Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 20:31

Koiratyttöjen miitinki Maaningalla heinäkuussa! - MUKAAN MAHTUU!

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 8

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Lauantaina, 19.06.2010 klo 16:24  
+
0
Jee, hyvä Stu! ^___^ Kiva jos edes yhdeksi yöksi pääset. :3 Ja mulla on auto käytössä, niin mainiosti voin heittää junalle sitten ihan mihin aikaan vaan lauantaina. :>
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Lauantaina, 19.06.2010 klo 21:08  
+
0
Stu, pääset kyydissä :) Ihan Pieksämäeltä ollaan tosiaan lähdössä sitten, ni voidaan napata sut kyytiin kans. Mietin tota ihan samaa itekin.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 14:38  
+
0
Pistän nyt tässä väliaikatietoja omasta tilanteestani kun pääsin hetkeksi serkun koneelle, sitten taas vasta juhannuksen jälkeen kotona pääsen nettiin. Eli siis olen vieläkin tulossa, ainakin yhdeksi (mutta luultavasti toiseksikin) yöksi. Mun vanhemmat ei luultavasti soita sulle kentsu, ne tuo mut sitten teille ja tsekkaa teidän talon ja sut & muun porukan.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 14:58  
+
0

schnii kirjoitti:

tsekkaa teidän talon ja sut & muun porukan.

Toivottavasti en oo vielä ehtinyt paikalle.... :D No eikä, kyllä mä käyttäytyä osaan, jos vaan tahdon :P
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 18:44  
+
0
schnii,
Oolrait! Täällä ei sitte varmaan mun porukat oo sillon kotona, mut jospa ne muhun luottais! 8)) Pitää vaan sitte kaikki aikataulut sopia, että jos haen joitakin ihmisiä junalta sun muuta, niin oon sitte kotona kun autolla tulevat tyypit tulee. :D



Kysymyksiä teille ihmiset!

Sopiiko, että perjantaina tehdään ja syödään pitsaa?
Lauantaina isä vois ehkä olla grillimestari (koska minä saatan polttaa koko naapuruston sillä vehkeellä XD) joten sillon ehkä rillailtas. 8))
+ ilmoittakaa mulle erikoisruokavaliosta/allergioista/ym. tietämisen arvoisesta niin osataan varautua ja katellaan miten tehdään!

Autolla tulevat: Tarttette varmaan ajo-ohjeita? Yksätkää! Laitan meidän osoitteen ja tarvittaessa ajo-ohjetta. (Sen minkä osaan eli katon netistä jotain tosi luotettavia reittiohjejuttuja ja toivon kovasti, ettei ne ohjaa teitä ihan metsään... :D)
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 21:25  
+
0
Nam, sopii! Paitsi että jos tehdään yhteinen pizza, niin tarviin oman nurkkaukseni sieltä koska mä en oikeasti siedä pizzassa mitään muuta ko kinkkua, ananasta ja katkarapua. Itsetehdyssä yleensä on vaan kinkkua ja ananasta :D Oon nirso tän asian suhteen ja pizza on mulle pyhä asia! :D

Mutta mulla ei ole muita allergioita kuin muutama hedelmä (päärynä, kiivi ja hunajameloni ainakin). Jotkut omenatkin ehkä. Se on vielä vähän ihmeellinen asia, koska oon aina luullut olevani allerginen omenalle, mutten nyt sitten ainakaan joillekin lajikkeille ole :D
Niin ja mä en juo normimaitoa. Mutta voin kyllä syödä ruokaa, joka on siihen tehty.
Varjo 12/2010 ♥

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 21:26  
+
0
Mäkin mieluiten syön vain pizzaa, jossa on kinkkua ja ehkä myös katkarapuja, mut ei ananasta :P Mitään ruoka-allergioita ei ainakaan pitäis olla.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 21:34  
+
0
Tuli mieleen, että kun meitä näinkin vähän on, niin sitähän vois joko ostaa valmiita pikkupohjia ja tehdä jokainen itse oman pienen pizzan tai sitten tehä itse niitä pikkupohjia? Ei mene hurjan hankalaksi kun ei ole mitään kymmentä tyyppiä. Me ollaan tehty oikeastaan aina näin, jos ollaan vähän isommalla porukalla (eli just joku 5-7) tehty pizzaa. Paitsi tehtiksen kanssa tehtiin molemmilla isot :D:D
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu maanantaina, 21.06.2010 klo 21:35)

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 21:39  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Paitsi tehtiksen kanssa tehtiin molemmilla isot :D:D

yeeh we fatties alrite
this parrot is no more!

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Tiistaina, 22.06.2010 klo 18:22  
+
0
Minä haluan pitsaani tonnikalaa ja jauhelihaa! Ei ananasta. :D

Minun puolesta voitais kyllä tehdä ihan kunnolla pellillinen tai pari sitä pitsaa, niin riittää syömistä (ja ne tulee kyllä syödyksi vaikka meiltä yli jäisikin). ^___^ Ja olishan se mukavaa puuhastelua. :>
Mitähän ne pienet pitsapohjat maksaa? Jos enemmistö niitä haluaa, niin toki vois niitä hommailla. Ihan kuinka tahdotte, mulle kelpaa näet molemmat!

Pulu, mitä maitoa juot? Tuotko itse jotain omaa maitoa vai hommaanko sulle esim. yhden purkin jotain? :>

Sopiiko kaikille, että jaetaan vähäsen kuluja? Siis jos nyt ihan järjettömän lastin ruokaa ja pitsatarvikkeita hommaan (käyn sillon pe tai to kaupassa), niin jaettais sitten vähän summaa etten oo ihan vararikossa. 8D
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Tiistaina, 22.06.2010 klo 18:30  
+
0

Kennedy kirjoitti:

Pulu, mitä maitoa juot? Tuotko itse jotain omaa maitoa vai hommaanko sulle esim. yhden purkin jotain? :>

Sopiiko kaikille, että jaetaan vähäsen kuluja? Siis jos nyt ihan järjettömän lastin ruokaa ja pitsatarvikkeita hommaan (käyn sillon pe tai to kaupassa), niin jaettais sitten vähän summaa etten oo ihan vararikossa. 8D

Tottakai jaetaan!

Jos mä lähden itse tuomaan maitoa, ni se varmaan lämpenee aika kivasti matkalla, joten käviskö jos sä ostaisit mulle yhen ja mä maksaisin sitten sulle sen teillä? Ja luomumaitoa juon siis.

Mä en tarkalleen muista mitä ne pienet pizzapohjat maksaa, mutta ei ne hurjan kalliita ole. Oisko 2-3 euroa sellainen missä on 4kpl?
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Tiistaina, 22.06.2010 klo 18:35  
+
0
^ Selma, mä kattelen sulle sellasen. :> Käykö mikä tahansa luomumaito vai onko se joku tietty?

Ja toi pitsa-juttu on mulle kyllä tosissaan ihan sama että kuin tehdään, mut mietin vaan, että jos me oltais eletty pitsalla/leivällä/puurolla/jne. toi pe-la suunnilleen, niin sitte vois lauantaina just grillata (käytäis vaikka porukalla kaupassa ostamassa grillattavat!) ja näin. :> Joten sillä aattelin ihan kunnon suuuuuria pitsoja!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Tiistaina, 22.06.2010 klo 18:42  
+
0
No voihan niitä suuuuuria pizzojakin tehä, kuhan jokaisella on se oma reviirinsä siellä ettei tule tappelua, kun mun ananas on Kentsun puolella ja Kentsu määrää sille kuolemantuomion, koska inhoaa ananasta :D Me tehtiin aina kotikotona perheen kanssa niin, kun kaikilla oli eri näkemyksensä täydellisestä pizzasta :P

Luomumaitoja ei taida olla kuin kaksi, eli Valion rasvaton ja kevytmaito ja niistä ihan kumpainen vaan käy :)

ps. Kentsu oon ihan tyhmä, kun et vastaa mulle pulinassa :(( :ylpea:
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu tiistaina, 22.06.2010 klo 18:45)

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Tiistaina, 22.06.2010 klo 19:33  
+
0
^ Oolrati, mä hommaan sulle sellasta! :) Riittääkö yksi purkki vai otanko enemmän?

Niin ja mä oon tottunu tohon pitsan jakamiseen, kun meillä aina perheen kanssa tehdään 1-2 isoa pitsaa ja niissä on just kunnon reviirit! :D
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Tiistaina, 22.06.2010 klo 19:38  
+
0
Luulisin, että yksi riittää. Tai no, ota varuiksi kaksi. Kyllä ne kuitenkin menee :D

Reviiripizza vois sitten olla ihan kelpo ja halvemmaksihan se tulis, ainakin luullakseni! :D
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Tiistaina, 22.06.2010 klo 19:41  
+
0
Selma, näin teemme! :D Kaksi purkkia maitoa ja reviiripizza, that sounds like a meeting to me!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Tiistaina, 22.06.2010 klo 19:54  
+
0
Haha :D:D Ei vitsit, mä odotan tuota tapaamista. Harmi ettei tuhtis tuu :( Mut onneks nään sen ens viikolla muutenkin. Hei! Tää miittihän on jo ens viikolla! :D
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Tiistaina, 22.06.2010 klo 19:59  
+
0
:DDDDDDD Mun pikkusisko oli tänään sillee "Saanhan mäki olla siellä... TAI SIIS HETKINEN. Minkä ikäsiä ne on? Ketä ne on? Onko ne ihan tylsiä vai järkeviä?" <3
Sanoin sille, että mieti vähän, jos ne on MEILLE tulossa, että onko ne kauheen tylsiä TAI järkeviä. :D:D:D:D

Nyt sekin sitte ihan innoissaan oottaa, että pääsee tekeen pitsaa koiratyttöjen kanssa! :D

Niin ja ps. mäkin oon ihan hype tästä!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?
(Viestiä on muokattu tiistaina, 22.06.2010 klo 19:59)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Tiistaina, 22.06.2010 klo 20:00  
+
0
Onko se se sama pikkusisko, joka oli sun kanssa GD:tä ihastelemassa? Käytiin muuten kaverin kanssa sillon autossa hurjat keskustelut sen nimestä! :D:D Kun mä muistin, että se oli M ja kaveri sano, että se oli L.

Ai miten niin OT? :shifty:

//Muokspois nimet, ettei Pentti 50v. tuu oven taakse.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu tiistaina, 22.06.2010 klo 20:06)

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Tiistaina, 22.06.2010 klo 20:03  
+
0
Joo, ei mulla oo muita siskoja kun se. :3 Ja sä olit oikeessa, Mineahan se! :D (Se varmaan tykkää kun levittelen sen nimee täällä "pentti viiskyt vee"-koirat.comissa... Hmm.)
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28176
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6328
Viestejä yhteensä545677
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265834
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 03:45)