Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Keskiviikkona, 13.10.2010 klo 12:08

Koiran pukeutuminen treeneissä

Siirry sivulle: 1 2 3

anbels

anbels
Viestimäärä: 1

VS: KOIRAN PUKEUTUMINEN TREENEISSä - Sunnuntaina, 19.01.2014 klo 16:42  
+
0
Mitä sanoisitte, mikä takki olisi hyvä sheltille agilityyn? Olen itse ajatellut toppapomppaa tai bot koiranloimea. Vai riittäisikö pelkkä peruspomppa? Mulla on jo bot verkkoloimi, niin riittäisikö se perus pompan kanssa ?

Inkuli

Inkuli
Viestimäärä: 17

VS: KOIRAN PUKEUTUMINEN TREENEISSä - Tiistaina, 08.04.2014 klo 19:43  
+
0
Ite käytän itse tekemääni manttelia, joka on tehty veden ja tuulen pitävästä kankaasta. Siinä ei ole sitä etujalkojenvälistä menevää kappaletta, vaan se rintaosa on sen verran leveä, että suojaa hyvin rintakehän, ja menee reilusti jalkojen suurimpien lihasten päälle. Kiinnitys tarranauhalla. Helppo pukea ja ottaa pois.

Liinuska

Liinuska
Viestimäärä: 1312

VS: KOIRAN PUKEUTUMINEN TREENEISSä - Keskiviikkona, 14.05.2014 klo 09:00  
+
0
Itse ostin Ronille BoTin takin, sen tavallisen ns. talvimallin. Ajattelin ottaa sen taas käyttöön. Ollut aika koleita ja viileitä kelejä niin mielestäni voi ihan hyvin treeniä ennen ja treenien jälkeen käyttää. Kuitenkin autossa odottelua on ja pistän ylensä autoon läpivedon että siellä ilma vaihtuu niin saa olla kyllä takkia niskassa. Ehkä se verkkovuorellinen olisi ihan kätevä ostos noin muuten, enemmän tulisi käytettyä.

Me siis pk-lajeja treenataan, vaikka oikeuksia ei pk-lajeja(ja tokoa) harrastamaan ole. Hyppyjä, a-estettä, 2kg kapulan kanssa noutoharjotuksia/-hyppyjä. Sitten on haku. Olen myös itse kevyesti pitkillä liikkeillä sivellyt lihaksia.
Malinois narttu RP Stara s. 9.9.2014 "Tara"

Rottweiler uros Roni s. 1.2.2011 - 1.12.2014

  Siirry sivulle: 1 2 3
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545432
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 11:15)