Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Perjantaina, 16.04.2010 klo 14:05

PK-lajt

Siirry sivulle: 1 ... 104 105 106

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PK-LAJT - Perjantaina, 19.08.2016 klo 16:54  
+
0
^Minkälainen siitä sun suorituksesta tuli? :nauru:

Me saatiinki se koepaikka, joten huomenna nähdään miten hyvin me kokeessa suoriudutaan. :shifty: Tässä on intoutunut ilmoittautumaan kolmeen viralliseen kokeeseen, jote mulla asettuu suolisto ja stressitasot varmaan vasta marraskuussa. :nauru: Sinänsä kiva ku käytiin tosiaan tiistaina möllitokoilemassa, joten ehkä ne pahimmat kisajännitykset jäi sinne. Koiran käyttäytymiseen kyllä uskon, kunhan itsensä hallitsis. :hymy:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu perjantaina, 19.08.2016 klo 16:55)

Emmuska

Emmuska
Viestimäärä: 328

VS: PK-LAJT - Lauantaina, 20.08.2016 klo 13:13  
+
0
Siis ärsyttää ihan törkeesti! Kokeeseen soitettu 30min ja vaan varapaikka irtosi. 9.10 olis viimenen mahdollinen koe mihin voitaisiin osallistua ja jos sinne ei päästä ni sit kausi onkin jo ohi... Hiton autottomuus. Ärsytystä lisää vielä se että just kun ollaan sattu pakka kasaan niin nyt ei sit päästä sinne esittämään taitoja eikä siihen paljoa vaadita että se taas hajoaa.

Mutta treeneissä kyllä kulkee ja hienosti. Esineillä motivaatio vaan kasvaa, pitää alkaa pikku hiljaa taas vaatimaan sitä hallintaa. Jäljelle lähtee huutojen kera, eikä enään pelleile janalla. Ajettiin tossa just kilsan jälki nostaen kaikki kepit alle 20minuutissa. Motivaatio alkaa olla siis taas kohdillaan kun ei hyydy. Tottiksessakin maahan menoon ollaan löydetty oikeat niksit saamaan se nopeaksi, noutoon ollaan saatu törkeesti vauhtia, ei enää mokaile liikkeestä istumisia ja seuruuseen ollaan saati kestävyyttä. Me halutaan kokeeseen nyt ja heti!
RTK2 TK1 BH Fatikon Hera <3
Emma <3
http://ekanoma.blogspot.fi/

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PK-LAJT - Lauantaina, 20.08.2016 klo 17:27  
+
0
No nyt on ekat hakukokeet käyty kokeilemassa ja kokemusta siitä kertyi vaikka tulosta ei saatu. Maastosta Innille huiput pisteet haku 168/170, esineruutu 30/30 eli maastosta yhteensä 198/200 pistettä! :love: Tottis taas meni ihan lekkeriksi ja koira oli tosi väsähtäneen oloinen kentälle mennessä. Seuraaminen alkoi rakoilemaan hitaan osuuden jälkeen, mutta saatiin kohtuudella suoritettu. Liikkeestä istumisessa, maahanmenossa sekä luoksetulossa ei mitään varsinaisia virheitä eli ihan jees. Tasamaanouto nätti, mutta jätti kummatkin hypyt suorittamatta eli niistä yhteensä -20 (vai 30?) pistettä. Eteenmeno oli vahva ja maahanmeno nopea sekä nätti, mutta nousi seisomaan kun lähestyin eli sieltä lähti kaikki 10 pistettä. Tottiksesta jäi siis pisteitä käteen 58 pistettä.

Aletaan ottamaan tottista Innin kans ahkerammin maastotreenien jälkeen ja varsinkin noita hyppyjä pitää jumpata jopa väsyneenä. Kyllähän se koira hyvin ne tekee kaikissa ruumiin ja sielun voimissaan, mutta ei näköjään voimat riitä edes yritykseen kun on ensin maastossa rämmitty. Sanoinkin ennen tottista, että jos Inni jossain kämmää, niin ne on nuo hypyt ja esteet, koska niitä on alettu harjottelee vasta nyt kesällä. Maahanmenossa on tarvinnut malttaa maata aloillaan siihen asti että minä tulen paikalle vasta kaksi kertaa, joten ei ihme että ei siellä malttanut olla. Tästä kuitenkin hyvä jatkaa :aurinko:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu lauantaina, 20.08.2016 klo 18:32)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PK-LAJT - Maanantaina, 22.08.2016 klo 08:59  
+
0
^ Vau, ihan huippuhyvät maastopisteet! Kyllä saat olla supertyytyväinen :aurinko:

Niin siis mä en saanut BH-kokeessa koiraa vaan viriteltyä oikeeseen tunnetilaan (jonka takia yli puolet kaaviosta koira löntysti mukana) ja siirsin oman jännitykseni varsin lahjakkaasti koiraankin. En käsitä, mistä se kamala jännitys tuli yhtäkkiä. Sen takia oma ohjaus oli... no en tiä oliko se ohjausta ollenkaan. Ekan suoran täyskäännössä kajautin myös kovaan ja kirkkaaseen ääneen "SEURAA!" :ttou: :nauru: Ihan kamala koe.

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: PK-LAJT - Maanantaina, 22.08.2016 klo 09:00  
+
0
^Hienot maastopisteet, onnea! :aurinko:

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: PK-LAJT - Maanantaina, 22.08.2016 klo 10:57  
+
0
Vautsi, mitkä maastopisteet! Onnea, SanttuJ! :aurinko:

Onnea teillekin BH:sta, Rorys! :hymy:

Meillä kävi vähän samalla lailla kokeessa. BH alkoi paikkamakuulla, joka kyllä sujui mukavasti, mutta siitä kun lähdettiin suorittamaan kaaviota, niin koko homma lässähti. Kytkettynä seuraamisessa koira lähinnä haisteli maata siinä vieressä, ohjaajaa lähinnä itketti ja henkilöryhmän jälkeen kiltti tuomari käski vetämään hetken henkeä ja yrittää viritellä koiraa uuteen parempaan lähtöön, jotta molemmille jäisi hyvä mieli kokeesta. Vapaana seuraaminen sujuikin jo paljon paremmin, kun koira oli saanut pari kehua, eikä ohjaaja ollut enää myrskynmerkkinä. Vähän jäi siis koe harmittamaan, mutta tietääpähän nyt mitä treenata ja ohjaaja ottaa ehkä opikseen, että myös kokeenomaisia treenejä pitäisi ottaa ennen kokeeseen menoa :shifty:

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: PK-LAJT - Maanantaina, 22.08.2016 klo 12:47  
+
0
Vau mitkä maastopisteet! Erikoista, että alokasluokan kokeessa on eka ollu maastot ja sitten vasta tottis. Mä oon ollu useampaan kertaan itse maalimiehenä hakukokeissa ja aina on mennyt niin, että alokasluokan koirat tekee tottiksen ja sillä välin voittajat tekee maaston.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PK-LAJT - Maanantaina, 22.08.2016 klo 16:47  
+
0
^ Tuossa kokeessa oli yks voittajassa, yks avoimessa ja kaks alokkaassa, joten sen vuoksi varmasti aloitettiin kaikki maasto-osuudesta. Sen takia oikeastaan ilmoittauduin koko kokeeseen, kun siinä oli vapaita paikkoja niin paljon auki.

Kiitos kaikille! Oon kyllä supertyytyväinen maastoon ja tuomarin kommentit jäi kyllä lämmittämään mieltä vielä vuosiksi. Sehän oli laittanut Innin veljen omistajalle myöhemmin puhelimitse kommenttia, että Inni on "jumalattoman hyvä koira." :aurinko: :love: Sai ohjaajakin onneksi kehuja koiran hyvästä ohjaamisesta ja siitä, että annan sille työskentelyrauhan, enkä puutu sen tekemiseen liikaa.

Mulle tuli kans tuosta meidän kokeesta melkoisia ahaa-elämyksiä. Muistin vasta kokeen jälkeen, ettei olla Innin kans tehty kokeenomaisia treenejä tottiksen suhteen ku joskus viime vuonna. :shifty: Toki käytiin siellä möllitokossa, mutta onhan ne suorituksina kaukana toisistaa, joten vaatii sitä kisatilanteeseen harjoitteluakin mun mielestä eri tavalla. BH- kokeeseen ihan maltilla kuitenkin harjoteltiin ja rakennettiin se suoritus alusta loppuun. Toki siinäkin tapahtui koiralle pari herpaantumista, mutta sen mielentila oli paljon parempi. Lisäksi mä muka yritin viritellä koiraa, mutta enhän mä sitä koskaan treeneissäkään virittele mitenkään. :ttou: Panta kaulaan ja menoksi, on meillä ollut aina tyylinä. Lisäksi en oo hoksannut noita siirtymisiä tietenkään kunnolla harjotella. :viheltel: Että näihin kaikkiin ohjaajan kämmeihin kun pisteitä kokeen tottiksesta peilaa, niin sehän meni suorastaan loistavasti. :nauru: Pari päivää ennen koetta lisäksi tajusin, että mehän ei olla Innin kans koskaan otettu sellaista maalimiestä, jolta ei palkkaa tipu. :viheltel: Saa arvata tulenko koskaan hetken mielijohteesta menemään kokeeseen, jossa asetan koiran näin epäreiluun tilanteeseen.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu maanantaina, 22.08.2016 klo 16:51)

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: PK-LAJT - Tiistaina, 23.08.2016 klo 10:15  
+
0
^^Pienissä kokeissa taitaa usein olla maastot ensin, kun ei tuomareitakaan ole kuin yksi. Ainakin meidän seuran kokeissa on näin... Kahden tuomarin kokeissa sitten eri juttu tietysti.

Emmuska

Emmuska
Viestimäärä: 328

VS: PK-LAJT - Tiistaina, 30.08.2016 klo 15:57  
+
0
Varasijalta päästiin joten sunnuntaina olis jälkikoe, jäiks!

Jälki sujuu edelleen törkeen hyvin. Viimeisin jälki oli kokeenomainen 1.luokan jälki ja palautettiin kepit alle 10minuutissa, koiran vauhti alkaa olemaan jo turhan villi kun se saattaa joskus laukata jäljellä... Kepit kuitenkin onneksi nousee.

Esineet toimii yhä perkuleen hyvin mutta tottis saa taas epäilemään. Täyskäännökset ei vaan toimi eikä niitä enään tässä ajassa korjata joten pakko palkata kaikesta ettei ahdistu niistä kokeessa... Maahanmeno toimii vauhdilla kotona mutta ei näytä pahemmin kantavan varsinaisiin treeneihin. Näillä on vaan mentävä.
RTK2 TK1 BH Fatikon Hera <3
Emma <3
http://ekanoma.blogspot.fi/

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PK-LAJT - Keskiviikkona, 31.08.2016 klo 22:13  
+
0
Voihan esteet. Käytiin tänään vieraalla kentällä kokeilemassa vieraita esteitä ja ei koiralla riittänyt rohkeus lähteä niitä "kylmiltään" suorittamaan. Metrinen meni varmemmin, mutta vinoestettä ei edes yrittänyt. Sen jälkeen kun sain sen suorittamaan ne, niin sehän loikki ja kiipeili niitä ihan itsekseen, mutta kokeessa ei oikein voi ottaa harjoitushyppyjä alle. Käydään ens viikolla taas uudella kentällä ja uusilla esteillä kokeilemassa. Palkkaan seuravat kerrat lelulla pelkästä ylityksestä, et saatais niistä ihan supermahtavia ja koiralla alkais rohkeus sekä varmuus kasvamaan. Talveksi on melkein saatava nuo esteet johonkin sisähalliin käyttöön, et saadaan jumpattua niissä tekniikkaa sekä varmuutta.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: PK-LAJT - Torstaina, 01.09.2016 klo 08:42  
+
0
^Mä en alkuun edes yrittänyt kylmiltään esteitä, vaan esim. liikkuen itse koiran kanssa, seisten esteen vieressä tms. ja haettavana oli aina lelu.
Monihan tekee myös sitä, että käy koekentällä aiemmin kokeilemassa esteet ennen koetta. En tiedä miten luvallista tai luvatonta on, mutta ilmeisesti tapahtuu enemmänkin.

Me saatiin hyvin extempore koepaikka lauantaille - en ollut koko kokeeseen edes yrittänyt saada paikkaa, koska voi-paikkoja oli vain kaks. Tiistai-iltana sitten kuulin, että olisikin vapaa paikka, ja ehdin sen jopa napata. Alunperin koe oli suunniteltu 11.9. (ja on siis edelleen), mutta nyt tulikin vähän tiiviimmät viimeistelytreenit.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PK-LAJT - Torstaina, 01.09.2016 klo 12:11  
+
0
^ Sillon kun alettiin opettelee esteitä, niin estekorkeus oli 70 cm ja kuljin koiran vieressä ja palkkasin pallolla. Vinoesteellä oli ruokarasia esteen juuressa eli alkuun on palkattu pelkästä esteen ylityksestä ja on mahollisesti kuljettu mukana tai muutoin merkattu este koiralle. Mulla on myös vapaasti käytettävissä säädettävä metrinen pressueste, jolla ollaan tehty erikseen korkeuden arviointiin ja ponnistusvoimaan keskittyviä harjotuksia. Koira tosiaan tekee varmasti ja innoissaan tutut esteet, mutta vierailla jähmettyy. Mutta näköjään on palattava alkuharjotuksiin vierailla esteillä ja toivottava, et kun se näkee kolme erilaista pk estettä, niin se riittää siihen, et se tulevaisuudessa ylittä kaikki maailman esteet varmasti.

Muoks. Jäin miettimää, et miten pitkään siis jatkoit tuota auttamista/helpotettua ylittämistä? Teitkö/teetkö siis aina ennen harjotuksia edelleen ylitykset alkuun suorapalkalla? Mietin vain, että ajattelenko minä tämä jotenkin väärin, kun oletan, että jos koira suorittaa esteet varmasti treeneissä, niin ei sitä enää avustettaisi tämän jälkeen.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu torstaina, 01.09.2016 klo 12:54)

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: PK-LAJT - Torstaina, 01.09.2016 klo 13:03  
+
0
Siinä vaiheessa, kun koira alkoi suorittaa varmasti esteet, ollaan tehty vaihtelevasti treeniä. Toisinaan kokeenomaisia liikkeitä, toisinaan lelun noutoa, joskus ihan hyppyteknisiä treenejä. Toistoja tosi vähän, pyrkimys on vain yksi toisto (edellyttäen tietysti että on hyvä) per treeni. Nykyään tekniikkaa vähemmän, kun ei ole ollut sen suhteen ongelmia.

Vierailla esteillä tein tosi pitkään ekan toiston helpotetusti. Tänä kesänä (koira voittajaluokassa) oon uskaltanut laittaa sen varmemmin vieraillekin esteille. Koitin kuitenkin suunnitella treenit niin, että helpotus olis esimerkiksi mun paikka eikä niin, että koira juoksee lelun perässä ja lähtee sit rallaamaan - halusin siis, että ajatus olis alusta asti hyppy edestakaisin eikä vain toiseen suuntaan.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PK-LAJT - Torstaina, 01.09.2016 klo 21:34  
+
0
^Kuulostaa hyvältä, kiitos vastauksesta :peukku: Pakkohan tuo on itekki tosiaan helpottaa koiran tekemistä ja auttaa sitä nyt alkuun uusien esteiden kanssa. Mulla on kuitenkin tuo metrinen, niin kaveri tänään ehdotti, et mä voin peittää sen esimerkiksi erilaisilla kankailla, et se on jokakerta uus. Käytiin sit maastotreenien jälkeen ottamassa metristä ja peitin sen sadevaatteilla. Ensin avustin ja juoksin vierellä ja palkkasin molempiin suuntiin hypyt näin. Sit otettiin niin, et heitän lelun ja koiran hyppää kumpaankin suuntaan. Koiran, kröhm, kerran karkasi ja kävi sen itekseen hyppäämässä eli näin me jatketaan.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: PK-LAJT - Sunnuntaina, 04.09.2016 klo 10:33  
+
0
^Kuulostaa hyvältä! :peukku:

Mä käytiin eilen kokeessa, tuloksena ykköstulos voittajaluokasta :aurinko: Ihan saman tien ei ehkä uudelleen ole hinkua lähteä tuonne suunnalle kokeeseen, mutta sitä tyytyväisempi saa olla koiran suoritukseen. Nyt menee tottis tehotreeniin, on vähän turhan kuplivaa joka suuntaan. Tuomari totesi, että koiran hännästä ja koko kropasta näkee miten se tykkää tehdä ja nauttii, kun saa toteuttaa ohjaajan käskyjä. Kiva, jos se ulkopuolisen silmään näytti siltä, oma fiilis oli jotenkin ihan erilainen :nauru:
Tälle syksylle ajatuksissa olisi vielä kaksi koetta (toiseen on jo paikka), ensi vuonna sitten tavoitteeva KVA ja eilisen ykkösen myötä myös SM:t.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 04.09.2016 klo 10:34)

Emmuska

Emmuska
Viestimäärä: 328

VS: PK-LAJT - Sunnuntaina, 04.09.2016 klo 15:47  
+
0
Huhhu neljästä pisteestä jäi JK1 saamatta :(

Maastoista 195pistettä, 10minuutissa oltiin palauttamassa kaikkia keppejä ja alle minuutissa löytyi se tarvittava esinekin. Harmi vaan tottis on meidän heikoin lenkki ja se koitui taas kohtaloksi... Pisteitä 66. Suurimmat mokat oli kun tuli A esteen kautta hyppynoudossa ja liikkeestä istumisen seisoi... Voi hölmöläinen. Kai se on vielä pakko käydä tälle kaudelle vielä yksi koe, toivottavasti vaan saadaan paikka.

Vinkkejä erilaisiin virittelyihin tai vihje sanoihin mitä kokeessa voisi käyttää? Koira oli alkuun hyvällä fiiliksellä mutta mitä enemmän vire laski niin painetta kasaantui. Mutta heti kun se kuulee että nyt pääsee tekemään eteenmenoa se tekee oman tasoista seuruuta ja esittelee sitä asennetta mitä treeneissäkin. Miten ihmeessä saada se tekemään koko kaavion niin? Nyt ehdotettu sitä että aina hyvin tehdystä liikkeestä pääsee eteenmenoon, eteenmeno ennen muita liikkeitä ja niiden jälkeen tai niin että hei kato täällä eteenmeno palkka ja sitä ennen pitää tehdä jokin liike josta pääsee eteenmenolle. Muuta?
RTK2 TK1 BH Fatikon Hera <3
Emma <3
http://ekanoma.blogspot.fi/
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 04.09.2016 klo 16:13)

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: PK-LAJT - Sunnuntaina, 04.09.2016 klo 20:46  
+
0
^Mun mielestä nyt ykkösasia olis päättää, käyttääkö tota eteenmenoa palkkana VAI ilmoittaako kokeisiin vielä tänä syksynä. Toi tottiksen "korjaaminen" on pitkä prosessi, ja avainasemassa on se, että koira on aivan satavarma tekemisestä ennen kuin ennen eteenmenoa tehdään kaikki muut liikkeet.

Mulla koira on oppinut (liiankin) nopeasti liikejärjestyksen, ja alkaa keulia eteenmenoa jo ennen noutoja. Sulla tilanne on kuitenkin hyvin erilainen, ja ottaa käyttöön sitten minkä tavan vaan, mä itse pitäisin ensiarvoisen tärkeänä että tottis on oikeasti saatu kuntoon ennen seuraavaa koetta.

Helpottaisiko koiraa, jos sille kertoisi ennen jokaista liikettä, mitä ollaan tekemässä? Tarkoitan siis esim. silityksiä eri kohtiin merkkinä siitä, mitä ollaan tekemässä.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PK-LAJT - Sunnuntaina, 04.09.2016 klo 21:16  
+
0
Onnittelut Angatille tuloksesta! Ja Emmuskalle onnitelut loistavista maastopisteistä!

Mun nähdäkseni moni koira tekee eteenmenon vietikkäästi, koska sinne monesti ne treenit päättyy ja palkka tulee. Minkälaisia teillä on kokeeseen valmistavat treenit?

Mä oon Innille rakentanut kokeen kestävää virettä niin, että alkuun saatetaan tehdä pelkkä seuraaminen, josta liikkeen lopuksi vapautan koiran, kehun sekä riehun sen kanssa ja juostaan yhdessä repulle hakee loppupalkka, joka meillä on ensin leikki ja sit rasiasta ruokaa. Treenit päättyy millon mitenkin ja loppupalkan saa välillä luoksetulon jälkeen, välillä vaikka tasamaanoudon jälkeen.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Emmuska

Emmuska
Viestimäärä: 328

VS: PK-LAJT - Sunnuntaina, 04.09.2016 klo 21:33  
+
0
Kun sehän tässä ongelma onkin että sen tottis on täysin kunnossa. Sille ei teetä mitään ongelmaa seurata koko kaaviota hyvällä asenteella, se tekee treeneissä 100% varmuudella liikkeestä istumisen ja maahanmenon, sen noudot (etenkin estenoudot) on törkeen hyvällä mallilla eikä se mokaile niitä plaaplaa. Mutta heti kun on kunnon koekoe tilanne niin en osaa viritellä sitä kunnolla ja heti kun se vire laskee niin se herkkänä koirana alkaa kerätä painetta, vapautuu heti kun saa suullista kehua. Tästä syystä mä meen kokeissa siihen että "ää eikä tottista onko pakko, ei se kuitenkaan pysty". Ja siis mähän pilasin meidän koe tilanteen alku vuonna juoksentelemassa tokokokeessa kokeen perään vaikka se ei osannu, vitutti kun ei tullut tulosta ja kerran ärähdyksen jälkeen se ei supstunut kokeessa tekemään mitään. Sen tottis paranee joka kokeessa missä se onnistuu (siksi oli hyvä että tänään onnistumiset tuli lopussa niin jäi hyvä mielikuva ja pitäisi ehdottomasti kisata enemmän kaikissa mölleissä yms että se saisi onnistumisia alle ja lisää varmuutta), esmes nyt se ei ollut ahdistunut että olis halunnut karkuun vaan se oli teknisesti hyvä ja teki hyvällä ilmeellä (etenkin sivulla olot mitkä on ollut tosi vaikeita) mutta siltä puuttu se poweri ja täysi halu työskennellä. En tiedä johtuuko se nyt siitä että tää on paskaa kun ei tuu nameja ja toikin on vaan hiljaa ja nyt mä epäonnistuin yhyy. Mutta se on pakko myöntää että pitäis tehä ihan törkeesti enemmän kokeenomaista treeniä ja juuri tuolla tavalla kuin SanttuJ että palkka tulee aina eri kohdassa joskus aikasemmin joskus myöhemmin. Ja nuo vihjeet pitäis ottaa jotenkin käyttöön mutta mä oon niin huono tekemään ja muistamaan tommosia...

Ja ehdottomasti haluan vielä tänä vuonna käydä kokeessa koska tulos on hyvinkin mahdollinen (tän päivänkin hyppynouto moka oli niin aivopieru) mutta sen jälkeen lähdetään treenilomalle - tuli tulosta tai ei. Sit paneudutaan tottikseen ihan kunnolla, treeni ideoita on kasa päin joten toivottavasti ensi vuonna on vähän eri kunnossa tottis.
RTK2 TK1 BH Fatikon Hera <3
Emma <3
http://ekanoma.blogspot.fi/
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 04.09.2016 klo 21:41)

  Siirry sivulle: 1 ... 104 105 106
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545685
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265839
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 13:45)