Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Perjantaina, 20.02.2015 klo 14:53

Kickbike koiran kanssa

Veikat

Veikat
Viestimäärä: 5

KICKBIKE KOIRAN KANSSA - Perjantaina, 20.02.2015 klo 14:53  
+
0
En löytänyt vielä keskustelua aiheesta kikkarointi :) Löytyisikö täältä lajin harrastajia ja tietäjiä?

Itseäni kiinnostaa kovasti, eli kickbike hankintalistalla ja koiralle valjaat ja vetohommia harjoittelemaan.
Koira on tuollainen iso sekarotuinen, ja sille pitäisi nyt tietenkin sopivat valjaat löytää, vaikuttaa vain aika pieniltä kaikki mitä olen katsellut, tai koot loppuvat kesken :(

Kaikenlaiset vinkit tervetulleita, varsinkin nyt alussa noihin varusteisiin liittyen.

piiskahäntä

piiskahäntä
Viestimäärä: 745

VS: KICKBIKE KOIRAN KANSSA - Perjantaina, 20.02.2015 klo 15:24  
+
0
^Laitoin sulle yksäriä! :hymy:

Mullakin kutkuttelee kickbiken hankinta, mut hitsi kun ne on kalliita...!
"Sitä saa mitä vahvistaa."

Veikat

Veikat
Viestimäärä: 5

VS: KICKBIKE KOIRAN KANSSA - Perjantaina, 20.02.2015 klo 16:23  
+
0
Kiitti!:kumarrus:

Ovat kyllä kalliita, olen tässä jonkin aikaa pähkäillyt että ostaakko vaiko ei..
Mutta kyllä nyt kevään tullessa on sellainen pakko saada, ihanaa kun tiet alkaa sulamaan ja pääsee kunnolla liikkumaan!

Juoksemassa olen koiran kanssa käynyt, mutta siinä ei isompi koira kyllä saa kunnolla vauhtia.
(oma juoksuvauhti ei päätä huimaa)
Tuntuisi että kikkarointi koiran kanssa olisi hyvää liikuntaa molemmille, fillarilla ei välttämättä joudu itse niin paljoa töihin :nauru:

Veikat

Veikat
Viestimäärä: 5

VS: KICKBIKE KOIRAN KANSSA - Perjantaina, 20.02.2015 klo 16:36  
+
0
Kiitti!:kumarrus:

Ovat kyllä kalliita, olen tässä jonkin aikaa pähkäillyt että ostaakko vaiko ei..
Mutta kyllä nyt kevään tullessa on sellainen pakko saada, ihanaa kun tiet alkaa sulamaan ja pääsee kunnolla liikkumaan!

Juoksemassa olen koiran kanssa käynyt, mutta siinä ei isompi koira kyllä saa kunnolla vauhtia.
(oma juoksuvauhti ei päätä huimaa)
Tuntuisi että kikkarointi koiran kanssa olisi hyvää liikuntaa molemmille, fillarilla ei välttämättä joudu itse niin paljoa töihin :nauru:

Emmuska

Emmuska
Viestimäärä: 328

VS: KICKBIKE KOIRAN KANSSA - Lauantaina, 21.02.2015 klo 12:18  
+
0
Mulla kans kickbike haaveissa mutta se on vaan niin tyyris kyllä! Muutenkin nyt taas rahaa palaa kun tulossa seminaareja, koulutuksia, kuvaus ja oma dobopallo pitäisi hankkia. :(
RTK2 TK1 BH Fatikon Hera <3
Emma <3
http://ekanoma.blogspot.fi/

Veikat

Veikat
Viestimäärä: 5

VS: KICKBIKE KOIRAN KANSSA - Lauantaina, 21.02.2015 klo 13:28  
+
0
Jep, minäkin tein sopimuksen (itseni kanssa) että ei mitään turhia shoppailuja sitten enää tänä vuonna, jos kickbike ostetaan..... katsotaan :nauru:

Vähän jännittää miten tuo koira on innokas vetämään, kun ei tosiaan ennen ole harrastettu.
Tilasin nyt valjaat, voi kun tulisivat jo pian!

eslyn

eslyn
Viestimäärä: 20

VS: KICKBIKE KOIRAN KANSSA - Sunnuntaina, 22.02.2015 klo 10:54  
+
0
Minä tuossa viime syksynä päätin vihdoin toteuttaa haaveeni ja köyhdyin kickbiken verran. Ostin sen tosin vähän käytettynä, joten hinnassa hiukan säästin ja sain koiravetoadapterin kaupan päälle, niin sitä ei tarttenut lähteä erikseen enää ostamaan. :)
sekarotuinen narttu Renja 05/11
sekarotuinen narttu Alva 12/14

nolle

nolle
Viestimäärä: 874

VS: KICKBIKE KOIRAN KANSSA - Sunnuntaina, 22.02.2015 klo 14:11  
+
0
Tori.fissä noita on myynnissä aina välillä melko edullisesti jos käytetyn uskaltaa ostaa :hymy: mun mielestä jossain myytiin näitä feikkiversioita myös vähän halvemmalla, mutta yhtään en muista missä. Enkä tiiä onko kesto sitten niissä millainen noihin vetoharrastuksiin.
spu-Raju s. 03/2014 entinen poliisiprojekti
spu-Roti s. 06/2016 poliisiprojekti

Muistoissa
xu-Rolle s. 10/2010 - 12/2015♥



piiskahäntä

piiskahäntä
Viestimäärä: 745

VS: KICKBIKE KOIRAN KANSSA - Maanantaina, 23.02.2015 klo 14:04  
+
0
Tuntuu et on niin hirvee rahanmeno nyt jo kaikenlaisten koiriin liittyvien vermeiden kans että kattoo raaskiiko sitä kans ostaa sitä kickaria vielä. Ehkä pitää kytätä jos löytäis tosiaan käytettynä.
"Sitä saa mitä vahvistaa."

Veikat

Veikat
Viestimäärä: 5

VS: KICKBIKE KOIRAN KANSSA - Maanantaina, 23.02.2015 klo 21:27  
+
0
Eslyn, oletko koiran kanssa käynyt kikkaroimassa?
Täälläpäin on onneksi hyviä rauhallisia metsäteitä jne joissa voi koiran kanssa mennä :kumarrus:

Eka tarvi varmaan ottaa toi kikkarointi haltuun lajina noin muuten, ja sitten vasta alkaa koiraa opettamaan.
Muutaman kerran olen päässyt kokeilemaan potkuttelua, ja olikin yllättävän vaikeaa toisella jalalla... vähän sellaista mummomeinikiä oli :nauru:

eslyn

eslyn
Viestimäärä: 20

VS: KICKBIKE KOIRAN KANSSA - Tiistaina, 24.02.2015 klo 19:19  
+
0
^ Joo, onhan sitä tullut kikkaroitua - koiran kanssa ja ilman. On pitänyt tosiaan aluksi harjoitella tuota potkimista ihan yksin ennenkuin uskalsin koiraa valjastaa eteen :D
sekarotuinen narttu Renja 05/11
sekarotuinen narttu Alva 12/14

jakiem

jakiem
Viestimäärä: 74

VS: KICKBIKE KOIRAN KANSSA - Keskiviikkona, 22.06.2016 klo 12:02  
+
0
Jes, löyty sopivampi aihe kun alkujaan suunnittelin tuonne pyöräilyn puolelle kysymykseni rustaavan. Nyt jos joku vielä kickari menee koiran kanssa :D

Mie hätähousuna kyselen näin pari vuotta ennen kuin seuraava koira todennäköisesti edes miulle tulee ^^;; Mutta onko kellään kokemusta kickarilla koiran juoksuttamisesta race adapter combilla tai vastaavalla, joka siis on ikäänkuin springer mutta kickarille? Miulla on jotenkin kauhean vaikea hahmottaa, että kuinka paljon sillä jää tilaa koiran ja potkuttelijan jalan väliin, etten vahingossakaan onnistu koiran potkasemaan. Miulla menopelinä on (ainakin tällä hetkellä) Sport G4 ja oon ajatellu, että eiköhän sillä pysty koiraa tuossa sivulla juoksuttamaan myös purtsilla. Tarkotuksena ei ole aloittaa ihan kickarin vetämistä, miulla pää ei kestäis sitä vauhtia ja luulen että tarttis vähän järeemmän menopelin :D Canicrossia olis kyllä tarkoitus alkaa harrastamaan jos vaikka vauhdinnälän sais siinä täytettyä
Kääviln Nella (4/2002)
Toyviln Enni (6/2005)
Buhund Virna (7/2016)

Unesta piirretty, hiilistä hiottu - Kolmen koiran kopla ja se kaksijalkainen.

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545682
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 05:00)