Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:16

Junnujen huoneet/asunnot/komerot portaiden alla

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 8

Myykin

Myykin
Viestimäärä: 272

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Torstaina, 08.07.2010 klo 00:01  
+
0
Cendre! Sulla on samanlainen nalle kuin mulla :D Toi mikä on ekassa kuvassa... :"D

Cendre

Cendre
Viestimäärä: 532

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Torstaina, 08.07.2010 klo 00:29  
+
0
Ihana :D Juu sain sen 15 vuotta sitten kummitädiltä

Mimpura

Mimpura
Viestimäärä: 3

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Torstaina, 15.07.2010 klo 22:39  
+
0
No juu en jaksa nyt ottaa kuvii (sotkusuuden vuoks):nauru: mut tääl on siis
-ihan tosi perus sänky
-kirjoituspöytä
-valkonen pyöree peili
-vaatekaappi iso ja valkonen
-ja ihana pörrömatto
seinät on kolmelta seinältä beigejä ja sit yks seinä on ihan kirkkaan oranssi,jossa on iso pyöree kello keskellä seinää, verhot on sellasset puuvilla (kerman väriset suunnillee) :wink:.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Lauantaina, 07.08.2010 klo 00:25  
+
0
Tässäpä meiltä muutama kuvatus :)

Eteisestä. Ovessa on tuommoinen seinävaate, joka tulee siis kämpän puolelle oven ollessa kiinni. oven taa jää naulakkosyvennys, kuvan oikealla puolella on kenkäteline. vasemmalta pilkottaa mun laukku :P

"Eteisaula" :D tämmönen hölmö hukkatila. Toi ovi, missä riippuu pyyhkeitä, johtaa kylppäriin. Oikeella pilkahtaa keittiö, ja keittiönpöytä

Samasta kohtaa toiseen suuntaan otettu kuva
Olkkari + melkein näkyy ulos sekä eteisen pikkupöytä ja kuvat sen yläpuolella.

Olohuoneen ovelta

Takaovelta eli olohuone toisesta suunnasta

Sohvalta istuen otettu kuva

Häämuistohylly :) tuo patsas oli meidän kakunkoristeena

Leffat, levyt, pieni osa kirjoista vähän näkyy myös meidän matkakuvahyllyä + hiekkaa Tunisiasta ja Grand Canyonilta tuotu kivi

ruokapöytä ja miniläppäri, datauspiste 2. josta tätäkin postaan :)

Kuvaseinä ruokapöydän vierestä, jää siis nyt mun selkäni taakse tällä hetkellä

Keittiö vasemmalle jää vielä tiskipöytä, josta ette nyt valitettavasti saa kuvaa..

Jääkaapin ovi :)

Makkari Makkari ja olkkari on siis vierekkäin. Oikeella puolella on J:n tietokonepöytä ja vasemmalla mun datisnurkka osa 1.

Datisnurkka

Vessa jossa meillä on myös tiskikone, joka jää vasemmalle

Suihkuverhossa seikkailevat tällaiset ankkulit :)
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under
(Viestiä on muokattu lauantaina, 07.08.2010 klo 00:28)

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Tiistaina, 17.08.2010 klo 15:38  
+
0
^teidän asunto vaikuttaa tosi ihanalta!
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Keskiviikkona, 18.08.2010 klo 14:50  
+
0
Kiitos! Tykkään (tai tykätään :P ) tästä kyllä itekin :) vielä ku sais tavaraa vähä vähennettyä ni olis tosi kiva.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Lavinia

Lavinia
Viestimäärä: 56

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Torstaina, 19.08.2010 klo 19:42  
+
0
OMA HUONEENI

Joo,tollanen on mun huone suurinpiirtein lintuperspektiivistä katsottuna, tosin toi missä on toi sänky on sillee hienosti se seinä syvennetty. :wink:

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Sunnuntaina, 22.08.2010 klo 20:37  
+
0
muutama kuvatus meidän talosta:)

tältä siis näyttää etupihalla (kivasti ylivalottanu mut älkää sen antako häiritä..)
tässä keittiö ja keittiö vol2. (ovesta pääsee kodinhoitohuoneeseen ja varastoon)
olohuone kuvattuna rappusilta/keittiön suunnalta.
olohuone2 kuvattuna takapihan ovelta. pikkurappuset vie etuovelle ja käytävään, jossa on mun ja veljen huoneet, vessa sekä "romuhuone". noi isommat rappuset vie parvelle. jos kuvasta kääntyis oikeelle, päätyis vessaan (ovi vie kodinhoitohuoneeseen) ja vanhempien makkariin.
sitten vielä takapihalta kuvat 1 ja 2.

omasta huoneesta laitan myöhemmin kuvia. se on niin kamalan sotkunen, etten kehdannu kuvia ottaa (siivoominenhan on tietenkin ihan mahdotonta..). :D
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Maanantaina, 23.08.2010 klo 19:09  
+
0
Mä voisin tänään heittää kuvia mun kopperosta kun oon saanu siivouksen loppuun :)

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 16:47  
+
0
Mun huoneessa on nyt seinillä muuttumisleikki menossa. :) Yksi seinä tosin vasta maalattu. Pitäis hankkia toisiin seiniin maalia ja irrottaa noista tapetit. Toi yks seinä on tommonen ruskea, ja tarkotus olis varmaankin hankkia vihreetä maalia muihin seiniin.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Tiistaina, 21.09.2010 klo 21:00  
+
0
Löysin nämä kaksi tänään meidän talon roska-alueelta. Kiikutin ne heti kotiin parempaan turvaan. Ovat pesun jälkeen märät, siksi niiden alla on pyyhkeet.


Tässä taas näkyy kokonaiskuvaa olohuone-keittöstä, joka on jaettu enemmän erillisiksi hyllyhässäkällä. Tarkoitus olisi peittää toinen puoli seinälipuilla, julisteilla tai jollain muulla.



Hiiwi!

When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more
(Viestiä on muokattu tiistaina, 21.09.2010 klo 21:07)

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Lauantaina, 25.09.2010 klo 18:50  
+
0
^ Meinasin just kysyä, että minkä jyrsijän omistat, kun näin tuon häkin kuvassa 2, mutta sitten kun maltoin kelata vähän alas päin, niin sieltähän paljastui vallan hellyyttävä hiirulainen. :) Mellillä oli muuten samanlainen häkki, mutta alaosa turkoosin värisenä.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Sunnuntaina, 26.09.2010 klo 17:40  
+
0
Itse asiassa noita on mulla kuusi kappaletta tuolla dunassa. :) Tuo vain sattui olemaan niin ihanan uninen, että täytyi räpätä kuva.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Maanantaina, 08.11.2010 klo 15:45  
+
0
Jotten aiheuta kauheeta kuvasaastetta, linkitän vaan yhden huoneen kuvia kerrallaan. :D Tässäpä meitin makuuhuone:

Ovelta

Vasen seinusta

Oikea seinusta

Ikkunakoriste ja kuusimetsää :D
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Keskiviikkona, 10.11.2010 klo 18:51  
+
0
^aivan ihana huone! mäkin tahdon tollasen♥
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Torstaina, 11.11.2010 klo 15:10  
+
0
^Kiitoksia. :D
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Hypnotic

Hypnotic
Viestimäärä: 353

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Torstaina, 11.11.2010 klo 15:20  
+
0
^Ihana sänky sulla. :))
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa,
ei voi olla kauhean vaarallinen."

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Torstaina, 06.01.2011 klo 22:03  
+
0
Ha, kerrankin muistin ottaa kuvia huoneestani! :D Vaikka täytyy myöntää, että tää on nyt vähän huijausta... Yleensä mun huone on kun pommin jäljiltä, mut nyt otin kuvat ovelasti suursiivouksen jälkeen. ;))

Asustelen siis omakotitalon yläkerrassa pienessä huoneessa, joka oli ennen aulana/isän työhuoneena. Sitten vaan rakennettiin ohut seinä ja liukuovi, ja tsädääm! Mun luukku oli syntynyt.

Huoneeni on heti portaiden yläpäässä. Ja aivan, seinä ei ole suora. :D Se on vino, ihan vaan jotta saisi vähän lisää tilaa. Ikkunaa ulos mulla ei ole, mutta aulaan on!

Huone on pieni. Ovelta näkee heti kaiken olennaisen...

...mutta laitetaan nyt kuva toisestakin suunnasta! Seinällä näkyy kavereilta saatuja piirroksia. :> Erityisesti ikkunan vieressä oleva jammaava keesipää on söpö - se olen minä! :D

Ja toinen seinusta. Pikkuinen, sekalainen hylly ja muuta hämärää.


Koska huoneeni on nopeasti nähty, saanen esitellä muutaman muksan yksityiskohdan? n___n

Sängyn toisessa päässä on rahi.
Elikkäs siellä on yövieraalle patja. Lisäksi esillä komeilee Paavo Pesusieni -tyyny, skelanimal-pehmo ja iiihana koristeltu laatikko, jonka sain joululahjaksi. Siellä säilytän aamutossujani, joita on muuten kolme erilaista paria. 8)

Tykkään paljon krääsästä.
Tätä ei ehkä pitäis ees laittaa esille. :D:DD Oon siis pienestä asti ollut hulluna leluihin. Ihan pienenä niitä ei paljon ollut (lama) ja sitten kun oli, niin niitä myös rakastettiin! Pehmoista rakkaimmat ovat esillä.
Noita hevosiakin olen kerännyt piiiitkään. n__n Niitä on tuon yhden hyllyllisen lisäksi kaksi laatikollista sängyn alla. :DD
Että sitten joskus 20 vuoden päästä voitte kattella mua jostain dokumentista, kun esittelen jotai noille antiikkiesineille pyhitettyä huonetta 4d-dokkarissa...........

Krääsää löytyy myös työpöydän vieressä olevalta hyllyltä.

Näistä lohikäärmelaatikoista tykkään kovin!
Ovat valtavan nättejä ja saan osan tilpehööristä piiloon niihin. :D Ja tantokin kuvassa komeilee. Se ei ole teroitettu, ihan vaan koristeena pidän. :>

Viimeisimpänä, vaan ei vähäisimpänä...
Vino kattohan tosiaan näyttää tältä. Julisteet on kivoja. :D
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Perjantaina, 07.01.2011 klo 12:18  
+
0
^Ihana Kentsuluukku!!! Tollanen kodikas; pieni ja paljon julisteita :D
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Perjantaina, 07.01.2011 klo 15:47  
+
0
Kai mäkin esittelen sitte oman huoneeni. :)
Tietokonepöytä(älkää välittäkö pöydän sotkuisuudesta, meikit ja kaikki hiusjutut on aina vähän levällään...). Vasemmalla puolella on gerbiilit ja yläpuolella niiden palkinnot. :D
Televisio ja mun ainut hengissä oleva viherkasvi. :D Huomatkaa myös rakkaat Nintendo<3 ja BMW-taulu.
Hylly, joka on aika täyteen ahdettu. :D Muumimukikokoelma<3
Tässä on sitten hamsteri(niinkuin kyltistä näkyy.. :D) ja sänky. Ja tässä tuo mun peili näkyy hyvin, tykkään siitä tosi paljon. :)

Muuten tykkään huoneestani, mutta seinät ja lattia on kauheita. :DD En nyt muista näkyikö missään kuvassa, mutta katon rajassa menee vielä tummansininen boordi. Inhoan sinistä tosi paljon, mutta vuokrakämppä niin ei mahda mitään. :( Mattoa mulla ei tällä hetkellä ole, kyllästyin vanhaan enkä oo löytäny uutta. :D

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 21:45)