Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:16

Junnujen huoneet/asunnot/komerot portaiden alla

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 8

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Torstaina, 01.07.2010 klo 20:34  
+
0
Huoneeni paras nurkka, enempää en lähetä...

What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Torstaina, 01.07.2010 klo 20:37  
+
0
^ Oijoi, ihanan väristä! :love:

Noita mun asunnosta otettuja kuvia katsoessa varmaan tais jo huomata, että vihreä on mun lempiväri...? :shifty:
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu torstaina, 01.07.2010 klo 20:39)

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Torstaina, 01.07.2010 klo 21:06  
+
0
Vihreä on ihana väri :)
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 11:39  
+
0
tää ketju on tainnut jäädä multa huomaamatta, sindukan, pulun ja miacin kämpät vaikuttaa ihanilta :-)
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 13:45  
+
0


tää on yli vuoden vanha kuva, mut suurinpiirtein ton näköstä siellä on. voin laittaa uudempaa kuvaa kun saan vähän siivoiltua :)
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 13:46  
+
0
Wow, Miaci, mun lempi väri on kans vihree ;D Tosi hieno huone ja näkisin mielelläni lisääkin kuvia. Samoin Hooverilla hiano huone!

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 14:49  
+
0
Mäki ajattelin laittaa omasta luukustani nyt sitten kuvia. En oo koskaan tykänny tästä. Värit ei oo kivat. Haluaisin mieluumin valko-ruskea-vihreä huoneen. Krääsääkin täällä on ihan_liikaa. :-( Sellanen yksinkertainen ja simppeli huone ois kiva ja sit jos sinne sais kauniitä yksityiskohtia, ah! Mut eiku kuvien pariin:











[1] Eka kuva siis kun tullaan ovesta sisään [2] Kirjahylly (se hermoromahduksen aiheuttaja) ja puolet datanurkasta [3] Kuva meidän tiestä, otettu siis ikkunasta tuo kuva [4] Kuva mun vaatetelineestä, toi on aivan ihana! [5] Ja vika kuva sitte mun datisnurkasta!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 14:57  
+
0
^Hienoltahan se vaikuttaa!

Ja Kieputin saatan mä joskus muitakin kuvia laittaa...
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 17:31  
+
0
Mä en tykkää mun huoneest, tää on tosi pieni ja muutenkaa en tykkää näist väreist, sälekaihtimet on vihreet, samoin verhot. Kun alunperin halusin just tähän huoneeseen vaihtaa koska tääl oli noi vihreet sälekaihtimet, mut enää en kauheesti tykkää vihreest mut sälekaihtimii on vähä paha alkaa vaihtaa :D. Ja mun vanhas huonees on keltaset nii ei sekää kauheesti houkuttele... (mä n.4 vuotiaana halusin välttämät keltaset...). Mut tarttisin tänne ainakin uuden maton ja lukulampun, nii kyl tääl viihtys :D. Ja vaatekaappeihi peiliovet, ois iha jees.







Joo ihana toi tavaraa pursuuva kirjahylly. Ja toi ekas kuvas näkyvä seinä on muuten harmaaks maalattu, näyttää vaa iha likaselta tossa :D

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 20:32  
+
0
Wow onpas paljon pokaaleja, mistä lajista?
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 20:45  
+
0
Hiihdosta melkeen kaikki :p

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 21:34  
+
0
Karona, miksei muka sais sälekaihtimia vaihdettua? ;D On ne meillä ainakin irti ollu joskus ja takasinkin laitettu. Ja kun ei kai ne oo ku ruuveilla kiinni (en oo varma) :D btw kiva toi sänky :P

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 21:42  
+
0
Tietty ne sais vaihettuu, mut vissiin tulis vähän kalliiks kun noi on jotku tollaset mitkä on asennettu tänne taloon ku muutettii (kaikis huoneis siis on). Tai ainaki tälläsen käsityksen mä oon saanu. Ja kiitti :p

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 21:43  
+
0
oke :)

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Sunnuntaina, 04.07.2010 klo 21:25  
+
0
Juu eli tässä nyt vähän päivitettyä kuvaa mun huoneesta :)


Eli tässä taas kuvaa ovelta


Kaapeilta ikkunalle päin kuvattua ja Aku the linssilude vierailee melkeen jokaisessa kuvassa :D


Ikkunalta kaapeille päin


Sänky


Pöytää ja kirjahyllyä, häiritsee hirveesti kun toi veljen huoneesta tuotu väärän värinen tuoli jäi tohon kun otin kuvia :D
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Cendre

Cendre
Viestimäärä: 532

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:25  
+
0

Sänky, yöpöytä ja vähän peilipöydästäkin. Vasen verho on hiukan liian kireällä, pitääpi vähän korjata sitä. Tuossa sängyn edessä olevassa valkoisessa korissa on kaikki esineet joita en tiedä missä säilyttää, mutta en kuitenkaan halua heittää pois koska niillä on joku erityinen muisto esim. matkoilta ostettuja esineitä tai kortteja. Joten ne on tuossa, ei tiellä, mutta ei poissakaan.


Enemmän peilipöydästä


Uusi vanhanaikainen peilini


Kirjoituspöytä, tietokone jne eli datausnurkka


Tässä on siis se uusi kaappi. Tuota lasia pitäisi vielä putsata, en ole vielä ehtinyt. Mutta sopii todella hyvin tuossa, se poistaa tuon toisen kaapin valkoisuuden. Kaappi on siis muuten ruskea, kuten tuossa kuvassa näkyykin. Aika laatikon mallinenhan tuo vaatekaappi on, mutta ei sitä kovin paljon ajattele kun tuo kaappi tuli tuohon. Tuossa pienessä kaapissa on siis kaikki valokuvaukseen liittyviä asioita (ne ovat niin mustia ettei niitä edes oikein näe :D eikä tuossa ole vielä kaikki). Taustalla näkyy vihreä kirstu joka on noin 100 vuotta vanha, mummon suvusta. Kaapin päällä on myös kirstu, joka on ollut vaarin tädillä. Tuossa oikeassa nurkassa näkyy siis sänky ja kuva on otettu ovesta, huoneessa on kaksi ovea.


Huoneen kruunaa itse kristallikruunu


Syntymäpäivälahjaksi aion toivoa tuon tuolin. Se tulisi tuonne vihreän kirstun viereen, eli tuohon nurkkaan joka on vähän vaatekaapin takana.
Olen jo noin 8 vuotta tuommoista tuolia haaveillut joten olisi aika mukava lahja. Äiti sanoi että tänä vuonna olisi ehkä mahdollista ostaa sen. Muuten ostan sen varmaan itse sitten joskus kun on enemmän rahaa.

Mutta tuolta huone siis tällä hetkellä näyttää. Tavaroita ja esineitä on vähitellen kertynyt, ja niin se kuuluukin olla. Ei niin että kaikki huonekalut ovat samana päivänä ikeasta ostettu, vaan kertynyt vuosien varrelta ja esineillä on omat tarinansa. Paljon esineistäni on mummon ja vaarin suvusta. Olen yleensä se joka ottaa kaikki nämä vanhat esineet talteen, velikin jätti tuon upean ruskean kirstun, joka on ollut vaarin siskolla. Mutta minä otin sen talteen. :)
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 07.07.2010 klo 13:26)

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:41  
+
0
cendrellä tosi ihana huone!
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:44  
+
0
Cendrén huone on hieno ja vanhanajan tyylinen. Huolella sisustettu huone. ;)

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:50  
+
0
Mä en oikeen edes tiedä millasen huoneen haluaisin.. Kun ois jotkut tummat ja vaaleet värit ihan kivoja (kermanvärinen, ruskea, haramaa) mutta toistaalta oikein säväyttäväkin ois hieno (punanen tai oranssi, vihreä, musta jne). Nää mun kaikki lipastot ja hyllyt (paitsi mummon ja papan vanha tumma pöytä!) on vaan ihan hirveitä. Ja sainhan mä tänne tummanvihreen nahkanojatuolinkin kyl.

Cendre

Cendre
Viestimäärä: 532

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 13:22  
+
0
Ai kiitos :) Oon itekin tyytyväinen tähän. Kodikas ja mun tyylinen

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545651
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.04.2024 klo 23:45)