Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 26.09.2011 klo 18:55

Käsityöläispulina

Siirry sivulle: 1 ... 2 3 4

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: KäSITYöLäISPULINA - Torstaina, 09.02.2012 klo 15:54  
+
0
Tein aikani kuluks Daikalle uuden pannan :)



Kuva 2

ja tosi onnellisen näkönen malli...
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

_lappalaishullu_

_lappalaishullu_
Viestimäärä: 173

VS: KäSITYöLäISPULINA - Torstaina, 09.02.2012 klo 18:39  
+
0
Terve!
Minäkin olin tekemäs jotain (en itekkään tiiä mitä mut kuitenkin neuloin kadella puikolla) . Eilen sitte rupesin tekee sitä,niin tuli siis hirveetä sörsöä ja sotkua.En saanut sitä selvitettyä mutt purettua sain. En oo jaksanu alottaa sit uutta ku eipä se mua kummemmin kiinnosta. Muita käsitöitä en ole tehnyt paitsi kutosella olis ollu tarkotus tehdä kaks lapasta ja en saanu ees toista valmiiks,vaan tein siitä vähän niinkuin rannekkeen ja purin sen ja sit vitosella laukku.. Mutta enemmän kiinnostaa joku esim ompelukoneella ompelu tai joku muu mut virkkaus/neuolominen/joku muu langasta tekeminen ei mua pahemmin liikuta. Oisiko kenelläkään ideoita,mitä voisi tehdä ompelukoneella (esim näin ystävän päivän alla) ? Kiitos kaikille etukäteen !! Onnea myös kaikille ja onnistumisia !!

jasminn

jasminn
Viestimäärä: 226

VS: KäSITYöLäISPULINA - Perjantaina, 10.02.2012 klo 22:13  
+
0
^ Mä oon tehny kavereille ystävänpäivälahjaksi pehmoleluja (joskus pienenä siis) ja vanhempana on tullut värkättyä koristetyynyjä. Yleensä olen ommellut käsin, vaikka siinä onkin paljon suurempi ja hankalampi työ. Tarkoituksena olisi äkkiä tehdä äidille joku kiva tyyny ystävänpäiväksi, kun viime vuonna se kehui mun kavereille tekemät tyynyt maasta taivaisiin.

Mä ompelin just itselleni ihan kivan tuubitopin. Kangas oli perusmusta, somisteeksi ompelin sellaisen kangaskaistale -jutskan tuohon rinnan alle helmiäisen värisestä kankaasta. Lisäsin siihen kaistaleen päälle vielä valkoisen rusetin. Tein tohon toppiin rypytykset tuonne sivuille, vaikka pelkäsin että näytän ihan tankilta niiden takia. Onneks en kuitenkaan.
Voin laittaa vaikka kuvaa joku päivä, jos jotain kiinnostaa nähdä jne. :cool:
Shania 11092011>
Inna 20092012>

jasminn

jasminn
Viestimäärä: 226

VS: KäSITYöLäISPULINA - Perjantaina, 10.02.2012 klo 22:13  
+
0
^ Mä oon tehny kavereille ystävänpäivälahjaksi pehmoleluja (joskus pienenä siis) ja vanhempana on tullut värkättyä koristetyynyjä. Yleensä olen ommellut käsin, vaikka siinä onkin paljon suurempi ja hankalampi työ. Tarkoituksena olisi äkkiä tehdä äidille joku kiva tyyny ystävänpäiväksi, kun viime vuonna se kehui mun kavereille tekemät tyynyt maasta taivaisiin.

Mä ompelin just itselleni ihan kivan tuubitopin. Kangas oli perusmusta, somisteeksi ompelin sellaisen kangaskaistale -jutskan tuohon rinnan alle helmiäisen värisestä kankaasta. Lisäsin siihen kaistaleen päälle vielä valkoisen rusetin. Tein tohon toppiin rypytykset tuonne sivuille, vaikka pelkäsin että näytän ihan tankilta niiden takia. Onneks en kuitenkaan.
Voin laittaa vaikka kuvaa joku päivä, jos jotain kiinnostaa nähdä jne. :cool:
Shania 11092011>
Inna 20092012>

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: KäSITYöLäISPULINA - Maanantaina, 26.03.2012 klo 22:23  
+
0
Mersu

tartuun ekan kerran viiteen vuoteen vapaaehtosesti kynähän ja tossa tulos, mittasuhteet on vähän pielessä ja huomaa kyllä ettei oo käyttäny aktiivisesti käsiään, sokerina pohjalla vielä se että tua on eka auto minkä elämässäni piirrän!

mutta ny ku tuota viä vähä viimestelee ja voimistaa varjostuksia nii kyllä oon ihan tyytyväänen!
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: KäSITYöLäISPULINA - Maanantaina, 26.03.2012 klo 22:36  
+
0
H1N1 Psssst ;)
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: KäSITYöLäISPULINA - Maanantaina, 26.03.2012 klo 22:44  
+
0
noni! aattelinki et tuo on täälä jossaan, en vaan jaksanu ettiä :D
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: KäSITYöLäISPULINA - Perjantaina, 03.08.2012 klo 09:29  
+
0
Huomaa että syksy alkaa lähestyä. Oon neulonu jo yhet lapaset ja yhet sukat ja nyt alottelen toista paria sukkia.
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

Aikkuu

Aikkuu
Viestimäärä: 3

VS: KäSITYöLäISPULINA - Sunnuntaina, 23.09.2012 klo 16:27  
+
0
Kellään jotain kivaa mantteli-ohjetta ? ;)
Ja jos jollain on joku kiva panta-ohje niin saa laittaa :)

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: KäSITYöLäISPULINA - Keskiviikkona, 26.09.2012 klo 16:27  
+
0
Taas mulle alkaa tulla tää säälittävä neulomisvimma, niin ku viime vuonnaki :-D Mutta ne viime vuoden lapaset kyllä tuli melkeen valmiiks, toinen peukalo vaan jäi puuttumaan!

Kultainennoutaja

Kultainennoutaja
Viestimäärä: 25

VS: KäSITYöLäISPULINA - Torstaina, 27.09.2012 klo 13:43  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Kerätään saman otsikon alle ideoita, kuvia, ohjeita ja kaikenlaista käsitöihin liittyvä. Kyse voi siis olla neulomisesta, askartelusta, puutöistä, kunhan käytät käsiäsi ja luot!

Wallen, tule jakamaan oppejasi tänne, meitä on täällä monta taitojasi kahdehtivaa neulontamestarin tittelistä haaveilevaa junnua !



Kivan pehmolelun osaan kyllä tehdä.

Tarvitset:
2 sukkaa(samaa paria)
Sakset
Neula
Ompelulankaa
Villalankaa
2 Nappia

Leikkaa toisen sukan kärkeen n.13 senttimetrinen viilto.Ompele sitten syntyneet jalat
kahdeksi kappaleeksi,mutta muista jättää täyttö aukko.Leikkaa toisesta sukasta kärki pois.Täytä kärki vanulla ja sido se kiinni pussin tapaan.Ompele se kiinni vartaloon.
Täytä vartalo ja ompele täyttö aukko kiinni.Ompele napit kiinni päähän silmiksi.
Tee toisesta sukasta kädet ja ompele ne kiinni.Lisää korvat,häntä ynnä muut riippuen minkä eläimen teet.

Kultainennoutaja

Kultainennoutaja
Viestimäärä: 25

VS: KäSITYöLäISPULINA - Torstaina, 27.09.2012 klo 13:49  
+
0

Aikkuu kirjoitti:

Kellään jotain kivaa mantteli-ohjetta ? ;)
Ja jos jollain on joku kiva panta-ohje niin saa laittaa :)



No tavallisen hiuspannan voi ainakin tehä melko helposti.

Tarvitset:
Jotain kivaa venyvää kangasta
Sakset
Neula
Ompelulankaa
Kuminauhaa

Leikkaa kankaasta sopiva pala ja ompele se ikään kuin tötteröksi.
Pujota kumppari tötterön sisään ja ompele"tötteron" päät yhteen".

Kultainennoutaja

Kultainennoutaja
Viestimäärä: 25

VS: KäSITYöLäISPULINA - Torstaina, 27.09.2012 klo 14:01  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Kerätään saman otsikon alle ideoita, kuvia, ohjeita ja kaikenlaista käsitöihin liittyvä. Kyse voi siis olla neulomisesta, askartelusta, puutöistä, kunhan käytät käsiäsi ja luot!

Wallen, tule jakamaan oppejasi tänne, meitä on täällä monta taitojasi kahdehtivaa neulontamestarin tittelistä haaveilevaa junnua !



Niin ja oon mä kerran neulonut kaulahuivin.Käytin nallen kukkaketo kielo-nimistä lankaa.

Corgiatar

Corgiatar
Viestimäärä: 1

VS: KäSITYöLäISPULINA - Torstaina, 18.10.2012 klo 09:02  
+
0
Mä rakastan neulomista:love: oon just täl hetkel tekees värikkäitä säärystimiä:jjei:
Anna:)

Only

Only
Viestimäärä: 23

VS: KäSITYöLäISPULINA - Sunnuntaina, 21.10.2012 klo 11:36  
+
0
Mää tykkään kutoa, ja askarrella kaikkea :D
:D

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: KäSITYöLäISPULINA - Tiistaina, 26.11.2013 klo 22:58  
+
0
Hejsan, kaikki! Onko enää ketään muuta käsityöläistä?

Mulla on tällä hetkellä projektina kaverin koiruudelle mantteli, valmistuu hitaasti mutta varmasti. Lisäks on pikkusiskon kaverille lapaset tekeillä (joululahjaksi) ja muutama kerä lankaa, joista vois tehä jotain kivaa. Ihania käsityöt :love:.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: KäSITYöLäISPULINA - Tiistaina, 03.12.2013 klo 15:16  
+
0
Mua aina jaksaa naurattaa se kun täällä lukee että joku tekee lapasia. Koska mä ja mun kaverit keksittiin yks tyhmä vitsi, että kun sanasta lapasia ottaa toisen a:n pois (lapasia) siitä tulee lapsia. Sit me vitsaillaan et S (kaveri) ja P (joku ope) tekee tukiopetuksessa aina lapasia :nauru: joo ollaan pimeitä :shifty:

Boujer

Boujer
Viestimäärä: 22

VS: KäSITYöLäISPULINA - Sunnuntaina, 09.02.2014 klo 17:54  
+
0
Itse teen aika usein keppihevosia. Ompelen suurimmaksi osaksi kokonaan käsin, mutta joskus kaulaa vähän ompelukoneella. Teen näitä myyntiin ja myöskin itselleni. You can laugh if you want... Laitanpahan vaikka kuvankin yhdestä hepolaisesta.



Tällä hetkellä tekeillä on kankaasta valmistettu koirapehmoeläin. Tarkoitus olisi tehdä tuo tuonne miun keppihevostallin maskotiksi. :P

e// Strikku// Kuvan voin laittaa sitten kun valmistuu. :)
"Doubt kills more dreams than failure ever will..."
(Viestiä on muokattu maanantaina, 10.02.2014 klo 17:36)

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: KäSITYöLäISPULINA - Maanantaina, 10.02.2014 klo 00:01  
+
0
^ Hienohan tuo on :). Ja haluaisitko sitten laittaa siitä koirapehmosta kuvaa, mullakin on suunnitteilla?
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

  Siirry sivulle: 1 ... 2 3 4
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28174
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6327
Viestejä yhteensä545676
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265831
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 15:30)