Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 20:07

Treeniliivit

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 5

Inna

Inna
Viestimäärä: 163

VS: TREENILIIVIT - Perjantaina, 08.06.2012 klo 18:05  
+
0
Itsellä kokemusta berran liivistä ja helsitaren liivistä sekä treenitaskusta. Berrasta hajoili nopeasti vetoketju ja alasauma ihan purkautunut, ja se hiosti niin paljon ettei kesällä voinut käyttää. Helsitaren liivi vasta muutaman kk ollut käytössä, mutta vaikuttaa kestävältä, ja kaikenlisäksi sai vielä omilla mitoilla. Treenitasku kestänyt nyt myös hyvin käyttöä jo pari vuotta. Lisäksi tuntuu että Berran liivejä on melkein kaikilla ja samanlaisia, helsitarelta saa paljon yksilöllisemmän. Jatkossa tulee vain Helsitaren liivejä tänne:peukku:

Rez

Rez
Viestimäärä: 1140

VS: TREENILIIVIT - Perjantaina, 08.06.2012 klo 20:07  
+
0
Tjaa, mulla ei kyllä Berran liivi oo hajonnut ja aika aktiivisessa käytössä on kuitenkin ollut kolmisen vuotta. Pitäisköhän koputtaa puuta.. :D On juurikin tuo malli mistä kuvia edellisen sivun lopussa. Oon tykännyt tosi paljon, mutten ehkä kesällä agia se päällä juoksis. Lisäks löytyy v-liivi Helsitarelta, se on pidemmän mallinen ku Berra mut ihan ok kans. Helsitarelta on myös namitasku, se on kätevä lähinnä jos on ihan tosi tosi kuuma. En tykkää juosta sen kanssa, inhottaa ku pepun päällä hakkaa joku lätty. Taskutkin on inan ahtaat, ois pitäny ehkä ottaa isompi koko.. Peten koiratarvikkeen liiviä oon käyttänyt agilityssa, se on oikeestaan niin hengittävä ku treeniliivi voi olla.
Kukaan ei ole hyödytön - aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: TREENILIIVIT - Perjantaina, 08.06.2012 klo 21:07  
+
0
Mullahan toi Berran on ollut nyt ihan pari kuukautta vasta ja ehjä on. Tosi tilavat noi taskut mun mielestä ja siitä plussaa, lisäks tosi paljon eri taskuja, nameille, kakkapuseeille, kännykälle, avaimille etc löytyy ihan sairaasti :) Mukavan tilava ja kaikki lelut saa kätsysti mukaan.

Pitää nyt kattoo miten toi kestää sitten käytössä enemmänkin, parin kk:n aikana vaikee sanoo vielä.
skcu Pongo

kottarainen

kottarainen
Viestimäärä: 154

VS: TREENILIIVIT - Tiistaina, 12.06.2012 klo 11:44  
+
0
Berran liivin hommasin 2010 agilityn mm-kisoista. Olen todella pienikokoinen pygmi, mutta liivi istuu todella hyvin eikä ole tiellä tai paina. Myöskään jätesäkkimäistä fiilistä ei tule ja tavaraakin mahtuu. Suosittelen omasta puolestani - on kestyänyt todella hyvin rämpimiset.
You don't love me, you just love my doggy style. - Snoop Dogg

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: TREENILIIVIT - Tiistaina, 12.06.2012 klo 15:10  
+
0
Mullahan(157cm) toi koko tossa Berran liivissä tais olla 2XS jos oikein muistan ja mahtuu nahkatakin päälle ja en tiedä mahtuisiko toppatakinkin päälle.. mulla se on siis aika iso, väljä kuitenkin mutta ei liian pitkä! Ite kyllä tykkään, koska ihan sama vaikka näyttäisinkin vähän säkiltä kun koiran kanssa ollaan treenaamassa :D
skcu Pongo

kottarainen

kottarainen
Viestimäärä: 154

VS: TREENILIIVIT - Tiistaina, 12.06.2012 klo 15:17  
+
0
^ Juuri näin, hyvin sanottu - mikään naftihan se ei siis ole. Olen itse sinua pari senttiä pidempi.
You don't love me, you just love my doggy style. - Snoop Dogg

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: TREENILIIVIT - Tiistaina, 12.06.2012 klo 15:22  
+
0
Mä sain mun berran liivin eilen. Koko XS ja kesäkäytössä paidan päällä istuu hyvin, mutta olis saanut olla kokoa isompi, ni mahtuis takin päällekkin.
Mut eipä tota vaihtaakkaan voi, kun on Sumun nimi brodeerattu rintaan.
Täytynee talveksi katsoa jos jostain löytäis halvemmalla sit ton saman liivin. Taskut ja muut härpäkkeet vaikuttaa tosi kätsyiltä ja materiaaliltaan on mukavan pehmosta.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: TREENILIIVIT - Sunnuntaina, 17.06.2012 klo 23:18  
+
0
Mulla on Berran Pro Light-liivi ja Helsitarin treenitasku. Molemmat ovat kestäneet hyvin käyttöä (ostin viime vuonna). Mulla taitaa olla XXS-koko tuossa liivissä ja sen alle saan sullottua takin, jopa toppatakinkin. Kätevä kun voi kiristää ja löysätä vyötärön kohdalta tarvittessa, jolloin istuvuus on aina toimiva. Ja taskuja kyllä löytyy joka lähtöön ja tarkoitukseen!

Treenitasku taas on ehkä hieman liian nafti, mutta kun kesällä käyttää niin ei haittaa, kun vaatetusta ei ole paksua kerrosta.
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: TREENILIIVIT - Maanantaina, 18.06.2012 klo 15:44  
+
0
Onko nuo treeniliivikoot yleensä kauhean väljiä? Kun kaikissa on pienin koko jotain rinnana ja helman ympärykseltä 100 cm ja mulla on molemmat n. 80 cm. Petenkoiratarvikkeesta ois tulossa jos ei yleensä kauheen väljiä ole (siis niin, että ilmoitettua mittaa vielä hieman suurempi). Tuo 100 ei loppujenlopuksi kauhean iso ole, mutta sitä isompi alkaa jo olla. Kun taas miettii, niin talvella tuo mahtuis ainakin takin päälle, kun on noin reilu.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Tiitus

Tiitus
Viestimäärä: 720

VS: TREENILIIVIT - Sunnuntaina, 15.07.2012 klo 17:15  
+
0
Onko tuossa petenkoiratarvikkeen liivissä selässä sitä taskua mihin saisi nopeasti hihnan/patukat? Tarvisin jonkun suht halvan väliaikaisen liivin, kun vanhasta hajosi taskut.
Virallinen kuulokoira
bostoninterrieri Domi 23.06.2011
Blogi


aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: TREENILIIVIT - Sunnuntaina, 15.07.2012 klo 18:12  
+
0
^On.

Muoks. Jos siis meinasit sitä siellä selän puolella, helmassa olevaa taskua, niin on. :nauru:
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 15.07.2012 klo 18:13)

Tiitus

Tiitus
Viestimäärä: 720

VS: TREENILIIVIT - Sunnuntaina, 15.07.2012 klo 22:01  
+
0
Juuri semmoinen helman kohdalla oleva avonainen tasku. :) Kiitoksia tiedosta.
Virallinen kuulokoira
bostoninterrieri Domi 23.06.2011
Blogi


belgilö

belgilö
Viestimäärä: 494

VS: TREENILIIVIT - Sunnuntaina, 15.07.2012 klo 22:10  
+
0
Mulla on sekä Berran että Petenkoiratarvikkeen liivit. Berran liivi on kokoa 2XS ja Peten liivi on kokoa XXS. Tuo Peten liivi on hieman isompi ja se onkin talvikäytössä.
Berran liivistä maksoin muistaakseni 55 e (ostin sen kisapaikalta,jossa oli Berran myynti;ei tullu lähetyskuluja) ja Peten liivi tais maksaa 28 e eikä siihenkään tullut lähetyskuluja.
Berran liivin helman nyöri on tehty vähän kehnosti kun nyörikuja on ommeltu verkkomaiseen vuoriin. Mulla se vuori meni puhki n vuodessa. Ompelin siihen päälle kanttinauhan uudeksi nyörikujaksi. Peten liivin nyörikuja on ommeltu kankaaseen niin kestää paremmin. (Ymmärtääköhän tuosta sepustuksesta kukaan,mitä tarkoitan?).:roll:

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: TREENILIIVIT - Torstaina, 26.07.2012 klo 15:36  
+
0
Oon tykänny tuosta peten liivistä nyt tän kuukauden käytön jälkeen. Tavarat ovat löytäneet omat taskunsa ja onpa vielä 2 taskua tyhjillään! Ja tuo logokaan ei enää häiritse, kun ompelin päälle kankaan ja lappalaiskoirat ry:n logon sekä nimet. Ja tilava on, ois ehkä saanu olla jopa kokoa isompi ajatellen talvikäyttöä, mutta toistaiseksi talvi on ollut treenien osalta hiljaiselon aikaa enkä silloin tod näk tarvitse treeniliiviä niin usein. Ainoa miinuspuoli on, että nuo D-lenkit sais mun mielestä olla vasemmalla puolella.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Liinuska

Liinuska
Viestimäärä: 1312

VS: TREENILIIVIT - Torstaina, 26.07.2012 klo 20:55  
+
0
Mä haluaisin kans. Käytän nyt vyölaukkua joka on vielä varmaan vuosiluvulta 92 :viheltel: Aika epäkäteväkin kun vetokeju aukeaa just värään suuntaan niin sit pitää koko värkki olla levällään ja eväät lentelee pitkin poikin jos tulee taistelutilanne..

En vaan millään raaskis maksaa 70-100e jostain liivistä ja käytettynä ei tunnu löytyvän :ylpea:
Malinois narttu RP Stara s. 9.9.2014 "Tara"

Rottweiler uros Roni s. 1.2.2011 - 1.12.2014

orcidea

orcidea
Viestimäärä: 110

VS: TREENILIIVIT - Torstaina, 26.07.2012 klo 21:21  
+
0
Mulla on myös berran liivi. Kätevähän toi on. Mä oon sellanen, etten pääse ovesta ulos ilman koko omaisuutta ja näin kesäisin on ikävä heittää taskullista paitaa vielä päälle, kun tulee vähän kuuma. Mä ostin liivin näyttelystä, jossa oli berran koju. En oo varma, mitä se maksoi (ostin muutakin 'sälää'), mutta jotain 50 ja 60e:n väliltä se oli. Kokona on 2XS ja värinä kokomusta. Sitä en tiiä, meneekö talvitakin päälle, mutta toisaalta sillon on taskuja automaattisesti enemmän käytössä muutenkin.

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: TREENILIIVIT - Torstaina, 26.07.2012 klo 21:27  
+
0
Liinuska, noita Peten liivejä on saanut pitkän aikaa noin 30€lla. Käy kattoon oisko vielä alessa.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

Liinuska

Liinuska
Viestimäärä: 1312

VS: TREENILIIVIT - Torstaina, 26.07.2012 klo 21:30  
+
0
Just huomasin että halvalla ois.. Ja tietenkin nyt kun ei oikein ylimäärästä ole :D Ärrr!
Malinois narttu RP Stara s. 9.9.2014 "Tara"

Rottweiler uros Roni s. 1.2.2011 - 1.12.2014

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: TREENILIIVIT - Torstaina, 26.07.2012 klo 21:48  
+
0
Ne on ollut jo kauan alessa, jospa ois vähän pysyvämmän laatuinen ale kyseessä.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

Liinuska

Liinuska
Viestimäärä: 1312

VS: TREENILIIVIT - Torstaina, 26.07.2012 klo 21:49  
+
0
TOivotaan. Haluan tuosta hirvittävästä vyötärölaukkuhässäkästä eroon.. Luultavasti koiraakin hävettää.
Malinois narttu RP Stara s. 9.9.2014 "Tara"

Rottweiler uros Roni s. 1.2.2011 - 1.12.2014

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 5
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 00:45)