Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Tiistaina, 24.05.2011 klo 22:05

Kadonneet koiratytöt ja -pojat

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6

meliS

meliS
Viestimäärä: 40

VS: KADONNEET KOIRATYTöT JA -POJAT - Perjantaina, 20.01.2012 klo 11:01  
+
0

nanika kirjoitti:

Onko Melinasta havaintoja? Eiks sen nick ainaki jossain vaiheessa ollu Memmu? Se muistaakseni opiskeli eläintenhoitajaks?


:heiluti:
Eläintenhoitajaksi tosiaan valmistuin toukokuussa, nyt asun Oulussa ja töissä käyn enemmän ja vähemmän... Toi (eilen jo 6v!) lagotto mulla pyörii jaloissa edelleen, ja reilun parin viikon päästä haetaan sille sekarotunen "pikkusisko" :) siitä on kyllä toooosi kauan ku oon täällä viimeks pyöriny...

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: KADONNEET KOIRATYTöT JA -POJAT - Perjantaina, 20.01.2012 klo 22:29  
+
0
^ Oo, kiva kuulla susta! Olikos sen sun koiran nimi Aatu?

meliS

meliS
Viestimäärä: 40

VS: KADONNEET KOIRATYTöT JA -POJAT - Lauantaina, 21.01.2012 klo 13:58  
+
0

nanika kirjoitti:

^ Oo, kiva kuulla susta! Olikos sen sun koiran nimi Aatu?

Juuu on, hullua miten joku voi muistaa! :D

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: KADONNEET KOIRATYTöT JA -POJAT - Lauantaina, 21.01.2012 klo 15:24  
+
0
^ Kyllä mä muistan ku juteltiin joskus enemmänki! En tiiä muistatko, mutta oon ent. Denimy :D

meliS

meliS
Viestimäärä: 40

VS: KADONNEET KOIRATYTöT JA -POJAT - Maanantaina, 23.01.2012 klo 00:05  
+
0
^Aaaaa! muistan kyllä :D

bettinak

bettinak
Viestimäärä: 31

VS: KADONNEET KOIRATYTöT JA -POJAT - Perjantaina, 23.08.2013 klo 13:34  
+
0
Hahah, mun oli pakko tulla kattomaan millaset meiningit täällä on ku MOZARELLA laitto mulle bodmodissa viestiä! :D

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: KADONNEET KOIRATYTöT JA -POJAT - Perjantaina, 23.08.2013 klo 14:18  
+
0

bettinak kirjoitti:

Hahah, mun oli pakko tulla kattomaan millaset meiningit täällä on ku MOZARELLA laitto mulle bodmodissa viestiä! :D



Auta armias :---D
Do or do not. There is no try.

bettinak

bettinak
Viestimäärä: 31

VS: KADONNEET KOIRATYTöT JA -POJAT - Perjantaina, 23.08.2013 klo 14:28  
+
0

Arcturus kirjoitti:

[quote=bettinak]Hahah, mun oli pakko tulla kattomaan millaset meiningit täällä on ku MOZARELLA laitto mulle bodmodissa viestiä! :D



Auta armias :---D[/quote]

KC on kyllä ollu vuosia ihan unholassa, ei oo tullut edes mieleen. Toisaalta ihan hyvä, en kauheasti halua muistella mitä tänne tulikaan kirjoteltua sillon 12 vuotiaana. :D

Vähän kyllä -tuttaa kun en saanut pistettä tohon mun nickiin.

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: KADONNEET KOIRATYTöT JA -POJAT - Perjantaina, 23.08.2013 klo 16:22  
+
0

Pdm kirjoitti:

Tätä ketjua lueskeltua päätin tehdä tämmösen vähän käänteisen postin ja kysellä että muistaakohan allekirjoittanutta enää kukaan :nauru:

Tämän nimimerkin takaa löytyy siis entinen padme, olin jossakin määrin aktiivi joskus 2000-luvun alkupuolelta jonnekin ~05 seuduille.. Ennen kuin sitten jäi täällä kirjoittelu. Tintin, Swin, herttaässän (? meniköhän nikki oikein), nuunuun ynnä muiden kanssa muistan puhuneeni paljon ja monet vanhat nimimerkitkin herättää kyllä mielikuvia.. :) Oon nyt taas pikkuhiljaa yrittänyt alkaa vähän koiratyttöilyaktivoitumaan, mutta olisi hauska jos sattus vielä herättämään muistikuvia entisiltäkin ajoilta.. :)



Entinen nuunuu ilmoittautuu! :heiluti: mistäköhän tuo nimimerkki on tullut joskus keksittyä, hah.
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: KADONNEET KOIRATYTöT JA -POJAT - Sunnuntaina, 25.08.2013 klo 12:51  
+
0

bettinak kirjoitti:

Hahah, mun oli pakko tulla kattomaan millaset meiningit täällä on ku MOZARELLA laitto mulle bodmodissa viestiä! :D


Määki bongasin sut tässä joku aika sitte sieltä, mutten viittiny alkaa julkisesti koiratyttöilemään :viheltel: :nauru:
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

bettinak

bettinak
Viestimäärä: 31

VS: KADONNEET KOIRATYTöT JA -POJAT - Sunnuntaina, 25.08.2013 klo 17:50  
+
0

hypophrenia kirjoitti:

[quote=bettinak]Hahah, mun oli pakko tulla kattomaan millaset meiningit täällä on ku MOZARELLA laitto mulle bodmodissa viestiä! :D


Määki bongasin sut tässä joku aika sitte sieltä, mutten viittiny alkaa julkisesti koiratyttöilemään :viheltel: :nauru:[/quote]

Aijaa! Kyllä mulle saa ihan julkisesti koiratyttöillä :D Ja kuka muuten edes oot?
Nimimerkkis ei kuulosta tutulta, tai sitten mulla on tosi huono muisti.

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: KADONNEET KOIRATYTöT JA -POJAT - Sunnuntaina, 25.08.2013 klo 20:11  
+
0
^ Olin täällä sillon koirattomana pyöriessä nimimerkillä Blew :P
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: KADONNEET KOIRATYTöT JA -POJAT - Tiistaina, 27.08.2013 klo 07:18  
+
0
^Ai sä olet Blew! :eek:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: KADONNEET KOIRATYTöT JA -POJAT - Lauantaina, 31.08.2013 klo 16:25  
+
0
^^ Onko hypophrenia Blew :eek::eek:
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: KADONNEET KOIRATYTöT JA -POJAT - Lauantaina, 31.08.2013 klo 21:51  
+
0
Sekotatteko te mut johki toiseen, vai miks ootte noin yllättyneitä? :mietiskel: :nauru:
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KADONNEET KOIRATYTöT JA -POJAT - Sunnuntaina, 01.09.2013 klo 21:44  
+
0
MITÄ :eek:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

hennir

hennir
Viestimäärä: 30

VS: KADONNEET KOIRATYTöT JA -POJAT - Perjantaina, 08.08.2014 klo 02:15  
+
0
Mun on nyt aiiivan pakko nostaa tätä, kun tässä yön pimeinä tunteina nostalgiahengessä fiilistelen menneitä aikoja. Paljon on tuttuja nickejä tässäkin ketjussa mainittu, MUTTA.

Muistaako kukaan vehnää, terrancea (seukkas ilmeisesti vehnän kanssa?), terrancen kaveria phillipiä, irskiä (sillä oli palstaileva pikkusiskokin, mutten muista sen nickiä), benkkua (en muista oliko toi sen nicki, mutta nimi oli Benjamin)..? Ihan siis kiljoonan vuoden takaisia junnuja, olisko ollut keltasen kc:n aikaan nämä.. Vai oonko mä vaan ihan hirveen vanha!? :D

t. ex -tuikku-

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 00:30)