Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 15:05

Kysy toisilta junnuilta!

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 13

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 15:05  
+
0
Aikuisten palstalla oli tällainen ja mun mielestä idea oli sen verta kiva, että tuumin meillekin sopivan tällaisen. Ideana siis yksinkertaisesti vain kysellä toisilta junnuilta jotain, mitä tahtoisi tietää tai muuta sellaista ja kysymyksen saanut sitten vastaa kysymykseen :)

Tummennetaan junnun nikki, jotta jokaisen on helpompi tekstistä bongata sitten mahdollisesti se oma nikkinsä ja vastatessa kysymykseen lainataan se kysymys, jotta ketju pysyisi mahdollisimman helppolukuisena, eiks jeh?

tehtailija; mistä oikein unelmoit kun mä en edes saa puhua sulle? ;__;
Sarvikas; katsotko sä paljoa leffoja tai telkkaria ylipäänsä?
Stu ja tintti; muuttiko naimisiinmeno suhdetta sen kummemmin? Tuleeko siinä jotenkin erilainen olo tms. Te molemmat käsittääkseni seurustelitte pitkään puolisoidenne kanssa ennen naimisiinmenoa?
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 19.05.2010 klo 15:15)

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 15:12  
+
0
Oikeastaan en katso telkkaria ollenkaan - meillä ei ole kotikotona telkkaria, ei ole ollut digiuudistuksen jälkeen, eikä ole täällä Oulussakaan. Olen kumminkin kunnon muumifani ja katselen netistä muumeja tai sitten niitä huopapätkiä youtubesta. Leffoistakaan en ihan hirveästi välitä, yleensä en vaan jaksa keskittyä katsomaan kun ihmiset vaan puhuu toisilleen (se on kumminkin kirjoissa ihan ok...:D) ja huonon kasvomuistin kanssa pysyn huonosti ajan tasalla tapahtumista. Potterit pitää kumminkin katsoa aina kun ne tulee ihan tavan ja perinteen takiakin, vaikka niiden taiteellinen/viihteellinen arvo nyt ei ihan päätä huimaa. :D Joskus teininä tuli katsottua kauhuleffoja jonkin verran, mutta niihin kyllästyin. Vuoden sisällä olen oma-aloitteisesti katsonut jonkun 5 elokuvaa varmaan. Tarkovskin elokuvia ollaan äidin kanssa katsottu koneelta ja niistä tykkään kumminkin ihan, mutta kallistun kumminkin enemmänkin musiikin, kuvataiteen ja kirjallisuuden puoleen. ;)

Ai niin, ja jos olen jossain kylässä niin tykkään katsella Voicea :cool: mutta siihen se sitten oikeastaan jääkin.
come on night, take me home

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 15:23  
+
0
Sipululta haluaisin kysyä että opiskeletko nyt jotain? :) Jos niin mitä alaa?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 15:29  
+
0

nanika kirjoitti:

Sipululta haluaisin kysyä että opiskeletko nyt jotain? :) Jos niin mitä alaa?


Audiovisuaalista viestintää opiskelen ja valmistun ensi syksynä media-assistentiksi :)
Varjo 12/2010 ♥

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 15:49  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Stu ja tintti; muuttiko naimisiinmeno suhdetta sen kummemmin? Tuleeko siinä jotenkin erilainen olo tms. Te molemmat käsittääkseni seurustelitte pitkään puolisoidenne kanssa ennen naimisiinmenoa?


Eipä ole sen kummemmin muuttanut. Ihan samalla tavalla elellään yhdessä kuin ennenkin eli toisiamme rakastaen ja tukien tapahtui mitä tapahtui :) Meillä se naimisiinmeno oli niin hillitty ja jollain tavalla "arkisena" juttuna hoidettu , ettei se vaikuttanut paljoakaan. Sukulaisille se oli isompi juttu kuin meille, mutta ei se tarkoita sitä, etteikö se olisi ollut meillekin mieluinen ja tärkeä tapahtuma :) Kuitenkin ihan samalla tavalla suhtaudutaan toisiimme ja tähän suhteeseen ja se on aivan yhtä varmalla pohjalla kuin ennenkin.
Ja me tosiaan oltiin seurusteltu 3½ vuotta ennen naimisiinmenoa. Joidenkin mielestä se on pitkään, joidenkin mielestä ei :D
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 15:58  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Stu ja tintti; muuttiko naimisiinmeno suhdetta sen kummemmin? Tuleeko siinä jotenkin erilainen olo tms. Te molemmat käsittääkseni seurustelitte pitkään puolisoidenne kanssa ennen naimisiinmenoa?

Hmm, joo ja ei. :D ei se arjessa mitenkään näy sinänsä, mutta kyl se tuo sellasta varmuutta. Vaikka tosiaan ehdittiin olla melkein se 8 vuotta yhdessä ennen papin aamenta, eikä sitä aikaa vietetty toinen jalka koko ajan oven välissä lähtövalmiina, niin silti naimisiinmenosta tuli tavallaan semmoinen "viimeinen niitti". :D varsinkin kun se on meille molemmille semmonen kerran elämässä -juttu ja sen yhteisen ajatusmaailman silloin tiesi. Me kun ei oikein mitään hempeilyjä harrasteta, niin se näkyy lähinnä näissä tällaisissa keskusteluissa:
Toinen: "valivalimäkämäkävalivali"
Toinen" "Höhö nii, ja aattele nyt et oot tämmösen kanssa jumissa loppuelämäs" :D
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 17:00  
+
0
Mä voisin kysyä Hakatarulta, että miten on lähtenyt uudessa koulussa menemään? :> Aiotko käydä lukion kolmeen vai neljään vuoteen?

Nanikalta kysyisin, että kuinka aktiivisesti seuraat jääkiekkoa, esim SM-liiga tai NHL-pelejä?

Sarvikkaalta kysyisin, että onko yliopistossa opiskelu kovin raskasta verrattuna esim. lukioon?
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 19.05.2010 klo 17:03)

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 17:03  
+
0
mä haluisin kuulla runopojalta sen lontoo-elämisestä! miten päädyit sinne lähtemään ja mitä oikeestaan teet siellä, oon käsittänyt että oot au pairina? kauanko oot nyt ollut ja kauanko meinaat olla? :-)

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 17:06  
+
0
Reepo, ei tosiaankaan. Olen suorastaan laiskistunut ja lukukausien loppuvaiheessa luentoja ei ole välttämättä edes kaikkina päivinä, ja niinä, joina on, saattaa olla vaan yksi luento päivässä eli esim. 10-12. Vähän pitkäksi siinä aika saattaa käydä. Jos vaikka ei palauta jotain juttua ajoissa, siitä ei välttämättä edes numero laske (tai en tiedä, että näin olisi käynyt) vaan sen suoritusmerkinnän saaminen viivästyy. Tentitkään ei ole tähän mennessä mitenkään kamalan vaikeita olleet.
come on night, take me home

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 17:41  
+
0

pulu kirjoitti:

tehtailija; mistä oikein unelmoit kun mä en edes saa puhua sulle? ;__;

yhestä prinsessasta............
this parrot is no more!

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 17:59  
+
0

Reepo kirjoitti:

Nanikalta kysyisin, että kuinka aktiivisesti seuraat jääkiekkoa, esim SM-liiga tai NHL-pelejä?



Kaikki MM-kisat, EHT:t yms muut maajoukkuepelit tulee totta kai seurattua aina, samaten kaikki U18- ja U20-pelit.
NHL:n tulokset katon joka päivä, mutta suorana kattominen on vähän ongelmallista kun tulee niiin surkeeseen aikaan! Mutta muutaman kerran viikossa tulee katottua sitte NHL:n viikon kooste sport prolta. Lomilla kattelen sitte enemmän suorana. Mutta aika pitkälle jää kyllä tulosten kattomisen varaan. Chicago Blackhawks <3
SM-liigan seuraaminen on vähän niin ja näin. Enimmäkseen seurailen näitä nuoria pelaajia (Granlund, Vatanen, Vittasmäki, Hartikainen ymsyms), jotka on pelannu alle kakskymppisten peleissä. Lähinnä tulee sitte mitalipelejä enemmän seurattua, ei runkosarjaa niinkään. Jotenkin SM-liiga ei sytytä. Tiiän aina mitä siellä tapahtuu, mutta tosi vähän tulee pelejä katottua :D
Elitserieniä tulee seurattua, samaten NLA:aa. KHL:ää lähinnä suomalaisten osalta.

Ihan samaa voisin kysyä sulta!

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 18:04  
+
0
Jääkiekon kattelu rajoittuu mulla Olympialaisiin ja MM-kisoihin. Ei mua oikeen muut suuremmin kiinnosta, mitä nyt satunnaisia otteluita saatan katsoa.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 23:14  
+
0

Reepo kirjoitti:

Mä voisin kysyä Hakatarulta, että miten on lähtenyt uudessa koulussa menemään? :> Aiotko käydä lukion kolmeen vai neljään vuoteen?

Hyvin on lähtenyt menemään! Tonne ei kyl pääse samanlailla heti 'sisään' kuin päivälukioihin (vaik päivällä tota käynkin) kun kaikki on niin yksilöitä ja sellasta mut kyl se tästä parin jakson jälkeen varmaan alkaa paremmin hahmottuu koko homma vähä paremmi mut ihan mukavii ihmisii tuntuu olevan :-D Eli ihan oon viihtyny. Katellaan sit syksyllä miten jatkuu! Ja en oo oikeesti miettiny yyyhtääään minkä verran aikaa täs menee, kirjotan heti vaan kun mahdollista ja sitä rataa ja mahd. nopee ulos tuolta :-D Ja kiitos muuten kysymästä :)
never regret something that once made you smile

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Torstaina, 20.05.2010 klo 12:23  
+
0
Sammy, mihin se demoni meni? :(
Varjo 12/2010 ♥

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Torstaina, 20.05.2010 klo 14:23  
+
0
Kild, miksi annoit koirasi nimeksi Vuk?
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu torstaina, 20.05.2010 klo 14:25)

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Torstaina, 20.05.2010 klo 14:27  
+
0

Dean kirjoitti:

Sammy, mihin se demoni meni? :(

i didn't see, lets get outta here!
this parrot is no more!

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Torstaina, 20.05.2010 klo 15:14  
+
0

nipanapa kirjoitti:

mä haluisin kuulla runopojalta sen lontoo-elämisestä! miten päädyit sinne lähtemään ja mitä oikeestaan teet siellä, oon käsittänyt että oot au pairina? kauanko oot nyt ollut ja kauanko meinaat olla? :-)



joo au pairina oon, oon ollu nyt tarkalleen 3 kuukautta ja 15 päivää. elokuussa meen takaisin suomeen eli n. puoli vuotta tulee sitten täyteen.
mutta tää lähti siitä ku kaverin kans viime kesänä päätettii et ens kesänä lähetää lontooseen. sit kaverilla tuliki vähän kiire ja se meniki jo tammikuussa. ite en löytäny heti perhettä mutta helmikuussa pääsin sitte kans lähtemään.
ja mun perheellä on onneksi vaan yksi lapsi, 2v poika. olin aluksi aika paniikissa et miksi mä oon tullu au pairiksi ku en ees osaa olla lasten kans mut tuo on tosi helppo lapsi. sen kans mä oon sit aamuisin ja iltapäivisin ja sit siivoon täällä pari kertaa viikossa. aika rentoa silleen mut palkka onki sit aika pieni :s aika paljon on huvennut suomitilin säästöt :D
mut rakastan tätä kaupunkia ♥

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Torstaina, 20.05.2010 klo 21:29  
+
0
Fowy anna vinkkejä jäätelömyyntiin! :D
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Lauantaina, 22.05.2010 klo 21:27  
+
0
Surkuli, millon sulle olikaan se koira tulossa? :)
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Maanantaina, 24.05.2010 klo 14:46  
+
0
Sipulu, tällä kertaa kysyisin että onko sulla muita sisaruksia kun pikkusisko(?) ? =)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 13
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 17:15)