JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 09:53
Koulukeskustelu
Trix

Viestimäärä: 1018
Wallen

Viestimäärä: 9188
Sipulu

Viestimäärä: 16096
Mä olin laiska ja hirmu ja ilmotin suoraan opettajille, etten mene pariin kokeeseen. Ensi viikolla siis uusi yritys, josko sitä vaikka nyt alottaisi lukemaan ajoissa. Mulla menee itseasiassa lukio kuitenkin paremmin tällä hetkellä ko amis. Jo on aikoihin eletty.
Varjo 12/2010 ♥
Prilla

Viestimäärä: 255
Fysiikka/kemian kokeest tuli KYMPPI MIIKKA
! Kun sain sen kokeen mä hypin ja kiljuin ilosta. Melkein tuli jo itku ilosta :D .
En ois uskonu!
Jaaaaa...... matikankoe oli ihan OK.
kai on jonkun kasin arvoinen ees :/ ...

En ois uskonu!
Jaaaaa...... matikankoe oli ihan OK.
kai on jonkun kasin arvoinen ees :/ ...

(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.04.2010 klo 11:44)
Tribluee

Viestimäärä: 405
MAD

Viestimäärä: 6504
voi hitsi. mulla laskee moni numero päättöön jos en nyt tee noita lopputöitä. :o
rintU

Viestimäärä: 9
Churri

Viestimäärä: 229
Aaah meidan enkunopettaja jaa aityslomalle ensi viikon perjantaina. Se ei taida erityisemmin tykata musta, kun lahes joka tunnilla nukahdan noin kymmeneksi minuutiksi. 
Ja valokuvaustunnit ne vaan jatkaa mun suosikkina olemista.

Ja valokuvaustunnit ne vaan jatkaa mun suosikkina olemista.
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.
nipanapa

Viestimäärä: 1859
mulla on tässä jaksossa 9 kurssia... mitästässä. 3 kurssia enkkua, valokuvausta, hissaa, matikkaa, terveystietoa (hyi...), kuvista (HYI...) ja sit tollanen maalausproggis josta tulee kans kurssi. voi olla vähän siinä ja siinä et miten jaksaa, joten löin vetoa kaverin kaa et saanko kaikki noi muka käytyä (oon siis tunnettu siitä että tipun aina noin kolmelta kurssilta per jakso kun nukun jatkuvasti pommiin ja oon liikaa poissa) ja vetojahan mä en suostu häviimään eli on vaan pakko jaksaa!
Hakataru

Viestimäärä: 10899
suhvelipuhveli

Viestimäärä: 184
JEEEE fysiikan kokeesta 8-! Luin tohon oikeesti ihan kauheesti, ja oon kyl ylpee, hehkutin eilen koko päivän kaikille :DD Yleensä mulla on fysiikka joku 5-6 :( mut nyt päätin että pakkko saada nostettuu todistukseen 7
Ja tänää oli ruotsin koe, ei kyl menny mitenkää kehuttavasti mut jos sielt nyt joku 7-8 tulis niin ihan jepa :)) Vähä harmi vaa ku oisin halunnu pitää ruotsin 9 ja kuuntelukoekki meni aika pyllyllee ja yhyy
Ja tänää oli ruotsin koe, ei kyl menny mitenkää kehuttavasti mut jos sielt nyt joku 7-8 tulis niin ihan jepa :)) Vähä harmi vaa ku oisin halunnu pitää ruotsin 9 ja kuuntelukoekki meni aika pyllyllee ja yhyy
We can live forever if you've got the time
Eeewau

Viestimäärä: 23
Wallen

vissiin matikan kokeesta 4 :( maanantaina uusinta, että eipä siinä suuremmin mitään. vähän hävettää ku viime jaksosta kaks nelosta napsahtanu. oooops.
mutta sitte oli kans matikan valtakunnallinen, no öööö. jos siitä tulis 6-7 niin oisin tyytyväinen (:
mutta sitte oli kans matikan valtakunnallinen, no öööö. jos siitä tulis 6-7 niin oisin tyytyväinen (:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
Hooveri

Viestimäärä: 1828
Meil oli tänään matikan valtakunnallinen.. no se eka osio meni ihan hyvin, se oli suht helppo mut se toka osio sitte taas.. joo :D Oli aika hankala, mut eiköhän mul niistäki 2/4 tehtävästä menny oikein.
Ruotsin valtakunnallisesta 9+ ! :) Oon tosi tyytyväinen.
Ja viel kemian valtakunnallinen siis tiedossa, sit nääki ohi.
Ruotsin valtakunnallisesta 9+ ! :) Oon tosi tyytyväinen.
Ja viel kemian valtakunnallinen siis tiedossa, sit nääki ohi.
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
Sirza

Viestimäärä: 8
Tänää oli palautuspäivä! Ruotsi, kuvis, biologia ja psykologia 9, äikkä ja enkku 8, hissa 7 :D Ihan hyvin meni kokeet! Hissaa ja enkkua nostin numerolla ylöspäin edellisestä kurssista. Jospa mä saisin nyt jonkun kivan palkinnon (vaikka se opiska..) kun olin näin reipas :)
ER43792/08
Carotte

Viestimäärä: 262
Karona

Viestimäärä: 1347
saatiin 3. jakson todistukset ja ka 9.1 :) vähän kyl ärsyttää kemman ja fyssan puolikkaist kursseist molemmist ysit, en nyt muista mitkä numerot sain kokeist mut kummiski, ku aiemmin tänä vuon sain molemmist kympit nii sit ysil pitäs pakko saada kans kympit jos haluun päättäriin
Wallen

ihanaa, äikän lopputyö pois alta! maantiedon koe pois alta! ens viikolla englaninn valtakunnallinen, jolta en odota 5+ parempaa. äidinkielen koe toivottavasti menee siivillä ;) eli ei paineita ainakaan pariin viikkoon. paitsi huomenna tai ylihuomenna enkun kokeen palautus, vähän jänskättää....
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
MAD

Viestimäärä: 6504
mantsan koe 7-
ruotsin valtakunnallinen 7-
matikan valtakunnallinen 7-
ei oo paljo kehumista, hehheh.
ruotsin valtakunnallinen 7-
matikan valtakunnallinen 7-
ei oo paljo kehumista, hehheh.
KESKUSTELUN TILASTOJA: | Kpl: |
Rekisteröityneitä käyttäjiä | 28951 |