Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 15.10.2011 klo 11:22

Ystävää etsitään

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5

Iira

Iira
Viestimäärä: 70

VS: YSTäVää ETSITääN - Tiistaina, 16.07.2013 klo 02:09  
+
0
Heiii! Täältä kuikuilee 20- vuotias naisen alku, tosin miellän itseni mieluummin tytöksi, koska en tunne olevani vielä nainen. : D Olen muuttamassa Joensuusta Vantaalle ja tämä on minulle totaalinen elämänmuutos, enkä tunne täältä oikeasti KETÄÄN, joten joo, joku kaveri olisi ihan kiva. :D Kun ketään en tunne, olisi kiva saada myös koiralleni koirakavereita, joiden kanssa vosi käydä koiria aina vaikka jossain riehuttamassa. Minusta on ihanaa katsella koirien keskenäistä leikkimistä! :)

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Itseasiassa mihin vaan, sillä en tunne täältä päin Suomea ketään (Uusimaa, lähemmin Vantaan Mikkola). Kaipaan ystävää niin itselle, kuin koirallekkin. Elikkä joo, ystävää vaikka turhanpäiväiseen hengailuun, oleiluun, jutteluun, vaikka joskus ryypiskelyyn (vaikka jäänyt sellainen nyt aikalailla taka-alalle), koirien kanssa riehumiseen ja niille tekemisen keksimiseen, lenkille yms, mitä nyt ystävien kanssa tehdään? : D

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Mieluusti lähiseudulta (Vantaa), koska minä olen tosiaan sellaisesta pikkukylästä kotoisin (Rääkkylä), jossa ei ollut yksiäkään liikennevaloja ja erittäin verkkainen liikenne, joten minut saa huonosti täällä auton rattiin... :'D Mutta kaipa se opettelemisella sitten! Tällä hetkellä mieluummin hakisin ihan ystävää, jota pystyn näkemään, koska entiset ystäväni jäivät tuonne 500 km päähän ja heihin en oikein voi pitää muuten yhteyttä, kuin netin välityksellä.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Eläimistä ja koirista voin jutella vaikka kuinka! : D En ole kovin "tyttömäinen" tyttö luonteeltani, joten uusimat hiustuotteet, kynsilakat, sun muut uusimmat muotivaatteet voi unohtaa, ne eivät minua kiinnosta, koska suurimman osan vaatteistani shoppailen kirppareilta. :D En myöskään ole mikään "hienon elämän" asiantuntija, joten en juttele hyvistä viineistä, taikka kirjoista, sillä en juo viiniä, enkä todellakaan tykkää lukea. Mutta muuten juttelen vähän miestä sattuu, mitä sillä hetkellä on otsikoissa, tai elämäntilanteessa yms. Ei siinä juttelussa tarvitse aina mitään järkeäkään olla. :D

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Olen perus hölmö. :D En yleensä suunnittele tulevaa juurikaan, vaan tykkään tehdä "yllättäviä" suunnitelmia, mitkä ovat kehkeytyneet ehkä samana päivänä, kuin itse suunnitelma. Olen luonteeltani maalaisjärkinen, enkä niinkään "tyttömäinen". Silloin pienenä tyttönä, kun muut tytöt leikkivät barbeilla, kävin minä iskän mukana metsällä, kalassa, sekä ammuin kilpaa ilmakiväärillä hänen kanssaan. : D
Tykkään KAIKISTA eläimistä! Minulla on itselläni koira, kani, sekä neljä gerbiiliä (unelmoin toisesta koirasta, sekä liskosta tällä hetkellä). Minulla on myös ehkä työn alla oleva hoitohevonen, eli harrastan ratsastusta. Olen myös harrastanut piirtämistä niin pitkään kuin muistan.
Olen luonteeltani melko omalaatuinen, tavallaan järkevä, tavallaan osaan olla hölmö, koska en jaksa näyttää järkevältä ja miksikä sitä pitäisikään. :)
Minusta kaverini ovat sanoneet, että saan heidät nauramaan, sekä olen luotettava ja hyvä ystävä. Pidän myös vahvasti ystävieni puolta, enkä suutu mistään todellakaan helposti (en tykkää riidellä). :P
En odota juuri mitään kummempia ystäviltä, mieluiten ehkä hakisin jotain oman ikäluokan tienamilla olevia henkilöitä, koska näiden kanssa pystyisin olemaan ehkä helpommin samoilla aaltopituuksilla. :)

Lisää jotain pikkujuttuja minusta voi lukaista täältä jos kiinnostaa: http://www.elamaakarvaistenkeskella.blogspot.fi/p/kaiken-takana.html
Profiilin takana naisen alku ensimmäisen koiransa, Edyn kanssa. Edyn elämää pääset vilkaisemaan BLOGISTA. :)

ouna

ouna
Viestimäärä: 8

VS: YSTäVää ETSITääN - Tiistaina, 16.07.2013 klo 12:36  
+
0
Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Kaikkiin noihin yllämainittuihin ja muuhunkin mahdolliseen! Oon mielestäni aika monipuolinen persoona sinänsä, että musta löytyy sekä lukutoukka- että bilettäjäpuoli, joskin harrastan molempia vain kohtuudella. ;) Tykkään keskustella maailmanmenosta, varsinkin esimerkiksi tasa-arvoasiat on sellaisia josta avaudun tasaisin väliajoin sille joka jaksaa kuunnella, mutta toisaalta lähden silloin tällöin enemmän kuin mielelläni johonkin jumputijumputi-yökerhoon tanssimaan ja juomaan drinkkejä. (Haluaisiko joku joskus tehdä listan erilaisista drinkeistä ja katsoa kuinka montaa erilaista saadaan baari-illan aikana tilattua ja maisteltua? Ikuinen haave!) Viime viikonloppuna yllytin yhden tutun hyppäämään mun kanssa tandemibenjihypyn festareilla, mutta nyt oon enemmän kuin kiitollisena nuokkunut koneen ääressä kotona omassa ylhäisessä yksinäisyydessäni. Musta saa siis päivästä riippuen ihan kaikenlaista seuraa.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Ensisijaisesti Tampereelta, koska olen muuttamassa sinne parin viikon päästä, ja ainakin toivon, että jäädäkseni. Joensuu voisi olla vaihtoehto myös, siellä sijaitsee lapsuudenkoti eli tulen tekemään itään useamman visiitin vuodessa. Nettikaveritkin tervetulleita, kunhan se kaveruus ei ole pelkkää passiivista facebook-kaveruutta. :)

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Innostuinkin tarinoimaan tuon ensimmäisen kysymyksen kohdalla jo melkoisesti, mutta mainittakoot kiinnostuksenkohteista vielä erikseen matkustelu, joten olisi ihanaa saada ystävä, jonka kanssa tätä harrastusta toteuttaa. Ulkomaat tietysti ensisijalla, mutta musta voisi saada myös innokkaan Suomen sisällä matkailijan - pääasia, että seura on loistavaa! Tää ei kuitenkaan missään nimessä ole mikään vaatimus ystävyydelle, joten vaikka olisitkin enemmän kotihiiri, älä jätä sen takia ottamatta yhteyttä.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Mulle ystävyys on hirveän tärkeä asia ja toivoisin, että siihen panostettaisiin. Mun mielestä yksikään ihmissuhde ei pysy yllä, jos sitä ei tietoisesti nimenomaan ylläpidä. Oon elämäni aikana nähnyt ihan tarpeeksi ihmisiä, jotka eivät koskaan itse ota yhteyttä mutta olettavat mun silti tekevän niin jatkuvasti, ja ihmisiä, jotka eivät osaa pitää kiinni luvatuista asioista tai tapaamisista. Etsin tositarkoituksella lojaaleita loppuelämänkavereita, niin ei tarvitse lähteä kirjoittamaan tällaista vetoomusta joka vuosi jatkossa. :D

Loppuun vielä sen verran, että itse olen tällä hetkellä 20-vuotias. Ystävien iällä ei ole mulle juurikaan merkitystä, kunhan ollaan samalla aaltopituudella. Ottakaa yhteyttä, niin sovitaan ensitreffit!
australianpaimenkoirauros, s. 4/13

Podolski

Podolski
Viestimäärä: 37

VS: YSTäVää ETSITääN - Tiistaina, 18.02.2014 klo 12:11  
+
0
Moikka! Täällä 22-vuotias opiskelija Espoosta. Muutin syksyllä opiskelujen takia Espooseen ja olisi kiva saada opiskelujen ulkopuolelta kavereita.

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Oikeastaan ihan kaikkeen, lenkkeilyyn, koiran kanssa leikkimiseen, shoppailuun ja miksei vaikka uuden liikuntaharrastuksen aloittamiseen.


Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?

Mieluusti pk-seudulta, sillä etsin ystävää seuraksi.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?

Keskusteluaiheiden suhteen en ole mitenkään rajoittunut, lähinnä urheiluun ei riitä mielenkiintoa. Yleisimmät jutunaiheet taitavat olla opiskelu, koira, kirjat ja yleinen pulina omasta elämästä. Liikaa kuulemma puhun kuukautisista ja limakalvoista avon mielestä. :D

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?

Olen aluksi ujohko, vähäpuheinen, mutta tutustumisen jälkeen puhetta kyllä riittää. Huumorintajua löytyy ja uusilta kavereilta toivonkin huumorintajua, sillä omat jutut eivät ole aina niitä fiksuimpia. Luonteeltani olen enemmän pienessä porukassa viihtyvä kuin suuressa ja tämä on kanssa sellainen ominaisuus jota arvostan ystävässä. Liian monta kertaa on tullut jäätyä ulkopuoliseksi vähän suuremminssa joukoissa. Suuri plussa olisi myös, jos uudella ystävällä olisi koira niin saataisiin koirillekin uudet ystävät samalla kertaa, tämä ei tietenkään missään nimessä ole välttämätöntä.
Shelttityttö Sissi

Miips

Miips
Viestimäärä: 239

VS: YSTäVää ETSITääN - Perjantaina, 21.02.2014 klo 00:25  
+
0
Terve! Täällä 21-vuotias nuori nainen, jolle kelpaisi uudet ystävät :)
Asun tällä hetkellä Järvenpäässä, mutta kesäkuussa on muutto Muonioon, jossa minulla ei ole yhtään tuttua lähimaillakaan ja näin ollen olisi mukavaa saada seuraa sinnekin!

Mihin etsit ystävää?
- Aluksi vaikka ihan tutustuttamaan minua Muonioon ja lähikuntiin ja siinä samalla tietysti toisiin tutustuen. Kaikenlainen seura kelpaa, lenkkeily, baareilu sekä koti-iltailu!

Mistäpäin etsit ystävää?
- Kuten jo ylempänä mainitsin, Muonioon olen muuttamassa ja sieltä etsin uusia tuttuja ^^ Mutta en todellakaan hylkää ketään joka haluaa täällä Järvenpäässäkään tutustua :D

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
- No lähellä sydäntä ovat tietenkin koirat ;D Sen lisäksi pidän erityisen paljon matkailusta sekä urheilusta (vaeltaminen, laskettelu, pyöräily). Jutustella tykkään kaikesta maan ja taivaan välillä, vakavasti ja usein välillä ei niin vakavasti :D

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
- Mä olen aika sählä, mulla on paljon energiaa enkä aina käytä sitä hirveän rakentavalla tavalla :D
Musta saa aina juttuseuraa ja olen hyvä kuuntelija, rento ja suvaitsevainen tyyppi. En ota asioita turhan vakavasti, mutta en ole mikään hulttio, tykkään pitää asiat järjestyksessä.
Ystäviltäni odotan avoimmuutta ja pirteyttä :D En siedä ihmisiä, jotka vain valittavat koko ajan kaikesta ja joita ei tunnu kiinnostavan mikään.

mitz

mitz
Viestimäärä: 50

VS: YSTäVää ETSITääN - Tiistaina, 04.03.2014 klo 11:07  
+
0
Uskaltaudun itsekin tänne :p Eli olen vajaan 22v. nuori nainen (tyttö, miten vain) Hyvinkäältä. Ammatiltani olen kuorma-autonkuljettaja ja vapaa-aika menee milloin mitenkin, koiranpennun odotus on nyt se isoin juttu. Jos ja kun, niin huhtikuussa karvaeläin kotiutuu. koirakaverit kelpaa siis myös ;)

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Oikeastaan voisin sano, että ihan mihin vaan mitä kavereiden kanssa tehdään :D Eniten ehkä lenkkiseuraksi ja kahvikeskusteluihin. Toki jos on samat koiraharrastus jutut niin seura kelpaa niihinkin!

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Mieluiten tästä Hyvinkään läheltä, auto on joten jonkin matkan päähän pääsen liikkumaan helpostikin :)

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Voin jutella mistä vaan. Olisi toivottavaa, että löytyisi joku jonka kanssa voi ne työviikon sattumukset ja pennun kanssa elämisen ihanuudet sekä kamaluudet jakaa. Yhtälailla osaan itsekin kuunnella muiden juttuja. Lähellä sydäntä on eläimet ja elämä pyörii aikalailla niiden ja moottoriajoneuvojen ympärillä. Ei tarvitse jakaa kiintymystä pyörällisiin, voin jutella ihan mistä vain. Ekologisuudesta, vanhuksista kassajonossa, lapsista jos niitä sinulla on... Syvällisistäkin asioista. Ei tosiaan tarvi olla mun kopio :D

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Olen avoin luonne, en tuomitse enkä kerro muille miten elämä pitäisi elää. Olen tukena ja ainakin kuuntelen tarvittaessa. Teen ihmissuhteiden eteen mielelläni "töitä" eli pidän yhteyttä ja koitan saada tapaamiset kalenteriin muutenkin kuin vuoden sisään :D
Odotan että löytyy luotettavuutta ja ettei jää tapaamisten sopiminen aina toisen harteille. Muuten ei taida mitään erityistä olla.

Yksityisviestillä tavoittaa ja koska ilmoitus oli niin hieno, niin saa kysyä lisääkin :D

Wiineri

Wiineri
Viestimäärä: 53

VS: YSTäVää ETSITääN - Keskiviikkona, 19.03.2014 klo 17:55  
+
0
Kokeillaan nyt tätäkin, jos löytäis jonkinlaisen kaverin? Oon 23v nainen Pihtiputaalta. Mulla on 3 koiraa ja niiden kanssa asustelen täällä vähän syrjemmässä ja maalaisympäristössä.

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?

Jutteluun, vapaa-ajanviettoon, vaikka johonkin harrastukseen. Ihan mihin tahansa, vaikka vaan sähköpostikaveriksi tai ihan livekaveriksi.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?

Etsin ystäviä Keski-Suomesta + lähiympäristö mutta kauempaakin saa mun puolesta olla. Ois kyllä kiva (mikäli hyvin jutut luistaa) nähdäkin mutta mulle kelpaa myös ns. nettikaverit. Tuntuu että suurin osa täällä keskustelevista asuu etelässä päin :( Mulla on auto että silläkin pääsee, sen takia mulle ei matka ole este, toki se vähän hankaloittaa juurikin tapaamista (riippuu paljon sitä matkaa on) mutta este se ei ole.


Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?

Eläimet, etenkin koirat. Niistä juttua piisaa. Mun kanssa voi kyllä jutella mistä vaan, kuuntelen mielelläni ja myös puhun mielelläni.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?

Oon h-tajuinen, pyrin olemaan aina rehellinen joka asiassa, hyvin luotettava, erittäin eläinrakas, rauhallinen, viihdyn paljon kotona mutta tykkäisin jossain käydäkin jonku kanssa, yksin ei oo niin mukavaa mennä jonnekin. Tykkään mökkeilystä, viihdyn luonnossa, metsälenkit koirien kanssa on parasta, en käy baareissa, en polta, joskus kyllä käytän alkoholia kotosalla, oon aika rento ja tosi kuuntelevainen, stressaan kyllä myös välillä tosi paljon pienistäkin asioista.

Tulee nykyään aika harvoin käytyä täällä, joten jos joku haluais kirjoittaa niin laita viestiä mun sähköpostiin katariina_@luukku.com

Emuli

Emuli
Viestimäärä: 326

VS: YSTäVää ETSITääN - Torstaina, 20.03.2014 klo 10:37  
+
0
Hepskukkuu! Täällä kaipailtaisiin uusia ystäviä Espoosta / lähialueilta. Ollaan pari kk sitten muutettu Espooseen ja uudet ystävät olisi tervetulleita.

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Koirien kanssa touhuiluun, puistoiluun, lenkkeilyyn, kahvittelemaan, juttuseuraksi... mihin vain ystävä löytyy :)

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
PK-seudulta ensisijaisesti (asutaan Tuomarilassa), mutta tuttavuudet kaikkialta ovat tervetulleita.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Koirat erityisesti, luen paljon jo pelkästään koirakirjallisuutta ja olen kiinnostunut oikeastaan kaikesta koiriin liittyvästä. Lisäksi muuten kirjat (erityisesti fantasia), leffat, musiikki ja muut eläimelliset asiat (kotona myös chinchilla). Olen myös liikunnallinen ja höpöttelen paljon terveellisistä elämäntavoista ja ruuasta :D

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Olen hiljainen aluksi, mutta kun samanhenkistä seuraa löytyy ja tutustuu paremmin niin voin olla aikamoinen hölöttäjä. Varsinkin jos puhe on koirista tai elämäntavoista :D Olen tosi spontaani ja innostun helposti uusista jutuista. Samanhenkistä seuraa toivoisin saavani :)

En aina muista käydä täällä, joten yhteyttä voi ottaa esim. sähköpostilla emuli_hel000(a)hotmail.com.
Beagletyttönen Ava (10/2010)
Beagletyttönen Ellu (6/2012)
Avan blogi

Oryx

Oryx
Viestimäärä: 4

VS: YSTäVää ETSITääN - Tiistaina, 25.03.2014 klo 09:11  
+
0
Olen 32-vuotias eronnut, lapseton, melko yksinäinen nainen Turusta ja kaipaan kipeästi sosiaalisia suhteita. Omistan suomenlapinkoirauroksen joka tulee yleensä hyvin toimeen toisten koirien kanssa isokokoisempia uroksia lukuunottamatta.

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Kaikkein mukavinta olisi toki löytää joku jonka kanssa voisi kuljeskella luonnossa yhdessä koirien kanssa, mutta tapaisin mielelläni myös jutustelun merkeissä lasillisen ääressä (en tosin käytä alkoholia mutta viihdyn baareissa siitä huolimatta), olisi kiva katsella yhdessä leffoja, tai käydä molempia kiinnostavissa paikoissa/tapahtumissa... Mitä kaikkea nyt kavereiden kanssa tehdäänkään.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Etsin ensisijaisesti liveystävää Turusta tai mahdollisesti lähialueilta jos pääset helposti liikkumaan, itse en autoa tai edes ajokorttia omista.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Olen tosi avoin joten pystyn juttelemaan käytännössä mistä tahansa, joskaan nyt politiikka ja vastaava ei kiinnosta. Mutta ns. aratkaan aiheet eivät ole minulle vaikeita. Kiinnostusta löytyy koirien lisäksi hevosiin ja toki muihinkin eläimiin, luontoon, kirjoittamiseen, musiikkiin, elokuviin ja kirjoihin, vaatteisiin ja tyyliin... Mutta puhuttava ei minulta yleensä lopu kesken aiheesta riippumatta.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
En ole se kaikkein tavallisin tallaaja, joten ennakkoluulottomuus on suositeltavaa. Olen hyvin huumorintajuinen ja tulen helposti toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, minusta löytyy tietynlaista arkuutta mutta sitä ei ihan heti päällepäin huomaa... En rajaa tätä ystävähakua mitenkään muuten kuin että etsin nimenomaan naispuolisia ystäviä, iällä ei ole mitään merkitystä.

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: YSTäVää ETSITääN - Tiistaina, 25.03.2014 klo 10:56  
+
0
^Laitoin sulle yksityisviestiä
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Neva

Neva
Viestimäärä: 279

VS: YSTäVää ETSITääN - Sunnuntaina, 27.09.2015 klo 16:19  
+
0
Nostellaampas tää ketju! Mää olisin ainaki hyvin iloinen uusista kavereista ja tuttavuuksista. Olen 26v. ja asustelen Oulussa.

Mihin etsit ystävää? Johonkin harrastukseen, kahvittelemaan, baareihin, syvällisiin keskusteluihin?
Oikeastaan mihin vain. Juurikin kahvittelemaan, baareihin, lenkeille, keikoille tai vaikka vaeltamaan! Itellä ei tällä hetkellä ole muuta harrastusta kuin koiran kanssa touhuilu, mutta ei ois kyllä yhtään huono jos joku houkuttelis mut johonkin uuteen lajiin. Itteä kiinnostais mm. jousiammunta, mutta kaverin kanssa alottaminen olis paljon mukavampaa. Harrastin aikoinaan myös ratsastusta ja ois kyllä tosi mahtavaa mennä taas joskus kokeileen jonnekin.

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Mieluiten samasta kaupungista missä itse asun eli Oulusta, koska tällä hetkellä kaipaan nimenomaan kavereita joita vois nähdä ihan kasvokkain. Toki Oululaisten kanssa vois olla kiva ensin jutella vaikka facebookissa tai jossain.

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Mukavan ihmisen kanssa sitä puhuu oikeastaan ihan mistä vain mielellään. Oli kysessä sitten ihan joku aihe tai sitten vain yleistä höpinää elämästä ja kuulumisista. Mutta omia kiinnostuksen kohteita on mm. luonto ja eläimet, valokuvaus, piirtäminen (tai kaikenlainen luovuus ja käsillä tekeminen), musiikki, kielet ja kulttuurit, pelaaminen, tatuoinnit ja lävistykset ja moni muu.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Mulle uusiin ihmisiin tutustuminen siten, että niistä tulee kavereita, on aina ollut vaikeeta. Ehkä siksi että mulla saattaa jonkun aikaa kestää että alan kunnolla jutella ja olemaan oma itseni. Moni voi ehkä aluksi ajatella ettei mua kiinnosta olla kaveri, mutta se ei pidä paikkaansa. Monesti haluisin jutella jollekin paljon enemmän, mutten heti alussa vaan kehtaa tai en ees tiedä mitä sanoisi. Oon kuitenkin tosi rento tyyppi, en suutu helpolla ja pidän ystäviä tosi suuressa arvossa. Tykkään jutella vakavistakin asioista enkä usko että mua pystyy "järkyttämään" oikeastaan millään. Mua ei haittaa paheet kuten tupakointi, itse en polta säännöllisesti mutta esim kuppia nostaessa usein tekee mieli vähän sauhutella. Eli jos omaat pikkupaheita, ei haittaa. Niin minäkin. Saattaisin ehkä kuvata itseäni myös sanoilla hieman outo. Silleen hyvässä mielessä. :nauru:
lpku 02/14
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 27.09.2015 klo 16:21)

Viikinkikoira

Viikinkikoira
Viestimäärä: 1

VS: YSTäVää ETSITääN - Tiistaina, 29.09.2015 klo 18:36  
+
0
Minä vähän petyin, kun viestit olivat niin vanhoja tässä ketjussa, ja ainoa, joka oli up-to-date, oli sekin Oulusta. ;) Vaan lisään omani tähän perään...

Olen siis 28-vuotias (apua! niin vanha!) vantaalainen koiran- ja pupunomistaja, avopuoliso ja äiti.

Mihin etsit ystävää?
Kaipailen ystävää kaikenlaiseen tekemiseen ja olemiseen, erityisesti koiratreffailuun. Pahaksi en katso sitäkään, jos joku saisi minut potkittua mukaansa vaikka vain harvakseltaankin pitkille kävelylenkeille (puhdasta pläskiä nimittäin on hukattavaksi).

Mistäpäin etsit ystävää? Vai ovatko myös nettikaverit mistäpäin vaan tervetulleita?
Asun Vantaalla ja minulla on auto, jolla pääsen lähialueille liikkumaan. Olen tosin todella huono liikkumaan itse, joten lyhyt etäisyys on siinä mielessä plussaa, että se laskee kynnystä lähteä kotoa. Ystävyys yli internetin sopii minulle myös - keskimäärin kerran vuodessa minun tulee myös ajeltua perheeni kanssa Kainuuseen, joten eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka kahvittelu toisinaan onnistuisi pitemmänkin matkan taakse. (En tosin juo kahvia.)

Millaisista aiheista tykkäät jutella? Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi?
Tykkään turista ummet ja lammet kaikesta mahdollisesta. Usein keskustelunaiheet kumpuavat ihan siitä päivittäisestä elämästä. Kuuntelen mielelläni, vaikka keskustelu siirtyisi vieraammillekin vesille - se aiheuttaa ainoastaan sen, että olen itse hiljaisempi, kun ei ole taitoa vastata. :) Rakastan eläimiä, laulamista ja valokuvaamista. Usein illat saattavat vierähtää telkkarin ääressä Netflixistä jotakin katsoen ja viime aikoina olen elvyttänyt taas luku- ja kirjoitusintoani.

Millainen luonne olet? Mitä odotat uusilta ystäviltä?
Olen huumorintajuinen, omalta läpänheitoltani sarkastinen saivartelija. Olen rauhallinen ja puhelias, mutta arka aloittamaan juttelua vieraan ihmisen kanssa. Minulle tuttujen ihmisten suurin haaste kanssani on saada minut hiljaiseksi. Olen ystävällinen siitä huolimatta, että vitsailuni voi välillä olla ilkeää, ja kiltteyttäni pidän huolta minulle tärkeistä ihmisistä. Jotta ihmissuhde voi kehittyä kanssani ystävyydeksi asti, on vastapuolen oltava paljolti samanlainen kanssani: huumoria, puhetta ja ymmärrystä tarvitaan paljon.

*
Minulle voi nakata viestin. Pelottava en ainakaan omasta mielestäni ole.

Keep fighting and go to Valhalla.

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545688
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 16:15)