Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 11:41

Lenkki-/leikki-/treenikavereita etsitään...

Siirry sivulle: 1 2

Oojavee

Oojavee
Viestimäärä: 22

LENKKI-/LEIKKI-/TREENIKAVEREITA ETSITääN... - Lauantaina, 10.04.2010 klo 11:41  
+
0
Tänne voi laittaa ilmoituksia.

Muista kertoa ilmoituksessasi vähintään nämä asiat:

Asuinpaikka:
Koiran rotu:
Koiran ikä:
Minkälaisten koirien kanssa tulee toimeen?
Minkälaista kaveria etsitte?

+ vähän itsestäsi
Linnea + Oojavee (bc Osmo, x Valtsu, valpai Tryffel ja Friida)
Kotisivut

Oojavee

Oojavee
Viestimäärä: 22

VS: LENKKI-/LEIKKI-/TREENIKAVEREITA ETSITääN... - Lauantaina, 10.04.2010 klo 11:49  
+
0
Asuinpaikka: Vantaa, Korso (mahd. liikkua pääkaupunkiseudulla)
Koiran rotu: x-rotu (doggi/boxeri/rottweiler) Valtsu / labbis Olavi
Koiran ikä: 2½ / 8 v
Minkälaisten koirien kanssa tulee toimeen? -Valtsu tulee toimeen kaikkien muiden paitsi dominoivien uroksien kanssa koosta tai iästä riippumatta. Valtsu tykkää eniten leikkiä itseään pienempien koirien kanssa. Treenikaveriksi käy ihan minkälainen koira tahansa. Olavi saattaa ärähtää ahdistelijoille, mutta tulee yleensä toimeen muiden kanssa, tosin aluksi aika jännittyneenä.

Etsimme Valtsun kanssa lenkki-, leikki- ja treenikavereita (treenataan Agilityä mölliluokassa ja Tokoa alokkaassa), Olavin kanssa etsitään lenkkikavereita.

Hihnan toisessa päässä lukiolainen koira- ja valokuvausharrastaja Vantaalta. Jos olet kiinnostunut, lähetä yksityisviesti, sähköpostia (linnu- @ hotmail.com) tai tule vaikka vierailulle blogiimme tai kysymään sieltä lisää (http://oojavee.vuodatus.net/). Lisää tietoa meistä saat kotisivuilta.
Linnea + Oojavee (bc Osmo, x Valtsu, valpai Tryffel ja Friida)
Kotisivut
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 11:50)

Razak

Razak
Viestimäärä: 190

VS: LENKKI-/LEIKKI-/TREENIKAVEREITA ETSITääN... - Lauantaina, 10.04.2010 klo 14:53  
+
0
Asuinpaikka:Tuusula.Mahdollisuus liikkua pk-seudulla.Keravalle jaksan kävelläkkin :)
Koiran rotu:Sekarotuinen.Ainakin sakemannia.Painoa n.45kg
Koiran ikä: Reilu vuoden
Minkälaisten koirien kanssa tulee toimeen?
Yleensä tulee ihan hyvin.Rakastaa painia ja juosta.Saman ikäisten urosten kanssa saattaa hiukan ärhennellä.Pepeä ei ole vielä leikattu.
Minkälaista kaveria etsitte?
Lenkit ja puistoilu käy.Puistoilu ehkä paremmin,Pepe saattaa jännittää hihnassa vieraita koiria.Riipuu aikalailla siitä miten koirat tulevat juttuun.

Itse olen pian 16-vuotias tyttönen.Aluksi ehkä hieman hiljainen mutta juttua kyllä riittää:nauru:

Denkku

Denkku
Viestimäärä: 68

VS: LENKKI-/LEIKKI-/TREENIKAVEREITA ETSITääN... - Perjantaina, 11.06.2010 klo 23:16  
+
0
Asuinpaikka: JKL
Koiran rotu: Valkoinenhaivenkoira (narttu) + kääpiösnautseri (uros)
Koiran ikä: Valkee on 4kk ja käppänä 7,5v
Minkälaisten koirien kanssa tulee toimeen? Valkee rakastaa kaikkia pienen empimisen jälkeen ja noh, on pentu! Käppänä on aika epäsosiaalinen joten pääasiassa etsin haivenelle seuraa. Kiltit leikkisät tytöt on käppänälle ok.
Minkälaista kaveria etsitte? Leikkiminen, riehuminen, leikkiminen ja riehuminen on Vinhan (valkeehaiven) mielestä jees, mä voisin haluta 'treenata' jos sitä edes siks voi vielä sanoa. Ja lenkkeily on aina jees.

Oon ite pian 16 vuotias tyttö ja pystyn kulkemaan oikeestaan minne tahansa Jyväskylän alueella. Tuun toimeen oikeestaan kenen tahansa kanssa ei mitään spesiaalitoivomuksia minkään suhteen.

brousse

brousse
Viestimäärä: 12

VS: LENKKI-/LEIKKI-/TREENIKAVEREITA ETSITääN... - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 17:44  
+
0
Asuinpaikka: Joensuu
Koiran rotu: labradorinnoutaja, narttu
Koiran ikä: 10vko (syntynyt 6.4.)
Minkälaisten koirien kanssa tulee toimeen? Koira kuin koira:)
Minkälaista kaveria etsitte? Aikuista tai pentua, lähinnä leikkikaveria. Jos tulevat toimeen, niin myöhemmin vaikka lenkkikaveriksikin...

Itse olen 15-v tyttö, aluksi varmaan aika hiljainen, mutta kyllä puhettakin riittää ajoittain:) Tykkään liikunnasta, eläimistä, käsitöistä ja valokuvaamisesta.
Disa on luonteeltaan todellakin aika reipas, ei ujostele toisia koiria ollenkaan...

amazh

amazh
Viestimäärä: 2

VS: LENKKI-/LEIKKI-/TREENIKAVEREITA ETSITääN... - Perjantaina, 11.02.2011 klo 22:21  
+
0
Asuinpaikka:tampere/tesoma
Koiran rotu: sekarotuinen labbis narttu
Koiran ikä: 9 kk
Minkälaisten koirien kanssa tulee toimeen? melkein kaikkien kanssa paitsi ihan pienten koirien kanssa.
Minkälaista kaveria etsitte? todella innkosta leikkijää. käy myös iso koira (leikkii perheen kultaisen noutajan kanssa (8v). ) aika vahva tarvisi olla ettei satu :)

olen noin 12 vuotias tyttö tesomalta :) salli koiran kaa ajateltiin aloittaa agility. ensiksi kyllä menemme alkeiskursseja :) laita viesti jos kiinnostaa ;) HUOM! juoksut käynnissä leikataan kesällä joten ei uroksia!
(Viestiä on muokattu perjantaina, 11.02.2011 klo 22:23)

Hina

Hina
Viestimäärä: 37

VS: LENKKI-/LEIKKI-/TREENIKAVEREITA ETSITääN... - Sunnuntaina, 20.03.2011 klo 14:16  
+
0
Vantaalta, tarkemmin kuninkaanmäestä kaipailisi syksyllä 18-vuotta täyttävä tyttönen sekä 3-vuotta täyttävä hurttanen lenkki seuraa!
Myö pystytään liikkua vantaan sisällä julkisilla paikasta toiseen ja olisi kiva jos myös teillä olisi se mahdollisuus, niin pääsisi vähän vaihtelemään lenkki paikkoja :)
Meiltä päin löytyy kyllä kunnon metsää että peltoa missä kelpaa lenkkeillä ja olisi iiso plussa jos pystyt pitämään koiraasi vapaana. Hurtta, eli Diana aka pimpula tulee aikalailla kaikkien kanssa toimeen, tosin hirmu vahvaluonteiset nartut ovat kova pala nieltäväksi.. :D Pimpularimpula on siis energinen ja on kovin leikkisä tyyppi kunhan vähän tutustuu ensiksi uuteen lenkkikaveriin.

Toivoisin että lenkkiseura olisi vähän reippaampaa sorttia, niin ettei lenkit kulu laahustaen mutta ei myöskään kyllä juosten! :D Ja tietty sosiaalisuudesta olisi hirveesti hyötyä, itseltäni jutun aihetta löytyy kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta osaan myös olla hiliijaa :)

laittakaa ihmeessä privana viestiä jos yhtään meidän lenkkiseura kelpanenis :)

koi_rat

koi_rat
Viestimäärä: 3

VS: LENKKI-/LEIKKI-/TREENIKAVEREITA ETSITääN... - Keskiviikkona, 20.04.2011 klo 22:17  
+
0
Asuinpaikka: Helsinki
Koiran rotu: Toyvillakoira
Koiran ikä: vuoden
Minkälaisten koirien kanssa tulee toimeen? ei tykkää hirveän riehakkaista koirista, muuten tulee kyllä kaikkien kanssa toimeen. tiitu tyttönen ei ole koskaan purrut ketään yms.
Minkälaista kaveria etsitte? lenkkikamua etsitään

+ vähän itsestäsi: 13 vuotias tyttö itä-helsingistä :)
jos kiinnostuit, ota yhteyttä säpööni : kuukotilot@gmail.com

( tiitua voi pitää metsällä/kentillä vapaana.)

koi_rat

koi_rat
Viestimäärä: 3

VS: LENKKI-/LEIKKI-/TREENIKAVEREITA ETSITääN... - Keskiviikkona, 20.04.2011 klo 22:18  
+
0
Asuinpaikka: Helsinki
Koiran rotu: Toyvillakoira
Koiran ikä: vuoden
Minkälaisten koirien kanssa tulee toimeen? ei tykkää hirveän riehakkaista koirista, muuten tulee kyllä kaikkien kanssa toimeen. tiitu tyttönen ei ole koskaan purrut ketään yms.
Minkälaista kaveria etsitte? lenkkikamua etsitään

+ vähän itsestäsi: 13 vuotias tyttö itä-helsingistä :)
jos kiinnostuit, ota yhteyttä säpööni : kuukotilot@gmail.com

( tiitua voi pitää metsällä/kentillä vapaana.)

IinaH

IinaH
Viestimäärä: 11

VS: LENKKI-/LEIKKI-/TREENIKAVEREITA ETSITääN... - Lauantaina, 27.08.2011 klo 09:58  
+
0
Paikkakunta: Rovaniemi
Rotu: Kaksi shelttiä
Sukupuoli: Narttuja
Ikä: 10 kk ja 5 v.

Miten suhtautuu muihin koiriin: Nuorempi Asta leikkii mielellään muiden koirien kanssa. Sofi ei välttämättä heti innostu, mutta yleensä lähtee lopulta mukaan. Koirani ovat äiti ja tytär, joten joskus voi olla, että arempi vieras koira joutuu seurailemaan vierestä kaksikon leikkiä, mutta pääsee kyllä mukaan, jos vain menee :) Liian päällekäyvät koirat saattavat hieman pelottaa tyttöjä.

Itse olen tänä vuonna 20 vuotta täyttävä Oulusta kotoisin oleva, juuri Rovaniemelle muuttanut luokanopettajaopiskelija. Rovaniemi on meille ihan uutta aluetta, joten olisi kiva saada lenkkiseuraa, jotta tutustuisimme paikallisiin lenkkeilymaastoihin. Olisi kiva saada ystäviä paikallisista koiraihmisistä :)

Vastaukset mielellään sähköpostiini: iina.hautala@gmail.com
En käy täällä kovin usein, joten vastauksessa voi mennä aikaa :)
Sheltit Sofi, Penni, Adolf ja Asta.

ASTANJAN SHELTIT -uudet kotisivut tulossa pian!

Maranello

Maranello
Viestimäärä: 1

VS: LENKKI-/LEIKKI-/TREENIKAVEREITA ETSITääN... - Maanantaina, 12.12.2011 klo 13:11  
+
0
Asuinpaikka: Helsinki, Ruoholahti
Koiran rotu: Staffordshirenbullterrieri, uros
Koiran ikä: 6 kk
Minkälaisten koirien kanssa tulee toimeen? -Wäinö tulee toimeen aikalailla kaikenlaisten koirien kanssa koosta tai iästä riippumatta. Wäinö on erittäin innokas ja kiltti pentu, joka tykkää erityisesti juosta ja painia.

Etsimme Wäinön kanssa lenkki- ja leikkikavereita, mieluiten toisista pennuista.

Olen 20-vuotias media-alalla työskentelevä "tyttö". Nautimme liikunnasta ja hyvästä seurasta :) Jos olet kiinnostunut, lähetä yksityisviesti tai sähköpostia (angelcity_100@hotmail.com.com)

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: LENKKI-/LEIKKI-/TREENIKAVEREITA ETSITääN... - Keskiviikkona, 21.12.2011 klo 14:54  
+
0
Asuinpaikka: Asustellaan täällä Naantalissa.:)
Koiran rotu: Koirani on n. 8kk monirotuinen narttu koira. Keskikokoinen haukku on.
Koiran ikä: Sanoin jo mutta niin n. 8kk.
Minkälaisten koirien kanssa tulee toimeen? Tuisku tulee yleensä kaikkien kanssa toimeen, mutta kaikki eivät ehkä tule hänen kanssaan toimeen sillä Tuisku haluaa aina vain leikkiä kaikkien kanssa.
Minkälaista kaveria etsitte? Joten etsimme sellasta haukkua joka pitäisi leikkimisestä tai ainakin osaisi leikkiä. Tuisku voi olla hiukan raisu leikkiessään joten koiralla pitäisi kokoa olla jonkin verran että kestäisi Tuiskun rajut leikit;) Tuisku rakastaa kaikkia koiria yleensä ja kun täällä aika syrjässä asutaan ja koira kavereiden näkeminen jää harvaksi niin toivomme että leikki ja lenkki kaveri löytyisi pianki;)

Sitten vähän itsestäni: Eli olen vuoden alussa 14 vuotta täyttävä tyttönen jonka elämän tärkeimpiä asioita ovat eläimet. Joten luonani perheen lisäksi asustaa 2 koiraaa, 3 kissaa ja hevonenkin oli mutta siitä jouduin luopumaan n. vuosi sitten. Niin ja tietenkin lisä tietoa saat tutustumalla;)
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

CavaMille

CavaMille
Viestimäärä: 1

VS: LENKKI-/LEIKKI-/TREENIKAVEREITA ETSITääN... - Lauantaina, 21.01.2012 klo 18:54  
+
0
Asuinpaikka: Helsinki
Koiran rotu:Cavalier king charles spanieli leikattu uros
Koiran ikä: 2,5 v
Minkälaisten koirien kanssa tulee toimeen? Tulee toimeen kaikkien kanssa mutta arastelee vähän isompia koiria.
Minkälaista kaveria etsitte? Etsimme treeni (esim. Agility)- lenkki - ja leikkikaveria

Olen 12,5 v tyttö ja asun itä helsingissä. Koiran kanssa treenamme agilityä, koiratanssia ja rallytokoa. Minulla on myös 3 marsua. Käytämme naksutinta treeneissä :) Jos olet kiinnostunut seurasta laita sähköpostia tai yksitysviesti :) (millemolle12@hotmail.se)

vahinko

vahinko
Viestimäärä: 91

VS: LENKKI-/LEIKKI-/TREENIKAVEREITA ETSITääN... - Sunnuntaina, 17.06.2012 klo 14:51  
+
0
Asuinpaikka: Oulu
Koiran rotu: Serra de airesinpaimenkoira, uros
Koiran ikä: 2 kk 3 vkoa
Minkälaisten koirien kanssa tulee toimeen? Ei olla vielä kauheasti treffailtu muita koiria. Naapurin corgien kanssa tulee oikein hyvin juttuun ja tietysti meidän Saagan kanssa.
Minkälaista kaveria etsitte? Etsimme nyt tällä hetkellä leikkikavereita, mieluiten pentuja.
Jotain minusta: Olen pian 20-vuotias nuori nainen. Saatan aluksi olla hieman ujo, mutta innostuessani alan kyllä puhumaan paljonkin. Opiskelen tällä hetkellä merkonomiksi, vaikka se ei tunnukkaan omalta alalta. Asun yhdessä kihlattuni kanssa. Päiväni kuluvat lueskellen, leffoja katsellen, lenkkeillen ja koira-juttujen parissa.
Minut saa parhaiten kiinni s-postitse, koska en käy täälllä jatkuvasti. S-posti: vahinko-@luukku.com
Saaga, seropi 231011
Xavier, serra de airesinpaimenkoira 28032012

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: LENKKI-/LEIKKI-/TREENIKAVEREITA ETSITääN... - Tiistaina, 19.06.2012 klo 23:46  
+
0
Asuinpaikka: Orivesi
Koiran rotu: suomenlapinkoira
Koiran ikä: 3v
Minkälaisten koirien kanssa tulee toimeen?
-Leikkaamattomana uroksena Rolle ei tule toimeen toisten urosten kanssa. Myöskään novascotiannoutajien, shelttien ja beaglejen kanssa ei välttämättä tule toimeen. Syinä ihan yksinkertaisesti se, että toinen on tullut päälle ja on syntynyt tappelu. En myöskään usko, että ensimmäisten tapaamisten aikana päästäisiin leikkimään yms, Rolle kun on äksy niin sen on saatava tottua rauhassa toiseen. Kaikkien narttujen ja useimpien leikattujen urosten kannsa Rolle tulee kuitenkin toimeen, ja voin uskoa, että hyvällä totutuksella Rolle tottuu myös novascotteihin, sheltteihin ja beagleihin.
Minkälaista kaveria etsitte?
-Aluksi treenikaveria/lenkkikaveria, pitkäaikaista sellaista. Kun koirat sietävät toisiaan leikkikin kyllä kelpaa.
Treenaan pääosin Tokoa, mutta kaikkien lajien harrastajat kelpaavat treenikavereiksi, se häiriö on pääasia.
Lenkeillä pitäisi jaksaa kävellä, aluksi toki lenkitkin menee totutteluun.
Leikkiseuraksi kelpaa sellaiset koirat, jotka jaksavat leikkiä, mutta eivät ole dominoivia. Leikkiessä pidän Rollea mieluiten irti, tai ainakin niin, että hihna on maassa, sillä olen todennut, että ainakin meillä väittämä 'koira on vaarallisimmillaan kytkettynä' pitää paikkaansa.

+ vähän itsestäsi

Olen 14-vuotias tyttö, joka harrastaa koirien lisäksi lentopalloa. Lukeminen, piirtäminen ym. kuuluu myös lempipuuhiini. Luonteeltani olen hiukan ujo ja hiljainen, ainakin aluksi, mutta tutustuttua paremmin minulla riittää kyllä juttua. Olen myös avoin, ainakin joissakin asioissa. Kerron avoimesti koirani ja iseni huonot puolet, mutta kyllä minulla salaisuuksiakin riittää.

Koirien kanssa pyrin olemaan koirille oikeudenmukainen ja niitä kouluttaessani kärsivällinen. Ymmärrän Rollea ja sen eleitä mielestäni hyvin, mutta silti yllättäviä tilanteita voi sattua. Minulle koiran rotu ei ole tärkeää, vaan luonne. Olen kuitenkin menettänyt sydämeni vinttikoirille ja toivon, että saisin joskus tutustua sellaiseen.

Toivoisin sinulta kärsivällisyyttä ja sopeutuvaisuutta, sekä ymmärrystä. Koirasi koolla, rodulla tai iällä ei ole väliä, kunhan se ei ole luonteeltaan dominoiva. Jos päädyt treenikaveriksi toivon sinulta yhtä asiaa. Varmasti jokainen, joka harrastaa koiransa kanssa tietää itsensä ja koiransa tason ja osaamisen. Niin myös minä. En siis tarvitse maasta taivaaseen ylistystä, kun koirani seuraa pikkupätkän tai tekee muita liikkeitä, koska tiedän, mitä se osaa. Toki kehua saa ja pitää, positiivista asenetta pitää viljellä, mutta vihaan sinisilmäisyyttä, joka ei osaa antaa negatiivista palautetta ollenkaan. Lenkki ja leikkikaverilta toivoisin myös sen verran kärsivällisyyttä, että jaksaa tavata useamman kerran pääsääntöisesti tekemättä mitään, Rolle vaatii aikaa tottumiseen eikä todellakaan ole heti kaikkien kaveri.

Jos kiinnostuit ota yhteyttä yksityisviestillä. Voin antaa myös sähköpostini yv:llä, jos sinusta on kivempi niin.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

emmi00

emmi00
Viestimäärä: 2

VS: LENKKI-/LEIKKI-/TREENIKAVEREITA ETSITääN... - Tiistaina, 17.07.2012 klo 16:38  
+
0
Asuinpaikka:Itä-Helsinki
Koiran rotu:australianpaimenkoira
Koiran ikä: 2v
Minkälaisten koirien kanssa tulee toimeen? Emmi tulee yleensä kaikkien muiden kanssa hyvin toimeen paitsi itseään paljon isompien koirien koska hyökännyt pentuna päälle.
Minkälaista kaveria etsitte? Lenkki-,treeni ja leikkikaveria

+ Olen 14-vuotias tyttö, koirani kanssa treenailen aktivoinniksi kaikenlaista eniten tokoa, agilityä sekä hakua. Tykkään myös valokuvaamisesta. Saatan olla aluksi ujo mutta tustuttua juttua riittää:) Jos kiinnostuit laita yv:tä tai sähköpostitse: maria.fo@luukku.com
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.07.2012 klo 16:40)

Jepsunen

Jepsunen
Viestimäärä: 40

VS: LENKKI-/LEIKKI-/TREENIKAVEREITA ETSITääN... - Tiistaina, 19.03.2013 klo 21:40  
+
0
Asuinpaikka:Iisalmi (Pielavedellä tulee myös käytyä)

Koiran rotu: Bordercollien,rottweilerin ja newfoundlandinkoiran sekoitus.

Koiran ikä: 1v 5kk

Minkälaisten koirien kanssa tulee toimeen? Parhaiten tulee toimeen saman kokoisten,tai isompien urosten kanssa,joidenkin narttujen kanssa myös.

Minkälaista kaveria etsitte? Koiraa joka uskaltaa leikkiä,eikä tulistu herkästä,eli hyvähermoinen.Koiran olisi hyvä pysyä omistajan lähettyvillä,vaikka on irti,ettei tämä opi lähtee kauaks minusta. :D

+Olen 14-vuotias tyttö,joka harrastaa koiran kanssa lenkkeilyä,tokoa,mätsäreitä ja agilitykin kiinostaa,kun saadaan koira kuvattua :) Koiraharrastuksen lisäksi harrastan valkouvausta ja kuoroa. Kaipailtasiin lenkkiseuran lisäksi treeniseuraa. Ei lähdetä koirakaverin kanssa remmilenkeille,ainakaan usein,eli vapaana-olo lenkit metsässä,pellolla jne.
Laita s-postiin viestiä,jos kiinostuit :') ; katariinakorolainen@gmail.com
(Viestiä on muokattu tiistaina, 19.03.2013 klo 21:41)

appenzelli

appenzelli
Viestimäärä: 277

VS: LENKKI-/LEIKKI-/TREENIKAVEREITA ETSITääN... - Keskiviikkona, 20.03.2013 klo 09:15  
+
0
Asuinpaikka: Espoo, Laajalahti. Julkisilla päästään liikkumaan.
Koiran rotu: seropinarttu, labradori/englanninspringerspanieli
Koiran ikä: vappuna 7v
Minkälaisten koirien kanssa tulee toimeen? Lyhyesti, urosten... Aluksi räksyttää, sitten inhoaa kohteliaasti. Kodinvaihtaja ja valitettavan huumorintajuton yksilö.
Minkälaista kaveria etsitte? Treeniseuraa! Ensi viikolla alkaa rallytoko, mutta jonkunlaista tokoilua olisi kiva häiriössä treenata. Koirakaverin luonteella ei niin väliä, mutta ainakaan kovin kovatasoinen kaveri ei ole haussa, koska sitä me emme tosiaan ole... Myös lenkkikaverit ovat tervetulleita.

+ vähän itsestäsi

Olen 16-vuotias, melko puhelias ja valokuvauksesta kiinnostunut tyttö. Jos joku täällä päin uskaltautuu treenaamaan tai lenkille yhdessä, laittakaa yksityisviestiä tai sähköpostia llinjama@gmail.com

soonja

soonja
Viestimäärä: 50

VS: LENKKI-/LEIKKI-/TREENIKAVEREITA ETSITääN... - Lauantaina, 23.03.2013 klo 12:05  
+
0
Asuinpaikka: Lappeenranta
Koiran rotu: Bokseri ja englanninbulldoggi tytöt
Koiran ikä: 9kk ja 2v
Minkälaisten koirien kanssa tulee toimeen? Molemmat tulevat ihan kaikenlaisten koirien kanssa toimeen.
Minkälaista kaveria etsitte? Etsin toko-treenikaveria boksun kanssa, mutta leikki ja lenkkiseuraa etsin molemmille koirille. Kaveri saisi olla mieluiten yli 20kg, sillä koirillani on kokoa jonkin verran(enkkubulli n.25kg ja boksu n.30kg ja kasvaa kokoajan). Treenikaverin koolla ei ole hirveästi väliä :)

Itse olen 16v tyttö, joka treenaa tokoa suht ahkerasti bokseritytön kanssa. Harrastuksiini kuuluu ratsastus ja lenkkeily, ja vapaa-aikani menee koirien, hevosten sekä kavereiden kanssa opiskelun ohessa. Ottakaa rohkeasti yhteyttä sähköpostiini sonja.skinnari@gmail.com taikka täällä yksityisviestillä :)
kuvasivusto

Englanninbulldoggi Lyyti s. 9.7.2011
Bokseri Tigra s. 26.6.2012
Siperianhusky Kurko s. 1.12.2015

lunahauva

lunahauva
Viestimäärä: 309

VS: LENKKI-/LEIKKI-/TREENIKAVEREITA ETSITääN... - Tiistaina, 26.03.2013 klo 19:15  
+
0
Asuinpaikka: Espoo (kilo/leppävaara) ja satunnaisesti lomilla yms Tampere
Koiran rotu: kääpiöpinseri
Koiran ikä: 11 kk
Minkälaisten koirien kanssa tulee toimeen? Kaikenkokoisten ja ikäisten koirien kanssa on toimeen tullut. Pienen kokonsa vuoksi ei ehkä paras leikkikaveri isoille ja riehakkaille tapauksille, mutta lenkki- ja treeniseuraksi käy isommatkin kaverit. :)
Minkälaista kaveria etsitte? Lenkki-, leikki-, ja treeniseura käy. Itse harrastan Bettyn kanssa siis agilityä, mutta satunnaisesti myös tokoillaan, käydään uimassa yms mitä ikinä nyt keksiikään eli meistä voi kysellä treeniseuraa ja häiriötä oikeastaan mihin lajiin tahansa!

Itse olen tänä vuonna 18 täyttävä nuori nainen. Sosiaalinen ja kaikkien kanssa toimeen tuleva. Vähän sellainen taiteilija luonne, että mikään tiukkapipotreenailija en ole :D
kääpiöpinseri Betty
dalmatiankoira Mersu

Bettyn ja Mersun matkassa

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545682
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 05:45)