Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Torstaina, 22.04.2010 klo 16:46

Junior Handler

Siirry sivulle: 1 2 3 4 5

|lles

|lles
Viestimäärä: 2

VS: JUNIOR HANDLER - Maanantaina, 01.11.2010 klo 21:15  
+
0
hei! (:

Etsiskelen itselleni jh:koiraa jkylään 14.11 eli sunnuntaiksi.. olisko kellään lainata? :D Minulla on sijoituksia virallsisissa kisoissa jopa sm-osarissa :DD

Ja jos jollain on tarvetta koiraa niin minulta löytyy kolme vuotias enkkusprinkku hieman laiska mutta jaksaa ainakin seisoa aloillaan :DD jos kiinnostaa niin kyselkää ;)

lodda

lodda
Viestimäärä: 58

VS: JUNIOR HANDLER - Tiistaina, 02.11.2010 klo 13:38  
+
0
moi:) oiskos sulta mahdollista saada junnu koiraa turun kv:hen 22-23.1.2011??? olen 12v tyttö turusta. mulla ei omaa koiraa ole, mutta on kokemusta esim. samojedeista, labbiksista, kultseista, kk villakoirista, mäykkiksistä, perroista... olis kiva saada joku koira tonne kyseiseen näyttelyyn!!!! mutta ei haittaa jos sulta sitä ei löydy viime tipassa kyllä sieltä jonkun koiran aina hommaan!!! :D

Myykin

Myykin
Viestimäärä: 272

VS: JUNIOR HANDLER - Keskiviikkona, 03.11.2010 klo 20:32  
+
0
Iidau: Itse ole hirveä jännittäjä!! Jo viikkoa ennen alan jännittämään :D

Mutta yleensä kuuntelen musiikkia juuri ennen kehään menoa, toistelen itselleni että kaikki menee hyvin (auttaa oikeesti), sitten jos kehittelet itsellesi rituaaleja jotka toistat aina ennen kuin menet kehään jännittämien alkaa pikkuhiljaa vähentymään.

Toivottavasti näistä on jotain apua! :))

lodda

lodda
Viestimäärä: 58

VS: JUNIOR HANDLER - Tiistaina, 16.11.2010 klo 16:24  
+
0

Myykin kirjoitti:

Iidau: Itse ole hirveä jännittäjä!! Jo viikkoa ennen alan jännittämään :D

Mutta yleensä kuuntelen musiikkia juuri ennen kehään menoa, toistelen itselleni että kaikki menee hyvin (auttaa oikeesti), sitten jos kehittelet itsellesi rituaaleja jotka toistat aina ennen kuin menet kehään jännittämien alkaa pikkuhiljaa vähentymään.

Toivottavasti näistä on jotain apua! :))




joo toi oikeesti toimii kannattaa kokeilla!!!!!! ainakin musiikki saa jotenkin mielen rauhoittumaan eikä kokoajan ajattele sitä että "jos se kumminkin menee huonosti..." ja mun mielestä aina kehään menoon kuuluu se että vähän jännittää!!!!! :)

piQo

piQo
Viestimäärä: 17

VS: JUNIOR HANDLER - Keskiviikkona, 17.11.2010 klo 15:43  
+
0
nii... mäkin yritän olle rauhas kun jos hermoilen kauheesti ni koirastaki tulee iha outo!? :)

Liewec

Liewec
Viestimäärä: 2

VS: JUNIOR HANDLER - Lauantaina, 22.01.2011 klo 22:28  
+
0
Junnukoiraa etsiville tiedoksi, että multa saa lainaan kahtakin belgianpaimenkoiraa (groenendael) jos kiinnostusta. Vanhempi on nyt 8-vuotias, ollut junnuissa ennenkin ja on aika osaava. Nuorempi on sitten kokemattomampi ja siten haastava, mutta varmasti menee myös jos saa harjoitella handlaajansa kanssa ennen itse koitosta.

Koirat ovat Tampereella ja yhteyden saa parhaiten katri.ojaniemi[at]gmail.com kun käyn täällä sen verran harvoin.

Iidau

Iidau
Viestimäärä: 93

VS: JUNIOR HANDLER - Sunnuntaina, 23.01.2011 klo 22:14  
+
0

Myykin kirjoitti:

Iidau: Itse ole hirveä jännittäjä!! Jo viikkoa ennen alan jännittämään :D

Mutta yleensä kuuntelen musiikkia juuri ennen kehään menoa, toistelen itselleni että kaikki menee hyvin (auttaa oikeesti), sitten jos kehittelet itsellesi rituaaleja jotka toistat aina ennen kuin menet kehään jännittämien alkaa pikkuhiljaa vähentymään.

Toivottavasti näistä on jotain apua! :))




lodda kirjoitti:

joo toi oikeesti toimii kannattaa kokeilla!!!!!! ainakin musiikki saa jotenkin mielen rauhoittumaan eikä kokoajan ajattele sitä että "jos se kumminkin menee huonosti..." ja mun mielestä aina kehään menoon kuuluu se että vähän jännittää!!!!! :)



Sori vastailen tänne vasta nyt:D Jooh jeb ite oon kans aattellu että hyvin se menee että kaikki on ihan okei,mut ekan kerran ku menin ni en pystyny istumaan ja mun kädet täris hulluna ja ramppasin koko aika edestakisin siinä,että varmasti hyvin menee.Nyt se jännitys alkaa jo vähän hiipua kun on käynny jo suhttellise paljon.
Yhen kerran olin ihan lukossa kun se tuomari siinä vaan nonin ja sitten edestakisinkolmio olin sillee okkee mitäs se tarkottaa kyllä tiiän miten mennää edestakasin ja kolmio mut ne yhdistettynä,tuli jo heti sellane joo tää tais olla tässä.
Miten te teette jos tulee just joku tommonen vastaava tilanne että ettete tiiä miten meette?

lodda

lodda
Viestimäärä: 58

VS: JUNIOR HANDLER - Maanantaina, 24.01.2011 klo 13:56  
+
0

Iidau kirjoitti:

[quote=Myykin]Iidau: Itse ole hirveä jännittäjä!! Jo viikkoa ennen alan jännittämään :D

Mutta yleensä kuuntelen musiikkia juuri ennen kehään menoa, toistelen itselleni että kaikki menee hyvin (auttaa oikeesti), sitten jos kehittelet itsellesi rituaaleja jotka toistat aina ennen kuin menet kehään jännittämien alkaa pikkuhiljaa vähentymään.

Toivottavasti näistä on jotain apua! :))




lodda kirjoitti:

joo toi oikeesti toimii kannattaa kokeilla!!!!!! ainakin musiikki saa jotenkin mielen rauhoittumaan eikä kokoajan ajattele sitä että "jos se kumminkin menee huonosti..." ja mun mielestä aina kehään menoon kuuluu se että vähän jännittää!!!!! :)



Sori vastailen tänne vasta nyt:D Jooh jeb ite oon kans aattellu että hyvin se menee että kaikki on ihan okei,mut ekan kerran ku menin ni en pystyny istumaan ja mun kädet täris hulluna ja ramppasin koko aika edestakisin siinä,että varmasti hyvin menee.Nyt se jännitys alkaa jo vähän hiipua kun on käynny jo suhttellise paljon.
Yhen kerran olin ihan lukossa kun se tuomari siinä vaan nonin ja sitten edestakisinkolmio olin sillee okkee mitäs se tarkottaa kyllä tiiän miten mennää edestakasin ja kolmio mut ne yhdistettynä,tuli jo heti sellane joo tää tais olla tässä.
Miten te teette jos tulee just joku tommonen vastaava tilanne että ettete tiiä miten meette?[/quote]

noo mä uleensä katon aika tarkkaan että mitä muut tekee ettei tuu semmosta ku yleensä tuomari teettää kaikille samat, mut sitte jos on esim. eka ni välillä on ihan pulassa, ja sit teen vaan silleen miten luulen et se on mut en ikinä näytä sitä et oon epävarma enkä tiiä kun sittuomari aattelee ettei toi osaa :DD

mä olin vkl turun kv:ssa ja siellä oli ihan hirveen kuuma vaikka oli vaan lyhyt jakku ja toppi niin mä meinasin pyörtyä ku oli hirveesti osaanottajia ja siel piti seistä siel kehässä kauan!!! ja oli vielä evp koirana ja sen turkki oikeen lämmittää-.- sit ku tulin kehästä ni äkkiä ulos ja juomaan !!!:nauru: näytti varmaan ihanalta kun mä pääsen kehästä ni juksen ja heitän koiran omistajalleen siihen kehälle ja suoraa päää koira wc:lle ulos :DD oho se tuli nyt tolleen ettei äskenen viesti tullut harmaana mut älkää välittäkö:)
(Viestiä on muokattu maanantaina, 24.01.2011 klo 13:57)

Iidau

Iidau
Viestimäärä: 93

VS: JUNIOR HANDLER - Maanantaina, 24.01.2011 klo 15:03  
+
0
nonii-i,ite vaan en osaa sitä sillee peittää että joo kaikki on hyvin vaikkei osattukkaa okei no joten kuten,mut en ny tiiiä onks se niin vakavaa jos näyttää silti eihän se tuomari voi tietää että näyttääkö aina silti :D:D
No mut junnuissa toi arvostelu on musta tarkempaa ja siinä just katotaa enemmän sen ihmisen osaamista kun koiran ja siis esitämis lahjakkuuksii.Sen takii aina nykysin ooon enemmä pienis koirissa vaikka sielä sitte onkii vastassa yleensä osaavia aikuisia :D

lodda

lodda
Viestimäärä: 58

VS: JUNIOR HANDLER - Maanantaina, 24.01.2011 klo 15:29  
+
0

Iidau kirjoitti:

nonii-i,ite vaan en osaa sitä sillee peittää että joo kaikki on hyvin vaikkei osattukkaa okei no joten kuten,mut en ny tiiiä onks se niin vakavaa jos näyttää silti eihän se tuomari voi tietää että näyttääkö aina silti :D:D
No mut junnuissa toi arvostelu on musta tarkempaa ja siinä just katotaa enemmän sen ihmisen osaamista kun koiran ja siis esitämis lahjakkuuksii.Sen takii aina nykysin ooon enemmä pienis koirissa vaikka sielä sitte onkii vastassa yleensä osaavia aikuisia :D



nii junnuis ei tumari ees SAA arvostella koiraa... siin vaa katotaa et miten hyvi koira ja esittäjä yhteistyö toimii ja et osaak se esittää sitä rotua ja et osaaks se esittää sitä silleen jh sääntöje mukasesti ja nii:D

lodda

lodda
Viestimäärä: 58

VS: JUNIOR HANDLER - Maanantaina, 28.03.2011 klo 16:09  
+
0
hei, oisko kellään lainata junnukoiraa tampere KV:hen sunnuntaille?:) oon ehkä menossa (ei vielä varma) ja junnukoirani ei ehkä pääsekään, eli uutta koiraa etsin!

mikä rotu vaan sinäänsä käy, mutta mieluiten sais olla keskikokoinen/pieni :) oon melkein 20 eri rotu esittänyt, kilapilen vasta nuoremmissa mutta kokemusta löytyy... olen iloisella mielellä aina kehässä enkä hermostu vaikka koira vaatisikin vähän kärsivällisyyttä :'D eli jos jollain olisi koiraa lainata niin voi ystävällisesti laittaa yksäriä tulemaan, kiitos! :)

Sofi

Sofi
Viestimäärä: 1

VS: JUNIOR HANDLER - Lauantaina, 27.08.2011 klo 17:55  
+
0
Hei!
Etsisin koiraa Junior Handleriin, Seinäjoki Kv:seen 30.10 tai Porvoo KR:ään 10.9
Mikä rotu tahansa käy, minulla on kahden vuoden kokemus koirien esittämisestä, joten olen esittänyt montaa eri rotua! Kilpailen nuoremmissa, olen itse esittänyt pääasiassa pk. collieita, kuten omaa koiraani. Olen kehässä aina iloinen ja kärsivällinen, joten hieman haastavanpikin koira käy! Jos sinulla olisi lainata koiraa niin yksäriä tulemaan! :)

Triixie

Triixie
Viestimäärä: 5

VS: JUNIOR HANDLER - Keskiviikkona, 07.09.2011 klo 14:04  
+
0
saako pitää oman koiransa kuitenkin kokoajan vai joutuuko vaihtamaan näyttelyn aikana?? :shifty:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 07.09.2011 klo 15:27)

seropiaktiivi

seropiaktiivi
Viestimäärä: 3

VS: JUNIOR HANDLER - Perjantaina, 09.09.2011 klo 21:14  
+
0
Pohjanmaan Seropit ry järjestää syyskuun 22 pv alkaen ainakin lokakuun lopulle (mikäli sää suosii, pidemmällekin) joka parillisen viikon torstaina klo 17.30-18.30 junior handler-harjoituksia 10-17-vuotiaille lapsille ja nuorille Vaasassa, Alkulan kentällä. Koulutus jatkuu taas ulkokaudella eli toukokuusta alkaen. Ohjaa Ritva Ranta.
Mukaan ovat tervetulleita sekä puhdas- että sekarotuisten koirien handlaajaoppilaat. Sekarotuisten kanssa ei voi osallistua virallisiin JH-kisoihin, mutta opit esittämään koiran Match Showta varten ja opettelemalla tarvittavat JH-liikkeet oman sekarotuisen koirasi kanssa,voit onnistua saamaan esitettäväksesi esim. tuttavaperheesi puhdasrotuisen,rekisteröidyn koiran, jonka kanssa voit osallistua JH-kisaan. Eli oma koirakaan ei ole pakollinen, jos onnistut saamaan tuttavapiiristäsi koiran "lainaksi".
Jäsenille ilmainen/ei-jäsenille 3 eur.

Samaan aikaan myös tavalliset näyttelyharjoitukset. Tavalliset näyttelyharjoitukset ohjaa Malle Kristo. Hinta sama kuin JH-harjoituksissa. Ne jatkuvat myös yli talven maneesissa, jolloin jäseniltäkin peritään 1 eur maksua ja ei-jäseniltä 5-6 eur/krt.

Lisätiedot heino.tanja(at)gmail.com tai täältä koirat.comista: Näyttelyharjoitukset/Tapahtumat
tai http://seropit.webs.com/

Tervetuloa!

seropiaktiivi

seropiaktiivi
Viestimäärä: 3

VS: JUNIOR HANDLER - Sunnuntaina, 11.09.2011 klo 16:05  
+
0

seropiaktiivi kirjoitti:

Pohjanmaan Seropit ry järjestää syyskuun 22 pv alkaen ainakin lokakuun lopulle (mikäli sää suosii, pidemmällekin) joka parillisen viikon torstaina klo 17.30-18.30 junior handler-harjoituksia 10-17-vuotiaille lapsille ja nuorille Vaasassa, Alkulan kentällä. Koulutus jatkuu taas ulkokaudella eli toukokuusta alkaen. Ohjaa Ritva Ranta.
Mukaan ovat tervetulleita sekä puhdas- että sekarotuisten koirien handlaajaoppilaat. Sekarotuisten kanssa ei voi osallistua virallisiin JH-kisoihin, mutta opit esittämään koiran Match Showta varten ja opettelemalla tarvittavat JH-liikkeet oman sekarotuisen koirasi kanssa,voit onnistua saamaan esitettäväksesi esim. tuttavaperheesi puhdasrotuisen,rekisteröidyn koiran, jonka kanssa voit osallistua JH-kisaan. Eli oma koirakaan ei ole pakollinen, jos onnistut saamaan tuttavapiiristäsi koiran "lainaksi".
Jäsenille ilmainen/ei-jäsenille 3 eur.

Samaan aikaan myös tavalliset näyttelyharjoitukset. Tavalliset näyttelyharjoitukset ohjaa Malle Kristo. Hinta sama kuin JH-harjoituksissa. Ne jatkuvat myös yli talven maneesissa, jolloin jäseniltäkin peritään 1 eur maksua ja ei-jäseniltä 5-6 eur/krt.

Lisätiedot heino.tanja(at)gmail.com tai täältä koirat.comista: Näyttelyharjoitukset/Tapahtumat
tai http://seropit.webs.com/

Tervetuloa!



HUOM! Olemme päätyneet muuttamaan tämän opetuksen kurssimuotoiseksi,että osallistujat saavat opetuksesta mahdollisimman paljon hyötyä. Kurssille otetaan max 12 koirakkoa. Hinta ja uudet kurssipäivät tulossa tuota pikaa. Jäsenet etusijalla ja halvemmalla hinnalla. Nuoriso-jäsenmaksu v. 2011 8 eur.

Terveisin Tanja Heino

seropiaktiivi

seropiaktiivi
Viestimäärä: 3

VS: JUNIOR HANDLER - Tiistaina, 13.09.2011 klo 21:13  
+
0
^ Kurssiaika torstaisin 22.09.-28.10.2011 klo 17.30-18.30 6 krt. Paikka Alkulan kenttä,Vanha Vaasa. Hinta lapsi/nuoriso-jäsenille 10 eur/ei-jäsenille 25 eur.
TERVETULOA!
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 14.09.2011 klo 08:48)

walesi

walesi
Viestimäärä: 7

VS: JUNIOR HANDLER - Maanantaina, 17.10.2011 klo 18:52  
+
0
Mulla alkaa ensi vuonna viimenen vuosi kisata ja tekis mieli ottaa kunnon aktivistuminen tätä lajia kohtaan, kun mun junnuilut tänä vuonna on jäänyt. Porvooseen piti tulla, mutta en sitten surkeiden sattumuksien sarjan vuoksi päässytkään paikalle, harmi!

Ainainen ongelma mulla on koira, mutta ihme ja kumma olen aina sellasen saanu jostakin järkättyä... No katsellaan! :D Osariin tulen varmasti ensi vuonna osallistumaan, kun tää vuosi meni sen osalta päin puuta.
walesialaiset
kuvagalleria...blogi

jennipirita

jennipirita
Viestimäärä: 5

VS: JUNIOR HANDLER - Perjantaina, 11.11.2011 klo 11:55  
+
0
Tässä oiva tilaisuus jollekin näyttelyistä kiinnostuneelle junnulle:

Etsin lupaavalle 1-vuotiaalle toyvillakoiralle Pimulle handleria Tampereen seudun mätsäreihin, saa osallistua oman mielenkiinnon mukaan vaikka kaikkiin sekä myös järjestettäviin näyttelytreeneihin. Maksan osallistumismaksut. Toki myös itsenäinen treenaaminen toivottavaa ja muukin harrastaminen onnistuu Pimun kanssa. Myöhemmin myös virallisiin näyttelyihin osallistuminen on mahdollista.

Pimu on luonteeltaan tosi kiltti ja ystävällinen, mutta myös vähän arka uusia ihmisiä kohtaan, joten haastettakin löytyy. Iloisella ja kärsivällisellä asenteella pääsee tämän koiran kanssa pitkälle! Pimu on ollut ROP pentu kaikissa osallistumissaan näyttelyissä.

Asumme Tampereen Koivistonkylässä. Minulla on kaksi muutakin koiraa, joiden kanssa saa myös halutessaan puuhailla. Koiriin voi tutustua täällä: http://www.petsie.fi/user.php?uid=963609
Minulla on auto, joten voin myös auttaa kyytien kanssa.

Jos kiinnostuit niin lähetä meiliä jennipirita@gmail.com

mettew

mettew
Viestimäärä: 53

VS: JUNIOR HANDLER - Sunnuntaina, 27.11.2011 klo 20:58  
+
0
Nyt vähän eloon tätä keskustelua! :D Oisko Helsingissä ketään junnua ilman kaveria? Täällä nuoremmissa kisaava tyttönen etsii kaveria. YV jos haluisit olla mun junnukamu :)

eemppupa

eemppupa
Viestimäärä: 4

VS: JUNIOR HANDLER - Torstaina, 01.12.2011 klo 17:56  
+
0
Hei ! Kun te tunnutte tietävän aika paljon näyttelyistä niin jos olen itse 15 niin pystynkö osallitsumaan siihen ihan normaaliin pentuluokkaan vai onko niillä handlereillä ikärajaa ? :)

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 5
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545651
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 06:15)