Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 21:13

Rally-toko

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 33

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 14.06.2012 klo 21:49  
+
0
Siis se koulutustunnus on RTK1 sijoituksista huolimatta, sen saa sillä kolmella hyväksytyllä tuloksella joiden jälkeen ei saa enää kilpailla alokasluokassa. Sitä en vaan tiedä, että onko ensimmäisen hyväksytyn jälkeen oikeutettu siirtymään avoimeen luokkaan, vai edellyttääkö se kolmea hyväksyttyä.
Rise to reset the world.

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 14.06.2012 klo 22:00  
+
0
^Jännä juttu, säännöissäkään ei lue tuosta milloin on lupa siirtyä tai ainakaan se ei ole loogisesti samassa kohdassa, jossa lukee se että kolmen hyväksytyn suorituksen jälkeen on siirryttävä. Piti ihan mennä tsekkaamaan.

ewe

ewe
Viestimäärä: 206

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 14.06.2012 klo 22:10  
+
0
Rally-tokossa kolmen hyväksytyn suorituksen jälkeen saa koulutustunnuksen ja siirtyy seuraavaan luokkaan eikä saa kilpailla enää siinä alemmassa luokassa. Ja tulos on joko hylätty tai hyväksytty, ei ole ykkös-, kakkos- ym. tuloksia kuten normitokossa. Myöskään yhden hyväksytyn suorituksen jälkeen ei saa siirtyä seuraavaan luokkaan, vaan siirtymiseen tarvitaan se kolme hyväksyttyä tulosta. Eli sikäli eri lailla kun normitokossa: esim. AVOssa kilpailevat eivät automaattisesti ole saaneet TK1:stä vaan ovat voineet siirtyä alosta avoon jo yhdellä ykköstuloksella. Kun taas rally-tokossa AVOssa kilpailevilla on automaattisesti RTK1, koska avoon siirtyy vasta kolmella hyväksytyllä tuloksella (joista siis saa myös koularin).

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 14.06.2012 klo 22:25  
+
0
Kiitos valaisusta ewelle. Tokon kanssahan se meni sekaisin, mutta kun ei ole tullut sitä kisamielessä toviin pohdittua niin en uskaltanut sanoa juuta enkä jaata.
Rise to reset the world.

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Perjantaina, 15.06.2012 klo 06:05  
+
0
Kiitos tosiaan ewelle. Eli kahdessa ALO-luokan kisassa on pakko vielä vähintään käydä.:nauru: Toivottavasti kisakalenteriin päivittyy uusia kilpailuja mahdollisimman pian.
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

Mikene

Mikene
Viestimäärä: 382

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 02.07.2012 klo 11:24  
+
0
Löytyykö netistä jostain valmiita rataesimerkkejä? Selailin tän ketjun läpi ja tuota rally-toko liiton foorumia, mutta ei osunut silmiin. Kyltit toki löytyi ja ei kai niitä ratoja niin vaikea olis itse miettiä, mutta kun laiska on laiska... :shifty:
tarupi Hippu (9/2009)

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 02.07.2012 klo 16:11  
+
0
Youtubestahan löytyy kisavideoita. Sieltä minä olen kaksi rataa itselleni ylös kirjoittanut. :hymy: Täällä on ketjussa ainakin kaksi minun kisavideotani ALO-luokasta.
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 02.07.2012 klo 17:47  
+
0
Kannattanee mennä aina tiedon alkulähteelle: Rally-Toko ratoja liiton sivuilla

Mikene

Mikene
Viestimäärä: 382

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 02.07.2012 klo 19:38  
+
0
^ No ihan liian yksinkertaista! ;D Kiitos!
tarupi Hippu (9/2009)

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Keskiviikkona, 18.07.2012 klo 21:04  
+
0
Meillä oli tänään ihan ihkaeka rallystartti Lielahdessa Tampereella, tuloksena 94 pst. :ylpea: Tästä on hyvä jatkaa Jyväskylän kisaviikonloppuun :hymy:
Rise to reset the world.

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Keskiviikkona, 18.07.2012 klo 21:13  
+
0
^Onneksi olkoon todella hyvästä tuloksesta! :hymy: Meillä ei olekaan kisoja hetkeen, kun ei ole autoa, niin ei viitsi mennä kisaamaan kauaksi...
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 19.07.2012 klo 19:19  
+
0
Kiitos! Tässä vielä meidän video. Nelos - ja vitoskyltillä tuli tosiaan vähän ohjaajan toimesta törpöteltyä, mutta tyytyväinen kyllä olen.
Rise to reset the world.

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 19.07.2012 klo 19:24  
+
0
Ihana kontakti tohon meidän sohellukseen verrattuna! :nauru: Mukavaa katsottavaa. :peukku:
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

unintended

unintended
Viestimäärä: 166

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 06.08.2012 klo 13:25  
+
0
Enää viikko ensimmäisiin kisoihin. :eek: Ja koska pitää aloittaa rytinällä niin toki ilmoittauduin kahteen lähtöön ja tavoitteethan on saada kaksi ykköstulosta. Kide vaan on ollut vähän teininä nyt jonkin aikaa, että saa nähdä kuinka käy. :viheltel:

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 06.08.2012 klo 17:36  
+
0
^Onnea teille kisoihin! :hymy: Meillä ei ole kisakalenterissa sopivia kisoja tässä lähiaikoina... Vaikka onhan siitä noin kuukausi, kun viimeksi katsoin.
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 06.08.2012 klo 21:51  
+
0
^^ Samoissa geimeissä samoilla vaatimattomilla tavotteilla.:nauru:
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 06.08.2012 klo 22:00  
+
0
Te ootte mun tallissa, ei voi mennä ku hienosti!!1
Rise to reset the world.

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 06.08.2012 klo 22:22  
+
0
Mä oon nyt näinkin hyvissä ajoin alkanut opettaan tolle kaukopalkkaa. Tuntuu ehkä toimivan. Mulla on siis treenireppu auki "radan" lähellä ja siellä narupallo.(Jos pallo on näkyvillä, ei blondi pysty tekemään mitään, kun pitää tuijottaa palloa.:ttou:) Vähän maalin jälkeen vapautan tonne repulle. Muutenkin on nyt otettu paremmat eväät treeneihin ja mun treeniliivi haisee niiiiiin makkaralle ja lihapullalle, että mikään ei voi mennä pieleen. Pieni pönttö koira palkkautuu jo siitä, että kosken kädellä liivin namitaskua :nauru:.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)
(Viestiä on muokattu maanantaina, 06.08.2012 klo 22:23)

Ramboni

Ramboni
Viestimäärä: 8

VS: RALLY-TOKO - Tiistaina, 07.08.2012 klo 16:14  
+
0
Lintuja: voiko "sekarotuisen" koiran saada rekisteröityä niin, että sen kanssa pääsee kisailemaan? Mulla on mäyräkoira, jonka emä on pk-mäyris ja isä lk-mäyris, karvanlaatu siis eri.

Ramboni

Ramboni
Viestimäärä: 8

VS: RALLY-TOKO - Tiistaina, 07.08.2012 klo 16:15  
+
0
Lintuja: voiko "sekarotuisen" koiran saada rekisteröityä niin, että sen kanssa pääsee kisailemaan? Mulla on mäyräkoira, jonka emä on pk-mäyris ja isä lk-mäyris, karvanlaatu siis eri.

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 33
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28160
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545649
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265822
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.04.2024 klo 00:45)