Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 20:31

Koiratyttöjen miitinki Maaningalla heinäkuussa! - MUKAAN MAHTUU!

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 8

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 20:31  
+
0
Siirretäänpäs tämä keskustelu omaan topaansa. :) Ja vielä vanhaa tekstiä Miitinkimölinästä, niin tietää kaikki missä mennään!

Olen 19-vuotias ajokortin omistava tyttö. Tämä upeanmahtava miittipaikka on omakotitalo Maaningalla. Maaninka on pikkuinen paikkakunta hieman Kuopiosta pohjoiseen. Junayhteydet ovat naapurikuntaan, Siilinjärvelle saakka. Sieltä tulee busseja hiukka huonosti, joten Siilinjärvelle bussilla tai junalla tulijat minä hakisin autolla meille.

Miitti on koiraton, mutta täältä löytyy 3 spanielia, joiden kanssa on lupa peuhata. Miitillä ei ole ikärajaa, myös kaikki nuoremmat rohkeasti mukaan! Minä en syö ketään. n__n
Miitti on ehdottomasti alkoholiton! Tämä on vanhemmilta saatu ehto koko miitin pitämiseen, eli ei ole tarkoitus alkaa ryyppäämään ja paikkoja hajottamaan. :D

Melko lähellä on järvi, ja jos uimaranta saadaan miittiin mennessä kunnostettua, on uimamahdollisuus ihan kävelymatkan päässä. Jos ei, niin voidaan mennä autolla kunnan uimarannalle! Meillä voitaisiin grillailla, ulkoilla, tai vaikka katsella leffoja ja hengailla sisällä, jos sää ei ulkoilua salli. Eiköhän me tekemistä keksitä. :) Täällä korvessa riittää metsää vaeltaa ja tutkia, ja olohuoneessa riittää tilaa leffan katsomiseen!
Tarkoituksena on vaan hengailla, tutustua uusiin ihmisiin ja toivottavasti saada uusia kavereita. ^__^

Porukat ehkä ovat täällä miitin ajan, tai sitten eivät. Ei noiden liikkeistä voi tietää. :--D Mutta joka tapauksessa, niitä ei haittaa, vaikka me täällä rymyttäisiin. Kunhan annetaan niiden yöt nukkua niin ok!

Täällä on nukkumatilaa kuudelle ihmiselle, jos täytetään sohvat ja yksi hiukka huono vieraspatja. Ja jos ihmiset voi tuoda omia patjoja tai jotain, niin toki useammallekin on tilaa nukkua. Yötähän ei ole pakko olla, jos haluaa päiväseltään käydä, niin sekin onnistuu. :)

Miitin olisi tarkoitus olla viikonlopun mittainen (pe-su). Ajankohta on heinäkuun ensimmäinen (2.-4.) viikonloppu.

Jos esim. jonkun vanhemmat epäilee sitä, kuinka luotettavia ihmisiä täällä nyt sitten on, niin minä voin laittaa yksällä oman ja äitini puhelinnumeron, niin puheluilla voisi varmistella, että ihan fiksua porukkaa täällä on. :)

Valitettavasti vähäisen nukkumatilan takia tää menee vähän nopeet syö hitaat –periaatteella, joten kuuden hengen listaa pitäis alkaa muodostaa. Osa ehti jo aiemmissa keskusteluissa (Miitinkimölinä) ilmoittaa kiinnostuksensa, joten he ovat nyt etusijalla. :)

Varmistelkaahan näitä, jahka tiedätte että pääsettekö!

1. Sipulu (varma)
2.
3. Tintti (varma)
4. Stu (varma)
5. Schnii (varma)
6.


Laitoin nyt yhden paikan hieman suluissa lisää, kun kerran schniillä ja tehtiksellä on mahdollisuus tuoda lisää nukumishommeleita tänne. n__n

Jos paikkoja vapautuu tai tiedätte, että voitte ottaa esim. oman patjan tai muun ”nukkumapaikan” (ja vaikka tyynyn, se ois kans jees, kun niitä ei meillä ehkä kauheena ole!) mukaan, niin tervetuloa vaan! :D Kyllähän me hätätilassa vähän ahtaammin pari yötä nukutaan, eiks je? ^__^

Kunhan lopullisesti tiedetään, ketä on tulossa, voitaisiin vähän enemmän suunnitella esim. syömisiä sun muuta. Jos kauheasti esim. grillattavaa pitää hommata, niin pitää kattoa tuotteko omat eväät vai ostanko minä ja perin sitten ilkeästi maksua, jos kauhiasti rahaa menee teidän ruokkimiseen. (Joo ei tosissaan, mistään kämäsistä itse vääntämistäni makaronilaatikoista en laita teitä maksamaan! Lähinnä just jos kalliita grillikyljyksiä vaaditte. :D)
And this devilishly handsome sponge is your waiter?
(Viestiä on muokattu perjantaina, 25.06.2010 klo 16:26)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 21:21  
+
0
Mä olen haka nukkumaan matolla! :D:D Ja tehtis, voooi pientä :D
Varjo 12/2010 ♥

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 21:50  
+
0
Minä pääsen jos on silloin 2-4.7. :) Tosin äiti haluaa sitten soittaa sulle jossain vaiheessa jos olen tulossa sinne. Mutta oon koko ensi viikon netin ulottumattomissa, joten palataan tähän mahdolliseen soittoasiaan sitten viikon päästä.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 22:07  
+
0
^ Alright! Hieno juttu. ^___^ Katsellaan jos saatais se tuolle ajalle järkättyä. :) Yksäilen sulle jo mun numeron, etten unohda. :D
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 22:09  
+
0
2.-4.7. olis mullekin parempi, nyt kun hogasin Ruissimahdollisuuden!
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 22:12  
+
0
Muokkasin jo aloitusviestiin, koska musta tuntuu, että se sopis mullekin vähän paremmin! Saisin muut menot järjesteltyä sopivasti. :)
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 22:13  
+
0
Jee, kiva! :)
Varjo 12/2010 ♥

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 22:34  
+
0
Niin ja jos nukkumapaikoista tulee pulaa, niin mä voin hyvin ottaa meiltä patjan itselleni :-D
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 22:36  
+
0
Hei hienoa! Koska sitten jos innokkaita olisi enemmänkin, niin tietää, että ainakin seitsemän ihmistä siis voidaan tänne ahtaa. :>
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 14.06.2010 klo 10:23  
+
0
Jos saan vaan suinkin vlopun vapaaksi töistä niin olisin kiinnostunut! :) Ens viikolla varmaan tulee listat tolle ajalle niin tiiän sitten, pistän toiveisiin tämän kyllä.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 14.06.2010 klo 12:28  
+
0
n____n matkat ilmeisesti tulis maksaa sellasen 50e. hmm. joo. en oo vielä ihan varma, mut näillä näkymin joo. ja voin ottaa makuupussin jos löytyy lisää halukkaita.

ja stu sanoo niille väärille lapsilleen et oikeet lapsensa tarvii sitä!
this parrot is no more!

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 14.06.2010 klo 17:00  
+
0
Jee! Ihanaa kun tänne tulee ihmisiä! n________n <3

Mä varmaan kysyn saisinko koko tuon perjantain vapaaksi, tai ainakin lyhyemmän työpäivän siihen, niin pääsisin valmistautumaan teidän tuloon. >:)
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 14.06.2010 klo 18:02  
+
0
Tulin vain sanomaan, että ihana tehtis. :D Oikeet ja väärät lapset.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 14.06.2010 klo 18:35  
+
0
Äääsh.. Taas yks juttu jonka Pites tulee missaamaan :suru:
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 14.06.2010 klo 19:31  
+
0
tehtismuru, en mä oo enää siel töissä :( mul alko tänää the kesäduuni ja jouduin hylkäämään mun murut (ainakin syksyyn asti). Mut nyt on vuorotoive ylhäällä, toivottavasti ei osastonhoitaja tykkää kyttyrää ku heti ekana alkaa vapaita toivomaan. :D
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 14.06.2010 klo 21:10  
+
0
Minulla pääsy on aika epävarmaa kun tuo viikonloppu on kahden kenttäkurssijakson välissä, ja haluaisin varmaan pakkailla ja huilailla siinä parina päivänä. :s
come on night, take me home

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Tiistaina, 15.06.2010 klo 17:40  
+
0
^ Okei, ymmärrän! Harmi tosin, ois ollu kiva suakin nähdä. Mut toisella kertaa sitten! :)
Sut otetaan pois listalta siis?
And this devilishly handsome sponge is your waiter?
(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.06.2010 klo 17:40)

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Tiistaina, 15.06.2010 klo 18:05  
+
0
ai hitsi mua nyt harmittaa, koska mulla taitaa olla töitä juuri tuona viikonloppuna :( oisin niin halunnu nähdä kaikkia !
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Tiistaina, 15.06.2010 klo 18:29  
+
0
Perrrrhana! Tää tyttö vois olla 55% varma et pääsis 8-)

Toi ois vaan kympin sinna ja kympin takasi! :-)) Hitsiläinen mun täytyy nyt rueta maanittelemaan porukoita että jospa voisin tulla sinne päin moikkaa koiratyttöjä. Oon nyt semivarma tulija, että mut voi lätkätä listaan messiin! Patjasta en kyllä oo varma, tuskin saan. Mutta oma tyyny voi olla kyllä mahdollinen!

Nyt vaan se että uskallanko mä tulla :ttou:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.06.2010 klo 18:35)

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:43  
+
0
Voi Gerb. :( Meidän on pakko joskus nähdä!

Wallen, kyllä sä uskallat tulla! Schniikin mietti pitkään, mut lopulta uskaltautui mukaan messiin! Joten tänne vaan. n___n
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545651
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.04.2024 klo 23:45)