Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 28.08.2010 klo 21:31

Kauneinta mitä sinulle on tänään sanottu

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 14

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Lauantaina, 28.08.2010 klo 21:31  
+
0
En ainakaan löytänyt tällaista palstaa kun selailin noita sivuja(:

Eli tänne kaikki ihana mitä sulle on sanottu, mikä on saanu sut hyvälle tuulelle tai piristymään :) Ei tarvi olla mitään erikoista, mikä itsestä on tuntunut kivalta et joku sano nii. Ei tarvi edes perustella välttämättä. Voi laittaa vanhojaki mitä yhtäkkiä tulee mieleen aikojen alusta

esim. ihaninta mitä musta mulle on tänää sanottu, oli ku kaveri sano 'Trix pitää sun nyt muistaa syyä!' ku sanoin iltapäiväl etten ollu syöny ku aamul. Se jotenki tuntuu vaa nii ihanalta, et se huolehti musta.
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Lauantaina, 28.08.2010 klo 23:06  
+
0
Mulle ei oo tänään mitään überihanuuksia lausuttu (paitsi isä jotain lässytti tossa illalla), mutta mua jotenkin lämmitti tämä tallivuorossa:

H: "J kysy että onko sulla asennevamma, niin sanoin että ei sulla ainakaan koskaan mun seurassa."

:nauru:
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Lauantaina, 28.08.2010 klo 23:45  
+
0
'Mähän en ketä tahansa mun kyytiin huoli. Oikestaan huolin vaan sut.'
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Lauantaina, 28.08.2010 klo 23:52  
+
0
Yksi tyyppi eräältä foorumilta kertoi nähneensä mut mun työpaikalla joskus heinäkuussa ja lisäsi siihen perään, että "jos se olit sinä, niin olit kyllä tosi nätti. :)"
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 15:20  
+
0
veli: "hei vähä oot siivonnu hyvin!"
täänks

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 22:55  
+
0
Tää oli yöllä, kun olin baarissa kaveripojan kanssa. Siellä sitten näkyi muitakin tuttuja, myös sellasia ei-niin-miellyttäviä. Sanoin siitä kaverille, ja kerroin, että ne on sellasia ihmisiä, joihin mulla on vähän kylmähköt välit ja sellanen tunne, että ne halveksii mua. (Ne oikeesti vaan tuijotteli mua siellä eikä puhunu tai tervehtiny tai mitää... o_ô)
Meinas jo tulla oikeesti paha mieli kun näin ne siellä, mut oli kyllä ihana, kun Masi sano siihen, että "Älä mieti niitä! Älä muistele mitä olit, vaan näytät niille mitä oot nyt!" ja raahas mut tanssilattialle.

Se lämmitti kyllä mieltä ihan hirveesti ja pelasti muutenkin sen hetken. :>
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 23:13  
+
0
tää tapahtu kyllä perjantaina mutta, kaverin inttikaveri kenet ekaa kertaa tapasin niin urhoollisesti mua puolusti ku koetin pummia kaverilta röökiä, mut ei se pihi antanu
"muistatko ku heitin sulle (kaverille) tänään päivällä yhen? heitä nyt jessicalle toi yks niin se menee sit multa pois!"
never regret something that once made you smile

Tirku

Tirku
Viestimäärä: 231

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Maanantaina, 30.08.2010 klo 13:36  
+
0
"Oikeesti, miten sä voit osata piirtää noin hyvin!"

Kyllä piristi päivää :)
sheltit Jedi ja Loki

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Tiistaina, 31.08.2010 klo 16:12  
+
0
kaveri "mä oon niin huolissani susta" <3

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Tiistaina, 31.08.2010 klo 16:13  
+
0
Tää oli eilen, yks poika faces: "Et sä must näytä linnunpelättimeltä" :-DD

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Tiistaina, 31.08.2010 klo 19:25  
+
0
ystävä meses: 'kerros kriisisi ! oon sun vip terapeutti' ja myöhemmin 'voooooi rauksuu !'
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Tiistaina, 31.08.2010 klo 19:32  
+
0
"Sä oot jumalainen"

Pakko myöntää, et olin aika otettu. Olin sentään just herännyt ja sen kyllä huomas.
Varjo 12/2010 ♥

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Tiistaina, 31.08.2010 klo 23:28  
+
0
"meistä tulee varmaan sellainen ärsyttävän yhteenkasvanut vanhapari joka kulkee samanlaisissa ulkoasuissa ja päättää toistensa lauseet ja muuta sellaista.."

loppua en kerro.>:9 mutta mun mielestä oli kamalan hellyyttävää, että se miettii meitä jo vanhoinakin. purr.
winter brings the spring again

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 16:06  
+
0
"xxx homo"

perus
this parrot is no more!

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 16:19  
+
0
"Mulle tulee ikävä sua"

ihana <3 vaikka kyynikkona tiiän ettei sille mikään ikävä tule ainakaan mua, niin tuli silti tosi hyvä mieli :) varsinkin kun mulla on jo nyt ikävä sitä !
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 17:29  
+
0
" puhuttii täs E:n kanssa et ei vitsi ku sullon hyvä perse "

:DDDD
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 19:40  
+
0
"Wau!"

n_____________n Olin niin ylpee itestäni! Oke oon edelleen! Koska tuon sano lehden päätoimittaja luettuaan mun ekan(!!!) jutun, jonka tänään sille vein ennenko laitan sitä menemään lehteen. :))
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 21:52  
+
0
"Susta vois tulla vielä bortsuohjaaja oikeesti."

<3
no you don't know what it's like
welcome to my life

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 22:00  
+
0
"Aaa, sä oot ihanan näkönen!"
by ÄITI(!!!!)

Äiti, joka yrittää muuttaa mun ulkonäköä 24/7. Tuo tuntu niiiiin hyvältä <3 Ja mulla oli ihan oman tyyliset vaatteet päälle.
Varjo 12/2010 ♥

Cendre

Cendre
Viestimäärä: 532

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Torstaina, 02.09.2010 klo 16:24  
+
0
"Olet kova/vahva ihminen"

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 14
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6322
Viestejä yhteensä545654
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 11:15)