Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 28.08.2010 klo 21:31

Kauneinta mitä sinulle on tänään sanottu

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 14

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:39  
+
0
"Sä ihan säteilet"

Äiti taasen. Makes me so happy.
Varjo 12/2010 ♥

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Torstaina, 02.09.2010 klo 21:15  
+
0
"TOI syöttää, se saa oikeesti sen pallon yli ja vielä pisteenki! KATOTAANKO VAIKKA?!"

.. "eiku sä vaan hämäsit vastustajaa et se tekee saman virheen ku sä! KATO NY!!"

aww lentopallo :DDDd
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Torstaina, 02.09.2010 klo 22:07  
+
0
"xxx kukkahattutäti"
this parrot is no more!

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Torstaina, 02.09.2010 klo 22:17  
+
0
kaveri "ykski gramma ihraa sun luiden päälle tekis hyvää!"

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Perjantaina, 03.09.2010 klo 14:18  
+
0
Antti : '' Se on nii ruma, ei se voi olla sulle sukuu ''
Minä : '' Ai oonksmä kaunis vai ''
Antti : '' Tietenkii ''

:love: ähä melkee kiemurtelin pöydänalle ku eikukaa ikinä sano mua kauniiks :love: Antti on siis meiänluokkalain :D Ainii ja sit kans enkuntunnil Joonatan oli tulos mun vieree ( :ttou: ) mut lähti viel sanoo opelle jotain , sit kuiskasin siin nopee et

'' Joku tulee nyt äkkii mun vieree ennenku toi kerkee ! ''
Sitte Rene, ennenku kukaa muu ees kerkee kissaa sanoo ni : '' Mä voin uhrautuu ''

Noh, sit istuin Renen vieres koko lopputunnin :D Ja oli Renen entinen vieruskaveri vihanen ja Joonatanin ilme melko makoisa ku se käänty :DDDD haha
Jou.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 03.09.2010 klo 14:22)

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Maanantaina, 11.10.2010 klo 21:46  
+
0
ei kyl tänää ollu, mut..;
T: sul on nii hyvä kroppa!
Minä: haha thanks, mut jalat ainaki on iha kauheet... futarireidet
T:eiku oikeesti, koko kroppa. ihan täydellinen.

aaaa, ei kyl oikeesti oo mut ton ihmisen suust tommonen ni... :)) tuli hyvä mieli
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Maanantaina, 11.10.2010 klo 22:04  
+
0
"onks sul hiuspidennykset?"
"ei oo"
"miten sul on noin ihanat ja pitkät omat hiukset, mäki haluun tommoset!"
never regret something that once made you smile

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Maanantaina, 11.10.2010 klo 22:09  
+
0
"You look kinda cute with that puppy facepaint. I don't really get the concept, but anyway."

n_______n Hihi, tuo kyllä piristi! Etenkin, kun kyseessä oli ihan täysin random kommentti ihmiseltä, jota en ole kovin pitkään tuntenut. :D
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

buika

buika
Viestimäärä: 52

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Tiistaina, 12.10.2010 klo 16:29  
+
0
"sä oot oikeesti niin kaunis"
aw. vielä tota ennen olin kuullu sen sanovan toiselleki, että oon kaunis. vaikka en itse pysty tosiaankaan allekirjoittamaan tuota, tulee siitä kummasti niin hyvä mieli =D <3 varsinkin kun on itsetunto vähän... niin ja näin.
run away.

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Keskiviikkona, 13.10.2010 klo 14:22  
+
0
yks kaverijätkä: "kyl mää voisin mennä räyhiksen kaa naimisiin.." aww♥ tulin ihan järjettömän iloseks, vaikka kavereita ollaankin, otin ton kommentin tosi ilahtuneena vastaan.
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 13:10  
+
0
näitä fb juttuja, yks rinnakkaisluokkalainen poika; "kaunis ja varmasti mukava tyttö=) vaikka en hirveen hyvin tunnekkaan." eka jätkä ikinä joka on sanonu mua kauniiks:-)

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 17:17  
+
0
"sä oot kyllä maria pieni, mutta just sopivan pieni mun kainaloon"

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 23:00  
+
0
ei ollu tänää mut tää kaveri teki mut niiiiin iloseks :
"mä katoin ku tulin sua vastaa et 'wou se on kaunis!' "
"haluisin sun silmät, poskipäät huulet ja hiukset!!"
i lov u too honey <3
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 20:11  
+
0
ei tänään oo kukaan mitään sellasta sanonut, mutta keskiviikkona
kaveripoika M: kaunis neitokainen
ja torstaina
kaveripoika M: kaunis nainen

:eek:

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 20:13  
+
0
lauantai aamuna siskontyttö aliina antoi herättyään pusun mun poskelle ja sanoi "anna sä oot ihana"
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 20:39  
+
0
^ Ihana. :))

keps kirjoitti:

"sä oot kyllä maria pieni, mutta just sopivan pieni mun kainaloon"



Aws, suloista. :)

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Maanantaina, 25.10.2010 klo 19:47  
+
0
kaveripoika: "hei, älä mee!"
joo ei tossa mitään, mutta kun sillä oli siinä kaikkee muuta parempaa seuraa ko mä, ja sit lähin siitä, ja se huus mun perään noin. olin ihan hämmennyksissäni, se vieläpä hymyili todella suloisesti! mä oon huomannu, etä kaveripojat sanoo huomaamattaan vaikka mitä sulosta!
ja jotenkin niiden sanat ottaa totisemmin, kuin tyttöjen sanat, koska ainakin musta tuntuu, että jos jätkät jotain sanoo, niin ne tarkottaa sitä. ainakin mun jätkät.
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:35  
+
0
"kiitti kun oot olemassa." awws, ihana <3 kerrankin tunnen tehneeni jotain tärkeää!
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:44  
+
0
"toi on nii söpö toi sun asu!!" :D (siis tällane pinkki oloasu hehe)
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: KAUNEINTA MITä SINULLE ON TäNääN SANOTTU - Maanantaina, 25.10.2010 klo 22:03  
+
0
Ei kyllä ollu tänään, mut sen ajatteleminen saa aina vähän hyvälle tuulelle!

Olin menos näkemää pitkäst aikaa yht kaveripoikaa ja kävelin sitä vastaan nii se kattoo mua siin päästä varpaisiin ja sanoo "siis.....ei helvetti......HUHHUH!!!" "mitäää?" "no kato ittees!!" ja siis positiivisessä daaaaamn mielessä eikä sellasessa ei hitto paljon sä nykyään syöt.. :D sai hyvälle mielelle!
never regret something that once made you smile

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 14
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään9
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 22:30)