Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Torstaina, 22.04.2010 klo 16:46

Junior Handler

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 5

Dehi

Dehi
Viestimäärä: 9

VS: JUNIOR HANDLER - Perjantaina, 18.06.2010 klo 17:01  
+
0
Olin viimeksi jh:ssa kisaamassa Tuurin miljoonakoira näyttelyissä viime viikonloppuna.
Kilpailijoita vanhemmissa oli vain 9, eli tosi vähän. Monesti on yli 30 kilpailijaa.
Tuomari aluksi teetti T kirjaimen ja sen jälkeen ympyrän. Tämän jälkeen tuomari tiputti kilpailijoista pois 4, eli jäljellä oli enää 5 kilpailijaa.
Tämän jälkeen tuomari vaihdatti koiria. Itse sain vaihdossa suomenajokoiran jonka esittäminen oli todellakin erilaista kun silkkiterrierin jolla kisasin.
Tuomari teetti vaihtokoiran kanssa kolmion.
Sitten tuomari rupesi sijoittamaan kilpailijoita, itse pääsin sijalle 5.

Dehi

Dehi
Viestimäärä: 9

VS: JUNIOR HANDLER - Perjantaina, 18.06.2010 klo 17:02  
+
0
Viesti vahingossa tuli kahteen kertaan.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 20.07.2010 klo 20:53)

Myykin

Myykin
Viestimäärä: 272

VS: JUNIOR HANDLER - Lauantaina, 19.06.2010 klo 20:47  
+
0
Heii.. Olisin kovin innostunut osallistumaan jh kisoihin, mutta yksi asia nyt viellä mietityttää. Olisin menossa kisaamaan Seinäjoelle vuoden lopussa mutta kisat on SM osakilpailut tai jotain : D Niin voinko silti osallistua? Tyhmiä kysymyksiä mutta kun ei tiedä niin ei tiedä!

Dehi

Dehi
Viestimäärä: 9

VS: JUNIOR HANDLER - Lauantaina, 19.06.2010 klo 21:21  
+
0
Voit osallistua. SM-osakilpailuihin voi kaikkia junior handler- ikäiset nuoret osallistua. :-)

Myykin

Myykin
Viestimäärä: 272

VS: JUNIOR HANDLER - Lauantaina, 19.06.2010 klo 21:27  
+
0
Kiitos :)

Janskuja

Janskuja
Viestimäärä: 2

VS: JUNIOR HANDLER - Tiistaina, 22.06.2010 klo 11:47  
+
0
Olin viimeksi Kajaanin Ryhmänäyttelyssä 12.6 Junior Handlerissa. Nuorempia oli 5 joten palkinto sija oli varma : ) Kaverini Anniina Haataja esitti Eban mallikkaasti kun samalla esitin hänen Novascotiannoutaja Sindin... Tänään meille tuli Sindin kassa sija 4. kun anniina ja ebba olivat JH1/2. !!

Myykin

Myykin
Viestimäärä: 272

VS: JUNIOR HANDLER - Maanantaina, 02.08.2010 klo 00:36  
+
0
Minulle tuli viellä sellaine kysymys mieleen että kun haluaisin enemmän kokemusta eri roduista niin mistä minun kannattaisi kysellä apua?
Ku en oikeen tunne ketään kenellä olisi koiria...

Anma

Anma
Viestimäärä: 34

VS: JUNIOR HANDLER - Maanantaina, 02.08.2010 klo 01:31  
+
0
http://www.koirauutiset.com/forums/index.php?

Tuolla on alhaalla semmonen palsta kun että hoitajaa,kyytiä, esittäjää niin siellä muutkin junnut kyselee koiria lainaan kisoihin ja tarjoaa koiria lainaksi,sieltä kannattaa kysyä. Ja tuolla foorumin junnupalstalla on myös tietoja eri paikkakuntien junior handler treeneistä, joissa myös harjoitellaan esittämään toisten koiria.


// linkki muokattu "suoraan" toimivaksi
-griffon
Svit Harmful Manifig, Aquacrest Again-Oh No & ZZman's Garfield

Kotisivut
(Viestiä on muokattu maanantaina, 02.08.2010 klo 09:35)

Myykin

Myykin
Viestimäärä: 272

VS: JUNIOR HANDLER - Maanantaina, 02.08.2010 klo 10:15  
+
0
Kiitti!! : )))

Myykin

Myykin
Viestimäärä: 272

VS: JUNIOR HANDLER - Lauantaina, 07.08.2010 klo 12:19  
+
0
Tää on jo aika noloo mutta koska en tiedä niin en tiedä.... :eitietoo: :viheltel:

Eli kun laitan sen ilmoittautumis lomakkeen postiin nii tarviiko siihen laittaa mitään tietoja siitä koirasta millä kilpailee? Koska koira ei ole viellä tiedossa ja varmistuu vasta lähempänä kilpailua...

Kiitos jos joku viellä jaksaa vastata! :peukku:

Hypnotic

Hypnotic
Viestimäärä: 353

VS: JUNIOR HANDLER - Lauantaina, 07.08.2010 klo 19:26  
+
0
^Luulen että ei tarvitse. :) Ainakin olen kuullut monen kyselevän junnukoiraa vielä vähän ennen kilpailua.

Mä aloin innostua tästä. Nyt haluan vaan kokeilla esittää eri koiria. Wää.
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa,
ei voi olla kauhean vaarallinen."

Myykin

Myykin
Viestimäärä: 272

VS: JUNIOR HANDLER - Sunnuntaina, 08.08.2010 klo 12:49  
+
0
Kiitos tämä tieto helpotti paljon! n__n

Itse oon ihan pää kolmantena jalkana etsiny harjoituskoiria : D No muutta työ tuottaa tulosta ja ens viikolla pääsen harjoitteleen 5 eri koiralla! :aurinko:

manta17

manta17
Viestimäärä: 1

VS: JUNIOR HANDLER - Keskiviikkona, 11.08.2010 klo 11:45  
+
0
Jos joku kaipaa junior handler koiraa niin multa saa kelpietäni lainata tai esittää. Asun Keravalla eli jostakin täältä suunnalta varmaankin. Kelpieni on tottunut näyttelyissä kävijä jah tykkää siitä sekä ihmisistä. Tosin harjoitushan vaan parantaa.. T:Taina

Masimo

Masimo
Viestimäärä: 1

VS: JUNIOR HANDLER - Perjantaina, 13.08.2010 klo 16:16  
+
0
Heippa!
Porvooseen etsiskelen lauantaille koiraa! Mielellään aika varmaa esiintyjää.
Kilpailen vanhemissa ja osallistun siis kaikille avoimeen junior handler kisaan sekä Piirimestaruuteen.

terrafani

terrafani
Viestimäärä: 4

VS: JUNIOR HANDLER - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 08:44  
+
0
Luin tuossa Koiramme- lehtiä ja tuli nuo rokotukset mieleen. Eli saako paperittomalla koiralla, joka on rokoitettu osallistua virallisiin JH kisoihin? Ja kun yleensä koira jolla ei ole papereita, mutta se on rokotettu luetellaan sekarotuiseksi. Eihän sekarotuisella pääse kisaamaan JH kehään?

griffon

moderaattori
griffon
Viestimäärä: 5797

VS: JUNIOR HANDLER - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 10:28  
+
0

terrafani kirjoitti:

Eli saako paperittomalla koiralla, joka on rokoitettu osallistua virallisiin JH kisoihin? Ja kun yleensä koira jolla ei ole papereita, mutta se on rokotettu luetellaan sekarotuiseksi. Eihän sekarotuisella pääse kisaamaan JH kehään?


Valitettavasti virallisiin JH-kisoihin ei saa osallistua paperittomalla koiralla. Lisää JH-ohjeita ja sääntöjä löytyy kennelliiton sivuilta, tässä linkki missä sanotaan että "koiran tulee olla rekisteröity rotukoira"
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

miranja

miranja
Viestimäärä: 119

VS: JUNIOR HANDLER - Perjantaina, 24.09.2010 klo 07:40  
+
0

Kilpailuun ei saa osallistua alle 9 kk ikäisen koiran kanssa.



Tämä pisti silmään keskustelua lukiessa. Joskus muistan pentunäyttelyissä JH-kilpailuja olleen, onko näissä tosiaan kaikki kehässä olevat koirat turistikoiria, vai eivätkö säännöt ole voimassa kun pentunäyttelykin itsessään on epävirallinen? Miten tätä valvotaan, ettei JH-kehässä ole pentuja, jos koiran tietoja ei tarvitse ilmoittaa muuta kuin ehkä tuomarille ikä - ja silloinhan voi sanoa melkein mitä vaan. Uskon, että valtaosalla on käsissään aikuiset koirat, noita pentunäyttelyiden kisoja vaan mietin, josko joku osaisi valaista asiaa.

Myykin

Myykin
Viestimäärä: 272

VS: JUNIOR HANDLER - Keskiviikkona, 29.09.2010 klo 09:25  
+
0
Minä kyselen täällä taas hei! :nolo:

Eli nyt kun koira kisoihin on tiedossa ja kuono kohti seinäjokea, niin en ole koskaan koiran kanssa näyttelyissä käynyt. Katsellaanko koiralta paperit rokotukset yms: Milloin, missä? Ja nii mitä kaikkija papereita mun ees pitää sinne mukaan ottaa :nauru:

Olen kai aika paljon tyhmä! :viheltel: :wink:

Enkkusprinkku

Enkkusprinkku
Viestimäärä: 2

VS: JUNIOR HANDLER - Keskiviikkona, 29.09.2010 klo 23:07  
+
0
Tarjotaan junnulle 1½v. englanninspringerspanieli narttu kisoihin. Koira kolmen maan juniorimuotovalio sekä juniorivoittaja 2010.
Osaa esiintyä ja juosta. Liikkuu myös vieraiden kanssa.
Kiltti, sosiaalinen, mukava ja aina valmis menoon.

Koira asustaa Uudellamaalla.
Tänä vuonna menossa Helsingin näyttelyihin 11. ja 12.12.

Jos olet kiinnostunut lainaamaan koiraa johonkin junnukisaan tänä tai ensi vuonna, niin ota yhteyttä.
(Viestiä on muokattu torstaina, 30.09.2010 klo 09:21)

Iidau

Iidau
Viestimäärä: 93

VS: JUNIOR HANDLER - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 21:21  
+
0
Oon joo ollu hyvin ollaa pärjätty.Oon huomannu että nää junnu ja muut mätsärit sun muut on auttanu tosi paljon hartsaa, kisoissa nykyään kun mikäkiin kunigas:D
Ja tietenkin on auttanu siihen ku se pallero pääsee kuvioihin mukaan ni pääsee kehissä maybe pyöräyttelemään:D Keväästä saakka oon tätä "hommaa tehnyt" ja silti jännittää ihan kauheasti aina se liikkuminen sun muu. Onko teillä pitään mitään vippejä tohon jännittämiseen?
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 06.10.2010 klo 21:30)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 5
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545432
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 08:15)