Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:16

Junnujen huoneet/asunnot/komerot portaiden alla

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 8

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:16  
+
0
Yksinkertaisesti sama idea kuin ennenkin, esitellään se oma soppi, kerrotaan mahdollisesti sisustuksesta ja yleisesti kaikkea tällaista. Kyllä te tiedätte :)

Itse laitan kuvaa omasta kotoluolastani, kunhan vähän siivoilen ensiksi :)
Varjo 12/2010 ♥

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:23  
+
0
Jänskää..

No mun huone (missä valitettavasti myös siskoni asuu..)
On tämmönen perus läävä B)
Täält löytyy:
- sohva, telkkari (+ suuri hyllykkö mis se on), sängyt, vaate kaappi (jonka päällinen täynnä roinaa..), 2 ovee (toine pihal..), pöytä, joku hyllykkö seinällä, joku pikkunen kaapisto, ja joku hylly..

Sit tääl lojuu joka puolel kirjoi ja kaikkee pikku rojuu, joku tämmönen tyyliin säkki tuoli (mut nykyään ihan lätty..).
En laita kuvaa kun en haluu et meette kaikki shokkiin.. :jjei:
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:32  
+
0
Mulla on siis aika pieni huone tässä tän hetkisessä talossa, ehkä jotain 12 neliötä :o
Sänky, iso vaatekaappi, seinän korkunen hylly, vaatehuone ja tietokonenurkka. Ei mikään hirmu tilaihme mutta ihan toimiva :D
Niin ja seinien väri on tollanen light beige.

tietokonenurkka:


sänky:




// edit

ja uusi talo mihin syksyllä muutetaan on mahdollisesti tällänen:

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:33)

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:32  
+
0
Sisustus :love: Miun rakkaus. Tällä hetkellä huone on värimaailmaltaan tämmönen ruskee-valkonen. Rempattiin viime vuonna alkukesästä. Tykkään ihan hirmusesti, kun miulla on täällä melkein koko seinän mittanen peilikaappi, tai siis tolleen kolme kaappia. Suurentaa ja valasee tilaa ihan kauheesti. Sit tää on muutenkii tämmönen isohkon tuntunen, ei oo kauheesti mitää ylimäärästä krääsää (mattoakaan, jonka kyllä mielellään ottaisin...), tykkään tästä enemmän näin. Kuvia tulee sitten joskus, kun saan tätä vähän siivottuu ja mahdollisesti tuon kirjahyllyn pois, se on kauhee.

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:35  
+
0
MAD ~ Oi meillä samanlaine vaate kaappi :peukku: tai no joo ei nyt ihan, mut kumminki ton tyylinen ^^
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:37)

Surkuli

Surkuli
Viestimäärä: 376

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:44  
+
0
Laitan ehkä joskus kuvankin mun huoneesta.

Mutta siis:
-Sängyssä on laidat sellasesta mustasta metallitangosta, mitä se runkokin on. Joo, vähän vaikea selittää, näätte sitten.
-Musta päiväpeitto
-Metallinen valkoinen avohyllykkö jossa on jos jonkinmoista roinaa
-Valkoinen työpöytä ikkunan edessä, sivussa siinä on sellainen hylly.
-Valkoinen senkki, jonka yläpuolella on pari hyllyä, jotka otan pois ja laitan tilalle peilin.
-Harmaa ryijymatto
-Luonnonvalkoiset kulahtaneet verhot, joista en pidä, ja jotka kohta saavatkin lähteä.
-Vaatekaapin vieressä on päällekkäin 5 palapeiliä.

Suunnitelmissa olisi nojatuoli tai rahi johonkin nurkkaan. :)
Welsh corgi pembroke Miss Lobelia "Nala"

Minea

Minea
Viestimäärä: 76

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 20:21  
+
0
Mulla on vanhoja (ehkä 2-3 vuotta sitten otettuja) kuvia, mutta huone ei ole radikaalisti muuttunut.



No oho nää on kyllä tosi vanhoja, kun telkkarikin on toiminut ilman digiboxia ja mulla on jotain kasveja ollut :D. Telkkaria ei enää ole, kasveja ei ole, tietokone on kannettava, tuoli on vaihtunu. Tuolla vasemmalla seinällä on sitten vaatehuone ja tauluja sun muuta seinällä.

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 20:55  
+
0
Tässäpä kuvia meidän vuokrakämpästä. Osa kuvista on linkkeinä, kun en viittiny noin montaa kuvaa laittaa ihan kuvina esille. Kyseessä on siis kerrostalokaksio, neliöitä 66. Sisustamiseen ei olla panostettu, kun ei oo intoa alkaa panostamaan kummoisesti vuokrakämppään, eikä rahaakaan ole pahemmin käyttää moiseen.


Eteinen tuulikaapista kuvattuna. Vasemmalla seinustalla oviaukko pieneen vaatekaappiin ja oikealla seinustalla keittiö ja kylppäri.



Keittiö heti oikealla.

keittiö2


Pieni vaatekaappi. Siellä kuivataan pyykit ja säilytetään kaikkea tarpeellista.



Kylppäri.

kylppäri2
Tuosta ovesta pääsee isompaan vaatehuoneeseen, josta ei oo kuvaa sen sotkuisuuden vuoksi. Sieltä vaatehuoneesta pääsee myös makkariin.


Olkkaria.


olkkari2

olkkari3

olkkari4

olkkari5


Makkari.

makkari2
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 23.05.2010 klo 20:56)

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Maanantaina, 24.05.2010 klo 01:09  
+
0
Nykyisestä kämpästä en viitsi sen kummemmin kertoa, muutan täältä nimittäin parin viikon päästä pois :nauru:

Sen sijaan haaveilen nyt jo uudesta kämpästä, jonne siis muutan kesäkuun alussa. Kerrostaloyksiö, ylin kerros, neliöitä 28,5, pohjapiirroksessa ainakin näytti olevan iso kylppäri ja lasitettu parveke on myös. Paikka on huonompi kulkuyhteyksien kannalta, mutta muuten olen hyvilläni muutosta. Kaupungin vuokra-asuntohan tuo on, ja sitten onkin mm. opsikelujen ajaksi asumishuolet poissa, kun sopimus on voimassa toistaiseksi. Koiriakin saa pitää. :aurinko:

Ihan innoissani olen selaillut mm. Ikean kuvastoa ja katsellut kirjahyllyjä, työpöytää ja sänkyä. Nykyinen asunto on vuokrattu kalustettuna (virhe!), joten omia kalusteita ei juuri ole.
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Maanantaina, 07.06.2010 klo 16:27  
+
0
Tässäpä olis vihdoin meikäläisen kotoluola.


Eteinen

Eteinen olkkarista kuvattuna

Eteisen pikkunen lipasto (ja teidän KC-paidat!)

Dataluola

Dataluolaa lisää ja entisen asukkaan ruma tuoli, jonka Kada sotki kaljalla :D:D:D Kohta saankin ton tuolin kellariin piiloon <3

Olkkari ja linssilude

Olkkari ja linssilude keittiöstä kuvattuna. Kirjahylly on hurjassa kuosissa, mutta leffat ja vinyylit on aseteltu nätisti :) Aitiopaikalla tietysti Brucen tuotantoa.

Tärkein eli musiikkinurkkaus (ja viinat...). C-kasetit eivät ole vielä löytäneet arvoistaan paikkaa, joten hengaavat tuossa muovipussissa :( (ja linssilude taas alareunassa)

Samainen musiikkinurkkaus ja Guns N' Roses-oviaukko n_________n

Keittiö. En tie miten onnistuin saamaan näin vinon kuvan :D Siellä on uunimakkarat odottamassa popsijaansa.

Jääkaappi töherryksineen :D

Mun itsemurhakaktus. Mun keittiö on aika ankea nyt, kun siirsin lp-soittimen dataluolaan.

Kylppäri ja linssilude taas

Lisää kylppäriä

ja sit

Fowy asuu tuolla päin!
Varjo 12/2010 ♥

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Sunnuntaina, 20.06.2010 klo 20:58  
+
0

Ovelta, yliviisaat linssiluteet kuvassa


Oikeasta nurkasta


Datausnurkkaus


Vielä toiseen suuntaan, puhtaat peilit :p Siskon huoneen ovi näkyy tuolla, se tykkää afgaaneista :D
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 20.06.2010 klo 21:07)

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 00:04  
+
0
Sindukalla ihan pirun siisti huone. Huolisin itse samanlaisen värimaailman ja samanlaisen lattian. Tosin tarkotushan nää seinät oli ehkä maalata jossain vaiheessa. Harmaalla ja tummanruskealla kait sitten. Mutta tommonen lattia olis ihana! ja tommoset peilikaapit! Ja jotkut vähän yhteensopivammat huonekalut. Lisäks täällä on aina hirvee sotkukin. Tässä huoneessa on muuten sekin tosi huono puoli, että täällä on kaks ovea ja ne vie tilaa täältä kuitenkin jonkunverran. Tai no siis ykskin ovi riittäis. Ja sekin et noi on pirun rumia ovia.

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 10:35  
+
0
Kiitos Kieputin :) Lattia valittiin sillon kuus vuotta sitten ihan sen takia tommoseks, kun meitä on kuitenkin kolme lasta ja nyt tuli vielä kaks koiraa sit, et joku parketti saattais olla hmm aika mielenkiintosessa kunnossa, kun muutaman kerran on tipahtanu jotai painavaa... Täähän tosiaan rempattiin viime kesänä, sitä ennen oli aika ihku vaaleenpunanen, voisin laittaa siitäkin joskus kuvaa, kunhan oon toisella koneella, tää ei päästä sinne kansioon.
Tykkään muute älyttömästi Sipulun kämpän väreistä! :)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 13:08  
+
0

Sindukka kirjoitti:


Tykkään muute älyttömästi Sipulun kämpän väreistä! :)

Luin, että tykkäät mun viemäreistä :D:D:D Mutta kiitos, mä tykkään kans! Ja veikkauksesi osui oikeaan, kun sanoit että oot varma että mulla on punavihreä koti! :)
Varjo 12/2010 ♥

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 18:15  
+
0
Toi lattia vois olla muuten kans tosi kiva, siihen ei tosiaan jää koiran kynsien jäljet ja siitä on helppo putsata kaikki pois. Ainoo vaan et toi on varmaan aika kylmä ilman lattialämmitystä. Onks sulla siinä lattialämmitys vai ei, ja jos ei, niin onko kovinkin kylmä?

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 18:24  
+
0
On tässä lämmitys, saattais olla vähän turhan kylmä kyllä ilman, mut jos ei olis niin eiköhän matoilla sais aika hyvin piiloon kylmät lattiat. Tykkään tästä lattiasta kyllä itekkii, ei oo ehkä maailman nätein, mut niin kätsy, kun on iha sama mitä aineita käyttää niin ei mee mikskään, miunkaa käsittelyssä! :D

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 19:54  
+
0
Mun mielestä toi on kyllä tosi nätti :) Itse tosin tuskin pystyisin olemaan tollasella lattialla ilman lattialämmitystä. Tai no en tiedä kyllä, mutta olishan se mukavempi ainakin. :D

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Torstaina, 01.07.2010 klo 14:13  
+
0
Pakko oli käydä taas ihastelemassa Sindukan huonetta. Oikeesti toi on niin hiano :D Ainoo mikä on niin sais olla isompi ikkuna. Ootko kämppistä vailla hei ;D

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Torstaina, 01.07.2010 klo 14:48  
+
0
Hahhah :D Joo kyllä tänne varmaan yks Kiepsukka mahtuis jos kelpaa lattiapaikka kahen täyshullun puudelin vierestä ;)) Joista toinen tykkää herättää viimestään seittemältä...

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Torstaina, 01.07.2010 klo 20:34  
+
0
Haha, kelpaa ;D


  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6264
Viestejä yhteensä545427
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 12:00)