Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 20:31

Koiratyttöjen miitinki Maaningalla heinäkuussa! - MUKAAN MAHTUU!

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 8

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 28.06.2010 klo 23:00  
+
0
Hei, ihmiset! Mulla kun on noita KC-paitoja aika reilusti, niin haluatteko itsellenne moiset? Mä kun tavallaan tahtoisin ne pois nurkasta pölyttymästä ja olisi tökeröä pitää ne itse, kun ne on ylläpito kuitenkin ystävällisesti sitä mun miittiä varten lähettänyt. Sitä miittiä kun ei sitten tullutkaan, niin voisin tuoda niitä sitten tähän miittiin? Mitäs sanotte? :)

Ne on aika reiluja kokoja, itse pidän yhtä niistä yöpaitana. En ole koosta ihan varma, mutta M ja L taisi olla yleisimmät. Voin tehdä vielä tarkemman tarkastuksen ylihuomenna kotona, jos teitä moiset kiinnostaa?
Varjo 12/2010 ♥

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 28.06.2010 klo 23:02  
+
0
Onks ne siis sellasia mustia, missä on teksti koirat.com? Kun mä sellasen sain jo sijoittumisesta valokuvauskisassa :P
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 28.06.2010 klo 23:03  
+
0
Väreinä on sininen, punanen, musta ja valkonen. Ja joo, rinnassa lukee koirat.com :)
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 28.06.2010 klo 23:05  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Ne on aika reiluja kokoja, itse pidän yhtä niistä yöpaitana. En ole koosta ihan varma, mutta M ja L taisi olla yleisimmät.

kun mä ne menin läpi niin voisin väittää että suurinpiirtein samanverran niitä ässiäkin.
this parrot is no more!

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 28.06.2010 klo 23:07  
+
0
Ookkei, mulla ei siis ainakaan ole tarvetta sellaiselle :) Koot niissä on tosiaan aika reiluja, ku mulla se on M ja on turhan iso. Voiskin ottaa sen mukaan miittiin, ni voitais olla kaikki kc-paidat päällä, jos Sipulu kuljettelee niitä niille, joilla sitä ei vielä oo :D

Mä kattelin noita meidän lautapelejä, mut niistä ei oikein mikään käy, kun ne on niin isoja kuljetella mukana ja sit niissä pitäis olla neljä pelaajaa tai sit parillinen määrä pelaajia. On mulla sit toki UNO-kortit, jos sitä haluaa pelata :D
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 28.06.2010 klo 23:07  
+
0
^^ Ahaa, selvä pyy! :) Mä katon ne vielä itse sit läpi tarkkaan ja pistän tiedot tänne, jos jotakuta kiinnostaa :)

Tintti, joo KC-paidat vois olla pukukoodina! :DD
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu maanantaina, 28.06.2010 klo 23:14)

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 28.06.2010 klo 23:38  
+
0
Multakin löytyy kc-paita! (n3rd!!!11) Mut niin joo, Sniipelistä ei oo kuulunu, että haluiskohan se. Stuukillakin varmaan sellanen on, veikkaisin. :D Mut voithan sä tuoda niitä näytille ja "unohtaa" tänne niin pääset eroon. :---------------D
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 28.06.2010 klo 23:40  
+
0
Mä voin vaikka tuoda paria eri kokoa Sniipelille, jos se tahtoo valita :) Ei ne kuitenkaan matkassa paina.
Varjo 12/2010 ♥

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Maanantaina, 28.06.2010 klo 23:46  
+
0
Me vissiin lähdetään tästä meiltä ajelee perjantaina n. vartin yli yks, napataan Stu kyytiin matkan varrelta ja sitten körötellään Maaningalle, ni perillä ollaan kolmen aikoihin. Tää on Stullekin infona tässä :P
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Tiistaina, 29.06.2010 klo 20:20  
+
0
Tintti, selvä juttu! :) Me täällä sitten teitä odotellaan niihin aikoihin. ^___^

Schniiltä odottelen edelleen yhteydenottoa kyllä, koska esim. erikoisruokavaliosta olisi jo hyvä tietää, nimim. suunnilleen kaikki ruuat suunniteltu. D:

Sopiiko teille tällainen? Tässä lähinnä "pääruuat", tietty välipaloina saa leipää sun muuta. :)

Pe: tehdään yhdessä pitsaa (+leipää ym.)
La: Syödään mahdollisia pitsanjämiä, lämpimänä ruokana makaronilaatikkoa (jauheliha kaikille ok?), illalla liekkisiipiä (=tulisesti maustettuja pikkuisia kananpaloja, uunissa tehdään, voiko kaikki syödä?) & esipaistettuja patonkeja (yrtti & valkosipuli).
Su: ...jaa-a. Tähän mulla ei oikeestaan oo mitää hajua. :-------D Kyllä mä jotain ruokaa keksin! Vaikka edelleen jämiä tai sitte jotai nopeeta ja helppoo. :-)

Laskeskelin (okei äiti laski!) noita raha-asioita, ja aateltiin, että jos vaikka jokainen tois 10 euroa, niin se aika hyvin kattais kulut. Loput maksan minä omasta pussista jos ei riitä. ^^

//edit. Niin ja tosiaan kaupassa voidaan käydä jos esim. karkkiahammasta kolottaa, että jos haluaa muita ylimääräisiä juttuja ostella, niin rahaa kannattaa muutenkin ottaa mukaan. :)
And this devilishly handsome sponge is your waiter?
(Viestiä on muokattu tiistaina, 29.06.2010 klo 20:21)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Tiistaina, 29.06.2010 klo 20:22  
+
0
Kuulostaa eri mainiolta! :)
Varjo 12/2010 ♥

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Tiistaina, 29.06.2010 klo 21:17  
+
0
Kuulostaa hyvältä! :)
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 14:12  
+
0
Sori, mun oli pakko jäädä vaarin synttäreille joten pääsin kotiin koneelle vasta nyt -.- Mä olen ihan kaikkiruokainen, pitsatäytteillä ei ole mitään väliä (paitsi ei homejuustoa) ja en ole allerginen millekään. Muakin kiinnostaisi noi raha-asiat, sillä mulla ei edes ole pankkikorttia joten en voi siirrellä mitään jälkeenpäin.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 17:26  
+
0
Sniipeli, hieno juttu! n___n Pelkäsin että sieltä tulee jotain "oon täysvegaani ja oon allerginen sille ja tälle ja tuolle ja..." :D Mutta hyvä näin, koska mun kauppalista on nyt kunnossa! Pulusen kanssa päästään shoppailemaan sillon perjantaina. :D

Mihis aikaan Sniipeli muuten olet tulossa? Stuukki ja tinttinen ovat kolmen maita täällä, tuutko samoja aikoja vai miten? :>
Niin ja se raha olis toi kymmenen euroa, toivottavasti sopii!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 18:49  
+
0
Pitää vielä kysyä äidiltä, mutta luulen että tuun suunnilleen kolmen aikaan tai vähäsen myöhemmin. Äitillä on vielä töitä, mutta näin kesäaikaan sen työajat ovat aika joustavat joten luulen että se pääsee tuomaan mut silloin. Sunnuntaina varmaan menen sitten vaikka samalla junalla kuopioon kuin sipulu, ettei tule hirveästi lisäajoa sulle.

:nolo: Kysyn ihan suoraan: Onko teillä tapana tuoda mitään tuliaisia kun mennään kylään? Äiti väittää kiven kovaan että mun pitää tuoda sen kympin lisäksi joku epämääräinen kukka/servettipaketti/kynttilä/pehmonalle/ovikoriste/suklaalevy tms, koska me aina viedään jotain kun mennään koko perheellä johonkin kylään. Vastauksia kaikilta jotta tiedän, tuonko jotain vai enkö .. tämmösiä asioita ei varmaan yleensä julkisesti puida, mutta nostinpa taas kissan pöydälle. :nolo:
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 19:20  
+
0
Me ainakaan koskaan jakseta mitään viedä, hyvä jos synttäreinä muistaa jotain tuoda. No okei meijä äiti on aina semmonen et synttäri paketteihin se tunkee niin järkysti kaikkee et aina siskon kans valitetaan ´meiltä tulee enemmän rojuu kun muilta yhteensä..´. Mut tuskimpa se täsä on mitään tarpeen viedä mitään? Mut tuskin myöskään ketään haittaa jos sä viet suklaalevyn tuhottavaks sinne =D
No jos kumminkin viet ja muut lukee tän, et varmastikaan oo ainoo joka sitten tuo jotain ^^
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 30.06.2010 klo 19:22)

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 20:23  
+
0
Niin tosiaan, mulle kyllä kelpaa kc-paita. Pitääkö niistä maksaa jotain? Kiitos sipulu, jos jaksat tuoda kahta eri kokoa, koska mä haluaisin pitää sitä julkisilla paikoillakin enkä vain yöpaitana :D mietin vielä tota tuliaisjuttua, sillä kentsu varmaan pitää mua ihan hulluna jos alan ainoana vieraana roudaamaan sinne jotain äidin kyhäämää krääsää ;D
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 30.06.2010 klo 20:25)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 20:39  
+
0
meillä mummi aina käskee ostaa yhdelle kaverille kahvipaketin/jäätelörasian/karkkipussin etc. syömistä, kun meen sinne yöksi. tää kaveri siis asuu eri paikkakunnalla ihan. mutta esimerkiksi jätskirasia voi olla ihan kiva, kaikille kelpaa eikä jää nurkkiin pyörimään! :-D ja mitäpä suurempaa kannattaakaan viedä, jotain hyvää naposteltavaa ;)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 21:39  
+
0
Ai joo, voishan sitä iteki ilmottautua :D siis oon kaikkiruokainen suurinpiirtein, katkaravuista en niin välitä pizzajuttua ajatellen, mutta muuten kaikki menee hyvällä ruokahalulla. Mä voin tuoda tyynyn ja katella saisko samaan pussiin survottua jonku lautapelin, on meillä ainaki Avista-kortit joita voi pelata porukalla. :)

Käykö tintti (tai kuskilta se kai pitää kysyä :D) et käydään kaupassa menomatkalla? :) Just jotain pientä namia (yhteiseksi ajattelin) ja jotain juomista ajattelin tuoda (vissyä itelle lähinnä kun on hellettä luvattu). Vaikka Siilinjärvellä jos käydään nii ei tarvi lähtee Kuopioon sekaamaan.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 21:53  
+
0
Voi että, ei tänne mitään tartte tuoda! Muuta kuin itsenne. Mutta ihana ajatus kyllä. ^__^ Ja jos haluaa jotain tuoda, niin just jotain yhteistä, vaikka juuri naposteltavaa tai limua tai jotain. :)

Pitsatarpeiksi olen muuten hommaamassa jauhelihaa, tonnikalaa, kinkkua ja ananasta. Eiköhän niistä synny meille herkutteluhetkiä! :D Kauppalistaa olen väsäillyt ja huomenna pitäisi hieman siivoilla ja laittaa paikkoja kuntoon.

Muistutan vielä, että ottakaa ihmeessä hellevaatetta ja uikkarit mukaan!! Tässä lähellä on uusi kiva uimaranta jossa on kaikki hienot pöydät ja penkit sun muut, ite oon siellä viihtyny joka ilta nyt. :D

Meillä on muuten loistava Älä epäröi -niminen peli, joka on kyllä hurjan hauskaa isolla porukalla. :D Tai ainakin viimeksi oli, kun sitä isommalla porukalla pelattiin. :---D Lisäksi täältä saattaa löytyä jotain muitakin pelejä kun vähän kaivellaan.
Ja ainahan on kaikki tee-se-itse -pelit, kaikki piirustusjutut sun muut älyttömät!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545687
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään7
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 16:00)