JUNNUPALSTA - Maanantaina, 26.04.2010 klo 00:43
Ihkutirallaa
Kild

Viestimäärä: 349
jacknasty

Viestimäärä: 396
tuleaari

Viestimäärä: 4478
runopoika

Viestimäärä: 1126
tuleaari

nipanapa

Viestimäärä: 1859
joska !!! ei jumalauta oikeesti kaikki ne keikat joilla on asaa menty katsomaan on päättynyt siihen et oon tuijottanut ihan lumoutuneena vaan joskaa koska siis se sen karisma ja hymy ja tanssi ja kaikki... voi huhhuh.tuleaari kirjoitti:

jake gyllenhaal on kyl myös mun ikilemppari vaikka se onki vähä kärsinyt kaikkien teini-ihkutusten takia... mut kyl vetoo kun on komea ja buddhalaistunut ja tietoinen ja poliitisesti aktiivinen. ja "ihan ok" näyttelijä. donnie darko laidadadai

clint eastwood on kans aikalailla paras. hyvät, pahat ja rumat on ensinnäkin maailmankaikkeuden parhaimpia leffoja ja muutenki eastwoodin elokuvaura on vaan ihan tsaikedeelisen kovaa kamaa. plus eläinaktivisti hei !!! ei voi olla tykkäämättä.
Rosiee

Viestimäärä: 1014
tehtailija

Viestimäärä: 5993
Sipulu

Viestimäärä: 16096
Rosiee

Viestimäärä: 1014
Kennedy

Viestimäärä: 1808
Yay, random animeihkutus sallittu! 

Wolf's Rain, oikeasti maailman paras, kaunein ja surullisin anime ikinä! Ne hahmot ja musiikki ja juoni... *___* <3 Oli niin liikkis, että pillitin ties kuinka monen jakson ajan. Ne kaikki sudet, etenkin Toboe, voi aws!

Samurait, yayy! Aina yhtä hieno asia. :--) Mulla on selkeesti joku fiksaatio kaikkiin taistelujuttuihin.

Dug. ;;____;; <3 "I was hiding under your porch because I love you" ja "I will stop the dogs! STOP YOU DOGS!" on niiiiin sympaattisia elokuvakohtauksia että huhhuh!

Wolf's Rain, oikeasti maailman paras, kaunein ja surullisin anime ikinä! Ne hahmot ja musiikki ja juoni... *___* <3 Oli niin liikkis, että pillitin ties kuinka monen jakson ajan. Ne kaikki sudet, etenkin Toboe, voi aws!

Samurait, yayy! Aina yhtä hieno asia. :--) Mulla on selkeesti joku fiksaatio kaikkiin taistelujuttuihin.

Dug. ;;____;; <3 "I was hiding under your porch because I love you" ja "I will stop the dogs! STOP YOU DOGS!" on niiiiin sympaattisia elokuvakohtauksia että huhhuh!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?
Trix

Viestimäärä: 1018
tuleaari

Räyhähenki

Viestimäärä: 1116
Kennedy

Viestimäärä: 1808

Tiiättekö, joitakin kuvia kattoessa tulee vaan ihan hirmu hyvä mieli, ja tämä on mulle yksi niistä! n_________n Halusin näin yöllä randomisti ihkuttaa hyvää hahmoa ja omaa pirteää mielentilaa. *hiipii pois*
And this devilishly handsome sponge is your waiter?
Sipulu

Räyhähenki

Viestimäärä: 1116
^mä ihailen julisteitani kans usein yöllä. jos julisteessa on joku tyyppi, joka tuijottaa ja tekee sillain iloseks, tuijotan takasin, ja alan jutteleen :D se on tosi kivaa, jos on öisin tylsää, ihan vinkkinä vaan!
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."
Christopher Paolini ~ Eragon
ex. Sippuland
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."
Christopher Paolini ~ Eragon
ex. Sippuland
Sipulu

Sipulu

tehtailija

Viestimäärä: 5993
pulu muistutti:

(siin o tupakki kans mut oli seki aika hawt)

http://www.shareyourwallpaper.com/upload/wallpaper/celebrities-male/snoop-dogg/snoop-dogg_544729d2.jpg

ne on mattin kaa kaksosii selkeesti

http://starrstatus.files.wordpress.com/2010/03/snoop_dogg.jpg
tuitui

(siin o tupakki kans mut oli seki aika hawt)

http://www.shareyourwallpaper.com/upload/wallpaper/celebrities-male/snoop-dogg/snoop-dogg_544729d2.jpg

ne on mattin kaa kaksosii selkeesti

http://starrstatus.files.wordpress.com/2010/03/snoop_dogg.jpg
tuitui
this parrot is no more!
KESKUSTELUN TILASTOJA: | Kpl: |
Rekisteröityneitä käyttäjiä | 28951 |
Moderaattoreita | 16 |
Viestiketjuja yhteensä | 7365 |
Viestejä yhteensä | 548693 |
Uudet käyttäjät tänään | 1 |
Viestiketjuja aloitettu tänään | 3 |
Viestejä kirjoitettu tänään | 4 |