Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Tiistaina, 24.08.2010 klo 15:57

KC:n oma ruokapäiväkirja! Syynätään toisten ruokia!

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 46

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Perjantaina, 01.10.2010 klo 22:30  
+
0
Mun koko viikko on menny tätä rataa:

Aamupala: 2 kuppia kahvia (klo 10-12, riippuen koska herää)
Lounas/välipala/päivällinen: makaroonia tuorejuuston ja ketsupin kans, yhtene päivänä tais mennä tonnikalanki kans + maitua (klo: 16-19, riippuu koska raahaurun koululta kotio ja koska saan siivottua)
Iltapala: Makaroonia tuorejuustolla ja ketsupilla + maitua.

Ah mitä herkkua, ihmekkää ku meinaa olla vähä väsyny ja vetämätön olo välillä ku ei oikee varmaa saa kaikkia ravinteita mitä pitäs ja syöki ehkä vähä liijan vähä :DD
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Lauantaina, 20.11.2010 klo 23:33  
+
0
Aamu: kuppi kahvia, kolme paahtoleipää
Päivä: broilerikiusausta, yksi leipä, maitoa
Ilta: kuppi kahvia, kaksi joulutorttua♥
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 12:34  
+
0
Aamulla 2 paahtoleipää
Nyt mandariini.

Pitää tännää koittaa vähä rajottaa tota syömistä, eilen tuli syötyy iha liikaa :<
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 12:50  
+
0
Mulla pistää silmään, Cendre, syöt kauhean paljon välipaloja, saako kysyä miksi? :) Tai siis ku ei mulla ainakaan normaalin koulupäivän aikana (6-7h) oo tarve syödä yhtään välipalaa, ku syön aamulla kunnolla ja sit koulussa lounaan, ja toisen lämpimän ruoan kun pääsen kotiin. Niin ihmettelen vaan.

Aamulla tänään
- kreikkalainen jogurtti + itse tehty mustaherukkahillo
- korvapuusti
- 2 kuppia teetä maidolla

Töissä
- kuppi teetä maidolla

Kotona varmaan leipää tms., saa nähdä jaksaako sitä laittaa lämmintä ruokaa ennen iltaa.
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 13:10  
+
0
Mä syön nykyään tosi huonosti. Aamupalaa en syö ollenkaan kouluaamuina, koulussa syön ruuan ihan kunnolla ja siitä eteenpäin en välttämättä syö mitään tai sitten käyn vähän väliä hakemassa jotain pientä jääkaapista. Karkkipusseja oon ostanu 3 viikonlopun aikana, päälle vielä sipsejä ja 3 pulloo limua.

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 13:24  
+
0
[quote=Kinoko]Mulla pistää silmään, Cendre, syöt kauhean paljon välipaloja, saako kysyä miksi? :) Tai siis ku ei mulla ainakaan normaalin koulupäivän aikana (6-7h) oo tarve syödä yhtään välipalaa, ku syön aamulla kunnolla ja sit koulussa lounaan, ja toisen lämpimän ruoan kun pääsen kotiin. Niin ihmettelen vaan.

quote]

Itse kattelin ihan samaa. Eiks leivät sisällä kauheesti hiilareita vai? :mietiskel:
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 14:27  
+
0
Mä syön kans hirveen huonosti, johtuen kyllä siitä että ei oo rahaa ostaa oikeen sitä ruokaa. Oon varmaan heinäkuusta asti syöny pelkästään makaroonia. Ja nykyään syön sitäkää enää kerran tai kaks päivässä ja oon laihtunu neljä kilua o.O Ei hyvä tämä, vaikka on mulla varaaki laihtua ku kesällä lihoon melkeen kymmenen kilua, tosin mullei onneks nua lihuamiset näy missää :D

Nii joo tosiaan, oon kattonu et pasta on kans aika halpaa mutten oikee osaa tehrä siitä mtn? Mikä sopii pastan kans? Vinkkejä :D
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 15:08  
+
0
Oon nyt kaks vikkoo eläny tosi vähällä ravinnolla mut tänä viikonloppuna oon lepsunu ja pahasti. Perjantaina söiin pizzan ja no eilen söin vaa kyl pelkästään lautasellisen pastaa mut tänä aamuna huhu söin croissantin, munakasta, tofuu............ auz
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 15:42  
+
0
Aamulla:
- ruispalat (= kaksi puolikasta)
- päällä valkosipulilevitettä......
- ja kalkkunaleikettä
- vihreä tee

Välipala:
- ruispalat (= kaksi puolikasta)
- päällä valkosipulilevitettä......
- ja kalkkunaleikettä
- kaakao x2 = varmaan jotain puol litraa

mun ruoat tänään on ollu erittäin monipuolisia. :DD söisköhä täs viel jotai.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 15:47  
+
0
- aamulla 2 täysjyväpaahtoleipää juustolla ja salaatilla, n. 1dl appelsiinimehua, pari marianne-karkkia
- lohta ja riisiä +salaattia
- illalla varmaankin kasvissosekeittoa <3

mut eikös ruisleivät ole kuitenkin ihan hyviä välipaloja jos vertaa kaikkeen epäterveelliseen? siis parempi kuitenkin että syö ruisleipää kuin jotain karkkia tai energiajuomia :)
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Maanantaina, 22.11.2010 klo 20:52  
+
0

tuleaari kirjoitti:

Oon nyt kaks vikkoo eläny tosi vähällä ravinnolla mut tänä viikonloppuna oon lepsunu ja pahasti. Perjantaina söiin pizzan ja no eilen söin vaa kyl pelkästään lautasellisen pastaa mut tänä aamuna huhu söin croissantin, munakasta, tofuu............ auz

Katoi tänään just tv:stä Prisma: Laihduttamisen lyhyt oppimäärä, ja siinä just sanottiin ettei just sen takia saisi vähentää ruokaa (vaan pitäis pienentää annoskokoja ja käyttää esim. pienempää lautasta niin syö automaattisesti vähemmän, syödä paljo proteiineja et nälkä pysyy kauan pois jne jne näitä perusjuttuja) ku aivot alkaa ruoanpuutteen takia himoita kaikkia kaloripitosia ruokia ja sit alkaa lepsua :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Maanantaina, 22.11.2010 klo 23:16  
+
0
Aamulla:
- teetä maidolla
- mustikkakeittoa
- mango-piltti

Koulussa:
- teetä maidolla, neekerinpusu
- lohkoperunoita
- lindströmin pihvejä
- kurkkua, punajuurta, porkkanaa
- maitoa
- leipä

Kotona:
- 3 kupillista teetä maidolla
- sämpylä

Myöhemmin:
- 2 kupillista teetä maidolla
- sämpylä
- halloumia
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Tiistaina, 23.11.2010 klo 15:06  
+
0
Katri jep oon huomannu ton kyl nii itelläni :D

nonii tänäähä onki ollu sit mielenkiintonen ravinto mulla.

-kouluruoka (vähä kalaa ja jotai ihme mömmöö)
-puolikas vaalee leipä
- 2 mandariinia
-pringlespurkki.,,...................... siis_koko_purkki. D::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: todella siis niin terveellistä. huhhuh. no en muuta tunge suuhuni enää tänää
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Tiistaina, 23.11.2010 klo 16:28  
+
0
Aamu:
- kaksi paahtoleipää lauantaimakkaralla
- kuppi kahvia

Päivä:
- kaksi suklaapallosta

Ja tänään vielä kalakeittoa, ehkä yksi tai kaksi leipää ja kahvia.
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Tiistaina, 23.11.2010 klo 16:57  
+
0
^ hyyy jos mulla ois tollasia suklaapallosia nii oisin syöny ne kaikki jo...... :D jooo itsehillintä.

onneks ei oleeeee. ja oon tänään kyl syöny kauheen huonosti = vähän.

Koulussa:
- muusia
- lohta
- viipale jotai saaristolaisleipää
- lasi maitoa

söin kyl ihan törkeen paljon tota, mut nohhh tost on jo yli kuus tuntia, pitäisköhän mennä syömään.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Tiistaina, 23.11.2010 klo 16:57  
+
0
-- miks tupliiii?
I am what I am today because of the choices I made yesterday
(Viestiä on muokattu tiistaina, 23.11.2010 klo 16:58)

rituu

rituu
Viestimäärä: 27

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Tiistaina, 23.11.2010 klo 17:55  
+
0
Öhm,
Aamulla: vähä muroja, yks leipä..
koulussa: lämminruoka + leipä.
Kotona: Patonginpätkä, leipä.+ yks tölkki limpparia.

Hui, kerranki on syöny :))
Normaalisti en syö aamulla, saatan syödä vähä koulussa ja sit illalla jtn. Eli n. 2 krt päivässä.
Ei vaan maistu..:s Yrjöön jos koitan syödä jtn. useemmin..
~ Elä unelmoi elämääsi , vaan elä unelmaasi...~

Täällä taas..

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Tiistaina, 23.11.2010 klo 18:43  
+
0
- kaurapuuroa ja marjoja!
- kasvispyöryköitä, perunamuussia ja salaattia
- 2 sellaista broileriletturullaa, kokonainen ruispala juustolla
- iltapalaksi varmaan säilykehedelmäsalaattia
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Tiistaina, 23.11.2010 klo 18:48  
+
0
3 leipää, päällä voita, juustoa ja meetwurstia. Tän päivän ainoa ruoka tähän asti :( Katsoo jos illalla tekee jotain ruokaruokaa.
Varjo 12/2010 ♥

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Keskiviikkona, 24.11.2010 klo 17:17  
+
0
Aa mitäs mä oon tännää syöny..

Päivällä koulus pannari palasen ja porkkanaa.
Suklaapatukan
Illalliseks muussia ja lihapullia

Oho :O
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 46
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545679
Uudet käyttäjät tänään7
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 20:15)