Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Perjantaina, 10.03.2017 klo 23:36

Koiran aktivointi

Tokkimuss

Tokkimuss
Viestimäärä: 7

KOIRAN AKTIVOINTI - Perjantaina, 10.03.2017 klo 23:36  
+
0
Saa poistaa jos vastaava aihe löytyy jo, tai on väärällä palstalla! :)
Miten te aktivoitte omia koirianne? Tai minkälaista tekemistä keksitte pitkin päivää?
Haluaisin keksiä hauskaa tekemistä/aktivointia päiville. Kyllästyy aika helposti aktivointileuihin. Tällähetkellä virkistetään mieltä perus lenkkeilyllä, ulkona olemisella, namien etsinnällä, agilitylla ja rallytokolla. Jotain uusia aktivointi ideoita? :) (australianpaimenkoira)

Hauva96

Hauva96
Viestimäärä: 3

VS: KOIRAN AKTIVOINTI - Perjantaina, 21.07.2017 klo 15:25  
+
0
Me kaydaan lenkkeilemassa tosi paljon, erityisesti fillaroimassa koska meilla on koirankuljetuspyora. Jos koirat vasyvat puolessa matkassa he paasevat hyppamaan fillarin kyytiin. Tosi helppoa ja katevaa! Olen itse tosi paljon pitanyt tasta, saa mammakin vahan aerobista :D:D
Meidan tavarafillari on taalta: https://www.babboe.fi/babboe-suomi-babboe-dog-e.php

MarjaVil

MarjaVil
Viestimäärä: 1

VS: KOIRAN AKTIVOINTI - Perjantaina, 12.02.2021 klo 08:58  
+
0
Mä käytän leluja, sillä olen koko päivän työssä kirjoittamassa artikkeleita bonuksista ilman talletusta. Koirani ei tunne tylsältä mielestäni.

JackCain

JackCain
Viestimäärä: 2

VS: KOIRAN AKTIVOINTI - Tiistaina, 08.02.2022 klo 08:39  
+
0
Koirani Ben rakastaa pitkiä maastokävelyjä, ja ennen kävin sen kanssa helposti pitkillä kävelylenkeillä, mutta sitten kun sillä alkoi olla selkävaivoja, minun oli vaikea kävellä pitkiä aikoja sen kanssa. Sitten naapurini, jolla on kaksi koiraa, suositteli pranamat eco, kotiakupressuurisarjaa, joka auttaa rentouttamaan selkälihaksia ja lievittämään monia jäykkyyksiäni. Ostin ne, ja siitä lähtien olen voinut kävellä Benin kanssa niin paljon kuin haluan, sillä selkääni ei enää satu Pranamatin ansiosta.

Oliviaga

Oliviaga
Viestimäärä: 1

VS: KOIRAN AKTIVOINTI - Maanantaina, 19.06.2023 klo 04:57  
+
0
Your big post contains a lot of information. Since I've been playing octordle I've gained a lot of knowledge and refined my intuition. It's a really fun game!

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään9
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 22:30)