Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Tiistaina, 22.06.2010 klo 14:10

Mese-, sähköposti- ja yksäritovereita myydään ja ostetaan

Siirry sivulle: 1 2

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Tiistaina, 22.06.2010 klo 14:10  
+
0
Moinen topa on ollut pystyssä ilmeisestikin aikaisemmillakin palstoilla, joten idea on varmaan tuttu suurimmalle osalle, mutta selvennyksen vuoksi laitetaan vielä tähänkin;

Täällä voit siis vapaasti etsiä otsikon mukaisia turinatovereita. Kerro viestissäsi onko sinulla jotain kriteerejä kavereiden suhteen, tiettyjä juttuja joista tahtoisit keskustella ja missä muodossa keskustelun tulisi tapahtua. Osoitteita voi sitten vaihdella yksärein, mutta jos joku tännekin tahtoo omansa laittaa niin kannattaa laittaa @-merkin tilalle (a) tai [at] tai jotan vastaavaa, ettei roskapostirobot nappaa viestiäsi. Toki, jos roskaposti on intohimoinen harrastuksesi, niin osoitteen voi laittaa täysin oikeassa muodossaakin.

// Tänne voi jatkossa tulla myös huutelemaan jos on tavannut jonkun mukavan oloisen koirahemmon ja nimi tms. on jostain syystä jäänyt kysymättä. Eihän sitä koskaan tiedä kuka koirat.comia lukee :P
-Swi //
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu lauantaina, 11.09.2010 klo 16:23)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Tiistaina, 22.06.2010 klo 14:18  
+
0
Minut saa lisätä meseen kuka vain täältä iästä ja sukupuolesta riippumatta. Aihe on täysin vapaa, mutta voin sanoa että musiikista turisijat saavat varmasti innokkaampia viestejä ja näppäimistö sauhuaa kirjoittaessa. Mutta tietty osaan muustakin keskustella :P

Osoite olisi siis brilliant_disguise[at]msn.com

Yksärillä saa myös tietty turista ja tuo samainen osoite on myös mailiosoite, joten mikäs siinä, jos sitä kautta tahtoo tavoitella :)
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Maanantaina, 12.07.2010 klo 20:25  
+
0
Minutkin saa lisätä meseen! Osoitehan kuuluu miontas[at]hotmail.com

Minä en ilkiä ketään lisätä. Miksikö? Koska olen laiska mesettäjä, vaikka se minulla onkin aina koneella ollessani auki. En siis koskaan suunnilleen edes katso, ketä on onlinessa. n__n' Joten jos lisäätte, joudutte alkaa itse puhumaan! Hyväksyn kyllä kaikki jotka lisäävät, mutta en aloita keskustelua. Se ei siis ole töykeyttä, vaan laiskuuttani. n-n'''' Jutustelen sitten kyllä, kun minulle puhutaan. :)

Kaikenikäiset ja kaikenlaiset ihmiset ovat tervetulleita höpöttelemään kanssani! Taustatietona kerrottakoon, että olen vuosimallia -91, tykkäilen animesta, mangasta, lukemisesta, kirjoittamisesta jne. Meillä on kolme koiraa ja mm. 30 Seconds To Mars ja Green Day ynnä muu musiikki (olen kaikkiruokainen!) ovat fanitukseni kohteita.

Tykkään puhua ihan mistä vaan, joten antaa palaa ihmiset!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Murrau

Murrau
Viestimäärä: 136

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Tiistaina, 13.07.2010 klo 11:08  
+
0
sipulu lisäsin sut meseen..

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Tiistaina, 13.07.2010 klo 11:17  
+
0
^ Huomasin :)
Varjo 12/2010 ♥

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 13:13  
+
0
hox, mustakin saa kaverin jos haluaa :3 sähköpostia, meseä, fb:ssäkin voi pyytää kaveriks jos niikseen tulee. kyselkää yksärillä jos kiinnostaa. mut mese on r.iikka ät hotmail.com. mä juttelen kyllä, mut en välttämättä herkästi alota keskustelua.
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

littleone

littleone
Viestimäärä: 18

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 22:46  
+
0
Mutkin saa kuka tahansa lisäillä! Eli maire13 ät luukku.com tuo 13 ei siis viitaa ikään, (olen 15) se on onnennumero.

Eli olen 15v. tyttö jos joku ei vielä tajunnut :)
When it comes down to it, I let them think what they want. If they care enough to bother whit what I do, then I am already better than them - Marilyn Monroe
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.07.2010 klo 22:47)

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Perjantaina, 10.09.2010 klo 17:07  
+
0
Lisätkää kaikki mesekaveria kaipaavat: lissuli[at]hotmail.fi
no you don't know what it's like
welcome to my life
(Viestiä on muokattu perjantaina, 10.09.2010 klo 17:53)

beata

beata
Viestimäärä: 151

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Perjantaina, 10.09.2010 klo 17:10  
+
0
Minutkin voi lisätä meseen 8) Tosin en välttämättä tajua itse aloittaa keskusteluja, sorry. Turiseminen onnistuu yleensä vähän kaikesta! :) Leonbew[at]hotmail.com
no shit sherlock.

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Lauantaina, 11.09.2010 klo 16:20  
+
0

Susannaah kirjoitti:

asustelit Otavan koululla minua vastapäätä, OLETKO TÄÄLLÄ? :) Sulla oli ruskea vilkas koira joka juoksenteli käytävällä irti =) Mulla oli koululla mukana kissanpentu ja nimeni on Susanna =)
Vaikutit siit tyttönen tosi mukavalta ja mua harmittaa kun en enää muista sun nimeä, olisin halunnut tutustua paremmin =)



tälläiset myös jatkossa tänne
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

Bobby

Bobby
Viestimäärä: 1

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Maanantaina, 13.09.2010 klo 20:09  
+
0
Wanted!

Eli siis sekarotuinen Bobby-koira etsii lenkki seuraa alueella Kemi-Keminmaa.
Bobby on 1,5v vaalea uros jonka säkä n. 47 cm.
Tulee hyvin toimeen muiden koirien kanssa tähän mennessä myös kaikkien urosten.
Itse olen tyttö -97 ja tulen toimeen myös aikuisten kanssa eli siis kaiken ikäiset kyselkää.

Iitu ja Bobby

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Perjantaina, 17.12.2010 klo 14:31  
+
0
kaikki halukkaat voi lisätä mun mesen, joka kuuluu: henki_riesu[at]msn.com
itse en välttämättä keskustelua aloita, mikä johtuu laiskuudestani. vastaan kuitenkin aina, jos minulle ryhtyy juttelemaan :)
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

siiseli

siiseli
Viestimäärä: 9

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Perjantaina, 17.12.2010 klo 21:15  
+
0
Täällä huutelee mesejuttukaveria kohta 17vuotias tyttö ja sakemannin pentu (: Mut saa lisätä meseen ja olis tosi hauska jos ihmisiä löytyis lahesta/lähimaastosta. Mutta silläkään ei ole juuri väliä. Mä olen sosiaalinen tuttavuus ja pidän kaikesta turinoimisesta ja oon myös innokas näkee nettikavereita ynnä muuta (:

Lisäilkääpäs the_sussu[at]hotmail.com (:
hihnan päässä loikkaa saksanpaimen Oca

Varjonkukka

Varjonkukka
Viestimäärä: 158

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Tiistaina, 21.12.2010 klo 15:24  
+
0
Miksipäs ei minuakin saisi meseen lisäillä, jos siltä tuntuu. :)

anzku.rantasalo[a]netti.fi

Keskustelen mieluusti monenlaisten ihmisten kanssa jos jonkinmoisista aiheista!

Mandy

Mandy
Viestimäärä: 162

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Maanantaina, 10.01.2011 klo 13:22  
+
0
Minut saa lisätä myös meseen :) jonnttu(at)windowslive.com :)

Voidaan rupatella mistä vain. Myös yksityisviestejä voi laitella, tätä koirat.comia seuraan kyllä useammin :p
Pieni, mutta niin suuri rakkaus. ♥

http://formspring.me/jonnttu saa kysellä ihan vapaasti. :)

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Maanantaina, 25.04.2011 klo 12:09  
+
0

ShadowKiro kirjoitti:

Saako tänne laittaa etsintäkuulutuksia? Anyways...

Kuinka moni täällä enää roolipelaa ja kuinka pitkään täällä on pelattu? Itse olen pelannut 1997 lähtien ja etenkin niitä 2000-2005 tienoon vanhoja tuttuja naamoja olisin tässä etsiskelemässä.
Pelattiin julmasti loisien unelmahevonen.com chatissa, myöhemmin minä ("Sirius") perustin oman chatin ja siitä pelistä mitä siellä UH chatissa pelattiin tuli virallisesti nimeltään ValkeaaTaikaa (http://www.shadowkiro.net/siperia/). Jos tunnistat ja tunnustat itsesi täällä pelanneeksi, otatko yhteyttä? Tuolle sivulle ja sen viekkuun voi ottaa kanssa, se on minun peli. x)

"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Niila

Niila
Viestimäärä: 179

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Maanantaina, 25.04.2011 klo 14:27  
+
0
Saa lisätä:
henna.vasko@hotmail.com
Varvikkovuoman Niila
Maatiaiskissa Laku

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Tiistaina, 28.06.2011 klo 22:19  
+
0
Mesekavereita etsitään!

Olen -91 syntynyt tyttönen Etelä-Karjalasta, mutta ylihuomenna olisi edessä muutto Lahteen. :) Miulta löytyy sheltti, joka tosin on nyt muutaman vuoden asunut äidin luona. Jääkiekosta olen myös tosi kiinnostunut ja monesta muusta asiasta.

Meseni ei näytä ilmoitusta jos joku on yrittänyt lisätä, eli jos miun meseosoite kiinnostaa niin kysykää yksärillä ja tutustutaan! :)
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Tiitus

Tiitus
Viestimäärä: 720

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Tiistaina, 28.06.2011 klo 22:26  
+
0
Saa lisätä meseen jos joku tahtoo. jasunasu_95@hotmail.com
(-95 syntynyt siis eli tänä vuonna 16v.)

Olen Etelä-Karjalasta kotoisin oleva likka. Paremmin sanottuna Lappeenrannasta. Kiinnostuksen kohteena mm: musiikki, eläimet, skeittaaminen jne... ;) Tosi sosiaalinen tyyppi kunhan tutustuu ja juttua tulee aiheesta kun aiheesta. Tällä hetkellä olen Kotkassa koira-/kennelvahtina.
Virallinen kuulokoira
bostoninterrieri Domi 23.06.2011
Blogi


MAARSKUÄ

MAARSKUÄ
Viestimäärä: 1

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Maanantaina, 04.07.2011 klo 20:48  
+
0
Juu, minutki saa kyl lisätä meseen (: en kyllä enää oo kovinkaan usein kotona ku kone on multiromu mutta jokatapauksessa: mariiawaa ÄT hotmail.com on sitte tuo osoite (: jaja. muistakaahan sitten kertoa jos ootte tätä kautta minut lisänny : D muuten saatan ihmetellä : D
~MaZa

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545432
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 11:45)