Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Tiistaina, 27.07.2010 klo 20:47

Junnulan hätäaputietotoimisto: Kysy mitä vaan mistä vaan!

Siirry sivulle: 1 ... 28 29 30 31

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Tiistaina, 17.01.2012 klo 13:37  
+
0
^ Olympiastadionin hostelli on ainaki edullinen (oiskohan tyyliin 20-25e/yö) ja sehän on toki hyvällä paikalla :D
Ite oon majottunu hostelleista vaan Eurohostellissa, mutta sehän on sitte jonku verran kalliimpi.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 19.01.2012 klo 12:05  
+
0
Onko kellään täällä kokemusta Tvinsin Salad Chefistä? :-D oon ihan mainonnan uhri, se näyttää niin helpolta ja vaivattomalta ja haluaisin sen tosi kovasti, mut kaipaisin vähän oikeiden ihmisten mielipiteitä vekottimesta ennen lopullista ostopäätöstä..
Do or do not. There is no try.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Keskiviikkona, 11.04.2012 klo 15:38  
+
0
Kada, Gerberos, runopoika, Wallen ja te muut jollain tapaa Oulua tuntevat !
Kertokaa jotain noista Oulun kaupunginosista. Mitkä on sellasta hämärää aluetta minne ei ehkä kannata muuttaa ja mikä kenties parempaa :DD
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 11.04.2012 klo 16:54)

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Lauantaina, 14.04.2012 klo 22:48  
+
0

nanika kirjoitti:

Kada, Gerberos, runopoika, Wallen ja te muut jollain tapaa Oulua tuntevat !
Kertokaa jotain noista Oulun kaupunginosista. Mitkä on sellasta hämärää aluetta minne ei ehkä kannata muuttaa ja mikä kenties parempaa :DD



Kaukovainio eli Kaketsu on paikka jossa pyörii aika paljon nistejä ja spugeja. Liikkuvat lähinnä omissa porukoissaan, mutta jonkin verran sattuu yhteydenottoja ”siviilien” kanssa. Viimeisin taisi olla tuo Monacon pitseriaammuskelu talvella. Pyörällä pääsee kuitenkin nopeasti keskustaan.

Toppilassa on melko paljon ulkomaalaisia ja edellämainittuja. Toppila on muutenki enemmän vähäosaisten kaupunginosa, jossa sattuu ja tapahtuu. Kuulemma rauhallisempi kuin Kaketsu, spuget ja nistit tappelee lähinnä omissa pikku piireissään. Aika rumaa betonilähiötä. Itse estetiikkaa arvostavana en muuttaisi.

Tuira on ihan mukava kaupinginosa, mikäli ei oteta huomioon Itä-Tuiraa, jossa kämpät on muuta Tuiraa Halvempia. Plussana hyvät liikenneyhteydet!

Välkkylä on osa Raksilan asuinaluetta, joka on sinänsä tosi kiva, mutta Välkkylä on se pieni ruskea reikä keskellä Raksilan pulleaa idylliä. Asunnot ovat ruskeita tiiliasuntoja. Opiskelijaasuntoalueella on paljon biletystä ja yksinkertaisia asuntoja. Vähän kuin kevyt versio Otaniemestä. Asuin pari vuotta, ja muuta hyvää paikassa ei ollut kuin lyhyt matka keskustaan ja Raksilan marketeille. Asunnon seinät tuntuivat kaatuvan päälle.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Sunnuntaina, 15.04.2012 klo 08:33  
+
0
kada mainitsikin jo näitä, mutta hmm.

intiö on kaunista ja mukavaa aluetta ja itse tykkään kovin! nopeasti pääsee vaikka pyörällä kaupunkiin ja siellä on varmasti aika rauhallista asua. sissi asui siellä ja tykkäsi hänkin kovin!

raksila ja välkkylä, jotka kada mainitsi, niin on musta ihan mukavia paikkoja asua. kaveri asui välkkylässä vuoden ja tykkäsin ihan siitä alueesta, rauhallista oli ainakin silloin, kun me siellä liikuttiin j:n kanssa aina. toki siellä on varmasti paljon bileitä ja muuta, mutta ihan muikeita opiskelijakämppiä ne on :)

tuira on kans kiva ja heinäpäästä tykkään ihan myös, en vain tiedä sen tarkemmin, että minkälaisia ne on asua ja olla :) toki siis tuirassa oli vähän hämäräporukkaa kun siellä liikuttiin ja vähän sai jännätä aina, mutta eipä siinä jos ei lähde millekkään sivuteille harhailemaan iltasella. en tosiaan tarkemmin tiedä, mutta oman kokemuksen perusteella nämä :)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Sunnuntaina, 15.04.2012 klo 08:51  
+
0
Aika jännä, että Wallenin mielestä muikeat opiskelijakämpät oli mun mielestä ahdistavia. :nauru: Päällisin puolin ne on ihan hyviä asuntoja kliinisen valkoisine seinineen ja muovilattiamattoineen, mutta ainakin mun edellisessä kämpässä näkyi asumisen jäljet aika selvästi nauloina ja kittikökkäreinä seinissä, likana listojen väleissä ja edellisen asukkaan posteina.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Sunnuntaina, 15.04.2012 klo 08:56  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Aika jännä, että Wallenin mielestä muikeat opiskelijakämpät oli mun mielestä ahdistavia. :nauru: Päällisin puolin ne on ihan hyviä asuntoja kliinisen valkoisine seinineen ja muovilattiamattoineen, mutta ainakin mun edellisessä kämpässä näkyi asumisen jäljet aika selvästi nauloina ja kittikökkäreinä seinissä, likana listojen väleissä ja edellisen asukkaan posteina.



toki edellisten asukkaiden merkkejä näkyi, mutta kaveri oli niin kivasti saanut kuitenkin sisustettua, niin ne ei kovin pistänyt silmään :D että opiskelijakämpiksi ne oli mun mielestä ihan kivoja ja mukavia. tosin eihän mulla ole kokemusta kuin yhdestä :D
en mä kuitenkaan itse sinne välttämättä haluaisi muuttaa, ehkä. intiö on vaan niin vallannu mun sydämen, että sinne olisi aivan älyttömän ihana muuttaa! :3
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Sunnuntaina, 15.04.2012 klo 09:09  
+
0
Intiö on kieltämättä ihanaa aluetta! Me käytiin aika paljon siinä koirapuistossa, kun asuttiin lähellä. Siinä on se kiva metsätiekin. :hymy:

Jos mä muutan syssymmällä Ouluun, pyrin muuttamaan keskustaan, Intiöön taikka Tuiraan. Heinäpääkin käy.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Sunnuntaina, 15.04.2012 klo 12:57  
+
0
Näkyykö teillä tässä blogissa sellasta vaaleenpunaista tassu- tai mustaa puudelifaviconia (eli sellasta pientä kuvaa tossa nimen edessä, mikä tulee välilehteen)? Oon nyt yrittänyt säätää sitä niin, että näkyis, mut Chromella näkyy vaan se Bloggerin peruskuva tossa ja IE:llä se puudeli vaikka vaihdoin siihen sen tassun:D? Miten sen saa näkyy kaikilla ja oikein?

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Sunnuntaina, 15.04.2012 klo 12:59  
+
0
^Safarilla näkyy tassu. :)
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Sunnuntaina, 15.04.2012 klo 13:09  
+
0
Mozillallakin näkyy. :)
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Sunnuntaina, 15.04.2012 klo 13:09  
+
0
Mun Chromella ainaki näkyy tassu! Onhan sulla varmasti uusin versio Chromesta?

//Pakko kommentoida et on noi villikset vaan sulosia lyhyellä turkilla! :>
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 15.04.2012 klo 13:11)

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Tiistaina, 15.05.2012 klo 17:14  
+
0
Pikahälp; Voiko Nellyltä tilattuja ale-tuotteita palauttaa?
En tahtonut muuta kuin kaiken.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.05.2012 klo 17:14)

Heikkuli

Heikkuli
Viestimäärä: 16

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Keskiviikkona, 18.07.2012 klo 16:15  
+
0
Eli oon jo vähän aikaa miettinyt blogin perustamista esim. Bloggeriin tai johonki sellaseen. Oon muutenki niin huono kaikkien juttujen keksimisessä, että blogin nimen keksiminen vasta tuskaa tuottaakin :D. Blogista tulisi siis sellanen joka kertois meiän koirasta (Rocky nimeltään <3). Eli jos jollain hyviä nimiehdotuksia, niin niitä otetaan vastaan? xD

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 19.07.2012 klo 10:10  
+
0

Lapikas kirjoitti:

Pikahälp; Voiko Nellyltä tilattuja ale-tuotteita palauttaa?

voi palauttaa.
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Perjantaina, 20.07.2012 klo 22:24  
+
0
Oon nyt viimeset pari päivää seikkaillut hulluna eBayssa ja tekis niiiiiin mieli tilata kaikkee ihanaa sieltä, mut pari juttuu mietityttää, enkä löytänyt mistään kunnon vastauksia. Eli voinko tilata laukun vaikka Kiinasta ilman järjettömiä postikuluja vai onko suositeltavaa ettii vaan jostain briteistä kamista? Tämmösen paikan löysin ja mietin et onko se tilattava tuolta vai voinko käyttää ihan tätä? Ja muutenkin saa kertoo tyhmemmälle ensikertalaiselle jos on jotain juttuja, jotka kantsis tietää..

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Lauantaina, 21.07.2012 klo 10:57  
+
0

Sindukka kirjoitti:

Oon nyt viimeset pari päivää seikkaillut hulluna eBayssa ja tekis niiiiiin mieli tilata kaikkee ihanaa sieltä, mut pari juttuu mietityttää, enkä löytänyt mistään kunnon vastauksia. Eli voinko tilata laukun vaikka Kiinasta ilman järjettömiä postikuluja vai onko suositeltavaa ettii vaan jostain briteistä kamista? Tämmösen paikan löysin ja mietin et onko se tilattava tuolta vai voinko käyttää ihan tätä? Ja muutenkin saa kertoo tyhmemmälle ensikertalaiselle jos on jotain juttuja, jotka kantsis tietää..


mä suosittelisin käyttämään ebay.co.uk sivustoo :) kiinasta tilatessa ei mun mielestä oo iha järjettömiä postikuluja? ainakin jotkut tarjoo toosi edullisesti postarit/ilmaset jos jotain pientä tilaa. ne postarit kannattaa aina tarkistaa ennenku tilailee mitään, siellä alhaalla on semmonen laatikko mistä pystyy kattoo postikulut eri maihin. jos postikuluja ei oo merkitty nii ei kannata sillon ostaa sitä!

jotkut, lähinnä iha yksittäiset ihmiset merkitsee yleensä että postittavat vaan oman maan sisällä, mut jos laittaa myyjälle viestiä ja kysyy voisko postittaa suomeen niin ne yleensä suostuu siihe, kannattaa tietty kysyä postarit että paljonko ne suunnilleen olis. laukuissa varmasti maksaa hieman enemmän koska ovat kalliimpia postittaa. ite suosin sitä, että järjestän ne (sort by) hinnan mukaan eli "Price + PP: lowest first" nii se näyttää ekana kaikki edullisimmat tuotteet ja ne jotka postitetaan suomeen.

ite tykkään ostaa enemmän yksityisiltä ihmisiltä käytettyjä tuotteita. joskus kyllä semmosilta yritys-myyjiltä löytyy myös kivoja juttuja, ja ne tarjoaa postarit huomattavasti halvemmalla. ja mun lempi hakusanoja vaatteille on kaikki merkit/nettivaatekaupat, esim. primark, new look, asos.... vasemmalta puolelta voi sit helposti rajata hakua esim. mekkoihin jotka on kokoo 10.

toivottavasti tästä oli jotain apua! :D vähä sekavaa selitystä...

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Lauantaina, 21.07.2012 klo 20:11  
+
0
Viruskoira kiitos ihan järjettömän paljon n___n! Heti selkeni kaikki huomattavasti enkä itse asiassa ollut edes tajunnut, että saan ne postarit näkymään jotenkin. Heti lähti huppari kokeilumielessä tilaukseen, jos kaikki nyt onnistuu niin tiiän mihin miun rahat häviää...

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Maanantaina, 23.07.2012 klo 09:29  
+
0
Saanksmie mitää kelan tukii ku oon työtön 3viikon päästä (työsuhde kesti n. 6kk) enkä opiskele? Asun siis kämppiskämpässä

:d
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Maanantaina, 23.07.2012 klo 10:20  
+
0
^ alle 25-vuotiaana ilman ammatillista koulutusta sun pitää hakee kouluihin että oot oikeutettu työmarkkinatukeen, olikohan se vielä niin, että ammatilliseen koulutukseen (myös AMK)? Eli jos et hakenut, niin nyt vaan täydennyshaussa sitten papereita sisään. Asumistukee saat kelalta joka tapauksessa.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

  Siirry sivulle: 1 ... 28 29 30 31
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28159
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6320
Viestejä yhteensä545647
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265819
(Tilastot päivitetty viimeksi 16.04.2024 klo 21:00)