Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 19:47

Kannuksen Kennellinja

Siirry sivulle: 1 ... 26 27 28

kirppuu

kirppuu
Viestimäärä: 20

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 08.12.2013 klo 16:46  
+
0
^ Kannuksen lukiossahan on pääpaino luonnontieteissä (?), ja jos oikein käsitin niin on kursseja, jossa valmistaudutaan eläinlääkiksen pääsykokeisiin. Kannuksen lukiolla on esittelypäivä nyt tulevana torstaina (12.12) - tai näin ainaki meille sanottiin ja kirjeessä luki. Valitettavasti oon hukannu sen kirjeen, joten en voi varmistaa mitään todeksi :-D
Ja jos oikein muistan, nii ka piti olla 9,5, että saa täydet 16 valintapistettä

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 08.12.2013 klo 21:08  
+
0
Mun kohdalla tää homma tais tyssätä tähän. Puhuttuani vanhemmilleni asiasta varsinkin isäni tyrmäsi ajatuksen siltä seisomalta. Varavalinnaksi tämä Kannus nyt menee, muttei musta kannuslaista koskaan tule, koska todellakin mun keskiarvolla pääsee sinne, minkä ykköseksi olen laittamassa.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

vesipisarana

vesipisarana
Viestimäärä: 1

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 23.03.2014 klo 18:25  
+
0
Täällä on yksi tyttö joka haki yhteishaussa kannukseen. Löytyykö ketään muita? :)

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 23.03.2014 klo 22:42  
+
0
Mä hain - kakkosvaihtoehtona :nauru:. Eli en mee sinne, ku ka riittää ykkösenä olevaan lukioon lepsusti.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 23.03.2014 klo 22:42  
+
0
Mä hain - kakkosvaihtoehtona :nauru:. Eli en mee sinne, ku ka riittää ykkösenä olevaan lukioon lepsusti.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Gerki

Gerki
Viestimäärä: 1

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 05.04.2014 klo 17:01  
+
0
Mie hain kannukseen 1.vaihtoehtona (:

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 13.06.2014 klo 15:11  
+
0
Mun pikkusisko pääsi Kennellinjalle, oon kateellinen :D
En tiijä miksen ite jostaan syystä aikoonani hakenu.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

theorandial

theorandial
Viestimäärä: 5

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 21.09.2014 klo 18:25  
+
0
Aion seuraavassa yhteishaussa pyrkiä Kannukseen ja mietinkin, millainen henkilö pääsee kouluun? Kuinka paljon pitää osata, mihin kiinnitetään huomiota? Kuinka iso merkitys harrastuneisuudella on? Minä treenaan jälkeä, hakua, viestiä ja kilpailen tokossa, sekä koulutan seurallamme tokoa ja vapaamuotoisessa porukassa pelastushakua. Haluaisin ehdottomasti tuohon kouluun, sillä haluaisin tulevaisuudessa koirankouluttajaksi.

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Maanantaina, 22.09.2014 klo 00:04  
+
0
^ Mä en osaa tarkemmin sanoa, enkä väitä, että olisi varmaa tietoa, mutta...

Mikäli oon oikein ymmärtäny, harrastuneisuudesta ei juurikaan saa pojoja. Tuonnehan siis haetaan "ammattikoulupisteillä", jotka koostuvat nykyisin lähinnä "tuuripisteistä" (minä vuonna olet lopettanut peruskoulun, onko sulla kakkosasteen koulutuspaikkaa, satutko oleen alan harvinaisempaa sukupuolta jne.) ja koulumenestyspisteistä. Lisäks on pääsykokeet, joissa harrastuneisuudesta on eniten hyötyä. Niissä ilmeisesti käsitellään vierasta koiraa ja tehdään muutakin mukavaa koiriin liittyvää juttua, tarkemmin en tiedä, koska itse en ole tätä vaihetta käynyt läpi. Sikäli sä oot onnellisessa tilanteessa, että nykyään kaikki hakijat on kutsuttava sinne pääsykokeisiin, jolloin sä pääset näyttämään sitä harrastuneisuutta. Vielä toissavuonna tilanne oli sellainen, että sä et päässyt näyttämään mitään osaamistas, mikälli sun muut pisteet eivät olleet riittävän korkeat. Mutta tärkeetä on muistaa se, että pääsykoepisteet ovat vain yksi pieni osa-alue pisteistä, eikä niillä voi pelastaa muuten täysin susia pisteitä.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

theorandial

theorandial
Viestimäärä: 5

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 23.09.2014 klo 23:43  
+
0
Kiitos vastauksesta :3
Saapa nähdä miten sitten tulee käymään, ilmottelen tänne sitten joskus kuukausien päästä jos pääsen sisään! :D

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 24.09.2014 klo 07:26  
+
0
^ Pidämme sulle peukkuja pystyssä :)
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

himppulimppu

himppulimppu
Viestimäärä: 5

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 01.01.2015 klo 15:14  
+
0
Joo, elikkäs tulisin vähän kyselemään täst kennellinjasta. Aattelin, et sit ku saan tuon yläasteen käytyä, voisin mahdollisesti hakea kannukseen. Jos siellä on tämä lukio eläinlääkkikseen. nyt pari kysymystä:
1. Riittääkö 9.3 keskiarvoksi?
2. Jos menee lukioon, onko siellä tämä koirakoulutusmikälie homma mahdollinen?
3. Kuinka koulutettu koiran pitää olla?
4. Asun kaukana lukiosta, onko siellä asuntolat joissa voi asua?
5. En jostain syystä löydä kannuksen nettisivuja, mitkä me ovat?

Kiitos, jos joku vastaa!

Radar

Radar
Viestimäärä: 61

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 02.01.2015 klo 10:45  
+
0

himppulimppu kirjoitti:

Joo, elikkäs tulisin vähän kyselemään täst kennellinjasta. Aattelin, et sit ku saan tuon yläasteen käytyä, voisin mahdollisesti hakea kannukseen. Jos siellä on tämä lukio eläinlääkkikseen. nyt pari kysymystä:
1. Riittääkö 9.3 keskiarvoksi?
2. Jos menee lukioon, onko siellä tämä koirakoulutusmikälie homma mahdollinen?
3. Kuinka koulutettu koiran pitää olla?
4. Asun kaukana lukiosta, onko siellä asuntolat joissa voi asua?
5. En jostain syystä löydä kannuksen nettisivuja, mitkä me ovat?

Kiitos, jos joku vastaa!





En ihan kaikkeen osaa vastata, mutta kokeillaan.
1. En tii
2. Käsittääkseni siellä on sekä semmonen lukio+kennellinja juttu ja pelkkä kennellinja... En oo kuitenkaan varma
3. En tii
4. Siellä on soluasunnot, eli asuntolat on
5. www.kpedu.fi hetken joutuu sivuilta etsimään että pääsee kennellinjan-kohtaan
You know how the story goes

kirppuu

kirppuu
Viestimäärä: 20

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 17.01.2015 klo 22:16  
+
0

himppulimppu kirjoitti:

Joo, elikkäs tulisin vähän kyselemään täst kennellinjasta. Aattelin, et sit ku saan tuon yläasteen käytyä, voisin mahdollisesti hakea kannukseen. Jos siellä on tämä lukio eläinlääkkikseen. nyt pari kysymystä:
1. Riittääkö 9.3 keskiarvoksi?
2. Jos menee lukioon, onko siellä tämä koirakoulutusmikälie homma mahdollinen?
3. Kuinka koulutettu koiran pitää olla?
4. Asun kaukana lukiosta, onko siellä asuntolat joissa voi asua?
5. En jostain syystä löydä kannuksen nettisivuja, mitkä me ovat?

Kiitos, jos joku vastaa!



1. Keskiarvorajaa ei ole, se, että pääseekö tänne vai ei riippuu todella pitkästi pääsykokeista.
2. Voi suorittaa joko kaksoistutkintona (amis + lukio), muttei ole pakko. Kaksoistutkintoa suorittavilla jää osa käytännön tunneista käymättä ja osa kursseista suoritetaan lukiolla.
3. Koiran ei tarvii olla pitkällekkään koulutettu, moni meidän luokalta on ottanut pennun ja osalla on jo vähän vanhempia koiria. Täällä oppii, ei tarvii olla valmiiksi täydellinen.
4. Ammattiopistoa käyville on asuntolapaikat, mutt jos hakee vain lukioon, ei saa asuntolapaikkaa.
5. www.kpedu.fi

elsi_tuulevi

elsi_tuulevi
Viestimäärä: 3

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 20.01.2015 klo 13:34  
+
0
Onko kukaan hakemassa tonne Turusta 2016?

elsi_tuulevi

elsi_tuulevi
Viestimäärä: 3

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 08.02.2015 klo 11:06  
+
0
Olis kiva kuulla joltain opiskelijalta, että miten ootte hoitanut omat ruoat eli esim. Onko kaikki samassa solukämpässä asuneet ostaneet omat ruoka-aineet, talouspaperit, tiskiharjat, yms. Vai onko teillä ollu jotain yhteisiä juttuja mihin kaikki on antanu rahaa?
Ja esim. neljän hengen kämpissä onko kaikilla omat vessat vai yksi yhteinen?
Vähän tyhmiä kysymyksiä mutta kun ei oo kokemusta itsellään ja Kannus vaikuttaa ihan mahtavalta paikalta, eikä tollasista asioista oo mun mielestä ollu juttua tällä palstalla.

kirppuu

kirppuu
Viestimäärä: 20

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 10.02.2015 klo 10:31  
+
0

elsi_tuulevi kirjoitti:

Olis kiva kuulla joltain opiskelijalta, että miten ootte hoitanut omat ruoat eli esim. Onko kaikki samassa solukämpässä asuneet ostaneet omat ruoka-aineet, talouspaperit, tiskiharjat, yms. Vai onko teillä ollu jotain yhteisiä juttuja mihin kaikki on antanu rahaa?
Ja esim. neljän hengen kämpissä onko kaikilla omat vessat vai yksi yhteinen?
Vähän tyhmiä kysymyksiä mutta kun ei oo kokemusta itsellään ja Kannus vaikuttaa ihan mahtavalta paikalta, eikä tollasista asioista oo mun mielestä ollu juttua tällä palstalla.


Meillä ollaan ostettu puoliksi ja syöty toisten ruokia. Tiskiharjat yms. saa koululta. Neljän soluista en tiiä, mut todennäkösesti ei oo kaikille omia vessoja :D

elsi_tuulevi

elsi_tuulevi
Viestimäärä: 3

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 10.02.2015 klo 15:31  
+
0
Okei :-)

theorandial

theorandial
Viestimäärä: 5

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Maanantaina, 20.04.2015 klo 15:37  
+
0
Oletteko jo saaneet pääsykoekutsut? Jossain päin nettiä luki että tänään on pitänyt viimeistään tulla pääsykoekutsut.

theorandial

theorandial
Viestimäärä: 5

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 21.04.2015 klo 00:35  
+
0
Hah, luinkin väärin, tänään kutsut lähetettiin :P

  Siirry sivulle: 1 ... 26 27 28
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28065
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6252
Viestejä yhteensä545357
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265749
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.03.2024 klo 09:45)