Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 14.06.2010 klo 18:54

Koiran luonne, ikä, rotu ja nimi

Nella3

Nella3
Viestimäärä: 290

KOIRAN LUONNE, IKä, ROTU JA NIMI - Maanantaina, 14.06.2010 klo 18:54  
+
0
Kuulkaas minä haluaisin mielelläni tietää teidän koiran/koirienne iän,luonteen,nimen ja rodun. =) Minulla on yksi oma koira ja minähän olen vielä nuori ja asun äitini ja isäni kannsa joten meillä on vielä minun koirani äiti! (Onhan meillä muitakin eläimiä,mutta nyt puhutaan koirista ;D)Minun koirani on nimeltään Nella (koko nimi on Nella Bella) iältään 2-vuotta, mutta synt. 2.7 =)... Rodultaan Nella on sekarotuinen ja hänessä on: Norjan harmaatahirvikoiraa, pk Collieta,Islanninlammaskoiraa ja Suomenlapinkoiraa. Luonteeltaan Nella on: Hyvin kiltti ja tottelevainen. Alistuu heti toisille koirille :). Nellan äiti on nimeltään Roosa. Iältään 8-vuota =). Ja rotu on seuraavanlainen: Norjan harmaatahirvikoiraa ja Islanninlammaskoiraa. Luonne tällä koiralla on seuraavanlainen: Hyvin erikoinen persoona. Jääräpää, ei kauheasti kuuntele, mutta hyvälläpäällä kuuntelee. Ja Roosalla on kauhea metsästysvietti!Erikoista Roosassa on se, että hän sai vaan yhden pennun ja se on NELLA!! <3 =)
(Viestiä on muokattu maanantaina, 14.06.2010 klo 18:55)

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: KOIRAN LUONNE, IKä, ROTU JA NIMI - Maanantaina, 14.06.2010 klo 19:29  
+
0
Näistä voi jutella tuolla Koiraelämää-topikissa. :)
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

 
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6264
Viestejä yhteensä545426
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 09:45)