Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 21:13

Rally-toko

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 33

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Tiistaina, 30.10.2012 klo 23:37  
+
0
Me oltiin mölleissä nakkiluokassa sunnuntaina. Mä en ihan oikeasti ala näiden sisäkisojen kanssa. Matossa ei ollut mitään ihmeellistä Kiran mielestä. Mutta sitten me lähdimme lähtö-kyltiltä liikkeelle eikä enää ollutkaan ihanaa, että mammalla on herkkunamia kädessä ja taskussa. :pyssyt: Arvostelu oli niin löysä, että pisteiksi tuli jopa 88/100, vaikka sieltä olisi oikeasti pitänyt ropista ainakin kaksi 10 virhepisteen TVÄ:tä ja siihen lisäksi vielä miljoona PY:tä sekä pari OV:tä. Maahan se sentään meni ilman ongelmia... :roll: Ja oli siellä yksi hyvä liike: hidastus. Yllätys, yllätys, se oli radan viimeinen kyltti. Jos mä en pääse minnekään sisälle treenaamaan, niin en kyllä suostu menemään talvella yhteenkään mölliin tai kisaan.

No, onneksi tuo on vielä nuori, meillä ei ole mitään kiirettä saada kisatuloksia kasaan. Jos me jatkamme tätä vauhtia, niin kattohan tulee jo vastaan ennen kuin koira on 5! :nauru: Tai sitten ei... :shifty:
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 19.11.2012 klo 22:48  
+
0
Mä ilmosin meidät kisoihin parin viikon päähän. Sen yhden hyllyn jälkeen on ollut vähän sellainen olo kuin olisi pudonnut hevosen selästä, millään ei huvittais takaisin mennä mutta pakko se on itseään potkia että saa hommat hoidettua. Tammikuusta alkaen on niin mukavasti kisatarjontaa täälläpäin että eiköhän me se RTK2 saada, sitten kyllä lopetellaan vaikka pariksi vuodeksi rallit ja katsotaan jos joskus vielä nappais. Hyvää kisatreeniä on kyllä kieltämättä, kun purjo alkaa taas nousta jo kurkkuun :nauru:
Rise to reset the world.

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 19.11.2012 klo 23:00  
+
0
No hei, mekin haettiin SM-kisoista hylky! Oli mestariluokassa vähän eri arvosteluperiaatteet kuin voittajassa. :D Aika noloa, mutta petrataan sitten Messarin kisoihin.. Jos vaikka vähän treenaisi niitä uusia liikkeitä, tuo ei osaa vaihtaa puolta edestä eikä takaa.

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 19.11.2012 klo 23:49  
+
0
Se meidänkin hylsy oli kyllä sen verran noloa sähellystä että oon jopa miettinyt että skippaisin kevätpuolella ne kisat joissa on sama tuomari :nauru: Noh, tappiot kuuluu urheiluun...
Rise to reset the world.

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 06.12.2012 klo 14:11  
+
0
Avoimesta tänään 90 pistettä :jjei:
Rise to reset the world.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 06.12.2012 klo 14:26  
+
0
Noniin! Hyvin meni. :)
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 06.12.2012 klo 15:16  
+
0
Hyvä nauccis ja Mökö! Ois pitänyt tulla katsomaan, mutta tuli muuta menoa samalle ajalle :ff

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 06.12.2012 klo 19:12  
+
0
Onnea naukunen! :aurinko:
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 06.12.2012 klo 19:17  
+
0
Kiitti kiitti! Ny jäähään tauolle, keväällä katotaan sitten taas sitä toivottavasti vimosta avoimen koetta. Mun piti periaatteessa tuohon RTK2 tyytyä, mutta ainakin tänään oli niin helppo rata voittajassa ja kesällä on muutenkin niin kiva reenailla porukalla pihalla että saas nähdä :shifty:
Rise to reset the world.

lunahauva

lunahauva
Viestimäärä: 309

VS: RALLY-TOKO - Torstaina, 06.12.2012 klo 22:20  
+
0
Ei päästy bettyn kans ohjattuihin agitreeneihin vielä alkukeväästä niin ilmotinpa meidät sitten 10 kerran rally-tokon alkeis ja arkitottelevaisuus kurssille. Saas nähä mitä tästä tulee. mutta odotukset on ainakin tän lajin suhteen korkeella. Varmasti tulee oleen huippua! :hymy:
kääpiöpinseri Betty
dalmatiankoira Mersu

Bettyn ja Mersun matkassa

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 10.12.2012 klo 11:05  
+
0
Ilmoitinpa Helmin kymmenen kerran rally-tokon jatkokurssille. Hups. Pitää varmaan ryhtyä treenailemaan ja kertailemaan, ettei aivan nolata itseämme. Voisin vaikka ajatella hallin vuokraamista muutaman kerran. Lähtisikö joku mukaan? Joskus tammikuun alkupuolella voisi olla paikallaan. Tai kimppatreenejä jossain kentällä, jos ei tule hirveän kylmä?
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 10.12.2012 klo 15:49  
+
0
Me käytiin Messarin kisoissa, neitikoiralle 76p mestariluokasta eli eka hyväksytty tulos :aurinko: Lisäksi oltiin tuomarin suosikkeja.

On kyllä käynyt vähän luvattoman hyvä tuuri näiden mal-ratojen kanssa, kummallakaan ei ole ollut mitään vaikeita kylttejä mitä koira ei osaisi. Tai Messarissa oli nyt tuo peruuttaminen ohjaajasta poispäin, siitä tuli -10p, kun jäi liian lyhyeksi. Vaikeinta varmaan olisi se puolenvaihto edestä. Puolenvaihto takaa oli radalla ja sitä ei oltu koskaan tehty, mutta se sujui tosi kivuttomasti kun hihkaisin koiralle "seuraa" niin se kipitteli seuraamiskohdalle. Fiksu likka :D

Video kisoista
(Viestiä on muokattu maanantaina, 10.12.2012 klo 15:50)

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 10.12.2012 klo 22:35  
+
0
Tein lyhyet treenit lenkin lomassa ja onhan nuo jutut mielessä. Varmaan vaikeinta tulee olemaan agilityhallin muuttaminen rally-toko-halliksi. Siis se haukkuminen. Nyt ei haukkunut, mutta pörisi samoin kuin tosi innolla aksatessaan. Ihana. <3 Annoin leikkiä mun lapasella palkaksi. Nyt jos harvakseltaan tehtäisiin aina, kun H vaikuttaa innokkaalta, saataisiin ehkä ALO:n liikkeet ja into kasaan ennen kurssia.
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 10.12.2012 klo 22:47  
+
0
^ Missäs vaiheessa te ootta rallissa?

Meillä on porukka, joka vuokraa TamSKin hallia vakivuorolla rallitreenien merkeissä. Itse en tosin ole sitoutunut siellä joka viikonloppu olemaan, kun ajankohta on lauantai-iltapäivä, joten ostelen muiden käyttämättömiä treenikertoja, niitä kuitenkin löytyy melkein joka viikonloppu. Mua vaan tuossa hallissa mälsää että siellä on pakkasella hurjan kylmä.
Rise to reset the world.

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: RALLY-TOKO - Tiistaina, 11.12.2012 klo 08:59  
+
0
Me ollaan harrasteltu kauan, mutta satunnaisesti, joten alussa ollaan edelleen. Yksi 75 p ALO-tulos on takataskussa, sen jälkeen päätin, etten halua toista moista suorittaa ennen kuin olen treenaillut vähän enemmän, meni ihan nuuskimiseksi koko homma. Hirveä pettymys, kun yli 90 pisteellä ollaan mölleilty monet kerrat ja niissä aina virheet jostain mun erheestä. Toi mun koira vaan on semmonen, että jos sitä kiinnostaa, se on hyvä. Mutta jos keinonurmi kiinnostaa enemmän, ei hommasta tule yhtään mitään. Otettiin silloin mölli-startti perään ja yhtä reisille meni sekin, vaikka nakki oli nokan edessä jatkuvasti.

Jos teidän treenivuorolle joskus mahtuu, voitaisiin tulla kokeilemaan. Tai sitten voitaisiin tulla ihan turisteina harjoittelemaan pelkkää keskittymistä ja haukkumattomuutta, tolle hallille kun pääsee kätevästi bussilla ja se on juuri se pahamaineinen agilitytreenipaikka, jossa meidän tulevatkin treenit ovat.
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: RALLY-TOKO - Tiistaina, 11.12.2012 klo 09:05  
+
0
Nyt kun ensin kävin kitisemässä tuonne yhteistyöketjuun siitä, että koiralla menee kuppi nurin ni onkin hyvä tulla tänne kertomaan että ois tarkoitus aloitella Rally-Toko ihan ohjatusti tuon staffinistin kanssa kevään aikana. Läheisellä hallilla pyörii ryhmä niin ajattelin, että sinne ilmoittaudutaan. Kotona mulla onkin jo ALO-kyltit ja niitä ollaan käytetty aktivointi merkeissä, mutta josko nyt sitten vähän enempikin koitettaisiin. Kunhan nyt kevään kurssiaikataulut vaan ilmestyis!

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Keskiviikkona, 12.12.2012 klo 20:28  
+
0
^^ Varmasti pääsette turisteilemaan ainakin. Ensi vuoden puolella tiedän vähän noista vapaista paikoistakin, niin infoan sitten sulle lisää.
Rise to reset the world.

Josu

Josu
Viestimäärä: 64

VS: RALLY-TOKO - Lauantaina, 05.01.2013 klo 16:40  
+
0
Mä oon ilmoittautunut myös rally-toko kurssille, kun ei oo meillekkään löytynyt vielä ohjattua agilityryhmää... Innolla odotan, maaliskuussa alkaa vasta mut kotona harjoitellaan kontaktia ja seuraamista :). Ehkä tästä rally-tokosta tuleekin meijän ykköslaji, saa nähdä! Näyttelyissä käynnin lisäksi siis.
Kotona:
Sileäkarvainen collie n. Muusa (s. 10.5.2014)
Kleinspitz n. Gini (s. 8.2.2012)
Yhteisomistuksessa (asuu isosiskolla):
Kleinspitz n. Ninni (s. 14.1.2012)
Sekarotuinen n. Luna (s. 2005)

esss`

esss`
Viestimäärä: 127

VS: RALLY-TOKO - Keskiviikkona, 09.01.2013 klo 12:21  
+
0
Siis mitämitämitä? Me ollaan russeliherra Heron kanssa aloteltu rallia, mutta heti törmään seinään. Täyskäännös vasemmalle, sanotteko te nyt että koiran pitää peruuttaa vieressä sen käännöksen ajan? Häh? Onko jollakulla vinkata linkkiä mistä näkisi tuon oikeaoppisen käännöksen?
Ei meille vaan ohjaaja puhunu tuommosesta mitään. Sanoi vain että koiran on tarkotus pyöriä ja mun kävellä sen ympäri :o

Mikä nyt on oikea tapa? :o Mä tipahdin samantien...:mietiskel:
2x Jackrusselinterrieri

Muistoissa
1x saksanpaimenkoira
1x sileäkarvainen noutaja

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Keskiviikkona, 09.01.2013 klo 16:15  
+
0
^ Tässä meidän versio avoimen luokan 360 vasemmalle. Alokasluokassa riittää että kierrätte koiran kanssa loivasti ympyrän vasemmalle, eli ohjaaja saa myös liikkua kaarta.
Rise to reset the world.

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 33
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 23:30)