JUNNUPALSTA - Maanantaina, 26.04.2010 klo 00:43
Ihkutirallaa
Kennedy

Viestimäärä: 1808
Hakataru

Viestimäärä: 10899
Kallistun siihen et Vin diesel on aika kuumis. Noi sen kädet on ihan pure love ja se on tollanen miehen kokonen uh. Ja lisäks se näyttää sellaselt määrätietoselta eikä miltään onnetomalta tossukalta!

Ja järkytyin tosi paljon kun oon pitänyt yhden paikan pokeja tosi kuolattavina mut sit näin ne siviilissä ilman sitä asua niin....... eeehhhhh ei kiitos. Ja ajatuski jostain tyypistä jossain sotilas asussa, mmmmhhhhhh! Oon joskus aikasemminki ihkutellu uniformumiehiä tänne mutku oikeesti NE ON

Ja järkytyin tosi paljon kun oon pitänyt yhden paikan pokeja tosi kuolattavina mut sit näin ne siviilissä ilman sitä asua niin....... eeehhhhh ei kiitos. Ja ajatuski jostain tyypistä jossain sotilas asussa, mmmmhhhhhh! Oon joskus aikasemminki ihkutellu uniformumiehiä tänne mutku oikeesti NE ON

never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 23.05.2010 klo 01:03)
Kennedy

Sipulu

Viestimäärä: 16096
^ Varastit mun miehen, senkin ryökäle! Ei mut, Cusack on ollut ihan ehdoton lempinäyttelijä mulla varmaan jo jonkun 4-5 vuotta. Sen ohi ei vaan mene kukaan. Se on niin... 
Puolet tuotannosta löytyy DVD-hyllystä, loppuja koitan metsästellä sitä mukaa kun on rahaa. Varsinkin vanhemmat alkaa olla aika vaikeita löytää, vanhin mitä mulla on taitaa olla vuodelta -84.

Puolet tuotannosta löytyy DVD-hyllystä, loppuja koitan metsästellä sitä mukaa kun on rahaa. Varsinkin vanhemmat alkaa olla aika vaikeita löytää, vanhin mitä mulla on taitaa olla vuodelta -84.
Varjo 12/2010 ♥
Kennedy

Sipulu

2012. Mä en ole ehtinyt vielä katsoa sitä *paljastus*
Oon viime aikoina tykännyt enemmän noista sen vanhemmista leffoista ja ennen kaikkea mun kaikkien aikojen lempparileffastani eli High Fidelitystä
Mä voisinkin huomenna taas katsoa sen. Onhan viime kerrasta jo melkein kaksi viikkoa. Ennen tuli katsottua se pari kertaa päivään :D:D:D Siinä vaan on kaikki mitä hyvältä leffalta voi edes toivoa. Ja mikä parasta; useat katselukerrat ei kuluta sitä yhtään. Se on aina yhtä hyvä, ihana ja paras. Niin ja onhan siinä Bruce 
Bongasin muuten sieltä levykaupan seinältä Hanoi Rocksin ekan albumin LP-version. Go, Suomi!
Oon viime aikoina tykännyt enemmän noista sen vanhemmista leffoista ja ennen kaikkea mun kaikkien aikojen lempparileffastani eli High Fidelitystä

Bongasin muuten sieltä levykaupan seinältä Hanoi Rocksin ekan albumin LP-version. Go, Suomi!
Varjo 12/2010 ♥
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 23.05.2010 klo 01:27)
Kennedy

Hakataru

Viestimäärä: 10899

Ihkutetaan nyt väliin taas jotain naistakin. Beyonce on kaunis ja se vaikuttaa sellaselta symppis hyvältä tyypiltä :-D
Ja ok laitetaan viel yks fox. Näyttäiskin toltaaaa.

never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu maanantaina, 24.05.2010 klo 15:33)
Arcturus

Viestimäärä: 1864
Deanna

Viestimäärä: 2261
Trix

Viestimäärä: 1018
Räyhähenki

Viestimäärä: 1116
tehtailija

Viestimäärä: 5993
matthew bellamy

dean (jensen ackles)

sam (jared padalecki)

eminem

mun tänhetkinen taustakuva, castiel (misha collins)

alex kapranos

travie mccoy. rikkaruohoo se haluu hyshys

johnny depp

heath ledger

edward norton

joseph gordon-lewitt

andrew garfield

ben whishaw

robert downey jr.

christian bale

dean (jensen ackles)

sam (jared padalecki)

eminem

mun tänhetkinen taustakuva, castiel (misha collins)

alex kapranos

travie mccoy. rikkaruohoo se haluu hyshys

johnny depp

heath ledger

edward norton

joseph gordon-lewitt

andrew garfield

ben whishaw

robert downey jr.

christian bale

this parrot is no more!
Sipulu

Rosiee

Viestimäärä: 1014
Stu
moderaattori

Viestimäärä: 2198
Ei hirveesti kuvalainauksia, jookos? :)
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."
- Mahatma Gandhi
Wandering & Wondering Down Under
- Mahatma Gandhi
Cendre

Viestimäärä: 532
Sipulu

Stu
moderaattori

Viestimäärä: 2198
^se nyt vaan pisti silmään kun ne kuvat oli siinä viestissä just ennen sun viestiä jolloin niihin voi helposti viitata muullakin tavalla.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
KESKUSTELUN TILASTOJA: | Kpl: |
Rekisteröityneitä käyttäjiä | 28951 |
Moderaattoreita | 16 |
Viestiketjuja yhteensä | 7363 |
Viestejä yhteensä | 548690 |
Uudet käyttäjät tänään | 1 |
Viestiketjuja aloitettu tänään | 1 |
Viestejä kirjoitettu tänään | 1 |