Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 21:13

Rally-toko

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 33

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: RALLY-TOKO - Tiistaina, 07.08.2012 klo 16:32  
+
0
^ Voi. (Vaikken ole Lintuja.) Mulla ja naukusella ainakin on seropit. Siru pitää laitattaa ja sit rekisteröidä koira FIX-rekisteriin.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

Liinuska

Liinuska
Viestimäärä: 1312

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 09.08.2012 klo 17:54  
+
0
Näyttää mukamas niin yksinkertaiselta, tosin mikä vaan näyttää jos tekijä sen osaa ja Roni ainakin osasi ALO-luokan liikkeet.. Mutta ei tuota voi vapaana pitää :D
Malinois narttu RP Stara s. 9.9.2014 "Tara"

Rottweiler uros Roni s. 1.2.2011 - 1.12.2014

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 09.08.2012 klo 18:15  
+
0
Sitten vaan ylemmän luokan liikkeitä hihnassa omaksi iloksi :hymy:

Hyhhyh kun alkaa vähän puke nousemaan kurkkuun ton sunnuntain tuplastartin takia.
Rise to reset the world.

Liinuska

Liinuska
Viestimäärä: 1312

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 09.08.2012 klo 18:17  
+
0
Ehkä pitäydytään yksinkertaisuudessa kerta se yksinkertaisuus ei välttämättä edes onnistu kuin hihnassa :D
Malinois narttu RP Stara s. 9.9.2014 "Tara"

Rottweiler uros Roni s. 1.2.2011 - 1.12.2014

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Sunnuntaina, 12.08.2012 klo 17:42  
+
0
Meille tänään 2. ja 3. hyväksytty tulos ALOsta ja RTK1. Pisteet tänään 89 ensimmäiseltä ja 98 toiselta radalta. Ensimmäisellä radalla annoin koiran korjata oma-aloitteisesti vinon perusasennon josta tuplaistuminen ja kymmenen pistettä miinusta, enpä tiennyt että noinkin voi käydä :nauru:
Rise to reset the world.

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Sunnuntaina, 12.08.2012 klo 19:50  
+
0
^Onnea todella hyvistä tuloksista ja luokkanoususta! :aurinko:
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

ewe

ewe
Viestimäärä: 206

VS: RALLY-TOKO - Lauantaina, 18.08.2012 klo 18:57  
+
0
Tänään Hyvinkäällä mun vauva 7kk voitti möllialoluokan täysillä pisteillä! Tuomarin kommentti "edessä loistava tulevaisuus" :jjei: Isompi mies 96 pistettä möllialosta. Sillä on jo RTK1, mutta ehkä vasta syssymmällä uskaltaudun avoon.. :nauru:

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Sunnuntaina, 19.08.2012 klo 21:30  
+
0
^Onnea todella paljon! :aurinko: Upea saavutus.
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: RALLY-TOKO - Lauantaina, 08.09.2012 klo 15:39  
+
0
Se ois surkeasta esityksestä huolimatta RTK1 plakkarissa. Pisteitä tuli kyllä 94, mutta olo radalla oli aivan kamala. Ite olin ihan koomassa ja eksyksissä koko ajan eikä koirakaan parastaan näyttänyt. Meidän rally-tokoilut jää tän vuoden osalta tähän. Ois tarkotuksena saada edes yks hyväksytty tulos toko-puolelta ennen kauden loppua eli siihen keskitytään.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

taiyo

taiyo
Viestimäärä: 442

VS: RALLY-TOKO - Lauantaina, 08.09.2012 klo 15:55  
+
0
^Onnea Miana ja Ewe hienoista saavutuksista!

Tuli muuten tuosta mieleen, että tuleeko rally-tokon tulokset näkyville koiranettiin? Ei vissiin?

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Lauantaina, 08.09.2012 klo 16:29  
+
0
^En ole ainakaan huomannut, että olisi tullut. Joku vähän pidempää harrastanut osaisi kertoa, tulevatko ne sitten joskus sinne. :hymy:

Meillä onkin sitten yllättäen kahden viikon päästä kisat. Kävin tutkailemassa rally-TOKOn kisafoorumia ja bongasin sieltä yhdet kisat Espoosta. Onneksi kaikki ALO:n liikket on melko vahvat, kun ei olla paljoa treenailtu kisamielessä... :shifty: No, mä en usko, että siitä tulee miikään katastrofi. :nauru: Kunhan nyt saisin taas vähän lisää varmuutta niihin liikkeisiin, niin kaikki on hyvin.
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: RALLY-TOKO - Lauantaina, 08.09.2012 klo 17:35  
+
0
Eivät tule, kun rallytoko ei vielä valitettavasti ole virallinen laji.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Gabriella

Gabriella
Viestimäärä: 26

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 20.09.2012 klo 14:50  
+
0
Hui, meillä ekat kisat takana (94/100), ja ollaan menossa noihin Espoon kisoihin tänä viikonloppuna! Tässä vielä kisafiilistelyjä blogin siimeksissä, jos tulee aikaa kurkkailla CLICK!

Sijoillehan ei noilla pisteillä päästy, mutta ehkä lauantaina sitten! Tärkeempää vielä, ois kyllä se hyvä fiilis. Noikin kisat kun tuli videolle, niiin näkee kyllä, ettei fiilis ole ihan katossa... Lauantaina siis kaikilla peukut pystyyn! We can do this.
http://rudolfthesuperdog.blogspot.fi/

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 20.09.2012 klo 15:05  
+
0
^Hei, mekin ollaan lauantaina kisailemassa Espoossa! :aurinko: En ole juurikaan nyt yliopiston alettua treenannut, tänään olisi tarkoitus tehdä jotain kaverin kanssa. :nauru: Kyllä se siitä! Tuolla oli niin hyvä kontakti näyttelyissä, että minulla on suuret odotukset sen kanssa nyt tuollakin. Jospa vaikka ei olisi lokkeja häiritsemässä kentän laidalla tällä kertaa. :wink:
Onnittelut myös hyvälle tulokselle, näytti omaan silmään ihan kivalta menolta. Ei ainakaan sen pahempi kuin mitä meidän meno on. :hymy:
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy
(Viestiä on muokattu torstaina, 20.09.2012 klo 15:11)

Gabriella

Gabriella
Viestimäärä: 26

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 20.09.2012 klo 16:26  
+
0
Oi kiva ! (: Mjoo, vähän vaan huvitti, kun tokalla kyltillä herra päätti, ettei todellakaan osaa istua. Yllätyin että saatiin vaan -3p siltä kyltiltä.

Toivotaan, että sujuu hommat lauantaina. Meilläkin vielä treenailtavaa edessä.. Itseasiassa, pitäisikin alkaa päällystellä noita kylttejä. Meillä siis meneillään 'tee-se-itse''-rallly-toko kyltit :D
http://rudolfthesuperdog.blogspot.fi/

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 20.09.2012 klo 16:34  
+
0
Minäkin olin yllättynyt viime kisoissa, ettei enempää pisteitä ropissut, kun ne lokit tosiaan häiritsi kontaktia vielä enemmän, ja Kira jopa hyökkäs yhtä kohti kahden kyltin välissä. :ttou:

Meillä on kyltit tuollaisilla sentti kertaa noin viisi senttiä paperiliuskoilla. :cool: Niitä on kiva kantaa mukana ja sitten lunttailla niistä, mitä voisi sillä kertaa vaikka harjoitella...
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

Gabriella

Gabriella
Viestimäärä: 26

VS: RALLY-TOKO - Lauantaina, 22.09.2012 klo 07:32  
+
0
Noni, toivotaan huimia pisteitä (: Kisaonnea jo näin etukäteen !
http://rudolfthesuperdog.blogspot.fi/

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Lauantaina, 22.09.2012 klo 18:31  
+
0
^Kiitos kisaonnen toivotuksesta, valitettavasti ei siitä huolimatta mennyt ihan putkeen..

Pisteitä tuli 71/100, ja oli kyllä niin surkea esiintyminen, ettei mitään rajaa. Koira vaan laahusti ja haisteli maata. Yleensä, kun sen saa kerran kontaktiin, niin se jatkaa siinä kohtalaisesti, niin nyt ei sitten tietenkään voinut millään pysyä kontaktissa liikkeen aikana... Muutenkin koko päivä kusi, joten tuo juuri ja juuri hyväksytty tulos harmittaa ihan kamalasti. :neutral:
Mutta mites teillä meni? Luulen, että bongasin teidät, mutta ahdistun muille juttelemisesta aika paljon, joten en sitten tullut kysymään. :nauru:
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy
(Viestiä on muokattu lauantaina, 22.09.2012 klo 18:32)

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Lauantaina, 22.09.2012 klo 20:49  
+
0
^ Tulos kuin tulos, vaikka ainahan se harmittaa jos tuntuu ettei mennyt oman tason mukaan. Meilläkin kun tuppaa noita vireongelmia olemaan. Oon itse onnistunut selättämään niitä kisoissa niin että nostatan koiran kierroksia kisapaikalla riehumalla, leikkimällä yms. ja muuten koira on autossa kevythäkissä, mistä varmasti näkee mitä muut tekevät. Meillä on ihan ehdoton että koiralla on autossa tila johon sen voi laittaa odotusajoiksi, jos norkoiltaisiin vaan hihnassa kentän laidalla tuntitolkulla niin itse tekemisestä ei kyllä tulisi mitään.

Blaa, mun piti kauheasti mennä nyt heti syksyllä avoimeen mutta koiran valeraskaus sotki suunnitelmat. Tehtiin kyllä aikamoinen break through koiran takapään käytössä ja avoimen luokan hankalat kyltit alkaa olla kohta kisakunnossa, jos mä vaikka joulukuussa sit viimeistään...
Rise to reset the world.

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Lauantaina, 22.09.2012 klo 22:38  
+
0
^Eniten ehkä harmittaa, koska mä sain nostatettua sen vireen todella hyväksi juuri ennen radalle astumista, mutta samantien, kun astuttiin nauhojen sisäpuolelle, se katosi taivaan tuuliin... Eikä meillä ollut odottamistakaan puolta tuntia enempää, kun myöhästyin. Mä en usko, että tuo olisi ollut niin kamala, jos oltaisiin oltu ulkona kentällä, mutta nyt olimme sisällä. En edes muista, kuinka pitkä aika siitä on, kun olemme viimeksi tehneet mitään sisällä. Hajut on ihan erilaiset sisällä kuin ulkona, niin se haistelu oli ihan odottaessakin todella intensiivistä. Mutta ei voi mitään. Ensi kerralla sitten paremmin.

Hyvä, että teillä mennään eteenpäin. :peukku: Toivottavasti pääsette pian kisaamaan!
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 33
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28180
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545679
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 14:15)