Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Lauantaina, 30.11.2013 klo 08:28

Näyttelypulina 3

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 56

Katja

moderaattori
Katja
Viestimäärä: 115

NäYTTELYPULINA 3 - Lauantaina, 30.11.2013 klo 08:28  
+
0
Jatketaan pulinaa täällä :)
Tässä linkki kakkoketjuun

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Tiistaina, 03.12.2013 klo 16:49  
+
0
Oh my, sähköpostiin kolahti Helsinki Winnerin osallistujanumero sekä muut lärpäkkeet ja tässähän rupee puntti tutisemaan! :eek: Myö taiteillaan kehässä numerolla 3788, yhdeksäntenä koirana kehässä. Jos pentuja on 6 niin sehän tarkoittaa että meitä ennen on kaksi junnu-urosta right? :hymy: Kääk mä en kestä, enää 10 päivää!

muoks. Ja nyt räpsähti myös Nordic Winnerin paprut mailiin - numerolappu 4869 ja 4. koira kehässä. Jaiksis!
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 03.12.2013 klo 18:25)

Rinsessa

Rinsessa
Viestimäärä: 71

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Tiistaina, 03.12.2013 klo 19:50  
+
0
^Pitää yrittää bongailla teidät, oon ihastellut Väinöä blogin välityksellä, täytyy nyt nähdä livenä! :nauru:

Messariin turisteilemaan tulen perjantaina ja lauantaina, sunnuntaina sitten ihan kehään asti. Iik... Onhan se hyvä aloittaa virallisten kehien kierto ihan näin kevyesti Voittajasta :viheltel: Lievä jännitys on jo kyllä. Mä yritin muuten metsästää lisätietoa noista lipuista, kertokaa nyt tyhmälle että voinko poistua välillä Messarista ja pääsenhän vielä takaisin samalla lipulla?
shelamn Lilo - 30.05.2011
shelamu Norris - 14.05.2014

Blogi

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Tiistaina, 03.12.2013 klo 21:02  
+
0
Mä en oo vieläkään päättäny minä päivänä tulin käymään messaris! :eitietoo: Kyl mä eniten tota lauantaita mietin, mutta täytyy nyt vielä varmistella.. On hankalaa tämä ihmisen elämä!
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Tiistaina, 03.12.2013 klo 22:56  
+
0
Rinsessa, hehee - meitsillä tosiaan on sitten violetti tukka että ei ole varmaan kovin vaikea bongata vaikka paljon väkeä Messarissa onkin! :nauru: Melkein voisi jopa sanoa että ihan hirveän monta samalla hiusten värillä ei niinkään isossa tapahtumassa tule vastaan. :kieli:

No jopas teillä on paikka missä korkata - respect! :peukku: Mulle oli jo ihan hirveä stressi ja "adrenaline rush" korkata erkkarin pentuluokassa kesällä, olisin varmaan pissannut housuun jos eka kerta olisi ollut Voittajassa! :nauru:

Tuosta lippuasiasta en osaa oikein sanoa, loogisesti ajateltuna kyllähän se siinä lipussa lukee että ko. päivälle olet itsesi rakennukseen maksanut joten kaipa sillä pitäisi takaisin päästä vaikka jossain siinä välissä kävisikin? :mietiskel: Mutta kannattaa laittaa sinne vaikka sähköpostia ja kysäistä tai sitten nykiä järjestäjiä hihasta ja varmistaa ennen kuin ovesta saapastelee ulos. :hymy:

Saarameow, jos mää tulisin vain yhdelle päivälle, tulisin joko lauantaina Nordiciin tai sunnuntain Voittajaan. Nordic Winner olisi siitä ihan houkutteleva (turistinäkökulmasta) että sitä ei ihan joka vuonna Suomessa järjestetä ja silloin on eniten ilmoitettuja koiriakin. Mutta toisaalta jokaiselle päivälle löytyy varmasti katsottavaa ja ihmeteltävää, että sinällään ei voi kauhean vipuun mennä - tulee paikanpäälle minä päivänä tahansa. :hymy:

Tänään tulikin sitten kaikkien päivien lippulaput sähköpostiin ja mies kivasti ne töissä sitten tulostikin. Tämä jännitys on jotain ihan kauheaa, ennen noita sähköposteja oli ihan nou hätä - piru vieköön noiden numerolappujen kanssa! :E
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.

Rinsessa

Rinsessa
Viestimäärä: 71

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Keskiviikkona, 04.12.2013 klo 08:55  
+
0
Pitää tosiaan pyöriä siinä lapparikehän lähettyvillä ja uskaltautua moikkaamaan :nauru:

Ollaanhan me Lilon kanssa mätsäreissä pyöritty ja tuo on kipittänyt kehässä viimeksi keväällä erkkarissa kasvattajan kanssa mutta itselle on ensimmäinen virallinen kehä, jäiks... Katastrofin ainekset, sekä koira että esittäjä jännittää, ehkä me kuitenkin selvitään kunnialla.

Äiti on vakuutellut että kyllä sillä lipulla pääsee edestakas useammankin kerran, mutta täytyy tosiaan tiedustella asiaa sitten perjantaina kun sinne menee.

Tänään tuli tosiaan numerolappu sähköpostiin mullekkin, ollaan 55. koira kehässä, pentuja on 4 ja uroksia 26. Ihan EH:ta me mennään hakemaan mutta vähän yritän pitää sormia ristissä jos pöytä sujuisikin täydellisesti niin voisi tuo sen ERI:nkin napata :hymy:

Ja kaiken lisäksi mahdollisen tulevan pennun kasvattaja mailaili että on tavattavissa joka päivä ja äitikoira on myös mukana sunnuntaina vaikkei kehään asti menekään. Apua!
shelamn Lilo - 30.05.2011
shelamu Norris - 14.05.2014

Blogi
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 04.12.2013 klo 08:56)

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Keskiviikkona, 04.12.2013 klo 14:43  
+
0
Nyt mua pistää kummeksuttamaan. Koira2013-tapahtuman sivuilla aikataulu-osiossa on schipperkenarttujen tuomariksi lauantaille ilmoitettu Marianne Holm (ja tuomari-listassa schipperkeillä lukee vaan Morten Matthes), mutta nyt tulleessa sähköpostissa, jossa on numerolaput yms. onkin tuomarina Pauline Stern-Hanf. Siis kuka ihme meitä nyt sitten oikein tuomaroi?? Tässähän menee pienen ihmisen pää ihan pyörälle :shifty:

Ja anteeksi, jos tässä(kään) tilanteessa tuomarien nimien mainitseminen ei ole sallittua. En kaipaa keskustelua tuomareista, vaan selkeyden siitä, mikä tieto on virallista...
schippn 08/2012
schippn 08/2014

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Keskiviikkona, 04.12.2013 klo 18:03  
+
0
^ Pauline Stern-Hanf on teän tuomari. Teille on tullu tuomarimuutos siittä alkuperäisestä, joka merkitään aikataulussa tolla tähdellä (*). Holm alottaa arvostelun kehässä 35, mutta tuomari vaihtuu sitten pk bernhardilaisten jälkeen tohon Stern-Hanfiin.

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Torstaina, 05.12.2013 klo 10:32  
+
0
^ Kiitos! Täytyypi googlailla, minkä tyyppisistä koirista tuo tuomari on yleensä tykännyt, että onko mun pienellä rimpulalla mitään saumaa :nauru:

muoks. Ja nyt kun katsoin, niin olihan se vaihdettu tuonne aikatauluihinkin se tuomari, en vain huomannut, kun oli siellä koirarotujen keskellä. Silmä käteen ja niin eespäin.... :shifty:
schippn 08/2012
schippn 08/2014

(Viestiä on muokattu torstaina, 05.12.2013 klo 10:38)

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Torstaina, 05.12.2013 klo 17:23  
+
0
Voi messari, ahdistaa jo valmiiksi :nauru: ERIä lähdetään hakemaan ja siihen tulee olla tyytyväinen, varmasti kova taso tiedossa. Laput tuli eilen ja koira on lauantaina toiseksi viimeinen uros ja sunnuntaina viimeinen uros kehässä, harmillisesti ei siis vetskuja ilmoitettuna näemmä. Molempina päivinä uroksia n. 40 kpl, jännä nähdä ketä ulkomaan upeuksia saadaan visiitille.

Ja jos turistiksi lähtisin niin lauantaina menisin ehdottomasti.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Torstaina, 05.12.2013 klo 18:34  
+
0
Laput on tännekkin ilmestynyt ja niiden myötä tuli ahdistus!

Ilmeni että pe ja su on aika tiukka aikataulu- kehät vielä sunnuntaina kaukana toisistaan.. Pitää nyt katsoa jospa kasvattaja voisi Nilan esittää tarvittaessa sunnuntaina. Viuh... Mihin sitä onkaan päänsä laittanut!
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Torstaina, 05.12.2013 klo 22:49  
+
0
^ Miten teil on sunnuntaina kehät?

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Perjantaina, 06.12.2013 klo 20:55  
+
0
Voi ei kun tuli äsken hyvä mieli! Puhuttiin bussissa miehekkeen kanssa tulevista Voittaja-näyttelyistä ja siinä sitten tokaisin että ei kannata ihan tosissaan odottaa mitään kovin suurta menestystä - saatika titteleitä. Tähän sitten mies tokaisee: "No mutta eihän niillä ole mitään merkitystä, onhan Väpä jo MPKI!".

Tähän lauseeseen sitten vastasin varsin kysyvällä katseella, jolloin mies selvensi jakamaansa titteliä: "No se on Maailman Paras Koira Ikinä!". Tuli niin hyvä mieli, harmi vaan ettei noin päheetä titteliä saa KoiraNetiin asti. :nauru: Aika ihana kepo mulla.. :love:

Enää viikko mentävää, ihan mahtavaa! Nyt on fiilikset jo vaihtuneet jännityksestä intoiluun ja odottamiseen, onneksi tässä on "juuri sopivasti" viikko putkeen töitä niin aika menee nopsasti! :hymy:
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Maanantaina, 09.12.2013 klo 23:30  
+
0
Nyt oon ainakin (mielestäni) päättäny, että tuun käymään messarissa lauantaina. En oo ihan varma, tuunko yksin sinne, mutta tuun kumminkin :nauru: Atlasta en ainakaan kovin mielelläni ottais mukaan, mutta itse kumminkin tulisin. Haluan päästä kattomaan sitä vilinää vaikka koira ei siellä olekaan! Täytyis nyt sit kattoa ketä täältä olikaan sinne tulossa ja koitan teitä siellä bongailla :wink: Mielelläni olisin ollut lauantain sekä sunnuntain, mutta pitäisi sit olla koira mukana sekä yöpymispaikka, joten ei oikeen onnistu.
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

Cornelius

Cornelius
Viestimäärä: 484

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Tiistaina, 10.12.2013 klo 10:21  
+
0
Mekin tullaan Messariin molempina päivinä, mukana itälaikauros. Jännittää ihan sairaasti, etenkin pitkä matka ja sen sujuminen. Pitänee toivoa hyviä kelejä, autolla ollaan tulossa ja matkaa kertyy rapiat 900km.

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Tiistaina, 10.12.2013 klo 12:22  
+
0

saije kirjoitti:

Laput on tännekkin ilmestynyt ja niiden myötä tuli ahdistus!

Ilmeni että pe ja su on aika tiukka aikataulu- kehät vielä sunnuntaina kaukana toisistaan.. Pitää nyt katsoa jospa kasvattaja voisi Nilan esittää tarvittaessa sunnuntaina. Viuh... Mihin sitä onkaan päänsä laittanut!



Mä olen edelleen käytettävissä, jos tarvetta. :hymy: Pe ja su etenkin. Pistän yksärillä mun puhelinnumeron, niin voit ilmoitella.

Meillä on tavoitteena EH, karvattomuuden takia en uskalla enempää toivoa. Briteistä tulee lauantaina pari koiraa kuten tuomarikin, ne on kyllä kiva nähdä!
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Tiistaina, 10.12.2013 klo 15:21  
+
0
^Hei joo, dementikko unohti jo! :nauru:

Laitoin sulle yksää kanssa, sunnuntaina suurempi todennäköisyys handleri tarpeeseen Nimuelle :hymy:

//Inqq olikin myös laittanut viestiä :hymy:

Kehät meillä on sunnuntaina seuraavasti;

Nimuen kehä 61, 60.koira. Kehä alkaa 9.00, Nimuen rotu alkaa 12.15
Nilan kehä 46, 42.koira. Kehä alkaa klo.9.00.

Kettuprinssiä olen kaavaillut etenkin tuohon sunnuntaille esittämään, ei voi tietää miten menee Nimuen kanssa. Ja vaikka ehtisinkin esittämään Nimuen, olsi hienoa nähdä miten Nimue esiintyy toisen kanssa. Beware Kettuprinssi, saattaa nakki napsahtaa :wink:
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀
(Viestiä on muokattu tiistaina, 10.12.2013 klo 16:24)

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Tiistaina, 10.12.2013 klo 17:55  
+
0
^ Mäki voin ilmottautua auttaan Nimuen kanssa, ku se on soppelisti samassa kehässä meidän kans :hymy: Mulla on siis pystykorvavetsku samalla tuomarilla, ja pystykorvat on viimisenä siinä kehässä. Ja esittäminenkään ei liene ongelma, varmaan suht samalla tapaa kuin mitä noikin.

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Tiistaina, 10.12.2013 klo 19:23  
+
0
^Hei kiitos! Laitatko yksällä puhelinnumeroa, niin olen yhteydessä jos en Kettuprinssiä saa kiinni, tai hän ei pääse :hymy:
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: NäYTTELYPULINA 3 - Tiistaina, 10.12.2013 klo 21:07  
+
0
Nyt on Atlas ilmoitettu tammikuussa Lahden RN ja Turun KV! Kummassakin ihan lupaavan oloinen tuomari, joten hyvin innolla odotan, vaikka EH'ta me sinne hakemaan mennään :nauru: Pessimisti ei pety! Kunhan tuo nyt ei sit tammikuun 19. pv 1v synttäreiden kunniaks päätä, että on täydellinen vaihe pudottaa karva.. :roll: En ihmettelis vaikka tekis niin. Tällähetkel lähtee ainakin enemmän karvaa kun kuukausi sitten.
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314
(Viestiä on muokattu tiistaina, 10.12.2013 klo 21:09)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 56
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28166
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545663
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 09:45)