Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Tiistaina, 24.08.2010 klo 15:57

KC:n oma ruokapäiväkirja! Syynätään toisten ruokia!

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 46

Cendre

Cendre
Viestimäärä: 532

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 17:43  
+
0
- 5 voileipää (aamupala ja välipalat)
- uunimakkaraa
- pari näkkileipää
- iso lautasellinen ranskalaisia lihapullien kera
- salaattia

Useimmiten syön kyllä enemmän, mutta tuota on tänään tullut syötyä

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 17:52  
+
0
- mansikkajogurtti (2dl)
- pizzapala
- perunavelliä + ruisleipää
jja oon juonu kaakaota yhen mukin ja sit vettä

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 18:01  
+
0
Nöni, mä en tiedä kehtaanko tulla tänpäiväsiä aterioitani tänne rustaamaan, mutta menkööt nyt. Syytämme lukiokalenterin välissä olleita Raxin alekuponkeja, joiden ansiosta kaloreita on tänään kerätty aika huikea määrä, mutta taas toisaalta vatsa on mukavan täys. :3 Mut joo, kun mä kerran menen Raxiin niin mieluummin mä sitten kanssa syön siellä sitten koko rahan edestä!

Asiaan:
- aamupalaksi sellanen terveyspirtelö, jossa on vissiin kevyt rahkaa, kevyt jugurttia, mysliä ja banaania - meitsin perusaamiainen + Berocca ja sinkkitabletit kaupan päälle
- koulussa nakkikeittoa, näkkäri ja luumu + lasi maitoa
- Raxissa tuli tosiaan vedettyä kuusi ja puoli palaa pizzaa (eh joo moi), chicken wingsejä pari kipaletta, herneitä, maissia, raejuustoa, ananasta ja oliiveja salaattipöydästä, sekä tottakai limsaa + kahvia ja kaakaota

Yeah, kerrankos sitä herkuttelee niin eiköhän sen voi sitten tehä ihan kunnollakin. En mä nyt Raxissa niin usein käy. :peukku:
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 18:25  
+
0
1 omena
pari rkl raejuustoa
pari rkl mustikkarahkaa
italianpataa
ja mehua :D
(Viestiä on muokattu tiistaina, 24.08.2010 klo 18:25)

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 18:27  
+
0
Mä rakastan kokkaamista yli kaiken (ja mun isoa keittiötä! <3), joten tulee aika usein tehtyä kunnon aterioita, salaatteja ja jälkiruokia. :-)
Mutta tänään on mulla ollut tosi huono päivä ja se kans näkyykin siinä, mitä oon syönyt:
- aamupalaks viili+vadelmia
- päivälliseks Apetit tonnikalapizza höystettynä extratomaatilla ja -juustolla :ttou:
- lounaaks kulhollinen spagettia (??????:ttou:)
- ajattelin, että en enää syö tänää mitään, mutta vatsa kurnii.. eli varmaan kerrosleipä tai puuroa+vadelmia
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 18:54  
+
0
Okei. Vedin sitten päälle kaksi paahtoleipäviipaletta suklaalevitteellä ja raejuustoa.

Onneksi illalla on lenkki.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 19:16  
+
0
IHANA topikki! Tosin mä en kyl syö terveellisesti.............. enkä jaksa käydä lenkil. porsas.

Aamupala:
- mansikkajogurtti (190 kcal)

Koululounas:
- pinaattikeittoannos (+kananmunanpuolikas) (210 kcal)
- viipale jotain ihan pullan näköstä leipää (margariiniii) (160 kcal)
- maitoa! (70 kcal)

Koulun jälkeen (oisko välipala...):
- muhku porkkanasämpylä, päällä kalkkunaleikettä (155 kcal)
- 4dl kaakaota......... (180 kcal)

Näin TÄHÄN mennessä. En oo kyl viel syöny "lounasta" tai iltapalllaa olleskaan. Aattelin kohta mättää spagettia ja jauhelihakastiketta. Ei näytä kyl sillai kauheen hyvältä mun syömiset. Meinaan siis ravitsevalta ja terveelliselta. Pitäis niin syödä KIPEESTI enemmän hedelmiä, kasviksia jne. Ja oonpa muutenki syöny vähän tänää. :o Tästä se lähtee! saako muuten täällä noita kaloreita laittaa? :D Jotkut niistä on ihan omia arvioita kylläkin. jos kerran terveellisyyttäki haettiin nii mikseiiii.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 19:50  
+
0
aamulla:
lihapiirakka (...)

koulussa:
riisiä ja broilerikastiketta
puoli lautasellista kreikkalaista salaattia
suklaapatukka ja vähän limsaa, muutama salmiakki

kotona:
2 perunaa
joku pihvi, varmaan nautaa
paljon salaattia
1 lasi kokista

tiedän etten syö kovin terveellisesti, mutta en mä kuitenkaan liian epäterveellisestikään mätä kaikkea. mutta tykkään että on kaksi lämmintä ruokaa päivässä, mutta lomalla ja viikonloppuisin mennään ihan sillä yhdelläkin.
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 20:09  
+
0
Mä kyllä rehellisesti myönnän syöväni äärettömän epäterveellisesti! Etenkin nyt lomalla oon syöny vaan yhen lämpimän ruuan päivässä. Eikä mun elämäntavat noin yleisestikään kovin kummoset ole.

- Aamupalaksi (n. klo 13...) join kaakaota, ehkä 3 lasillista? En oo varma.
- Päiväruoka oli sellanen pastasysteemi, eli "keitä vesi + lisää ainekset" -mössö. Se oli kyllä karmean suolaista. x__x Vaikkakin muuten hyvää.
Jälkkäriksi kaakaota 2-3 lasillista.
- Päiväruuan jälkeen käytin koirat lenkiltä ja sieltä tultuani join lasillisen kylmää mehua jääpaloilla. ^_^ Nams.
Mehua on kiva juoda janoon ja sitä on kiva ottaa töihin taukojuomaksi! Etenkin itse mehustetut mehut on ♥.
- Tässä ennen koneelle tuloa luin kirjaa ja napostelin suklaakarkkeja. En kyllä yleensä ole mikään yletön karkkihiiri, mutta isä kävi eilen Pandan tehtaanmyymälässä ja toi muovipussillisen kaikenlaista suklaata ja muita nameja. D:
- Illalla saatan ottaa vähän kinkkuvoileipää tv:tä katsellessa. Ja sitten vielä myöhemmin juon varmaan taas muutaman lasillisen kaakaota. :DDD
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 21:29  
+
0
Mä otan tavoitteeksi juoda 1,5l vettä joka päivä ja vähentää maidonjuontia. Juon nimittäin ihan sikana kaakaota (en silti niin paljon kuin Kentsu :DDD!) ihan janojuomaksi, ja se ei ole oikein hyvä.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 22:02  
+
0
Mua ärsyttää suunnattomasti, etten voi lääkkeenoton yhteydessä syödä maitotuotteita :( tais olla joku 1 tunti ennen ja 2 tuntia jälkeen lääkkeenoton se 'varoaika', eli siis toisin sanoen aamu-ja iltapalalla ei maitotuotteita! tänään kyllä lipsuin ja söin aamulla pari juustoviipaletta...
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 22:08  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Juon nimittäin ihan sikana kaakaota (en silti niin paljon kuin Kentsu :DDD!)


Mä oon voittamaton! :jjei:

schnii kirjoitti:

Mua ärsyttää suunnattomasti, etten voi lääkkeenoton yhteydessä syödä maitotuotteita :(


Mullakin on omat järjestelyt, että millon otan mitkäkin tabletit. Antibioottiin pitää olla se maitotuotteeton aika mullaki, sen otan yleensä joskus iltapäivällä.
Oon huomannu, että jos juon aamulla pelkkää kaakaota ja otan lääkkeet sen kanssa, ei mene maha sekasin. Mutta jos syön aamupalaa ja otan lääkkeet, niin maha menee sekasin. Kotona se nyt ei niinkään haittaa, mut töihin mennessä pitää valita, että lähteekö melkeen tyhjällä mahalla vai ottaako sitte lisäks vielä pari ylimäärästä lääkettä vatsaa tasapainottamaan. :B
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 22:14  
+
0
Mulla on maha oikeastaan koko ajan sekaisin... viime yönäkin mulla oli aivan järkky olo ja oksetti. Tai oikeastaan se on vain aamulla sekaisin, tai en mä tiedä. Kuitenkin nämä antibiootit vaikuttaa mulla aina mahaan, joten siksi mä yritän noudattaa noita ohjeita vaikka pahaa tekeekin vaihtaa jogurtti soijaversioon (joka on mun mielestä tosi pahaa).

Onko banaanilastuissa paljon sokeria/ rasvaa? Siis että onko ne jotenkin terveellisiä vai kuuluvatko ne oikeasti jonkun piilorasvan tms. takia samaan kastiin kuin karkit? Äiti toi nimittäin niitä tänään ja haluaisin tietää vähän "taustatietoja" ennen kuin voin hyvällä omallatunnolla syödä koko pussin :D
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 23:14  
+
0
Tää on nyt vähän ot, mut maitohappobakteerit tasapainottaa tota vatsan toimintaa antibioottikuurin aikana. Tai niitä taisit Kentsu tarkottaakki "muutamalla ylimääräsellä tabletilla"?
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 23:16  
+
0
^ Joo, mulla on käytössä maitohappobakteerit ja akuuttina hätävarana Imodium. :b
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 14:06  
+
0
Joo o en tiiä kehtaanko ees sanoo...
-aamul muroi ja maitoo, kaks vehnä(...)paahtoleipää margariinil ja juustol + lasi mehuu
-magnum jätski, croissant, juissii ja suklaakeksei (mun kouluruoka.........)
-hevi välipalajuoma

Hehe voisin kohta syödä vaikka oikeeta ruokaa.
Syön kyl oikeesti nii epäterveellisesti et huhhu, leipä on melkee aina jotai vaaleet leipää, salaattii tulee syötyy aika harvoi (silloku syön nii teen sitä kyl sit ison lautasellise), epäsäännölline ruokailurytmi enkä juo melkee ikin vettä... Ok käytän kyl aina kaikkii vähärasvasii tuotteit ja ah Ehramannin rahkat mehukeiton kaa on mun rakkaus ja niit syön hyväl omaltunnol <3

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 17:34  
+
0
Tänään koulussa makaroonilaatikkoa ja kahtaerilaista salaattia. Kotona söin vielä pienen annoksen spagettia ja tomaattipastakastiketta raejuustolla. Oon juonut kohta litran vetta, jei!

Illalla varmaan vedän jotain hyvää suklaajuttua ja käyn sen takia lenkillä.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 18:15  
+
0
Jogurtti
Leipä
2 perunaa ja kastiketta
:)
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 25.08.2010 klo 18:15)

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 18:47  
+
0
Vai että tämmöstä! Hmmm.....

Aamulla 1 kotitekoinen sämpylä + juustoo ja äitin mustaviinimarjamehua

Koulussa salaattia + 1 näkkäri + riisiä + jotain broileripihvejä + 1 lasi maitoa

Kotona koulun jälkeen 1 purkki viiliä + paaaljon sokeria...
Perunoita + makkara/kesäkurpitsa jotain mössöö, paistettuna siis ja smetanan kanssa.
mooonta........ palaa mustikkapiirakkaa :D

Illalla tulee viel syötyy kyl jotain :--)
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KC:N OMA RUOKAPäIVäKIRJA! SYYNäTääN TOIS... - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 19:17  
+
0
kotona aamulla 1leipä ja 1lasi mansikkasoppaa

koulussa joku 2dl broilerivuokaa ja salaattia. 1lasi maitoa

kotona saarioisten pieni mikropitsa ja 1lasi maitoa

:---)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 46
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28176
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6328
Viestejä yhteensä545677
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265834
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 01:45)