Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 20:31

Koiratyttöjen miitinki Maaningalla heinäkuussa! - MUKAAN MAHTUU!

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 8

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Tiistaina, 15.06.2010 klo 22:58  
+
0
Mä niin haluaisin mukaan! Mut mun vihjailut Veskulle ei oo tuottaneet toivottua tulosta, enkä uskalla kysyä suoraan.. :P
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Tiistaina, 15.06.2010 klo 23:00  
+
0
Jee, Wallen, jee! <3

Tintti, nyt vaan kysyt suoraan tai muuten koiratytöt vaan julmasti kaappaa sut eikä palauta ikinä.
Varjo 12/2010 ♥

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Tiistaina, 15.06.2010 klo 23:05  
+
0
Joo, pistä Kentsu että en pääse. Harmittaa kamalasti kun olisin ihan jo paikankin takia halunnut tulla! (enkä ole ikinä ollut miitissä)
come on night, take me home

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 12:32  
+
0
mietin eilen illalla että mitäköhän tästäkin tulee. sillä minä ja pulu ei olla nähty toisiamme vähään aikaan, eli meillä on patoutunutta idiotismia, ja jos me nähään niin meijän on pakko purkaa se, muuten räjähdetään. että toivottavasti te jaksatte kahta tyttöö eiq siis vanhaa miestä jotka nauraa typerille jutuille ja paljon.
this parrot is no more!

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 21:45  
+
0

Sarvikas kirjoitti:

Joo, pistä Kentsu että en pääse. Harmittaa kamalasti kun olisin ihan jo paikankin takia halunnut tulla! (enkä ole ikinä ollut miitissä)



:< Sun pitää sitte muuten vaan tulla joskus meille tsekkaa tää korpi!

Tintti, kysy vaan! Ja tuu ihmeessä! n____n Olis kiva. (Laitan sut tonne listalle ainakin alustavasti, ettei mee sitte ohi ainakaa :>)

tehtis, no worries. Mä oon täysin älyvapaa tyyppi täällä kotioloissa ja etenkin pikkusiskon kanssa. Voin melkeen luvata, että mitään valitusta sekoilusta ei tule niin kauan kuin taloa ei aleta hajottaa! :----D Koska niitä hölmöjä ja vielä enemmän hölmöjä ja sairasta nauramista riittää täällä ihan muutenkin, niin ei se teidän koiratytsyjen kans haittaa lainkaan! :D

Poistin tuon seitsemännen osallistujan muuten, kun en ole varma haluaako mun sisko sittenkin yöpyillä täällä. Ei viittis sitä sitte leikkimökkiin pelkän viltin kans laittaa. 8D
And this devilishly handsome sponge is your waiter?
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 16.06.2010 klo 21:46)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 21:48  
+
0

tehtailija kirjoitti:

mietin eilen illalla että mitäköhän tästäkin tulee. sillä minä ja pulu ei olla nähty toisiamme vähään aikaan, eli meillä on patoutunutta idiotismia, ja jos me nähään niin meijän on pakko purkaa se, muuten räjähdetään. että toivottavasti te jaksatte kahta tyttöö eiq siis vanhaa miestä jotka nauraa typerille jutuille ja paljon.

Mä vähän veikkaan, että meijät pistetään sinne leikkimökkiin koko viikonlopuks :D:D:D:D:D

Mä taisin istua kasaan...
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 16.06.2010 klo 21:50)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 21:49  
+
0

Kennedy kirjoitti:

tehtis, no worries. Mä oon täysin älyvapaa tyyppi täällä kotioloissa ja etenkin pikkusiskon kanssa. Voin melkeen luvata, että mitään valitusta sekoilusta ei tule niin kauan kuin taloa ei aleta hajottaa! :----D Koska niitä hölmöjä ja vielä enemmän hölmöjä ja sairasta nauramista riittää täällä ihan muutenkin, niin ei se teidän koiratytsyjen kans haittaa lainkaan! :D

Sä tulet niiiin katumaan tätä! :D:D
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 22:03  
+
0
^ Ehkä, ehkä en! :-----D Teistä kukaan ei oo nähny mua vauhdissa... Miettikää Kentsu 19 vee hyppimään sohvilla ja porukoiden sängyllä, nauramassa & huutamassa samaan aikaan, kiljumassa ja pelleillessä ja äiti huutamassa samaan aikaan, että "NYT TYTÖT ULOS RIEHUMAAN!!!!"... Lisäksi mun huumorintaju on yhtäaikaa äärimmäisen sairas & kieroutunut, mutta myös typerä. Ja jos nuokaan ei vielä riitä, niin ainakin voin sanoo, että mulla on erittäin pitkä pinna ja kärsivällisyyttä useamman ihmisen edestä!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 22:07  
+
0
^ Kuulostaa lupavaalta! Viikonlopusta taitaa tulla erittäin mainio :D:D

Laskin just mun rahat ja jos mitään onnettomuutta ei tapahdu, niin tuloni on varma :)
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 22:15  
+
0
^ Jee! Ihanaa! ^________^ Ois meinaan tosi ikävää, jos kovin moni joutuis perumaan. :<

Ja tosiaan, porukoilta ainoot ehdot tän homman pitämiselle on a) ei alkoholia ja b) mitään ei saa mennä rikki. :D:D:D:DDD Ne on kai pe-la poissa täältä (koirat myös), mut la-su on koko lössi kotona.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 22:19  
+
0
"Laskin just mun rahat" kuulostaa muuten ihan siltä kuin olisin pienestä säästöpossusta kaatanut kaikki pöydälle ja laskenut :D:D

Ja jeps, viikonloppu selvinpäin ja rikkomatta mitään ei kuulosta ylitsepääsemättömältä! :) Talossa talon tavalla!
Varjo 12/2010 ♥

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 23:55  
+
0
Dodiih, tänään vihjailin sen verran reilusti asiasta Veskulle, että se tajus ja näillä näkymin oon aika varmasti tulossa :) Tosin vielä pitää keskustella siitä, oonko yön yli kans. Vesku nimittäin vissiin eka meinas, et vaan kävisin siellä jonain päivänä, mut ois kiva kyllä olla ees yhden yön yli :)
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 17.06.2010 klo 17:02  
+
0
ääääärrr! joo tämän tytön tulot meni just alta >: äiti ja iskä päätti että lähdetään helsinkiin 7pvä keskiviikkona. ja Jn kanssa sovittiin että se lähtee meiltä päivää ennen reissuun lähtöä, kun me ei nähdä niin pitkään aikaan :( voi munakas! mutta hei, loppukesästä kun uudelleen duunailette hommat niin oon messissää! :-3
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 17.06.2010 klo 17:20  
+
0
hmm vähän kyllä houkuttais mut en tiiä nyt yhtään noista työvuoroista
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 17.06.2010 klo 19:19  
+
0
Tintti, jeee! n_____n Toivottavasti pääset yöksi, mutta kiva jos edes käväsemässä käyt! :D

Wallen, voi höhlä! :( Toisella kertaa sitte!

Ja koitas tulkku vaan niitä työvuoroja kysellä!

Mä tänään just vihjailin, että voisin yhden perjantain haluta vapaaksi, ja onnistuuhan se! Mulla ois normaalisti töitä neljään, mut nyt otan kai ton koko päivän vapaaks. :> Ja ton vapaapäivän takia teen kaksi lauantaina! Että niin, hirveä uhraus teidän takianne! :D (No ei vais, teen vaikka sata lauantaita teidän takia. n___n)
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Perjantaina, 18.06.2010 klo 19:49  
+
0
Suurella todennäköisyydellä olen seurananne koko tuon viikonlopun eli kaksi yötä :) Ainakin yhden yön olen, mutta aika varmasti toisenkin.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Perjantaina, 18.06.2010 klo 19:55  
+
0
Jee! :jjei:
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Lauantaina, 19.06.2010 klo 15:57  
+
0
meitsi peruu, ei rahaa :(( voi kökkäre
this parrot is no more!

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Lauantaina, 19.06.2010 klo 15:59  
+
0
Voi ei! D: Vähänkö kurjaa, ois ollu hurjan hauska nähdä suakin erittäin pitkästä aikaa! :( Voi kökkö, just tulin ihan innolla lukemaan, että jee joku on taas jotai kirjotellu niin höh. 8(
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Lauantaina, 19.06.2010 klo 16:18  
+
0
Hoo, vapaata olis! Sen verran lyhyet vapaat vaan, että voisin tulla yhdeksi yöksi käymään. :) Vähän pohdiskelin sellasta, että jos tintti lähtee täältä Pieksämäeltä sillon (eikä varkaus/juva-linjalta), niin voisin mieluusti liftata kyytiin? ;P Toki bensakuluihin osallistuen! ja sit jos lauantai-iltana lähtisin kotiin, ainaki puol kasin maissa näkyis tulevan joku juna tänne päin. Varmaksi en siis tiedä vielä, mut hyvältä näyttäis nyt ainakin sen yhen yön suhteen. :)
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6322
Viestejä yhteensä545654
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 11:30)