Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 20:07

Treeniliivit

Siirry sivulle: 1 2 3 4 5

Eelea

Eelea
Viestimäärä: 274

VS: TREENILIIVIT - Torstaina, 26.07.2012 klo 22:14  
+
0
Helsitarin kesäliivi kyllä houkuttelisi... Talvella riittää takissakin taskuja mutta sisätreeneihin ja lämpimimmille ilmoille tuo olisi loistava - eipä tarvitsisi kaivella leluja laukusta ja nameja laukusta roikkuvasta namitaskusta.. Kenelläkään kyseisestä liivistä kokemuksia? Ja apua, en kyllä tuollaisesta määrästä värejä osaisi millään valita :D
Sheltti Teppo, s.12/11,
pilven reunalla rakas fauve Fredi (2006-2011)

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: TREENILIIVIT - Tiistaina, 31.07.2012 klo 20:08  
+
0
Peten liivi näyttäis olevan ainakin toistaseks alessa.

^Mä valitsisin mustan tai tummanruskean alaosan ja pinkin, fuksian tai lilan yläosan.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

soonja

soonja
Viestimäärä: 50

VS: TREENILIIVIT - Sunnuntaina, 07.10.2012 klo 10:36  
+
0
Onko tää liivi kuinka käytännöllinen? Tippuuko tavarat taskuista yms? Ja onko selässä tilaa logopainatukselle? Aattelin ostaa ton, jos on hyvä :)
kuvasivusto

Englanninbulldoggi Lyyti s. 9.7.2011
Bokseri Tigra s. 26.6.2012
Siperianhusky Kurko s. 1.12.2015

popinoita

popinoita
Viestimäärä: 57

VS: TREENILIIVIT - Keskiviikkona, 24.10.2012 klo 16:09  
+
0
Itellä on toi Hurtan TOKO liivi, joka tuli vahingossa kun tilasin netistä petenliivin. Toi tulikin tilalle. Peten liivin ostin halvan hinnan takia, sillä tarkoituksena oisi tilata HelsiTar:n V-koulutusliivi. Ja vielä siihen vaikuttaa sekin että rotuyhdistys saa -10% ja sitten siihen saa logon. Ite en tosta hirveesti Hurtan tykkää, ehkä paljon aktiivisemmalle toi ois hyvä. Koko on just sellanen toppatakki koko, joten toi toinen liivi tulis sitten enemmänkin sellasiin kesä käyttöön.

SOONJA: minulla ei ole tavarat tippuneet, toki ei niitä vielä ookkaan paljoa ollut. Ja kyllä on tilaa logopainatukselle, ainakin miun mielestä.
Kultainennoutaja Popi -05 ja lagotto Luca -12 <3
Blogiimme pääsee tästä.

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: TREENILIIVIT - Perjantaina, 26.10.2012 klo 10:31  
+
0
Itellä ei Hurtan tokoliiveistä ole kokemusta, mutta juorujen perusteella tuntuu Hurtalla olevan pienet koot. Ja ei niin aktiivisella ei välttämättä ole tarve niin suurille ominaisuuksille, ja on kyllä pakko myöntää, että omaan silmään nuo taskut näyttää sellaisilta, että on vaikea saada palkkaa ulos. Tosin se on tottumuksesta kiinni, ja mähän oon nyt oppinut tuohon peten liiviin.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

belgilö

belgilö
Viestimäärä: 494

VS: TREENILIIVIT - Perjantaina, 26.10.2012 klo 11:20  
+
0
Täälläkin olis taas tarvetta treeniliiveille kun nuo berran liivit on nyt sökönä. Uros oli kiskonu ne naulakosta ja syöny reiän taskun kohdalle.:ttou:
Mutta onneks on vielä nuo Peten liivit olemassa talvikäyttöön niin ei ihan heti tarvii olla hankkimassa "kesäliivejä"

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: TREENILIIVIT - Sunnuntaina, 28.10.2012 klo 19:37  
+
0
Määpä ostin tänään uuden Berra Pro Light -treeniliivin. Mä en vaan voinut vastustaa sitä kokonaan pinkkiä liiviä, josta myyjä lupasi vielä 15 euron alennuksen, kun vähän räpsyttelin silmiäni. Oikeasti se ei varmaan vaan jaksanut alkaa kaivamaan sitä mun haluamaa kokoa pahvilaatikoistaan, joten myi näytekappaleen sopuhintaan. :nauru:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Emmuska

Emmuska
Viestimäärä: 328

VS: TREENILIIVIT - Torstaina, 17.01.2013 klo 17:27  
+
0
Meikältä löytyy vain tuo hurtan pinkkiheijastin treeniliivi, tosi mukava päällä! Saas nähdä millainen on kesällä, himoittais kyllä tommonen berran pinkkiliivi mutta ei... :D
RTK2 TK1 BH Fatikon Hera <3
Emma <3
http://ekanoma.blogspot.fi/

Salluska96

Salluska96
Viestimäärä: 21

VS: TREENILIIVIT - Torstaina, 17.01.2013 klo 19:23  
+
0
Helsitar treenitasku on mulla ja ai että oon tyytyväinen! Juostessaki toimii ja kaikenlisäks on paljon tilaa! Namit/lelut saa helposti ja niin koiran palkkaaminen onnistuu nopeesti! :) Sitä paitsi ku on tollanen "tasku" vaan niin toimii kuumana kesäpäivänäki, ettei mitään takkia tarvii laittaa :)
Salluska

&

x-rotu Elmeri (RIP 13.1.2013)
x-rotu Ramada
x-rotu Nokko
Garafíanpaimenkoira Pina

http://nokkonoutaja.blogspot.fi/

Piipsu

Piipsu
Viestimäärä: 455

VS: TREENILIIVIT - Sunnuntaina, 17.03.2013 klo 20:23  
+
0
Hurtta
Onko jollain ollut linkin mukaista liiviä käytössä, millainen ollut? Mites tuo mitotus? Onko pitänyt paikkaansa?
Tää tahtoo tommosseen! :nauru:
http://piajakarvakorvat.blogspot.fi/
PitaPata Dog tickers
Welsh Corgi Pembroke Sunoasis's Dance In June Time "Luca" s. 5.8.2012

PitaPata Dog tickers
Japaninpystykorva Donorei Pommi Viritetty "Pyry" s. 19.6.2013

petuunia

petuunia
Viestimäärä: 747

VS: TREENILIIVIT - Sunnuntaina, 17.03.2013 klo 20:39  
+
0
^mulla on kyseinen liivi, lähinnä aksakentällä.
Toimiva, nakit pysyy taskuissa juostessakin, lelu on helppo vetää selkätaskusta nopeesti esiin..
Koko on mun mielestä iso. Kun tilasin m koon, mikä normaalisti on paidoissa niin liivi on väljä, mahtuu tosiaan toppatakkikin alle.
Ainakin agilityssä tuo olis saanut olla pienempi, kun koskaan ei tuu harjoitettua toppatakissa.
Muuten oon ollu tosi tyytyväinen.

körppis

körppis
Viestimäärä: 149

VS: TREENILIIVIT - Keskiviikkona, 20.03.2013 klo 15:48  
+
0
Tilasin Hurtta Lifeguard -liivin Mustista ja Mirristä alennettuun hintaan. Huomenna tulee varmaan ilmoitus, että paketti on noudettavissa, tulen sitten raportoimaan minkälaiselta vaikuttaa ;)
Sk collieuros Kake, s. 07/2012

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: TREENILIIVIT - Torstaina, 21.03.2013 klo 10:34  
+
0
^Tuon kanssa ainakin näkyy. On upean värinen!
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

körppis

körppis
Viestimäärä: 149

VS: TREENILIIVIT - Sunnuntaina, 24.03.2013 klo 15:05  
+
0

körppis kirjoitti:

Tilasin Hurtta Lifeguard -liivin Mustista ja Mirristä alennettuun hintaan. Huomenna tulee varmaan ilmoitus, että paketti on noudettavissa, tulen sitten raportoimaan minkälaiselta vaikuttaa ;)



Tänään tuli testattua liiviä. Itse olen 165cm/53kg, joten liivi kooltaan XS on juuri sopiva! Taskuja on kolme + selässä oleva kengurupussi ja taskut (ainakin alimmaiset) ovat isot! :)
Sk collieuros Kake, s. 07/2012

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: TREENILIIVIT - Maanantaina, 25.03.2013 klo 10:35  
+
0
^Kyllä minuakin haluttaisi tilata, mutten kuitenkaan taida, kun tuo edellinen on vielä ihan sopiva ja ehjä. Kateellinen
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: TREENILIIVIT - Maanantaina, 25.03.2013 klo 19:55  
+
0
Hankinpa minäkin itselleni koulutusliivin sen kunniaksi että minulla nyt on kerran virallinen (tuleva) harrastuskoira. L-koon Berra on kyllä aika hirmuisen iso minulle joten kesällä kun treenataan ohuemmissa vaatteissa, se on sitten kuin teltassa treenaisi. Ei parane hirveästi laihtua tästä sitten. :nauru:

Saako noihin jossain teetettyä jotain brodeerauksia? Voinko kävellä liivin kanssa liikkeeseen ja pyytää kuvan selkään?
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

Zohjo

Zohjo
Viestimäärä: 65

VS: TREENILIIVIT - Lauantaina, 27.04.2013 klo 08:35  
+
0
Minulta löytyy Helsitaren kustomoitu treeniliivi. Valitsin itse kankaat (ohut vuori, vedenpitävä päällikangas) sekä värit ja kilpailunumerolle tasku liivin selkäosaan.
Halusin tukea suomalaista ja maksaa heille kättensä jäljestä, onneksi tein niin! Olen ollut tyytyväinen kaikin puolin, 70 euroa ei ollut kuitenkaan paha hinta.
Kuva liivistä. Ei mikään edustavin kuva, mutta paras mitä tähän hätään löysin. Näyttää hieman isolle, mutta on kokoa XXS.. kyllä sinne talvitakki mahtuu alle.

RedFox

RedFox
Viestimäärä: 165

VS: TREENILIIVIT - Lauantaina, 25.05.2013 klo 00:05  
+
0
Onko kukaan nähnyt jonkun muun valmistajan treenitarvikevyötä, kuin sen Helsittaren mallin?
"If you have everything under control, you're not going fast enough"

Ruusunen89

Ruusunen89
Viestimäärä: 506

VS: TREENILIIVIT - Lauantaina, 25.05.2013 klo 10:59  
+
0
^Valto-tuotteella on ainakin tarvikevöitä.
Labradorinnoutaja Kupla (s. 15.12.2011)
----------------------------------------------------------------------------
RiemuKuplan tassuttelua

henh

henh
Viestimäärä: 1158

VS: TREENILIIVIT - Lauantaina, 25.05.2013 klo 20:36  
+
0
^^ Berralla myös!
Dalmatiankoira Jali -11
Muistoissa seropi Piki

blogi

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 5
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 23:30)