Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 15:05

Mikä surettaa tai/ja suututtaa?

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Keskiviikkona, 04.12.2013 klo 20:17  
+
0
Nyt tulee pitkä purkautuminen ei tartte lukee.

1. Miks kaikki menee bussilla kouluun???? ei se oo ku helvetti 2-3 kilometriä -.- Sit koulussa kaikki puhuu että mitä tapahtu bussissa jne. ja tunnen sit oloni ulkopuoliseks.

2. Sit muutenkin kaveritilanne. Tuntuu et missä ja keiden kanssa ikinä oonkaan nii oon ulkopuolinen. jase yks kaveri ei jotenki jaksa olla mun kaa ku jotain 2 kertaa viikossa.

3. Ja erään kaverin kohtalo ja se mitä toiselle kaverille käy kun ekalle kaverille käy niin.

4. Sit mä voisin unohtaa sen yhen tyypin. Hei haloo se on 15.

5. Pelottaa luokan tulevaisuus. Liian suuri, ratkaisuja pitää tehdä. Kolme ihmistä lähteny tän vlukuvuoden aikana. Kuka seuraavaks?

6. Ja mun olotila. en oo ku kolme kertaa laatannu. Ja aina ennen yrjöämistä oon kitunu noin 15 min vessan lattialla. Omassa huoneessa on aivan kamala olla ja keittiöstä häädettiin pois. aamulla hirvee olo ja maha kipee. kävelin 5 metriä ja melkein oksensin. Suihku autto ees vähän.

7. ja mun naama. ihan täynnä finnejä ja muuta sontaa. hammastahna vaan on auttanu.

8. Ja sit vielä vaan itkettää ja vituttaa toi kohta 3... kaverit :'(

Kipa

moderaattori
Kipa
Viestimäärä: 135

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Tiistaina, 10.12.2013 klo 20:56  
+
0
Vanhojen keskustelupalstojen poistaminen! :C

(Tää lohduttaa vähäsen.)
(Viestiä on muokattu tiistaina, 10.12.2013 klo 20:56)

Bigielma

Bigielma
Viestimäärä: 30

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Keskiviikkona, 25.12.2013 klo 21:37  
+
0
Kun jotkut ihmiset tahallaan myrkyttävät eläimiä!!!
Moi

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Perjantaina, 27.12.2013 klo 19:48  
+
0
Oon suuttunut lajille nimeltä ihminen (homo sapiens).
Valvoin aamuviiteen kun paasasin whatsapissa noille eläinten oikeuksista. Mut eihän noiden jätkien kalloon mitään mahdu. Käskivät rauhottua ja mennä nukkumaan. En totellut kumpaakaan käskyä :nauru: Olin jo tarpeeks vihanen, sit kun yks jätkä, vielä kun se oli just se yks eikä kukaan muu, käski mun rauhottua, mä suutuin ja veri rupes varmaan kiehumaan syvällä suonissani. Raivosin siitä kuinka ihmiset murhaa eläimiä julmasti, syö niiden lihan ja käyttää nahankin, raivosin turkiksista, eläinkokeista, kananmunista ja maidosta. Sit pääsin susiin ja metsästykseen, ja vielä eläinten ylijalostamiseen. Sit viel raivosin siitä kun jokaisen ihmisen pitäis olla niiin samasta muotista valettuja, ja jos ei esim. Kuuntele sitä musiikkia mikä radiosta soi vaan on ihan omat suosikit, on siis niiiin outo, et ei kannata mennä puhuu sille. Sit toi väittely päätty siihen (tai no mä lähinnä ärisin siellä ja muut sano jotain tyyliin "relax" ) kun mä sanoin "Mä oon ihan ehdoton noissa mielipiteissä. Ette saa mua muuttaa mieltäni. Tai no jos jollakulla on jotain mielipiteitä et miks olis oikein kiduttaa ja murhata eläimiä, muitakin kuin että liha on hyvää ja turkis näyttää kivalta, kuulen ne oikein mielelläni." Sen jälkeen ei oo viestejä siihen ryhmään tullut :nauru::twisted:

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Lauantaina, 11.01.2014 klo 13:52  
+
0
^Miksi metsästys on sun mielestä pahasta?
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 12.01.2014 klo 11:17  
+
0
^Siis tarkoitin lähinnä tuota susien metsästystä. Sanoin niille jotain sellaista että ihminen ensin valloittaa niiden elinalueen, sitten susi ei löydä mistään ruokaa ja käy pöllimässä pari kanaa pihasta ja se todetaan vaaralliseksi ja ammutaan ja se ei tunnu kovin reilulta. Ja mun mielestä metsästäminen on murhaamista mutta pidemmälle katsottuna siitä voi olla hyötyäkin (esim. Hirvien metsästys hirvikolareiden välttämiseks yms). Tuli taas vähän sekavaa tekstiä...

// ja susien metsästyksellä myös salametsästystä
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 12.01.2014 klo 11:25)

Radar

Radar
Viestimäärä: 61

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Tiistaina, 04.02.2014 klo 16:09  
+
0
Kaikki. Meidän. Luokkalaiset. On. Ääliöitä. Yritäppä niille selvittää jotain,esim. turkistarhauksesta, mutta ei, ei vaan mee jakeluun. ''Mitä pahaa siinä on?'' Turkistarhaus on pelkkää ihmisen ahneuttaja turhamaisuutta,jonka takia eläimet joutuu kärsiin. '' Eläinkokeet on hyödyllisiä.'' Siis meikkien testauksen takia ne joutuu elään ihan kamalan elämän,jota ei voi ees elämäks kutsua. Joo,ymmärrän sen, että rotan hengellä voidaan pelastaa ihmishenkiä,mutta että joku sampoon testaus. Ei piiiip. Sit viä nää juottovasikat,syöttöhanhet,kilpikonna- ja haineväkeitot. Ihan sairasta. Ja nää pällit ei tajua siitä hölkäsen pöläystä.:twisted:
You know how the story goes

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Torstaina, 06.02.2014 klo 19:33  
+
0
^Ihan sama juttu. Vaikka kuinka yrittää perustella, ne ei tajua, ei tytöt eikä pojat. "No mutku liha on hyvää", "Milläs ne Sit testataan jos ei eläimillä?" "turkikset on söpöi".... Kuultu jo! Tai no yhden kaverin olen saanut taivuteltua ottamaan kasvisruokavalion koulussa, Sit kun syödään kasvisruokaa niin muut katsoo sillain "hyi minkä näköstä onks toi hyvää" Mä vastaan "Ei nyt kauheen hyvää mut mieluummin syön tätä kuin murhattuja eläimiä". Ja Sit nää ylijalostamiset, "mun mielestä bulldogit on söpöi, miks sä oot tollanen pessimisti" aargh! >:D

Radar

Radar
Viestimäärä: 61

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Maanantaina, 31.03.2014 klo 15:57  
+
0
Helvetillinen olo. Tuntuu, et koko vuosi tammikuusta asti on menny ihan pieleen:ttou:. En tiä miks johtuu varmaan siitä, et on ollu ''muutama'' ihmissuhdesotku. Ainoostaan reenit tuo helpotuksen(kova ruumiillinen työ, heh heh), ja suklaa. Vuoden lopulla oon varmaan joku mammutti. Sekin viä, pian en ookkaan enää hoikka ja kevyt, vaikka siihen pitäis mennä kyllä aika kauan aikaa.
You know how the story goes

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Maanantaina, 31.03.2014 klo 16:57  
+
0
Ihanaa suomen hallitus, kiitos kun leikkasitte lapsilisiä, ei me niitä 70 euroa oltais mihinkään tarvittu :pyssyt:

Radar

Radar
Viestimäärä: 61

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Perjantaina, 25.04.2014 klo 15:15  
+
0
Kun eräs, jonka ennen tunsin, on muuttunut tosta noin vaan ylimieliseksi törpöksi. Ja syy tähän on se, että tämä A on yhdessä erään tutun kanssa. A kohtelee mua ja mun kavereita kuin oltais jotain lehmänsontaa.

//muoks.// Ja yhdellä mun kaverilla on skolioosi tai joku vastaava. Surettaa sen puolesta, vaikka se onkin lievä.
You know how the story goes
(Viestiä on muokattu perjantaina, 25.04.2014 klo 15:18)

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Keskiviikkona, 07.05.2014 klo 18:16  
+
0
Kaverin kani kuoli tänään :suru:

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Keskiviikkona, 25.06.2014 klo 15:40  
+
0
Tän vois toki laittaa esmes koulutuspuolellekin, mutta ehkä se kuuluu kumminkin tänne.

Eli siis oltiin tänään Rollen kanssa tossa meidän kaupungin keskustassa. Mun piti sitten käydä pankissa, ja koska mä ainakin siihen asti luulin tietäväni ja uskon edelleen, että niin pitää tehdä, jätin koiran ulos puuhun kiinni. Vähän aikaa sielä istuttuani joku erittäin fiksu fifin omistaja tuli siihen, koira tietenkin fleksissä ja niin pitkällä narulla kun vaan voi olla. Tämä omistaja ilmeisesti ajatteli tutustuttavansa oman koiransa ja Rollen toisiinsa, ja päästi fifinsä Rollea katsomaan. Rolle sitten rupes rähjäämään sille, en toki odottanut muutakaan, kun toinen kerta tunkeutuu siihen Rollen alueelle. Vähän aikaa ne kerkes rähjätä, ja just kun olin menossa sanomaan sille omistajalle, se vihdoinkin kehtas vetää koiransa sieltä pois, jonka jälkeen tuli sen koiransa kanssa sinne pankkiin.

Sielä pankissa se omistaja sitten kovaan ääneen manas, kuinka joku puuhun kytketty koira kävi sen koiran päälle. (Ja siis sillä, että hän päästi koiransa sinne, ei tietenkään ollut mitään osuutta asiaan). Vähän aikaa se siinä kertoili tapahtumien kulkua, ja lopetti tarinansa siihen, että miten joku narttukoira edes rähjää toisille.

Nyt mä pelkään, että Rolle tajus, että se saa rähjätä ohikulkeville koirille, kun se on jossain kiinni. Tähän asti se on ollut aina kiltisti, jos sen on johonkin pistänyt, mutta nyt kyllä pikkusen jännittää. Toi kun on semmonen asia vielä, että mikäli sitä rähinää rupee esiintymään, on siihen vaikee puuttua.

Tietenkin mä ymmärrän, että koiran jättämisessä on riskinsä, ja toi on niistä yks. Kuitenkaan mä en voi koiraa raahata kauppoihin ym. sisälle, joten se on pakko jättää. Tietenkään sitä ei oo pakko raahata tuolla mukana, mutta siitä tulee kyllä just sopiva lenkki, kun käy sielä ja on se nyt koirallekin kivempi, kun pääsee välillä muuallekin kuin vain ihan kotinurkkia kiertämään.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Ira1212

Ira1212
Viestimäärä: 5

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Perjantaina, 27.06.2014 klo 11:06  
+
0
Mä ainakin olen niin ärsyyntynyt!

Minulla on nyt koira ollut reilun 4kk, Ira on nyt 6kk vanha ja ensimmäinen koirani.

No, minua ärsyttää aivan hirveästi ihmiset, jotka "komentavat" koiraani omin lupineen, melko voimakkaastikin ja äänenpaino nousten. Jos pentu esim. innostuu liikaa leikkiessään ja alkaa haukkumaan niin joku "vieras" saattaa alkaa komentamaan sitä. Pentu ei onneksi usko muita kun minua tai miestäni, mikä on mielestäni hyvä juttu.

Sitten, nämä ihmiset jotka aina seuraavat koirani käyttäytymistä ja aloittavat sitten "jos olisit minun koirani niin....." Vaan kun ei ole! :ttou:
Kolmas asia, niin se, että joku pätijä on aina "koiran pitäisi kyllä irrottaa lelusta heti kun käskee" "koira ei kyl sais kulkee ihmisen edellä", "oikeestihan se on niin, että koiran pitäis.../koira ei sais..."

Voiko enempää suututtaa?! En ymmärrä ihmisiä, jotka puuttuvat toisten kasvattamiseen, oli sitten kyseessä ihmis- tai eläinlapsi!
Voin kuitenkin rehellisesti sanoa, että koirani ei pure, ei käy päälle, harvemmin kiskoo lenkillä ja tottelee käskytkin kuin unelma (paitsi nyt, kun tuntuu olevan murrosikä...).
Eli olen mielestäni ihan onnistunut kasvattamaan koiraani tähän saakka. Tottakai siltä löytyy pennun intoa ja hölmöyttä, ei se vielä voikaan toimia täydellisesti enkä sitä odotakaan.

Löytyisikö täältä muita, joita ärsyttää sama asia?

Inkuli

Inkuli
Viestimäärä: 17

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Keskiviikkona, 09.07.2014 klo 15:01  
+
0
Se että odottavan aika on pitkä :twisted: Aina jos odottaa jotain kivaa mitä sinä päivänä tapahtuu ni tuntuu, ettei aika kulu :pyssyt: Tänää klo 18:00 mätsäri, ja oon klo 9 asti vaa odottanu ja kattonu kelloo/yrittää olla kattomatta kelloa....

LLiivatti

LLiivatti
Viestimäärä: 13

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Tiistaina, 15.07.2014 klo 13:19  
+
0
surettaa ja suututtaa se, että miten erästä kollegaani työpaikkakiusataan ihan ankaralla kädellä. Tai siis täällä on yksi tietty, jolla on jo pitkän linjan työpaikkakiusaajan tausta takanaan, ja näemmä sama peli jatkuu aina vaan. Kaiken huippu on se, että jos hänestä kertoo ylimmille tahoille, hän kääntääkin asian niin, että hän olisi kiusattu! Argh. Nyt suunnitellaan muiden kollegojen kanssa miten saadaan tämä liero nalkkiin.

himmel

himmel
Viestimäärä: 13

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Perjantaina, 25.07.2014 klo 23:16  
+
0
Ärsyttää. Mun. Vanhemmat. Ne on niin mursuja eikä ne tajua mitään! Varsinkaan mitään siitä mitä mun päässä liikkuuu.....
Iloista koirakesää kaikille! x3
Toivovat: pikku-himmel, Onnuska ja Laikkuihme

http://www.koirat.com/blogit/oman+arkensa+sankarit Blogi-Oman arkensa sankarit

Remmin toisessa päässä kiskoo:
-Sekarotuinen Onni (uros, 4 vuotta)
-Jackrusselinterrieri Jaakko (uros, 1 vuosi)

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Perjantaina, 25.07.2014 klo 23:57  
+
0
^ Täällä kkohtalotoveri :heiluti:

Ärsyttää, kun menin unohtamaan nuortenillan :mad::ttou:.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

himmel

himmel
Viestimäärä: 13

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Lauantaina, 26.07.2014 klo 14:25  
+
0
^ Jej! :jjei:
Ärsyttää se että mun veli kiusaa meidä Jaakko koiraa kokoaika eikä mun idiootit vanhemmat sano saakeli mitään!!:pyssyt:
Iloista koirakesää kaikille! x3
Toivovat: pikku-himmel, Onnuska ja Laikkuihme

http://www.koirat.com/blogit/oman+arkensa+sankarit Blogi-Oman arkensa sankarit

Remmin toisessa päässä kiskoo:
-Sekarotuinen Onni (uros, 4 vuotta)
-Jackrusselinterrieri Jaakko (uros, 1 vuosi)

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 27.07.2014 klo 00:09  
+
0
^ Jälleen kohtalotoverina...

Tällä hetkellä ärsyttää/surettaa/suututtaa eniten just ehkä perheen sisäiset asiat. Kaikki tuntuu olevan enemmän tai vähemmän mun tahtoa/mieltymyksiä vastaan. Inhottavinta tässä on se, että joudun (tai no joudun ja joudun) pitämään kuoreni kasassa, enkä uskalla sanoa kaikkea, miltä musta oikeesti tuntuu tai mitä mä haluan. Mä en oikein voi puhua siitä myöskään kavereilleni, koska osaltaan niiden takia joudun pitämään sen kuoren kasassa. Äh. Hirvee tilanne.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545685
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265839
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 12:45)