Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 20:31

Koiratyttöjen miitinki Maaningalla heinäkuussa! - MUKAAN MAHTUU!

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 8

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 21:59  
+
0
Apua, se miittihän on melkein huomenna! siis kun kohta on huominen niin sitten se on huomenna. hui kamala.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 22:00  
+
0
Stu, kyllä voidaan :) Ja jos sitten perjantaina olisit jossain näkyvällä paikalla (esim. tienvarressa) vaikka klo 13:20, ni napataan sut sit kyytiin.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 22:02  
+
0
Sori pakko pompata tänne väliin, vaikka hieman ulkopuolinen olenkin liittyen tähän keskusteluun, mutta siis: Stu, olen ihan hulluna Avistaan, kun joskus koulussa pelattiin. Kyselin silloin opettajalta, että mistä kyseiset kortit voisi hankkia, mutta hän sanoi, että nykyään ei enää myydä, joskus 70-luvulla oli yleinen peli. Eli, mitenkäs sinun korttien laita, mistä hankittu? : )

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 23:12  
+
0
Kortit on ihan sikavanhat, miehen kotoo tullu sen mukana meille. :P eli siis ei oikein apua tästä!

Tintti: tuun tohon bussipysäkille mikä on meidän talon jälkeen (eli just ennen sitä heppatallia), yritän olla ajois!
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 21:04  
+
0

schnii kirjoitti:

Apua, se miittihän on melkein huomenna! siis kun kohta on huominen niin sitten se on huomenna. hui kamala.



Niinpäää! Ihan paniikissa oon täällä siivonnu, ihan päätä jo särkee! :D

Hehe, porukat lähtee joskus illalla evakkoon, ne jää tänne eka kuitenkin kyttäämään että millasta porukkaa meille tulee. :---D
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 21:09  
+
0
Lippu tilattu puhelimeen!

Mä sitten soitan sulle Kentsu varmaan heti junasta ulos astuessani itkien, että mihin mun pitää mennä! :DD
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 21:18  
+
0
XDDD Voi Pulu-pieni, Siilinjärven asema on about kärpäsenkakan kokoinen, joten näet mut mun kirkkaankeltaisessa t-paidassa ihan alta aikayksikön! No panic!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 21:19  
+
0
Seison kuitenkin vahingossa selin suhun ja vollotan.
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 21:26  
+
0
Neonkeltainen pyhää kentsuvaloa loistava paitani kyllä suojelee sinua! :enkeli:

Ei mut tosissaan, seisoskelen siinä jossain näkyvillä. :> Missä vaunussa oot? Voin sitte tulla oikeen sen lähelle ootteleen. ^^
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 21:31  
+
0
Vitosessa.

Mua ahdistaa! :D:D Mä inhoan kulkea junalla yksin jonnekin missä en oo ikinä ollut.
Mut eiköhän tää tästä. Pitääkin muuten ladata soitin ja pistää sinne vähän Supernaturalia matkaa varten n______________n
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 21:34  
+
0
Ymmärrän ahdinkosi, mutta ollos huoleti! Ihan tosissaan se on hirrrmu pieni asema ja bongataan toisemme takuulla ihan nopsaan. :> Ja kun puhelinnumerotkin on, niin ei häitä mitiä. n___n
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 22:10  
+
0
Mun pitää vaan toivoa että me löydetään niillä ajo-ohjeilla perille, mä olen jo tulostanutkin ne. Ja mä sitten saatan soittaa hyvinkin monta kertaa sinne, eli kännykkä auki!
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 22:27  
+
0
^ Vähän mua hävettää jos te ajatte ihan ohi niillä mun ohjeilla! :D Voi ei...

Mut siis jos vaan osaatte Maaningalle ajaa niin pitäis olla helppo nakki. Koska sitten varmaan tiedätte sen jokunen kilsa ennen "keskustaa" tulevan St1-huoltoasemankin ja siitä kääntyy tosiaan se Mustanvirrantie. :)

Ja mulla on puhelin auki kyllä koko päivän, että soittaa saa! :D
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 22:32  
+
0
"koska tosiaan asutaan tällaisessa kohdassa että kaikki tiet johtavat meille. :--D" Jos toi kerran pitää paikkansa, niin eihän mulla ole mitään hätää 8) vähän äiti nauroi kun se luki niitä ohjeita, ne oli kuulemma niin suloisesti kirjoitettu :enkeli: mutta se ihmetteli, mitä :--D tarkoittaa. Pidin sitten sille oppitunnin hymiöistä ja niiden käytöstä.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 22:38  
+
0
XDD Voivoi, nyt naureskelen täällä itsekseni! Annoin kyllä mahtavan kuvan niin asuinpaikastamme kuin itsestänikin. Tosin hyvä jos ajattelee, että suloisesti! Sehän on kuitenkin positiivista. 8)

Ei mut tosissaan, mä todella toivon että mun yliväsyneenä kirjoittaman ohjeet johdattaa teidän perille... :D Onneks täällä on porukat silleen kotona, että jos ootte ihan eksyksissä niin voin antaa puhelimen iskälle! Se osaa paremmin selittää.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 22:44  
+
0
Kyllä mä uskon että me jotenkin löydetään. Mä voisin muuten tulla vaikka samalla junalla pulun kanssa siilinjärvelle, mutta äiti haluaa väkisin tulla katsomaan, että millaista porukkaa siellä on. Eilen se googlasi sut ja tulosten perusteella se arveli sun olevan 'ihan järkevä tyttö'. Varo vaan, jos se pahalle päälle sattuu niin se tenttaa sua sun opiskeluista, vanhempien ammateista, muista perheenjäsenistä ym. Ja kun mä eilen vakuutin että miitti on alkoholiton, se uhkas jäädä koko illaksi vahtimaan sinne meitä ettei me vaan juoda mitään vettä väkevämpää.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010
(Viestiä on muokattu torstaina, 01.07.2010 klo 22:44)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 22:50  
+
0
Sun äitis salee puhalluttaa mut jos ihan ulkonäön takia DDD:

Jos juon tänään vielä pari lonkeroa, niin eihän se enää huomenna näy alkomittarissa, eihän? :shifty:
Varjo 12/2010 ♥

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 22:52  
+
0
Muista käydä viimeistään aamulla suihkussa jottei viina haise susta (haiseeko lonkero=?) no kuitenkin, jos sä haiset ylipäätänsä miltään niin se vetää mut heti takasin kotiin.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 22:56  
+
0

schnii kirjoitti:

Kyllä mä uskon että me jotenkin löydetään. Mä voisin muuten tulla vaikka samalla junalla pulun kanssa siilinjärvelle, mutta äiti haluaa väkisin tulla katsomaan, että millaista porukkaa siellä on. Eilen se googlasi sut ja tulosten perusteella se arveli sun olevan 'ihan järkevä tyttö'. Varo vaan, jos se pahalle päälle sattuu niin se tenttaa sua sun opiskeluista, vanhempien ammateista, muista perheenjäsenistä ym. Ja kun mä eilen vakuutin että miitti on alkoholiton, se uhkas jäädä koko illaksi vahtimaan sinne meitä ettei me vaan juoda mitään vettä väkevämpää.



!! Musta tulee kyllä niin hottiksia googletuloksia ettäh. ;))) Noiden lehtihommien takia esim. eka kuvahakutulos on oikesti mun kuva, mikä on jokseenkin pelottavaa. ::D

Ei mut ei hätää kuules, meillä nimittäin porukat lähtee vasta varmaan illemmalla evakkoon, eli ne on täällä sillon kun te tuutte. :) Joten äitis pääsee jutteleen mun porukoidenkin kanssa ja vakuuttuu varmasti! :D

ps. Ihana Sniipelin äiti kun huolehtii! n________n
And this devilishly handsome sponge is your waiter?
(Viestiä on muokattu torstaina, 01.07.2010 klo 22:58)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOIRATYTTöJEN MIITINKI MAANINGALLA HEINäKUU... - Torstaina, 01.07.2010 klo 22:58  
+
0
Jätän siis hajuveden laittamatta, etten varmasti haise miltään ;D

No eikä, ei ne sua sieltä mun takia mihkään vie, son varma. Jos on ehdottoman alkoholittomat pippalot tiedossa, niin mä en moisiin kehtais ilmestyä edes krapulassa.
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28160
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545649
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265822
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.04.2024 klo 00:15)