Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:16

Junnujen huoneet/asunnot/komerot portaiden alla

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 8

Pdm

Pdm
Viestimäärä: 253

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Perjantaina, 09.09.2011 klo 20:35  
+
0
1h+kk+kph+vh, 36,5 neliötä. Ja tykkään tästä niin paljon :) Vanhempien sijoitusasunto, jossa nyt asun vuokralla. Oon nyt reilu vuoden tässä ehtinyt asumaan, ens kesänä olis tarkotus maalailla seiniä ja laittaa vähän hyllyjä lisää kun loppuu säilytystila kesken.. Uus keittiönpöytä tulossa sitten kunhan pikkuveli muuttaa omilleen ja ottaa tuon nykysen. :D Tykkään tästä aivan hurjasti, vielä noitten tulevien muutosten jälkeen entistä enemmän.. Kuvissa nyt vähän näkyy "elämisen jälkiä" kun en kehanu alkaa siistimään asumattoman näköseksi ;)

Tätä on tosiaan 2009 remppailtu lattiasta kattoon.


Eteisestä


Huoneen puolelta


Keittiö/keittokomero, pöytätaso jatkuu tosiaan huoneen puolelle remontin jälkeen ja seinää on otettu alas


Huonetta toiselta puolelta + alkovi


Wc
If there's a prize for rotten judgement, I guess I've already won that.

sbtn Lara 02/09 - 08/15.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Perjantaina, 09.09.2011 klo 21:57  
+
0
^Toi koko kämppä on niiiiin mun makuun! :love:

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Sunnuntaina, 11.09.2011 klo 19:40  
+
0
^^ Toi kylppäri aiheuttaa mussa suunnatonta kateutta!
Do or do not. There is no try.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Maanantaina, 12.09.2011 klo 11:56  
+
0
Ihana kylppäri toden totta! Ja muutenkin tosi kivan näköinen koti
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Maanantaina, 12.09.2011 klo 12:17  
+
0
Pdm:n koti on kaikkinensa todella soma, mutta tuo keittiö pisti vihertämään erityispaljon. tahdon muuttaa :(
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Maanantaina, 12.09.2011 klo 12:21  
+
0
^ Mikä vika minun vanhassa kodissa muka on? >:((( Okei, se keittiö on aika hurja.

Katsoin muuten pitkän aikaa, että pdm:llä on keittiössä tiskialtaan edessä rantatuoli! :nolo:
Varjo 12/2010 ♥

joumei

joumei
Viestimäärä: 103

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Maanantaina, 12.09.2011 klo 16:49  
+
0
Nyt on vuokrasopimus allekirjoitettu ja avaimet kädessä! Tällä viikolla pääsen jo omaan kämppään! :jjei:
PitaPata Dog tickers PitaPata Dog tickers
polski owczarek nizinny narttu s. 28/4/11 *** saksanpaimenkoira narttu s. 5/10/12
koirien blogi

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Maanantaina, 12.09.2011 klo 16:54  
+
0
^ Onnea uudesta kodista! :jjei:
Varjo 12/2010 ♥

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Tiistaina, 13.09.2011 klo 15:21  
+
0
Jospa minäkin laittelisin kuvia tästä kaksiosta missä asun toisen tytön kanssa:

Mun huoneeseen kurkistus olkkarista
Sänky & vaatekaapit Kaappien seinässä jos jonkilaisia kortteja.... Nätissä jonossa olevat kortit on ostettu sairaalasta, jokaisella kerralla ku käyn nii ostan kortin! Alotin ton joskus 2009 ja se on jääny kyllä tavaks :D + kiroileva siili kortteja, koska se on vaan niin kiva.
Oven viereinen seinä Kuvia koirista ja pikkuisista serkkusista :)
Työpöytä ja pieni hylly Vihdoin sain ton pöydän, oli aika tuskallista sängyllä tehä töitä ja koulujuttuja.. pieneen hyllyyn on tulossa lisää koreja jossa säilytän hiusjuttuja, meikkejä ja joitaki papereita, että ne on sit helppo ottaa siitä pöydällä työskennellessä.
Pieni pöytä, johon on tarkoitus sitten joskus tulla telkkarin, kuhan saan digiboxin.
Muistotaulu
Vielä näkymää ovelle.

Sitten siirrytään eteiseen..
Säilytysistuin ja peili (joka tulee myöhemmin seinälle)
Ulko-ovi ja hyllyjä jotka oottaa pääsyä viereisiin kaappeihin
Eteisen kaapit
Ulko-ovelta päin katsottuna (edessä vessan ovi)

WC (hyi ruskea lattia) Suihku on taaimmaisena, ennen saunaa ton pienen seinän takana.
Toiselta puolelta katsottuna
Vielä..
Sauna♥

Olkkarista vähän Kämppis siis asuu tossa olkkarissa, niin en rupee sitä tarkemmin kuvailemaan.

Keittiöstä
Keittiöstä part. 2
Keittiöstä part. 3
Keittiöstä part. 4

Tässä vielä olkkarista eteiseen päin katottuna, ja oikealla siis keittiö.

Sitten jättimäinen parveke..
Toista puolta. (kämppiksen joku mattoprojekti meneillään, ja taustalla hieno, hmm, mikälie, entisten asukkaiden jättämä huiskaviuhka? :D)

Näkymää parvekkeelta.

Tulipas pitkä stoori... no, kummiski! pientä hiomista tää huone vielä kaipaa, esim. säilytyskoreja on tulossa niin sais pikkutavaraa parempaan järjestykseen. Yöpöydän ostan varmaan jossain vaiheessa nii saa ton tuolin laittaa jonnekki muualle ja telkkari on vielä tulossa. Halvaks tuli ainaki nää mun huoneen kalusteet; sänky, pikkupöytä, valkonen hylly ja tuolit ilmaseks. Työpöytä tutulta halvalla, toinen hylly kirpparilta 20e. Matot ja pieni lamppu kotoa, kattolampun ostin ihan uutena. Keittiöön saatiin pöytä iskän tutulta ilmaseks ja tuolit kämppis osti kirpparilta 5e/kpl.

Uusin löyty oli kirpparilta toi kappa mikä on keittiössä, 2e! keittiön pöydälle tulee vielä todennäköisesti tabletit ku ei haluta siihen mitään liinaa.

Kyllähän tää jo iha kodilta tuntuu, ainut vaan että joitaki hölmöjä juttuja tässä on, esim. mun huone on aika pieni, ja tästä menee ovi suihkuun ja toiselta puolelta se ovi on iha pilalla veden takia. Sit vessan lattia on tyhmän värinen ja samoin keittiö on vähä ankee mut mä oon vaan nirso ja iha hyvin tässä on pystyny elämään noitten "hirrmu isojen" vikojen kanssa :-D

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Tiistaina, 20.09.2011 klo 17:21  
+
0
pululla on ihana keittiö!
tosi hyvän näkönen, hyvät pinnat/materiaali ja hyvän näköset kaapin ovet!


t. nirsoilija jonka kämppä hakemukset on kaatunu siihen minkä näköset keittiön kaapit/keittiö ylipäätänsä on
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Lauantaina, 08.10.2011 klo 16:20  
+
0
Mä esittelen vähän mun uutta koppia, tää on kyl vähän kesken vielä, seinille on tulossa jotain ja verhotkin puuttuu, on kyllä olemassa mut en oo saanu ikkunoihin asti vielä :-D samaten tänne on tulossa pieni punainen tikapuu-mallinen kirjahylly kunhan saan aikaiseksi sen hakea.

Yleisnäkymää
Vähän toisestakin suunnasta
Ärsyttävän pieni keittokomero
Eteinen, kauniit värit ovissa <3
Yksityiskohtaa sängyltä..
Ja sohvalta kans.

Tulipa ärsyttävän pieninä noi kuvat, Flickr jostain syystä pienensi niitä. No, ihan sama.
Do or do not. There is no try.

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Tiistaina, 11.10.2011 klo 18:57  
+
0
^Kivalta näyttävä luukku! Moternia, kivoja materiaaleja ja yhteensopivuutta. :)

Minä ♥ mun dataus_kulmaus.
En tahtonut muuta kuin kaiken.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 11.10.2011 klo 18:59)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Keskiviikkona, 30.11.2011 klo 10:18  
+
0
nyt siis kuveja tästä mun ihan uutukaisesta huoneesta. tämä on ollu siis pikkuveljellä ennen ja nyt kun muutin tähän, niin seinät maalattiin tuollaisiksi harmahatavisi ja ikkunaseinälle laitettiin kukkatapetti, joka on samaa sävyä mitä maalatut seinät.

kuvat on maailman surkeimman laatuisia, mutta kai niistä jotain selvää saa :-) ja niin, äiti on sisustanu huoneen ihan alusta loppuun, että omaa kädenjälkeä ei suuremmin näy :D mutta tykkään tästä aivan mielettömästi!!

huone käytävältä katseltuna
ovelta oikealle, löytyy hyllyköt
vasemmalla yöpöytä ja sänky
(sängystä en saanu kunnon kuvaa :d)
yhdessä nurkassa oleva torso jouluvaloineen
datauslinnake
sängyltä katsottuna
telkkuri
ja viimeisenä käytävällä oleva superiso peili, joka on toimii mun kokovartalopeilinä :D

joo ja kuten siis joistain kuvista saattaa hoksata, niin mulla on tässä huoneessa tuomooinen rättiovi ja sen molemmilla puolilla ikkunat.. se on pikkuinen miinus. JA niin, äiti on tosiaan jouluvaloaddikti :DD
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Keskiviikkona, 30.11.2011 klo 16:04  
+
0
Sipulu, paljon tossa sun entisessä kämpässä, jossa 2010 oot asunu (ja nykysin vissi tehtailija asuu?) oli neliöitä? Ihanan kompakti :nauru:

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Keskiviikkona, 30.11.2011 klo 16:05  
+
0
28 tai 29
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Keskiviikkona, 30.11.2011 klo 16:26  
+
0

tehtailija kirjoitti:

28 tai 29

28,5 :lallati:
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Keskiviikkona, 30.11.2011 klo 16:41  
+
0
eli muistin oikein :cool:
this parrot is no more!

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Torstaina, 22.12.2011 klo 14:33  
+
0
Pari kuvaa omasta huoneesta:
1, 2 ja 3.

Dara

Dara
Viestimäärä: 269

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Perjantaina, 30.12.2011 klo 17:45  
+
0
Kuvia minun huoneestani kehtaa laittaa mutta...kuvailen.
Ihan perus sänky, ruskea päiväpeitto. Olisko joku 'deluxe-bed' tai jotain.
Nurkassa mun datishökkeli, läppäri + kaiuttimet + tulostin
vihreät verhot (yökötys) jotka on monta vuotta vanhat.
2 kirjahyllyä, survottu täyteen kaikkea random kamaa.
Vihreä nukkavieru matto. Sekainen ja kamaa täynnä oleva huone!
Jollekin olet se täydellinen, puuttuva pala elämästä

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545685
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265839
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 14:00)