Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:15

Epäasiallista pulinaa K-18 aiheista! (Alkoholi yms.)

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:15  
+
0
Junnupalstan oma ohjeistus

Tiivistelmä:
-Tähän ketjuun saavat osallistua myös alle 18-vuotiaat.
-Kiroilu ei ole täälläkään sallittua

HUOM: Miitteihin, joissa on tarkoitus juoda alkoholia, ei alaikäiset saa osallistua!

Junnujen oman ohjeistuksen rajoissa täällä saa höpötellä alkoholi-, tupakka-, ja seksiasioista. Pilvenpoltto- ja muut huumeasiat eivät kuitenkaan ole sallittuja, koska ne ovat Suomen lain vastaisia. Lainvastaiseen toimintaan ei tässä keskustelussa myöskään saa yllyttää!

Tämä on paikka, jonne voit kirjoittaa kamalasta krapulastasi, tulla kirjoittamaan kännissä, fiilistellä hyvää olutta, kirota (ilman kirosanoja :enkeli:) nikotiinioireita jne.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:57)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:17  
+
0
Meikä voisi aloittaa tämän päivän korkkaamalla yhden oluen rentoutumismielessä. Sen jälkeen on helpompi kiinnostua biologian ihmeellisestä maailmasta eli pääsykokeista. :cool:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:21  
+
0
best. topic. evar

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:24  
+
0
Haluuks Mandi yhden olvin? Meikä vois heittää.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:25  
+
0
et uskokaan mitä tekisin yhdestä olvista tällä hetkellä! :D

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:30  
+
0
Oon ihan järjettömän ylpee ittestäni! Join ihan oikeesti eilen vaan viis ! En ottanut keltään ees ylimääräsii huikkii tai mitään shottitarjouksii. Huhuh.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:32  
+
0
tosin oon ihan raitistunu täällä, just meni 5 viikkoa selvinpäin tosta noin vaan. vaan vihreää teetä juon senkin edestä

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:36  
+
0
Mandi, vähänkö sun täytyy ilmoittaa ennen kuin tulet Suomeen, niin tulen HETI silloin hengailemaan Helsinkiin. Sipulu majoittaa meidät ja sitten vaan hengaillaan pari päivää jossain auringossa nurmikolla, kuunnellaan ghettoblasterista musiikkia ja juodaan olutta! Ja patiolla! :jjei:

Tokya: Olen ylpeä susta! Tosin susta ei edes huomaa, jos olet kamalassa tuiskeessa. Ainakaan minä en huomannut, vaikka vedit niitä susidrinkkejä (vai mitä ne oli :DDD) hirveän läjän.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:40  
+
0
oikeesti? todellakin! :D mitä oon kuullu juttuu noista teidänkin reissuista ni ois kyllä aivan mahtavaa

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:40  
+
0
^^ ;DD Voidaan ottaa kesällä uusinta. Tuun teijän kaa puistoon hengailee ni voin kertoa et rupeet jo huomaa ku joudun kävelemäänkin.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:41  
+
0
Breezerit on ehkä vähän teinii mut oon niin rakastunu <3 yleensä oon vetäny vaa sitä vihreetä (lime?) mut eilen maistoin mm. punasta (joku water melon?) <3 tulee ihana kesänen fiilis!:love:
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:44  
+
0
^Niinno, meidän liikkumiset kyllä rajoittui aika tehokkaasti pöytä-baaritiski-vessa -akselille. :D Ja vessassa sitten vähän urheiltiin vessaharjojen kanssa.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:45  
+
0
Mä tykkään ihan sikana niistä Koskenkorva long drinkeistä. :love: Pitäisi päästä vaan laivalle niin ostaisin niitä kamalan läjän.

OISKO MITÄÄN KOIRATYTTÖJEN LAIVAMIITTI??!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:46  
+
0
Mut pitää kanssa ottaa mukaan! :paapatus: Kesällä pitäs jopa olla rahaa reissata kun on töitä
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:47  
+
0
MÄ LÄHEN LAIVALLE

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:47  
+
0
En mä uskalla, jos Stu on mukana. (Kirjoitin ensin vahingossa että mukava :nauru:) No ei, Stu toki mukaan. Sellaista rentoilumeininkiä jossain nurtsilla kunnon porukalla. Vähänkö olis jees!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:47  
+
0
Huom, Kada, ISOJEN koiratyttöjen laivamiitti. :lallati:
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:50  
+
0
Ai niin! Isojen tyttöjen yö!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:53  
+
0
mäkin oon laivareissus mukana jos työt ja rahat vaa antaa periks !
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:55  
+
0
Eikun ihan tosissaan, täällä baari-/laiva-/mitävaanryyppäysmiittejä saa suunnitella vain täysikäiset. Alaikäiset eivät myöskään saa osallistua täällä suunniteltuihin miitteihin. Omat, ei-kc-miitit ovat asia erikseen, mutta koska täällä toimimme Suomen lain tarjoamissa puitteissa, alaikäiset eivät saa osallistua täällä järjestettyihin viinamiitteihin, vaikka ne kovasti olisivatkin kc:n epävirallisia miittejä. :neutral:

Mutta onhan meillä kaikilla meset ja satutedän rakkaat-secret group....
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28159
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6320
Viestejä yhteensä545646
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään9
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265818
(Tilastot päivitetty viimeksi 16.04.2024 klo 16:30)