin auto käytössäni, joten kauemmaskin olen valmis lähtemään hyvien tyyppien vuoksi :hymy: Nettikaverit kelpaavat mistä vain, mutta olisi kiva jos voitaisi joskus nähdä ihan livenäkin mahdollisuuksien mukaan (olen kotoisin Lapista, joten ainakin sielläpäin tulee käytyä välillä).

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Tykkään jutella melkein kaikesta maan ja taivaan välillä, mutta ennemmin syvällisemmistä kuin pinnallisista asioista. Viimeisin muoti/trendit, shoppailu tai tositeevee eivät siis ehkä ole lähinnä sydäntä, mutta miksei niistäkin voi joskus höpistä (myönnän syyllistyväni "hömppään" toisinaan :nauru: ). Tiivistettynä eläimet, ihmissuhdepohdinnat (elän parisuhteessa), elokuvat/tv-sarjat, musta huumori/sarkasmi (huonot vitsit), keikat ja matkailu ovat lähellä sydäntä.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Olen pääasiassa rauhallinen ja pohtivainen luonne, mutta en ota elämää (enkä itseäni) turhan vakavasti. Olen enemmän realisti kuin taivaanrannan maalari, joten tulen luultavasti parhaiten toimeen maanläheisten ihmisten kanssa. Kuuntelen mielelläni muita, mutta toivon myös itse voivani puhua (niistä ikävistäkin asioista) ja tulla kuulluksi.

Ehdottomasti plussaa olisi mahdollisuus nähdä joskus ihan ex tempore ilman, että tarvitsee varata aika kalenterista kuukautta aiemmin. En kuitenkaan vaadi jatkuvaa huomiota, joten ei haittaa vaikka nähtäisi joskus harvemminkin.


Ennen kuin tämä karkaa ihan käsistä, niin lopetan tähän. Jos jollakin heräsi kiinnostus niin rohkeasti laittamaan yksäriä, niin katsotaan ollaanko samalla aaltopituudella :heiluti:

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: YSTäVää ETSITääN - Maanantaina, 06.05.2013 klo 22:49  
+
0
Hei! 24-vuotias eläinrakas nainen etsii kavereita. Iällä ym. sellaisilla ei ole väliä :)

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?

Lähden mieluusti shoppailemaan, kahvittelemaan, koirien kannssa/ ilman koiria lenkille, eli oikeestaan mihin vaan. Juttuseura kelpaa myös aina. Ois kiva jos voisi tavata ilman mitään suunnittelua, tai ajan varaamista kalenterista.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?

Asustan Itä-Helsingissä, Puotilassa, mutta pk-seudulla pystyn hyvin julkisilla liikkumaankin :)

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?

Elämistä ja ruoanlaitosta voin puhua tunteja, mutta muutenkin puhun kaikesta maan ja taivaan välillä. Uskonto ja urheilu eivät ole lähellä sydäntä. Puhun mielelläni sekä hömpästä, että syvällisistä asioista.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?

Olen iloinen, ja kuuntelevainen luonne, mutta myös temperamenttinen, kova ääninen ja sarkastinen. Kestää jonkin aikaa ennen kuin voin uuden ihmisen kanssa olla täysin oma itseni (pelkään että puhun hassuja ja että möläyttelen asioita). Mulle voi puhua käytännössä mistä vaan, eivätkä hankalatkaan asiat säikytä minua.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: YSTäVää ETSITääN - Perjantaina, 10.05.2013 klo 12:42  
+
0
Hellou Helsinki!
Kohta sinne muutetaan, niin voi taas tätäkin osiota päivittää...

Kohta on 32 lasissa, ja ns. villeimmät tanssitahdit on jo takana, mutta ei estä lähtemästä yhdelle, kahdelle, kahville, lenkille, piknikille, lintubongailuun, kuviokelluntaan, fillarointiin, kätköilyyn, kiipeilyyn, leffailuun... :)

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: YSTäVää ETSITääN - Perjantaina, 10.05.2013 klo 12:46  
+
0
^Meistä saat ainakin kätköily- ja kuviokelluntaseuraa. :)
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: YSTäVää ETSITääN - Perjantaina, 10.05.2013 klo 12:54  
+
0
^Jesh! :)

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: YSTäVää ETSITääN - Perjantaina, 10.05.2013 klo 14:48  
+
0
^Mä lähen kans kätköilemään erittäin mielellään :) Alle 20 vasta löydetty
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: YSTäVää ETSITääN - Lauantaina, 11.05.2013 klo 13:11  
+
0
Mua kiinnostaisi nähdä Dave joskus. :cool:
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: YSTäVää ETSITääN - Lauantaina, 11.05.2013 klo 18:13  
+
0

TeJo kirjoitti:

Ei täs ainakaan häviä mitään. Aika erakko luonne olen ja tuo avo ja perhe usein riittääkin, mutta välillä (tällä hetkellä aika useinkin) tulee tunne että kaipaisi ystäviäkin.
Kyllä niitä on ollut mutta jotenkin yhteys niihin on kadonnut elämäntilanteiden muututtua ja uusia kaipailisinkin.

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Ylipäätäsäkkin yhdessä tekemiseen. Lenkkeilyyn, kahvitteluun, keskusteluun..


Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?

Lahden seudulta olisi kivaa löytää, mutta miks ei nettikaveritkin. Molemmat käyvät toki!

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?

No koirista toki tykkään niinkuin muistakin ötököistä. Autoista ja moottoripyöristä olen jonkin verran kiinnostunut (UA toiminnassa ollut yli puolet elämästä ja avon kautta tutustunut jenkkiautoiluun ja viime kesänä ajettiin pärräkortitkin). Fanaatikko en ole kumminkaan mutta tykkään paljon. Ruuanlaitto on parhautta vaikken mitään kummosia yleenä kokkaile.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?

Alkuun olen hyvin ujo (voin vaikuttaa jopa koppavalta), mutta alku jännityksen poistuttua olen kovinkin puhelias tai enemmän kuuntelia riippuu paljonkin vastapuolesta ja hänen luonteestaan. Toki toisten kansssa löytyy heti yhteinen sävel ja silloin jännitys katoaa nopeamminkin.
Ystävällinen ja läheisistä huolehtiva. Hyvin itsekäskin osaan olla mutta kovasti yritän ainakin ottaa muut huomioon. Kakanpuhumisesta/-puhujista en jaksa välittää. Aikamoinen hetkssä eläjä joka miettii myös paljon tulevaa. Eli kovinkin ristiriitainen persoona. :nauru:

Uusilta (mahdollisilta) ystäviltä kaipaisin, hmm.. En oikeastaan tiedä. Iloisuutta, aktiivisuutta ja luottettavuutta ennen kaikkea! Ystävän ei välttämättä tarvite olla samanlainen kuin minä tai tykätä samoista asioista kunhan vain löytyisi jonkinlainen yhteys.



Nostan tätä nyt ylöspäin, en tiiä onko sallittua mutta yritän.

Lisätään nyt viellä listaan että koiratouhuiluun olisi kiva saada kavereita mutta toki olisi kiva tehdä myös jotain ilman koiriakin. Nyt huomaillu että ei niitä kavereita oikeesti enää paljoo jälejjä oo ja avokin nykyään viettää töissä arvisin myöhään niin sitä kokee itsensä hyvin yksinäiseksi välillä.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: YSTäVää ETSITääN - Lauantaina, 11.05.2013 klo 19:50  
+
0
Yksäröin (ja saa muakin yksäröidä... ;D) Jelloa/Aduroa/Tonteriaa kun ollaan hieman asettuneet.:aurinko:

jemblen

jemblen
Viestimäärä: 98

VS: YSTäVää ETSITääN - Lauantaina, 11.05.2013 klo 21:21  
+
0
TeJon pitäisi muuttaa tänne lähemmäs pk-seutua. :kieli:
kääpiösnautserinarttu "Mila" - s. 24.03.-13
kääpiösnautserinarttu "Juno" - s. 21.03.-14
(Viestiä on muokattu lauantaina, 11.05.2013 klo 21:22)

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: YSTäVää ETSITääN - Sunnuntaina, 12.05.2013 klo 18:56  
+
0
Nii pitäs, aina moni täält on näköjää sieltä. Eipä täältä aja ku tunnin sinne eli vois sitä joskus sinne päin ajella.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: YSTäVää ETSITääN - Keskiviikkona, 15.05.2013 klo 16:03  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
kaikenlaiset ystävät ovat tervetulleita! eniten ehkä kahville, lenkkeilyyn tai jonkun uuden harrastuksen aloittamiseen yhdessä. jos koira kotiutuu, niin myös ehkäpä agi/toko kaveria. baaritouhut eivät ole meikäläisen juttu, mutta terdellä istuskelu on ihan jees näin kesällä.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
kajaanissa asustelen ainakin nyt kesän ja ehkä tulevan vuodenkin. muutto kemiin saattaa olla myös syksyllä ajankohtainen :) myös nettikaverit kaikkialta suomesta ovat mukavia!

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
koirista (etenkin kun mulle ehkä tuo turriainen tulee!), liikunnasta, harrastuksista ja yleensäkkin aikalailla kaikesta, mitä mieleen tulee :)

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
olen tämmöinen iloinen ja tykkään tutustua uusiin ihmisiin, mutta olen vähän ehkä ujo kuitenkin. ikää löytyy 19vuotta. toivoisin uudelta ystävältä innokkuutta tutustua ja sellaista vähän ehkä mennään eikä meinata fiilistä :)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

VinAn

VinAn
Viestimäärä: 1

VS: YSTäVää ETSITääN - Sunnuntaina, 07.07.2013 klo 22:57  
+
0
Ajattelimme tätäkin nyt kokeilla. Toivottavasti joku näitä vielä lukee. Eli olemme aviopari Turunseudulta. Mies 24.v ja Nainen 23.v. Meillä on 2 koiraa sekä vauva. Etsimme siis lähinnä pariskuntia ystäviksi.


Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?

Etsimme siis lähinnä pariskuntaa, joiden kanssa voisimme jutella kaikkea maan ja taivaan väliltä. Voisimme tehdä yhdessä asioita, kuten käydä leffassa, lenkillä, joskus vaikka baarissakin, kahvilla, syömässä, keilaamassa tai mitä nyt sitten keksitäänkään.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?

Varsinais-Suomesta me siis asumme Turunseudulla. Mieluusti ei nettituttuja vaan ystäviä joiden kanssa voisi kasvotusten nähdä.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?

Eläimet ja lapset ovat lähinnä sydäntämme. Olemme kuitenkin rentoja ja huumorintajuisia joten pystymme keskustelemaan ihan mistä vain. Ja se olisikin parasta ettei keskusteluaiheet lopu kesken. Eikä ole liian totista (:

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?

Olemme luonteeltaan avoimia, sosiaalisia, iloisia ja huumorintajuisia. Emme myöskään ole nipoja emmekä tosikkoja. Meidän seurassa ei tarvitse jännittää, jokainen saa olla omaitsensä (: Toivomme ystäviä joiden kanssa voi nähdä useammin, kuin kerran vuodessa ;) Sekä ystäviä joiden kanssa voi suunnitella yhteisiä tekemisiä, vaikka lomareissujakin, mökkeilyä mitä vaan. Toivomme myöskin, että pidät eläimistä ja lapsista ku meiltä sellaiset löytyy. Ottakaa yhteyttä rohkeasti (:

Altair

Altair
Viestimäärä: 1

VS: YSTäVää ETSITääN - Maanantaina, 08.07.2013 klo 19:34  
+
0
Hei!

Olen 39v ulkomaalainen nainen ja minun koira on 9v labradori tyttö, etsimme ystäviä lenkille, harrastuksille, ja haluaisin myös harjoitella suomea.

Minä harrastan esim. kävelyä koiran kanssa, luontoa, pyöräilyä, lintuharrastusta, valokuvausta. Minun koira harrastaa juoksua ja uintia.

Asumme Sotkamossa mutta ystävät voivat olla kaikkialta Suomesta.

Molemmat olemme rauhalliset ja iloiset.

nekkuli

nekkuli
Viestimäärä: 17

VS: YSTäVää ETSITääN - Lauantaina, 13.07.2013 klo 13:20  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Lenkille, kahville, juttukaveri jonka kanssa voisi ''parantaa maailmaa'' :) Mitään kunnon bileseuraa en ole, mutta ainahan sitä voi yhdellä käydä ;)

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Pirkkalassa asustan ja esim. Tren keskustaan onnistuu lähteä vaikka kahville. Nettikaverit myös ovat tervetulleita. Oman auton kyllä omistan, mutta sen luotettavuus ei ole kauhean hyvä, joten en mielelläni lähde ajelemaan kovin kauaksi ;)

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Koirista ainakin juttua piisaa, parisuhteesta ja ihan elämästä :) Myöskin hevoset kuuluu enemmän ja vähemmän elämääni (tällä hetkellä harrastus taka-alalla). Täällä kun en omista kunnon ystäviä, olisi kiva saada välillä purkaa sydäntä jollekin.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Olen aikas huumorintajuinen, ystävällinen, kiltiksi haukutaan :D Ikää löytyy 24v. En ole mikään muotimaailman perässä juokseva (en kuitenkaan liiku jätesäkissä). Olen maalla kasvanut ''juntti'', joka ei aina ymmärrä kaikkea hömpötystä ;) Kaveriksi sopisi rennon rempseä, saman henkinen ja ehdottomasti huumorintajuinen. Tulen kylläkin toimeen kaikkien ihmisten kanssa.
nettimus@luukku.com

Myeli

Myeli
Viestimäärä: 6

VS: YSTäVää ETSITääN - Maanantaina, 15.07.2013 klo 02:50  
+
0
Heips! Täällä 21-vuotias tyttö/nainen(miten sen nyt sitten ottaa. Mielestänihän siis olin vasta eilen 13) olisi oikein halukas laajentamaan ystävä piiriään ja tutustumaan uusiin ja erilaisiin ihmisiin iästä,ulkonäöstä ja sukupuolesta riippumatta! :)

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Ihan ylipäätänsäkkin "yleistä ystävää". Ystävää jonka kanssa voi tehdä kaikkea yllämainittua, edes teoriassa, vaikka välimatka harventaisikin näkemisen mahdollisuuksia. Keskustelemallahan ne ystävyydet yleensä avataan ja siitä sitten lähtien yhdessä pohtimaan, mikä olisi molemmille mukavinta ajanviettoa, oli se sitten baarittelua, kahvittelua tai lenkkeilyä.


Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Mistä vain! Itselläni ei ole autoa, joten itse en pääse ihan milloinka vaan lähtemään kovinkaan pidemmälle mutta nettiystävyyksin on loistava juttu.
Parasta olisi, jos löytyisi vaikka sattumankaupalta ihmisiä Kokemäeltä. Olen nimittäin kuukauden sisään sinne muuttaamassa, ja olen jo nyt ihan hukassa pelkästä ajatuksesta. En tunne saati tiedä sieltä mitään tai ketään. Tällä hetkellä tosin asun Tampereella, ja tietysti tulen täälläkin usein siis käymään joten Tampereella asuvia varsinkin olisi helppo päästä moikkailemaan.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Minulla on melkeinpä paha tapa pystyä jaarittelemaan aiheesta kuin aiheesta, vaikken liikaa olisi perehtynytkään. Aloitan yleensä keskustelut kevyesti mutta nopeasti ne kääntyy syvällisemmäksi pohdiskeluksi. Lempi aiheenani on yllätys yllätys, koirat, ja kun siihen aiheeseen päästään, kestää aikansa, ennenkun suuni saan tukittua. Tämä tosin voi hyvinkin johtua siitä, että ympärilläni ei ole kovinkaan montaa ihmistä jotka tämän saman harrastuksen jakaisi. Useasti sitä tulee myös päiviteltyä ihmissuhde koukeroita tai ylenpalttista turhautumisen purkautumista "maailman epäkohtiin". Psykologia on yleisesti myös keskusteluissa mieluisa ja kiinnostava aihe minulle.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Aluksi olen yleensä melko ujo, empien ensin että mitenköhän voin tuoda itseni julki niin, etten vallan säikytä toista pois. Sillä loppujen lopuksi saatan olla vähän liiankin avoin ja minulta löytyy vahvat mielipiteet, joita en hirveästi häpeile tuoda julki. Olen niitä ihmisiä jotka "esittävät asiallista ja täysin normaalia persoonaa houkutellakseen ihmisen luokseen siihen pisteeseen, ettei kaveruudesta voi enää perääntyä kun tuleekin julki todellinen sekava luonne ja nolot piirteet" :nauru: .
Olen empaattinen ja erittäin lojaali ystävilleni. Välillä turhankin äänekäs, mutta en silti tarkoita sitä, ettenkö osaisi rauhottuakkin tilanteen sitä vaatiessa. Haluan olla ystävilleni aina tukena kun on tarve, ja vastineeksi toivon tietenkin samaa. En välttämättä tule parhaiten toimeen kovin hiljaisten ihmisten kanssa, sillä en aina ihan osaa asennoitua tilanteeseen, missä en saa toisesta ihmisestä oikein mitään irti. Muuta en oikein sitten ystäviltä "vaadikkaan", kuin tietysti sen, että he osaavat antaa anteeksi nopean puhe tahtini ja päivät jolloin olen huonolla tuulella,

Jos haluaisit olla ystäväni(kuulostipa kamalan surulliselta) niin laita ihmeessä yksäriä kertoen samalla itsestäsikin :heiluti:
karjakoira vie koko käden

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6264
Viestejä yhteensä545426
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 08:45)