Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Perjantaina, 09.04.2010 klo 21:03

Agilitypulina

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 50

kiharapaa83

kiharapaa83
Viestimäärä: 357

VS: AGILITYPULINA - Torstaina, 20.05.2010 klo 23:59  
+
0
Juulia: minä se taisin laittaa niitä ratoja sulle..

Laitan niitä linkkejä kunhan löydän.. Mutta olen itse googlettamalla löytänyt paljon ratoja.

ratapohjia ym. vastaavalla..
seurojen sivuilta voi löytyä ..

Mutta etsin niitä ja laitan linkkejä tässä parin päivän sisällä..

Meillä odotetaan kovasti, että päästäisiin juoksujen jälkeen kohta palaamaan treenaamaan.
kääsna Wilma 09/2008
borcol Windy 08/2011

Wilman ja Windyn kotisivut
Wilman ja Windyn blogi

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: AGILITYPULINA - Lauantaina, 22.05.2010 klo 00:16  
+
0
^Kiitos!!:kumarrus:

Tietääkö joku muuten jo jotain nettisivua mistä löytäisi mölli agikisojen tämän kesän päivämäärät? Vähän kutittaisi lähteä Annin kanssa naurettavaksi..;)) Kun nuo möllit ei ole niin vakavia ja haluaisin itsekin kisakokemusta.
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: AGILITYPULINA - Lauantaina, 22.05.2010 klo 08:02  
+
0
Juulia: http://www.koirat.com/tapahtumat?ryhma=1
tossa nyt on jotain, tuolta ite bongasin viimeisimmät möllit missä oltiin viime kesänä.

Olipa rentouttavat treenit. Paikalle tuli kolem koirakkoa ja ohjaaja sairastumisen vuoksi pois. Tehtiin kaikki mitä ohjaaja oli jättänyt ohjeiksi, että mitä pitää tehdä ja lopuksi tehtiin tooosi helppo radan pätkä ja sitä mentiin vielä pariin otteeseen.

Toi helle vaan vaikuttaa Lunaan, ei sitä meinaa kiinnostaa helteellä tehdä mitään tai ei ole sitä normaalia vauhtia mitä Lunalla kyllä löytyy. Sisätreeneissä tähän mennessä ollaan oltu joten säät ei ole päässeet vaikuttamaan.

Parilla kerralla kun oli viileetä niin Luna oli oma itsensä mutta entäpä jos tulee vaikka hellekesä?? Onko vinkkejä miten voisi koiraan saada helteelläkin vähän vauhtia? Uimassa asti en tiedä viitsinkö lähteä käyttämään ennen treenejä, kun kivituhkakentällä treenataan. Oisko jostain märästä pyyhkeestä apua?

Oho, se ei nyt sitten tullutkaan linkkinä...:shifty:

(Viestiä on muokattu lauantaina, 22.05.2010 klo 08:03)

Oona_

Oona_
Viestimäärä: 16

VS: AGILITYPULINA - Lauantaina, 22.05.2010 klo 12:01  
+
0
Lunatic: Itse käytän kylmällä vedellä kasteltua froteetakkia viilentämään koiraa. Tässä kuva meidän viime vuotisesta edustustakista Unkarin helteissä.

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: AGILITYPULINA - Lauantaina, 22.05.2010 klo 13:56  
+
0
Oona: Okei toi vois olla hyvä. Saakohan noita ihan eläinkaupoista? No ei siis just tollasta mikä teillä on, mutta kuitenkin... :nauru:

Oona_

Oona_
Viestimäärä: 16

VS: AGILITYPULINA - Lauantaina, 22.05.2010 klo 17:49  
+
0
Lunatic: saa varmaan eläinkaupoista, yksi hyvä paikka on Helsitar.

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: AGILITYPULINA - Lauantaina, 22.05.2010 klo 20:37  
+
0

Lunatic kirjoitti:

Juulia: http://www.koirat.com/tapahtumat?ryhma=1
tossa nyt on jotain, tuolta ite bongasin viimeisimmät möllit missä oltiin viime kesänä.


Kiitos!!
Uskaltainko startata jos Anni osaa kaikki esteet ja ei karkaa radalta:nauru:
Lisäksi sen osaa tulla mun käden luo, kun sanon "täällä". Lisäksi osaa jonkin verran jo kösi/vartalo-ohjausta, eli jos näytän minnepäin seuravaavaksi. Hidashan se on mutta pääasia/tavoite olisi se, että päästään rata läpi ja Anni suorittaa kaikki esteet. Mitkäs ne esteet olikaan joita mölliradalla ei yleensä ole?
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: AGILITYPULINA - Lauantaina, 22.05.2010 klo 21:25  
+
0
Keinu ja kepit... ainakin.

Me startattiin mölleissä kun oltiin muutamissa treeneissä harjoteltu pidempiä ratoja ja ne rupesi jotenkin sujumaan. Tai siis lähinnä itselle oli "varmempaa" kun oli ohjauksia ihan ratatreenien muodossa päässyt suorittamaan.

Koirahan varmaan olisi mennytkin osaavan ohjaajan kanssa jo silloin kun kaikki esteet osasi eli jatkokurssin jälkeen... mullahan se haastavin tehtävä nyt on edessä saada ne ohjauskuviot kuntoon.:wink::hymy:

Annny

Annny
Viestimäärä: 273

VS: AGILITYPULINA - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 13:31  
+
0
Mölliradalla ei ole keinua, keppejä eikä rengasta.
"Anything your dog can do my Border Collie can do better ;)"

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: AGILITYPULINA - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 15:09  
+
0
voih meillä tuli nyt sit 5viikon tauko :( koirilla nenäpunkkiepäily nii ei päästä reenaa. :( ärsyttää
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

kiharapaa83

kiharapaa83
Viestimäärä: 357

VS: AGILITYPULINA - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:00  
+
0
Neljännen kerran yritän laittaa niitä ratapiirroslinkkejä:

agilitysivusto
finagilitysivustolta löytyy joitakin ratoja
mm-tuomareiden ratoja
mm-tuomareiden ratoja
pakkasralli 2010 ratoja
maajoukkueleirin ratoja
karsintaratoja
mm-ratoja
kisaratoja ulkomailta
yhden seuran ratoja
googlen kuvahaku "agilityratoja"
2007 ratoja
2008 ratoja
2009 ratoja
2010 ratoja
2010
2009
2008
kisa 2010
kisa 2009
kisa 2008
kisa 2007
kisa 2005
kisa 2004
kisa 2003
kisa 2002
kisa 2001
erilaisia agilitylinkkejä myöskin ratoja, jotkin linkit ei toimi
ratoja
ratoja
ratoja

Tässä nyt ainakin sellaisia joita olen löytänyt ihan googlettamalla. Kivoja harjoituksia voi löytää toisten agilityblogeista. itse luen ihan mielenkiinnosta muiden treeniblogeja, kun sieltä vo löytää jonkun hyvän vinkin miten opettaa joku juttu, jota ei itse ole keksinyt miten oma koira keksisi mitä haetaan.
kääsna Wilma 09/2008
borcol Windy 08/2011

Wilman ja Windyn kotisivut
Wilman ja Windyn blogi

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: AGILITYPULINA - Maanantaina, 24.05.2010 klo 23:29  
+
0
KIharapää83Kiitos, kiitos ja kiitos:kumarrus::kumarrus: Itselin googlettelim ja löysin jotain mutta nuo on varmaan kattavampia.

Meillä olisi varmaan Anni kanssa mölli-luokan ekastartti 12.6 täällä:
KLICK->
Kerranhan se on aloitettava ja kun se on mölli, niin vaikka kaikki menis penkin alle, no ollaan oltu hyvää viihdettä:nauru:

Pitäisi muuten panosstaa nyt siihen Vilanderin Alkeista Huipulle kirjaan (ei olisi kellään ylimääräistä kirjahyllyssä pölyä keräämässä...:viheltel:) sekä kunnon treeniliiveihin.
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

kiharapaa83

kiharapaa83
Viestimäärä: 357

VS: AGILITYPULINA - Tiistaina, 25.05.2010 klo 13:05  
+
0
Sama täällä.. Pitäisi panostaa kunnon treeniliiviin ja treenitaskuihin sekä lukea taas noita kirjoja mitä olen ostanut..

Me ollaan menossa tällaiseen tapahtumaan mahdollisesti KLICK

Nyt me taidetaan lähteä nauttimaan ihanasta päivästä ulos. Onkohan lämmintä vai viileää? Ei tiedä vielä..

Juulia ole hyvä vaan.. Kiva olla avuksi.
kääsna Wilma 09/2008
borcol Windy 08/2011

Wilman ja Windyn kotisivut
Wilman ja Windyn blogi

Iceberg

Iceberg
Viestimäärä: 60

VS: AGILITYPULINA - Tiistaina, 25.05.2010 klo 13:41  
+
0
Täällä päin mölli luokista yleensä jätetään pois kontaktit, kepit ja rengas. Joissakin luokissa saattaa olla A ja puomi mutta ei keinua, keppejä ja rengasta. Meilläkin olisi tarkoitus korkata ekat möllit tänä kesänä, pelkkä ajatuskin hermostuttaa vaikka tiedän että koira kyllä osaa -.- eri asia osaanko minä "kilpailun" paineen alla ohjata.. :)
Meidän treenejä pääsee muuten selaamaan sivulta http://belgired.vuodatus.net jos jotakuta kiinnostaa :) Löytyy sekä tekstiä, kuvia että myös videoita :)
~Anything’s possible when you speak from the heart~

Dordilla Iceberg
Distant Venus z Kovárvy

www.belgit.palvelee.fi

kiharapaa83

kiharapaa83
Viestimäärä: 357

VS: AGILITYPULINA - Tiistaina, 25.05.2010 klo 14:45  
+
0
Iceberg: mölleihin kannattaa mennä sillä mielellä, että menee treenaamaan, ettei turhaa paineista koiraa.

Me oltiin reilu kuukausi sitten ekaa kertaa mölleissä ja menin vain kokeilemaan lähinnä, että toimiiko koira kisatilanteessa.
kääsna Wilma 09/2008
borcol Windy 08/2011

Wilman ja Windyn kotisivut
Wilman ja Windyn blogi

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: AGILITYPULINA - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 22:05  
+
0
Laitoin tuonne Aikuisten puolen kuvaketjuu kuvia mun koirista tuoreit agilitykuvia, niin kai tännekin saa laittaa niin junnutkin voi katsella:

Tässä kuvapläjäystä tytöistä agilityssä eiliseltä.
Anni ensin


Mitä iso edellä, niin pienempi yrittää samaa perässä



Nellin menoa:mun pieni agilityn alku:love:




bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: AGILITYPULINA - Torstaina, 27.05.2010 klo 14:46  
+
0
Juulia: Ootteko kenties Ojangon kentällä? Näyttää ainakin tutulta. :aurinko: Hyvinhän sun vaavikin jo menee. :love:

Mä lähdenkin kohta agilitykisoja järkkäilemään Ojanko Cuppiin.:wink: Kiva sadesää, mutta toivottavasti pääsee kentän viereen töihin niin näkee vähän kisojakin. Ja huomenna taas treenit.

Annny

Annny
Viestimäärä: 273

VS: AGILITYPULINA - Torstaina, 27.05.2010 klo 14:54  
+
0
Voi voi kun olisi koira niin olisin tullut kisaamaan Ojanko cuppiin! Tuon junnun kanssa kisoihin vielä pitkä matka...eikä ikäkään riitä vielä. Viikonloppuna jos ehtisi hakea Lucan vanhempien hoivasta pois.

Onko muuten heinäkuussa agirotuun menijöitä? Meillä on sielä maxien x-rotuinen joukkue. Lisäksi ajattelin Lucalla siinä lauantaina pari starttia ottaa :cool:
"Anything your dog can do my Border Collie can do better ;)"

Cisne

Cisne
Viestimäärä: 69

VS: AGILITYPULINA - Torstaina, 27.05.2010 klo 17:41  
+
0
^ Mä oon menossa, toivottavasti. Nele menee harjakoirien möllijoukkueeseen ja Javan ajattelin ilmoittaa Finnish Open-kisaan.

juulia kirjoitti:

Pitäisi muuten panosstaa nyt siihen Vilanderin Alkeista Huipulle kirjaan (ei olisi kellään ylimääräistä kirjahyllyssä pölyä keräämässä...:viheltel:) sekä kunnon treeniliiveihin.


Mulla on toi Vilanderin kirja juuri luettavana ja oon ihan tyytyväinen, että lainasin sen kirjastosta enkä ostanut omaksi. Suunnattu selkeästi sellaiselle, jolla on tavoitteet MM-kisoissa eikä tällaiselle tavalliselle harrastajalle, jonka koira ei voi edes päästä arvokisoihin. :nauru: On siellä ihan hyviäkin juttuja ja jonkin verran ratapiirrustuksia, joita eräs agilityn pitkän linjan harrastaja tosin kommentoi huonoiksi (muistaakseni esteiden sijoittelut olivat jotenkin kyseenalaisia tms.).

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: AGILITYPULINA - Torstaina, 27.05.2010 klo 20:18  
+
0
Lunatic: joo Ojangosta on kuvat, kaverin mukana päästiin kokeilemaan, kun hän on jäsen. Mäkin oon nyt liittymässä jäseneksi ja tuun töihin sinne SM-kisoihin lauantaina 19.6. Jos vaikka ensi vuonna pääsisi Nellin kanssa johinkin ryhmään, kun on aktiivinen noissa vapaaehtoistöissä. Vaikka muutenkin tykkään olla mukana tuollaisessa koiramaisessa toiminnassa.
Onko täältä joku tulossa kanssa sinne töihin silloin?

Nelli oli kyllä tosi reipas tuolla radalla, putkeen ei tarvinnu houkutella. Se katsoi kerran kun Anni teki ja sen jälkeen kaikki mutkaputkekin meni kuin vettä vaan. Pentujen A-este ja puomi oli ihanan liikkuttavan pieniä. Nelli meni varovaisesti tavalllisen puominkin ja sitten harjoiteltiin hyppyä ja keppejä. Sekä vähän odottamista. Tosi innokkaalta se kyllä vaikuttaa!:))
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28098
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545432
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 14:15)