Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 09:53

Koulukeskustelu

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 72

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

KOULUKESKUSTELU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 09:53  
+
0
ja tämäkin, perus juttuja! :paapatus:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KOULUKESKUSTELU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 09:56  
+
0
Nyt ois tulossa matikan valtakunnallinen, normaali matikan koe ja uskonto.. Jotenki vähän kauhuttaa että miten toi matikan valtakunnallinen ja ihan normikoe menee, kuitenki niistä ois seiskan pintaa kiva saada..

Ja uskonto, siitä repäsen niiiiin selkeen ysin että huh! Varmana. Ois sitte uskonto nostettu 9siin päättöön ;-)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: KOULUKESKUSTELU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 12:24  
+
0
meillä on ens viikolla ruotsin valtakunnallinen mihin sisältyy siis kuuntelu ja luettu. ja sit on äidinkieli, yhteiskuntaoppi, saksa ja terveystieto.

Dairin

Dairin
Viestimäärä: 39

VS: KOULUKESKUSTELU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 12:29  
+
0
oli just filosofian ja biologian kokeet, luin ihan sikana ja tuli molempiin kirjoitettua 6-7 sivua! Kyllä jänskättää numerot nyt :3 Ihana helpotus kun sai ne kokeet tehtyä....
Suurissa asioissa ei pidä ottaa pieniä askelia.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: KOULUKESKUSTELU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 12:30  
+
0
dairin millä luokalla oot? :)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: KOULUKESKUSTELU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 14:10  
+
0
Kirjotin sinne vanhaan jo koko stoorin täst koulun vaihto hässäkästä mut alan vähän jo panikoituu ku tiistain alkaa tuolla uudessa, josta en siis tunne oikeestaan ketään. Tiivistettynä; erosin vanhasta lukiosta ja vaihoin aikuislukioon :-) Ihan kiva jakso tiedossa ku kahta kurssia täs vedellään et aika rennosti alottelen hehhe, mut melkeen kaikki kurssit oli jo täynnä eikä kiirettä oo niin lopettelen tän lukukauden sit tällee rennosti.
never regret something that once made you smile

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: KOULUKESKUSTELU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 14:35  
+
0
kemian ja matikan koe = T1, i can!
no kemia oli arvattavissa että kurssi menee 1. mutta matikasta tulee varmaan kurssin arvosanaksi 2, koska ekasta sain 3. möhhh.
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: KOULUKESKUSTELU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:13  
+
0
Meillä alkaa täällä Amerikoissa nyt pikkuhiljaa koekausi, mikä tarkoittaa mulle lähinnä lisää chillausta. :cool: Jotenkin ootan jo ihan innoissani ensi syksyn lukiota, kun tää vaihtarivuosi on koulun osalta ollut mulle niin lasten leikkiä.

Ainoa aine, mihin olen oikeasti jaksanut panostaa, on valokuvaus. Ihan älyttömän kiva tilaisuus kuvailla vanhalla filmikameralla, kehittää filmi ja kuvat ihan itse alusta loppuun. Tällä hetkellä projektiaiheena liike ja mulla on jo kolme ja puoli rullaa filmiä ammuttu. Aivan mahtavia otoksia osa, en jaksa odottaa maanantaihin että pääsen kehittämään nuo filmit.
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: KOULUKESKUSTELU - Tiistaina, 13.04.2010 klo 13:40  
+
0
Äikästa alustavasti 70p! :O Eli todennäkösesti tulee (vahva) M, jihuu ei vois paremmin enää mennä! :) Ja uskaltauduin enkkuakin kattelemaan sen verran, että sain aineesta alustavien mukaan 75p, mikä on todellakin yli oman tason kun yleensä tulee sellasta 68-70. Eli kirjotukset on menny aikalailla nappiin, lukuunotamatta matikkaa (ellei sitten onni puutu peliin).
(Viestiä on muokattu tiistaina, 13.04.2010 klo 13:41)

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: KOULUKESKUSTELU - Tiistaina, 13.04.2010 klo 17:05  
+
0
Huomenna ruotsin valtakunnallinen ! Toivottavasti ei olis kovin vaikee ja menis sit hyvin :) Ku ruotsista muuten saanu pelkkää kymppiä koko yläasteen ajan...

Tänään oli sit kemian koe, muutama tehtävä tuntu menevän ihan hyvin mut suurin osa sit ei niin hyvin.. aikaki loppu siin kesken. En oikeesti tiiä miten tuun selviimään kemian valtakunnallisesta :eek: Miks meiän koulus pitää olla kaikki maholliset valtakunnalliset..

Eli ens viikol sit matikan valtakunnallinen, huoh
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: KOULUKESKUSTELU - Tiistaina, 13.04.2010 klo 17:31  
+
0
ykon portfolio 9!! woooot :eek:
'tää oli aivan mahtava, mikä toimittaja sustaki tulee?' ööö et ok.. no hyvä et se tykkäs!! mut musta vaa tuntu et se meni ihan perseelleen, mut nyt oon onnellinen!
ja ku vastasin 'hissan ope musta kyll tulee' se tykkäs tottakai :DD itseasias uskonnon mut myös hissan(:
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky
(Viestiä on muokattu tiistaina, 13.04.2010 klo 17:33)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: KOULUKESKUSTELU - Tiistaina, 13.04.2010 klo 20:29  
+
0
No voisin sit kai vähä kertoo koulukuulumisia tänne.
Tänään alko siis uudessa ja ihan kivalta vaikutti :-) En nyt paljoa saanu vielä yhen päivän aikana irti (paitsi et 85min tunnit on just sen 10minuuttia liikaa!). Matikan maikka on ainakin tosi kiva mies ja selittää asioita ku idiooteille eli hyvä mulle koska mulla ei hirveesti oo matikka päätä. Tosin ton kurssin oon jo kerran käyny mut vähä feilasin sen ku olin kipeenä 2viikkoa ja sit tipahdin kärryiltä ku ei motivaatio riittäny niiden asioiden opettelemiseen sit omin päin, mut tuntuu kyl aika helpolta kauralta ja itsestään selvyyksiltä nää jutut täs nyt. Meit tosin puuttu suunnilleen puolet (meitä oli vaan jotain viistoista paikalla) ja vaan 5 meistä oli tyttöjä niin en mä valita :-)
Huomenna sit enkkua olis jaaaa mulla aina tuntuu olevan kamalia enkun maikkoja niin pelolla nyt oottelen et mikä huuhkaja mulle taas tulee :-D Toivottavasti ois vihdoinki kiva ku enkku ois kuitenkin kivaa. Mut hyvil mielil jatkan tuolla :peukku:
never regret something that once made you smile

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 16:33  
+
0
maantiedon koe 7- :nolo: mut onneks tunti osaaminen ja aktiivisuus 8-9, ja testit ollu samaa et en usko et numero laskee, en tosin ees muista oliko se 8 vai 9 mut silti.
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 16:34  
+
0
pitäis tehdä ruotsin moniste, mikä vakuttaa kuulema arvosanaan.. sit pitäis kans lukea matikkaa.. eipä jaksais.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

robsu

robsu
Viestimäärä: 304

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 16:35  
+
0
meil oli matikan koe tänää tasogeometriasta ja meni tosi hyvinn :)
life is no nintendo game

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 16:54  
+
0
ruotsin koe meni ketuilleen, empä kyllä ees lukenu. jotain att-infinitiivi juttuja ja sit refleksiiviverbejä.

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 21:50  
+
0
Meillä on nyt kolmea viikkoa putkeen keskiviikkoisin ja torstaisin kertaustunteja toukokuun SOL-kokeisiin - tämä on siis vapaaehtoisesta ja tapahtuu koulun jälkeen klo 14 - 16. Arvatkaa kolme kertaa oonko menossa? En todellakaan, vaikka mun host äiti ilomoittikin mut sinne. Ei yhtään inspiroi olla koulussa 7:25 - 16:00. 6:50 - 16:45 jos matkat lasketaan mukaan! :eek:
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: KOULUKESKUSTELU - Torstaina, 15.04.2010 klo 13:41  
+
0
Njaaaaaaaah matikka on tuol niin naurettavan helppoo tai siis kun se maikka selittää kaiken ku idiooteille :-D Nyt se alkaa jo häiritsee mut parempi kyl näin päin todellakin. Turhauttavaa vaa ku ite haluis tietää jo ne tehtävät mitä mennä tekemään niin jostain kuuluu "siis häh?" jos ois vähän kuunnellu niin ei VOI jäädä oikeesti ton selityksistä ymmärtämättä (etenkään jo muutenki yksinkertasista jutuista).... mut no ei kai pitäis valittaa! :-D
never regret something that once made you smile

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: KOULUKESKUSTELU - Torstaina, 15.04.2010 klo 15:52  
+
0
saksan koulussa oli kyllä ihanaa olla. se oli jotenkin vaan.. ihana:>
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: KOULUKESKUSTELU - Torstaina, 15.04.2010 klo 16:24  
+
0
mulla on burnout.en vaan jaksa, ei motivaatiota. kielten lopputyöt palauttamatta. pitäis kirjottaa siis ruotsissa, saksassa ja enkussa kirjottaa sellanen 4-6 sivun tarina tulevaisuudensuunnitelmista.

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 72
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 21:15)