Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 09:53

Koulukeskustelu

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 72

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: KOULUKESKUSTELU - Tiistaina, 04.05.2010 klo 18:02  
+
0
:D:D::D mua vaa naurattaa. Tänää oli ke1 kokeen uusinta ja eii tuu menee läpi :D:D vastasin perjaattees vaa yhteen tehtävään vaik olis pitäny vastaa neljään ja senki vaa arvasin
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: KOULUKESKUSTELU - Tiistaina, 04.05.2010 klo 19:20  
+
0
Enkun kokeesta 9, luokan toiseks paras, vähä oon ilonen! :D Nyt on taas tulossa kauheesti kokeita: huomenna fysiikka, tiistaina bilsa, seuraavan viikon keskiviikkona kotsa, torstaina tt, perjantaina enkku, sit seuraavalla taas maanantaina hissa, tiistaina ruotsi ja keskiviikkona saksa. Plus sitte se matikan koe, mut en tiiä mihin väliin sekii on laitettu. Ja seiskan piti olla vielä helppo -.-. Mut pikkuhiljaa riittäis nää kokeet..

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: KOULUKESKUSTELU - Tiistaina, 04.05.2010 klo 21:05  
+
0
Woohoo, hydrobiologiasta 4! :jjei: ja se oli vielä kolmannen vuoden kurssi.
come on night, take me home

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: KOULUKESKUSTELU - Tiistaina, 04.05.2010 klo 21:19  
+
0
Sindukka kyllä sä ysillä sit havaitset et seiska oliki aika helppo :) Mulle tä ysin kevät on ollu yks tuskien taival, normaalisti kokeista tulee ysejä > nyt seiskoja. Syy on toki vakava motivaationpuute, mutta eipä nä kyllä helppoja kokeita edes ole.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: KOULUKESKUSTELU - Tiistaina, 04.05.2010 klo 21:38  
+
0
..mutta sitten kun menette lukioon, yläasteen arvosana 7 on lukiossa aika varmasti 5 :D
Ittellä oli yläasteella matikat ja ruotsit tasasta kutosriviä, nyt tasasta nelosriviä. Ärsyttää olla näin luuseri.
Onneks on vielä vuosi aikaa parannella. Tai puoli, pitää nyt kattoa miten aikatauluttaisin nää mun opiskelut, olis kyl ihan jees päästä jo syksyllä pois.
Do or do not. There is no try.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: KOULUKESKUSTELU - Tiistaina, 04.05.2010 klo 21:45  
+
0
Voi kun pääsiski takas yläasteelle! Oisin ihan huippu siel nyt :-) Ja sillon se tuntu rankalta, vaik no otan lukionki kyl erittäin rennosti muttaa siltikin. Mä olin yläasteel viel iha perus kasin oppilas mut nyt oon tämmönen luuseri kutosen (vitosen, nelosen...) oppilas. Motivaatio pyöree nolla, kyllä vaan.
never regret something that once made you smile

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: KOULUKESKUSTELU - Tiistaina, 04.05.2010 klo 22:00  
+
0
Mul taas on melkeen kaikkien aineiden keskiarvo vaa noussu lukiossa yläasteesta :-D vaikka en ees oikeestaan panosta kouluun _yhtään_. Mut tuolla lukiossa on vaan suht helppoa saada ihan hyvä numero verrattuna esim. siihen yläasteeseen mis olin
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: KOULUKESKUSTELU - Tiistaina, 04.05.2010 klo 22:20  
+
0
Mulla lukion päättärin ja yläasteen lopun keskiarvo on suunnilleen sama, mut tein varmaan 100x enemmän töitä lukiossa, kun yläasteella lähinnä olin ja möllötin. :D

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: KOULUKESKUSTELU - Sunnuntaina, 09.05.2010 klo 17:06  
+
0
Olin tosiaan tos pitkän aikaa kipeenä, ja no sitte tervehdyin (luulin ainakin niin..) ja menin kouluun. Kerkisin olee just niin paljon että sain kaikki rästikokeet ja muutaman muunkin (siis semmosii kokeit mitä muillakin oli) kokeen tehä, ja kaikki meni hyvin ja kaikki oli luokan parhaitakin vielä :D Vähän oon ilonen, viimeaikoina kokeista on tullu pelkkiä ysejä vähintään. Ei mulla aikasemminkaan oo ollu muutakun vähintään aina 8, mutta yseihin ja ysipuoliin oon paljon tyytyväisempi. No nyt sitten taas sairastuin ja selviskin et on keuhkokuume niin taas täytyy olla pois koulusta. Tällähetkellä on yks koe rästissä jo (äikän koe), mutta eipä nyt oikeestaan oo ku matikan koe kohta tulossa.

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 09.05.2010 klo 17:07)

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 10.05.2010 klo 16:39  
+
0
Oioioi jeejeejee! Sain yliopistotaipaleeni ensimmäisen vitosen (eli parhaan mahdollisen arvosanan) ja vielä ekologiasta eli lempiaineestani, johon aion siis suuntautua jatkossa! Woohoo :jjei:
come on night, take me home

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 10.05.2010 klo 18:56  
+
0
Uhhuh mulla menee niin pata jumiin ton enkun maikan kanssa :-D Mulla ei oo ikinä hirveen kivoja enkun maikkoja. Onneks on enää 3 tuntia ja sitten koe. Samaten matikassa enää muutama tunti ja sit kokeeseen. Ja sitten loma :jjei: Tää jakso on menny tosi nopeesti.
never regret something that once made you smile

Pascha

Pascha
Viestimäärä: 32

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 10.05.2010 klo 19:27  
+
0
Voivoivoivoi en malta oottaa et ens keväänä saisin sen lakin päähän! Sit olis heti muutto edessä ylppäreiden jälkeen. Ja sit seuraava karvanaama kehiin (meidän nyk. mussut jää porukoille kun heidän nimissään ovat), eli DALLU! :love: voivoivovoivoivoi! Ottaa kyl päähän ku pidin välivuoden keskel lukioo, suurin osa kavereista on jo ylioppilaita. Hitsiläinen! No, vuos vielä. Ja sit se karvanaama (poikakaverin ja mun eka yhteinen)! Jes!
You can't buy charisma!

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 10.05.2010 klo 21:00  
+
0
Mäkin muistan lukion ja ala-asteen enkun maikat, oi että! ♥ Ala-asteella oli sellanen vanhahko ja hintelä mies. Muistan eräänkin kerran, kun viittasin siellä takapulpetissa (en ikinä sillon viitannu varsinkaan enkun tuneilla, koska en osannu!) ja ope sitte antaa suunvuoron. No, mä kysyn sitten, että pääsenkö käymään vessassa, niin maikka ärisi: "nyt Reepo siellä takapulpetissa.... PIDÄ SE TURPASI KIINNI!!!" :-D Itkemäänhän siinä sitten aloin. :( Lukiossa vanha hintelä mies muuttu pariin vanhaan akkaan, eikä niidenkään kanssa oikeen toimeen tultu. :eitietoo:

Surkuli

Surkuli
Viestimäärä: 376

VS: KOULUKESKUSTELU - Tiistaina, 11.05.2010 klo 18:54  
+
0
Huomenna meillä on maantiedon kokeet, aiheena Amerikan väestö ja kasvillisuus ja vaikka mitä. Koealue oli vain 15 sivua + joku moniste. Katsotaan, miten menee, taidan mennä nyt lukemaan.
Welsh corgi pembroke Miss Lobelia "Nala"

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 19:55  
+
0

Surkuli kirjoitti:

Huomenna meillä on maantiedon kokeet, aiheena Amerikan väestö ja kasvillisuus ja vaikka mitä. Koealue oli vain 15 sivua + joku moniste. Katsotaan, miten menee, taidan mennä nyt lukemaan.

Millä luokalla oot? Ja mikä kirja teillä on? Kuulostaa täysin samalta koealueelta mikä meillä just oli (paitsi et sivui kyl enemmä..) :D

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 21:18  
+
0
15 sivun koealue, terve... :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 21:24  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

15 sivun koealue, terve... :D



Ala-aste ♥ :D

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KOULUKESKUSTELU - Perjantaina, 14.05.2010 klo 21:50  
+
0
yhteiskuntaopin vika koe, 10sivua koealuetta! nannaa! jos sais tuosta vaikka ysin niin maittas kyllä, muutenki niin kevyt aihe.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Aaa

Aaa
Viestimäärä: 254

VS: KOULUKESKUSTELU - Lauantaina, 15.05.2010 klo 14:15  
+
0
lukiossa mennään, ja pitäs tehdä vanha äikän yo:n esseekoe, ja tehtävän antona on analysoida ja tulkita novellia. Sinänsä ihan selkee juttu, mut miten teen analyysistä esseen? :D Lisäänkö sinnekin sit jotain omaa pohdiskelua (ja miten. :O ) ja jotain yleistä pölinää teemasta? Ei niinkun ymmärrä miten saan sen neljä sivua teksitä analyysistä.. :D
"Voileipä tekee aina hyvää yöllä" (Muumipappa)
"Ja jos kaksi höperöä asuu samassa saaressa, niin he joko tietävät toisistaan kaiken tai eivät halua tietää toisistaan mitään. Todennäköisesti sekä niin että näin. Nimittäin: eivät halua tietää, koska tietävät." (Pikkumyy)

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: KOULUKESKUSTELU - Lauantaina, 15.05.2010 klo 14:20  
+
0
Mukavaa.. meil on tiistaina ruotsin kokeet.. jot 2 kappelet tulee.. Sen jälkee keksiviikkona hissan koe.. Miljoona sivuu plus sata monistetta - ,- Ja meijä hissa :pyssyt: opettaja on ihan järkyttävä sen opetuksesta mitään opi >:-L sit perjantaina siit Terkan koe.. ja kahtena keksiviikkona täs kuus viel musiikista kitara ja rumpu koe..

Jee.. koita noihin nyt sit kaikkiin lukee
Tervehdys neloset =O
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 72
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6322
Viestejä yhteensä545654
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 10:45)