Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 21:13

Rally-toko

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 33

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Keskiviikkona, 09.05.2012 klo 14:06  
+
0
^ Meillä kanssa saa välillä seistä treeneissä tyyliin päällään että koira katsoo silmiin, mutta auta armias kun ihan tavallisesti hengailet lenkillä jolloin ei olisi yhtään niin väliksi niin varmasti tuijottaa herkeämättä...

Me saatiin eilen möllistä alokasluokassa 98 pst. :aurinko:
Rise to reset the world.

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Lauantaina, 19.05.2012 klo 18:36  
+
0
Tänään oli mölli-ALO, ensiesiintymisemme. Tuloksena 59 pistettä. Paremmin meni kuin olisin voinut kuvitella. Hajut kiinnostivat alussa hieman liikaa, mutta ilmeisesti hihnasta eteenpäin raahaaminen auttoi, kun se sitten neljännestä kyltistä eteenpän oli jo aikalailla kuulolla. :nauru:
Meidän esiintymisemme. Mies videoimassa.

Muoks. Yhtään liikettä en siis uusinut, vaan halusin mennä koko radan läpi ilman uusimisia. Olisin luultavasti mennyt sekaisin ja sitten hermostunut. Nyt jäi meille kummallekin hyvä maku suuhun.
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy
(Viestiä on muokattu lauantaina, 19.05.2012 klo 18:38)

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: RALLY-TOKO - Lauantaina, 19.05.2012 klo 18:51  
+
0
Hyvä KiraKira, siitä se lähtee! Ja Naukuselle tietty onnittelut :)

Meidän neitikoira voitti voittajaluokan 97 pisteellä. :aurinko: Jee, ei mennyt tyhmää kymppivirhettä jostakin, mikä on yleensä meidän tyyppivika. Video

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Lauantaina, 19.05.2012 klo 18:58  
+
0
Onnea, Kaislus!

Siitähän se, joo lähtee. :aurinko: Mä oon tyytyväinen, kun olin ihan varma, että Kira menee sekaisin noista muista koirista ja vetää niiden luokse ja vetää sivulle ja menee hirveästi edelle, mutta se pysy kyllä hyvin vierellä (paitsi kolmannen kyltin kohdalla) ja vain ne hajut kiinnosti. Koirat ei juuri ollenkaan. :peukku: Mä en oikein tiedä, miten lähtisin treenaamaan, että radalla ei saa missään nimessä lähteä hajujen perään. Nami mun kädessäkään ei kiinnostanut, vaikka tungin sen suoraan sen nenän alle ennen kuin fyysisesti nostin sen pään ylös. Onneksi sitten sain jostain maagisesta paikasta sen kontaktin vasemman täyskäännöksen jälkeen niin, että pujottelukin sujui!:nauru:
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

tonitrua

tonitrua
Viestimäärä: 385

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 21.05.2012 klo 11:14  
+
0
Kaislusin suoritus. :peukku: Käsittämättömän hienosti koira seuraa koko ajan mitä teet.

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 21.05.2012 klo 18:32  
+
0
Kiitos tonitrua. :) Santeri on söpsökkä tupsukka mussu-pussukka. Kun sille sanoo "aaai, taitava" niin se alkaa heiluttaa häntäänsä hirmuisesti.

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Sunnuntaina, 10.06.2012 klo 17:59  
+
0
Hiemanko tuli parannusta viime kerrasta. 83/100, vaikka itsestäni meno tuntui paljon huonommalta. Lokit häiritsi todella pahasti Kiraa, kun ne istuskeli siinä radan vieressä. Kaksi kylttiä uusittiin, olisi voinut kyllä enemmänkin, jos olisi voinut... Hieman harmittaa, että olin ehtinyt jo käyttää uusimiset ennen pujottelua, kun se meni niin huonosti. Mutta yhtään -10 pistettä ei tullut, joten ihan jees. :nauru: Videoa laitan heti, kun olen saanut sen editoitua.
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: RALLY-TOKO - Sunnuntaina, 10.06.2012 klo 18:18  
+
0
^Onnea, ihan reilustihan se jäi tuloksen puolelle :)

Meillä ei sitten mennyt ihan niin hyvin, ei tullut Santerista mestariluokkalaista.. Video puhukoot puolestaan ja kyllähän sieltä 65 pistettä tuli, eikä tuota lopun radalta karkaamista tuomari edes kirjannut enää ylös kun meidät oli jo hylätty noiden huonojen pisteiden takia. Sandra kyllä teki tosi innokkaasti mutta tällä kertaa meni jopa vähän liian innokkaaksi meno! No, ensi kerralla taas paremmin, johan se oli aikakin tulla eka hylky :D

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Sunnuntaina, 10.06.2012 klo 18:27  
+
0
No oli kyllä innokasta menoa. Annatko Kiralle puolet tuosta innokkuudesta ja kontaktista? :nauru: Ohjaaja olisi hyvin hyvin onnellinen.
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Sunnuntaina, 10.06.2012 klo 20:20  
+
0
No niin, nyt on sitten videotakin: esiintyminen. Ei se ihan niin pahalta näyttänyt kuin miltä se tuntui. En ainakaan ollut niin epätoivoisen näköinen kuin ensiesiintymisessä. :nauru:
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Sunnuntaina, 10.06.2012 klo 20:45  
+
0
Vautsivaut KiraKiralle! Mä oon kans nyt tullut siihen tulokseen että heti kun Tampereella järjestetään seuraavan kerran viralliset ALOt niin me ilmoittaudutaan. Meni toi mölli sen verran lupaavasti vaikka olikin helpotettu että kyl me ainakin kokeilla voidaan :hymy:

// En pysty katsomaan tuota sun videotasi, sanoo yksityiseksi!
Rise to reset the world.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 10.06.2012 klo 20:46)

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Sunnuntaina, 10.06.2012 klo 21:05  
+
0
^Ilmoittaudu ihmeessä! Mä toivon, että pk-seudulla tullaan järjestämään kisoja edes joskus. Kisakalenterissa ei ole nimittäin vielä paljoa mitään... Olis kiva nimittän päästä sitä kisaamistakin harjoittelemaan, kun yksin treentaan muuten.
Muokkasin videon asetuksia, nyt sen pitäisi pystyä näkemään.
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 14.06.2012 klo 17:12  
+
0
Toi kisakalenteri näyttää kyllä niin toivottomalta tän seudun suhteen myös että mä menin ja ilmosin meidät tonne Jyväskylän kisaviikonloppuun. Saadaan siitä mukava päiväreissu ja nyt kun se on jo suhteellisen pian niin tulee treenattua :hymy:
Rise to reset the world.

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 14.06.2012 klo 18:00  
+
0
Meillä lähin on Tampereella, jos oikein muistan... :roll: On ehkä vähän turhan kaukana meille.
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 14.06.2012 klo 18:15  
+
0
Kisa? Tampereella? Koska? En mä oo löytänyt!
Rise to reset the world.

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 14.06.2012 klo 20:07  
+
0
Eikö ollut?

:roll: Joo, kattelin sitten koko kalenteria, eli ne Tampereen kisat on jo ollutta ja mennyttä. Seuraavat kaks on tosiaan Jyväskylässä. Vois kyllä joskus ottaa ne silmät päähän ja katsoa niitä päivämääriäkin...
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 14.06.2012 klo 20:20  
+
0
No sitä mäkin, mä nimittäin asun Tampereella niin olisin kuollut onnesta jos olisikin löytynyt jotkut kisat :nauru: Meillä on tavoitteena RTK1 ennen luokan vaihtoa joten kolmet kisat pitää vähintään kuitenkin jossain käydä.
Rise to reset the world.

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 14.06.2012 klo 20:23  
+
0
Miten luokan vaihto muuten RT:ssä tapahtuu? Vois ehkä olla hyvä tietää, niin osaisi asettaa tavoitteita johonkin suuntaan. :nauru:
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 14.06.2012 klo 20:35  
+
0
Onkos se kuitenkin niin että vasta kolmella hyväksytyllä tuloksella noustaan? Mä oon nyt ihan sekaisin niin en uskallakaan sanoa mitään. Ei löydy yksiselitteisesti liiton sivuiltakaan...
Rise to reset the world.

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 14.06.2012 klo 21:23  
+
0
Okei? Yksi on jo meillä, joten jos haluan ykköstuloksen ALOssa, niin kiire taitaa tulla... Täytyy vähän lueskella noita sääntöjä tarkemmin.
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 33
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään9
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 19:00)